Sretno im bilo, trebat ce im.
Porscheov Macan druge generacije bit će isključivo
- poruka: 17
- |
- čitano: 3.917
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sretno im bilo, trebat ce im.
Ovo je dosta skromni komentar, ali do navečer očekuje se okupljanje svih dizel-fanova/EV-skeptika na forumu koji će nam objasniti u kakvoj gadnoj zabludi je Porše i kako njihovi inženjeri polako ali sigurno vode tvrtku u električnu propast.
Sretno im bilo, trebat ce im.
Ovo je dosta skromni komentar, ali do navečer očekuje se okupljanje svih dizel-fanova/EV-skeptika na forumu koji će nam objasniti u kakvoj gadnoj zabludi je Porše i kako njihovi inženjeri polako ali sigurno vode tvrtku u električnu propast.
... i kako s tim autom ne možeš ići svaki dan Split - Minken, tako da nije ni zakurac.
Sretno im bilo, trebat ce im.
Ovo je dosta skromni komentar, ali do navečer očekuje se okupljanje svih dizel-fanova/EV-skeptika na forumu koji će nam objasniti u kakvoj gadnoj zabludi je Porše i kako njihovi inženjeri polako ali sigurno vode tvrtku u električnu propast.
Dizel ili dizlo? Ili možda dobra stara loža
Drago mi je da se Porche elektrificira. Nije da si ih (trenutno) mogu priuštiti, ali kao netko tko voli aute, moram priznati da mi je Porsche oduvijek bio napet (osim ovih SUV i Panamera modela, njih baš nikako ne mogu smatrati privlačnima, možda jer obožavam 911 pa eto )
uuuuuuuuuu.....
Koji macan
Elektromobili nisu za svakog korisnika i naravno da nisu za duge relacije. Oni su za gradsku i međugradsku vožnju.
Daju drugačije iskustvo vožnje. I, da nisu baš ni jeftini čak i uz potpore sistema.
Ne znam za Europu i ostatak svijeta, no u Sjevernoj Americi Macan cini nekih 30%-40% svih prodanih Porschea. Prebacit svoj daleko najprodavaniji model na iskljucivo EV verziju, i to ne ono planovi za 2025+, vec od slijedece godine... Hrabro, ako cu bit pristojan, jer po meni prelazi granicu izmedju hrabrosti i cistog kockanja.
Potpuno električni Macan u serijsku će proizvodnju početkom 2020. godine, a Porsche nakon toga više neće nuditi Macana s motorom na fosilna goriva.
Porsche nikad nije objavio boldano, već novinari pretpostavljaju da se to implicira s onim all-electric, međutim, all-electric je naziv koji se od pojave PHEV vozila koristi za običan EV, a ne za exclusively electric modele.
P.S. vidim da novog električnog Macana pokreću 2.0 turbo, električni atmosferski V6 od 3 litre i biturbo 2.9litreni elektromotor. Baterija ima kapacitet 75litara.
Cayenne bas i nije isti segment. Ukidanje Macana bi vise povecalo prodaju GLC, X4, Q5, F-Pace itd negoli Cayenne.
ovo je zumper. kupiš si dva-tri takva i možeš se još pet-šest minuta dodatno igrati s RTX-a 2080 Ti, kad nestane struje.
P.S. vidim da novog električnog Macana pokreću 2.0 turbo, električni atmosferski V6 od 3 litre i biturbo 2.9litreni elektromotor. Baterija ima kapacitet 75litara.
Macan je idealan za one koji bi kupili Q3 ali imaju malo vise. Uboli su segment trzista s "jeftinim luksuzom" kao sto je Volkswagen s T-Rocom u HR s jeftinim SUVom.
Ili vidim tatine kceri s Q3, ili tate s Q7 / X5.
Macan je bas ono izmedu, mrvicu luksuza iznad Audija, a razlika u velicini je irelevantna
Onda mora da zivis u (statisticki) cudnom podrucju.
https://www.best-selling-cars.com/brands/2018-full-year-usa-audi-of-america-car-sales/
Prodanih komada u USA u 2018:
Q5 - 69,978
Q7 - 37,417
Q3 - 16,828
Q5 ima 30% vise nego Q3 i Q7 zajedno. Kad ukljucimo i sedane/coupe, Q5 je najprodavaniji, a Q7 drugi.