U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati triput

poruka: 14
|
čitano: 4.565
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati triput ".
12 godina
offline
U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati triput

Cijela ova ideja nema bas smisla. Prvo sto se ne primjenjuje na vozila gradana Pariza, zatim sto su od nekuda izvukli granicu od 1,6 tona sto je iskljucilo i neka elektricna vozila (vrlo vjerojatno puno vise u buducnosti). Referendum je smijurija - izaslo 8% ljudi, a od njih 55% glasalo za podizanje cijena.

 

Bolje bi bilo da su podigli cijene (ne 3x) za sve osim za elektricne. 

Moj PC  
4 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri

Da zivis u Parizu rekao bi da ima smisla. Podrzavam, i za stanovnike ovo, gratis ako si blizu kuce ok... problem su sluzbeni auti, taksiji, itd, dodju u centar i parkiraju, te zauzimaju, realno 1,3 mjesta normalnog C segment auta, cak 1.5 B segment (Yaris)..., dakle dva SUV ili 3 manja auta. Ovdje nisu oznaceni parkinzi kao u HR, nego je crta i nema duzina (vecina je tako), nego se redas od branika do branika.

 

Mozda nije posteno, ali gleda se da se sto vise optimizira sve, ako vozis grdosiju u gradu koji nije za to (zasto nije, nije tema sada, ulice se ne mogu prosiriti)... plati.

6 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
iMaajka kaže...

Da zivis u Parizu rekao bi da ima smisla. Podrzavam, i za stanovnike ovo, gratis ako si blizu kuce ok... problem su sluzbeni auti, taksiji, itd, dodju u centar i parkiraju, te zauzimaju, realno 1,3 mjesta normalnog C segment auta, cak 1.5 B segment (Yaris)..., dakle dva SUV ili 3 manja auta. Ovdje nisu oznaceni parkinzi kao u HR, nego je crta i nema duzina (vecina je tako), nego se redas od branika do branika.

 

Mozda nije posteno, ali gleda se da se sto vise optimizira sve, ako vozis grdosiju u gradu koji nije za to (zasto nije, nije tema sada, ulice se ne mogu prosiriti)... plati.

Ovo nema smisla, dapače, idiotski je ako se to ne odnosi na A8, Mercedes S klase i slične koji zauzimaju slično prostora.

Sad sam pročitao tekst, odnosi se i na takve. To već ima smisla.

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.2.2024 12:34 (love2ml86).
16 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
Dakle, posebno žele kazniti ne one koji bespotrebno imaju SUV stalno u Parizu, nego turiste u posjetu gradu? Imam npr. SUV Nissan X-trail, ali on je ispod granice za težinu - zar će hodati okolo s tablicam tipova, ili svakog vagnuti? Neki modeli vozila imaju verzije i ispod i iznad propisane težine, pogon 2 ili 4, baterije i sl. Francuska muljaža...
Davno sam zadnji put bio u Parizu, a ovo strašno demotivira ikakav novi posjet... 😔
Moj PC  
5 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
Brine ih parking PROSTOR a uvjet postave za MASU? Trebali su staviti uvjet duljine, a ne mase. Ovako mogu doći sa ultra dugim vozilom ispod granice mase i zauzeti 3 parking mjesta. Meni svijet izgleda sve više kao film Idiocracy.
Idi i radi nešto korisno!
11 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
Keso kaže...
Brine ih parking PROSTOR a uvjet postave za MASU? Trebali su staviti uvjet duljine, a ne mase. Ovako mogu doći sa ultra dugim vozilom ispod granice mase i zauzeti 3 parking mjesta. Meni svijet izgleda sve više kao film Idiocracy.

 jer su takvi izuzeci jako bitni 

16 godina
offline
U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati triput

Dosta dobra stvar, veličina auta raste iz godine u godinu uglavnom zbog američkog standarda koji nas polako sustiže. No, za razliku od viška prostora i nemanja pješačkih ulica tamo, u Europi stvari stoje ipak drugačije i kulturološki treba zaštititi stare jezgre koje niti su predviđene za takav oblik prometala niti ti predimenzionirani auti donose išta pozitivno krajnjim korisnicima. Porez na veličinu auta zbog prostora, i težinu zbog trošenja cesta je uz omraženi ekološki porez dosta dobar dugoročni poticaj na eliminaciju auta i prelazak na održivije načine prijevoza.

 

Inače, zanimljivo da je taj američki standard polazi iz njihovog nekog propisa koji se već godinama "krivo" tumači, a kaže da određena vozila moraju zadovoljiti ekološku normu pa veća vozila mogu imati i nešto veću potrošnju i granicu CO2, pa onda umjesto da smanje i potrošnju i CO2 postojećeih vozila te preusmjere marketing na taj segment, jednostavno su povećali aute i amerikancima su počeli reklamirati da je veće=bolje, jače, sigurnije i što već ne. Super se to vidi u njihovim pickup truckovima koji su u pravilu narasli za 50 i više posto, a veličina prtljažnog prostora je ostala ista ili se smanjila.

 
8 0 hvala 2
15 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
love2ml86 kaže...
iMaajka kaže...

Da zivis u Parizu rekao bi da ima smisla. Podrzavam, i za stanovnike ovo, gratis ako si blizu kuce ok... problem su sluzbeni auti, taksiji, itd, dodju u centar i parkiraju, te zauzimaju, realno 1,3 mjesta normalnog C segment auta, cak 1.5 B segment (Yaris)..., dakle dva SUV ili 3 manja auta. Ovdje nisu oznaceni parkinzi kao u HR, nego je crta i nema duzina (vecina je tako), nego se redas od branika do branika.

 

Mozda nije posteno, ali gleda se da se sto vise optimizira sve, ako vozis grdosiju u gradu koji nije za to (zasto nije, nije tema sada, ulice se ne mogu prosiriti)... plati.

Ovo nema smisla, dapače, idiotski je ako se to ne odnosi na A8, Mercedes S klase i slične koji zauzimaju slično prostora.

Sad sam pročitao tekst, odnosi se i na takve. To već ima smisla.

Citati malo bolje molim, ne samo naslov.

Novim potezom, trostrukim poskupljenjem parkinga, vladajući žele ulice rasteretiti i od velikih i teških automobila, primarno SUV-ova.

Dakle, nisu samo SUVovi.

 

Sad se ja ispricavam, nisam procitao tvoj odgovor do kraja :) ... 

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.2.2024 13:53 (iMaajka).
15 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
Keso kaže...
Brine ih parking PROSTOR a uvjet postave za MASU? Trebali su staviti uvjet duljine, a ne mase. Ovako mogu doći sa ultra dugim vozilom ispod granice mase i zauzeti 3 parking mjesta. Meni svijet izgleda sve više kao film Idiocracy.

Novim potezom, trostrukim poskupljenjem parkinga, vladajući žele ulice rasteretiti i od velikih i teških automobila, primarno SUV-ova. Dakle, nisu samo SUVovi.

 

Treba citati malo vise od naslova.

15 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
Bichanich kaže...

Dosta dobra stvar, veličina auta raste iz godine u godinu uglavnom zbog američkog standarda koji nas polako sustiže. No, za razliku od viška prostora i nemanja pješačkih ulica tamo, u Europi stvari stoje ipak drugačije i kulturološki treba zaštititi stare jezgre koje niti su predviđene za takav oblik prometala niti ti predimenzionirani auti donose išta pozitivno krajnjim korisnicima. Porez na veličinu auta zbog prostora, i težinu zbog trošenja cesta je uz omraženi ekološki porez dosta dobar dugoročni poticaj na eliminaciju auta i prelazak na održivije načine prijevoza.

 

Inače, zanimljivo da je taj američki standard polazi iz njihovog nekog propisa koji se već godinama "krivo" tumači, a kaže da određena vozila moraju zadovoljiti ekološku normu pa veća vozila mogu imati i nešto veću potrošnju i granicu CO2, pa onda umjesto da smanje i potrošnju i CO2 postojećeih vozila te preusmjere marketing na taj segment, jednostavno su povećali aute i amerikancima su počeli reklamirati da je veće=bolje, jače, sigurnije i što već ne. Super se to vidi u njihovim pickup truckovima koji su u pravilu narasli za 50 i više posto, a veličina prtljažnog prostora je ostala ista ili se smanjila.

Upravo to, lijepo napisano... meni ima smisla i dalje, zivim ovdje, znam da su Parizani posebna sorta, ali imaju smisla za to sto rade...u skoro svim granama, bez obzira sto se pise po svijetu.

 

Amerikanizacija auta je zaista sve vise pristuna u EU. Samo da je lima i da je sto vece, a kud s njim onda... zao mi je turista, ok... ali plati onda 18 EUR sat, skup grad, a i grad koji se mora se paziti. Ako neces doci, nemoj, ako je to cijena, eto, neka.

 

Kad bi ga malo vise cistili makar :) bio bi ja sretniji... nekad zna bas biti ocajno prljav.

10 godina
offline
U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati triput

Amerikanizacija auti... Koja glupost. Ne kupuju ljudi SUV-ove zbog amerike, nego jer ne žele europske kutije za cipele od auti u koje ne možeš staviti ni 3 konzumove vrećice ako ideš na put. Možda bi htjeli malo prostora za sebe i putnike isto tako.

 

Nije problem u Americi, nego u Europi, gdje su nam nabili u glave ideje da možeš napraviti 3-soban stan u 50 kvadrata i da je to super za obitelj, i da su auti tipa C3 i slično sve što trebamo. I još k tome to sve plaćaš ko u svetog petra kajgane.

Nadglednik dina
Moj PC  
2 2 hvala 0
15 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
Entry Point kaže...

Amerikanizacija auti... Koja glupost. Ne kupuju ljudi SUV-ove zbog amerike, nego jer ne žele europske kutije za cipele od auti u koje ne možeš staviti ni 3 konzumove vrećice ako ideš na put. Možda bi htjeli malo prostora za sebe i putnike isto tako.

 

Nije problem u Americi, nego u Europi, gdje su nam nabili u glave ideje da možeš napraviti 3-soban stan u 50 kvadrata i da je to super za obitelj, i da su auti tipa C3 i slično sve što trebamo. I još k tome to sve plaćaš ko u svetog petra kajgane.

Bilo kako bilo, realno je reci da USA ima puno vece ceste, povrsinu, gradske ulice, kuce i stanovanje po m2 je vece... EU gradovi su uvijek bili manji po svemu, jer ja manje prostora. Oko cijena, USA je 3x skuplja od EU, ako zelis zivjeti u glavnijem gradu, tipa ZG platit ces garsonjeru 3.000 EUR mjesecno (NYC), a kupit je neces nikada, kod nas je jos i OK, iako je uzasno poskupilo, slazem se.

 

Sto bi rekao za Japan, sve, pa i auti su napravljeni da svaki mm iskoriste, a ne haube od 3m kao kod USA auta, i ide nekako, stavi se par vrecica i ides na put.

 

EU i gradove ne mozes mijenjati, ali odes na selo pa si kupis kombi da imas za sve... ali ako si u velikom gradu s uskim ulicama, tamo gdje svi zele biti, hebiga... ali to su neke druge teme, zasto je to tako itd... Bas me zanima kako bi vlasnik Land Cruisera se snasao (se snalazi) u gradu kao sto je Rijeka (centar), muka! Sto, da se poruse zgrade da se ima gdje voziti i parkirati?... Prijatelj mi ima RAV4, sto i nije tako velik SUV vise, u Rijeci, patnja samo, ali kao sto ti kazes, zeli veci radi obitelji, pa trpi...

16 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri

Amerika je građena za aute, i oko toga su orjentirani gotovo svi urbani prostori. Gdje god ides, posao, trgovina, škola, rekreacija, zabava... ideš autom. Europa je dijametralna suprotnost. Europski gradovi su se organski razvijali prvenstveno za pješake i/ili manja prometala. U tom kontekstu oni preko bare imaju dosta više prostora za širiti aute, ceste i parkinge. Na što to na kraju liči i želiš li živjeti u takvom okruženju tebi na izbor. Meni je puno draži ovaj europski grad od američkog, a mislim i da to kulturno naslijeđe treba zaštititi. 

 

A pogledaj iskoristiv prostor unutar auta i prtljažni prostor pa ćeš se iznenaditi koliko danas "malo" prostora imaš obzirom na ukupne gabarite auta i koliko su rasli. S druge strane ako ti treba ogroman SUV/pickup u gradu da svaki dan nosiš i prevoziš stvari (a ne radiš to poslovno ili nemaš 6-eročlanu obitelj) onda nešto radiš krivo u životu :D

 

Šalu na stranu, prostor je jako ograničen resurs, posebno u centru grada i ne treba se olako njime razbacivati. Bolje je imati 20% veće parkove /stambene prostore /nešto treće nego 20% veće ceste i parkinge.

8 godina
offline
Re: U Parizu će vlasnici SUV-a parking plaćati tri
Entry Point kaže...

Amerikanizacija auti... Koja glupost. Ne kupuju ljudi SUV-ove zbog amerike, nego jer ne žele europske kutije za cipele od auti u koje ne možeš staviti ni 3 konzumove vrećice ako ideš na put. Možda bi htjeli malo prostora za sebe i putnike isto tako.

 

Nije problem u Americi, nego u Europi, gdje su nam nabili u glave ideje da možeš napraviti 3-soban stan u 50 kvadrata i da je to super za obitelj, i da su auti tipa C3 i slično sve što trebamo. I još k tome to sve plaćaš ko u svetog petra kajgane.

 U karavan stane vise nego u SUV

 Rav 4 novija gepek mali, a i nit nema bas mjesta za vece putnike iza

 

Ceste su nam ionak katastrofa. Zbilja nam ne treba jos više težih vozila na njima. 

 

 

Ne znam. Taj promet ide u krivom smjeru. U ZG su sve vece guzve, a ljudi kupuju sve vece automobile.

 

Onda jos kad vidis kakvi se novci bacaju na nekakve robotaksije od kojih nikad nist nece bit.

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.2.2024 15:18 (Santana).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice