Po meni je ovaj oblik poticaja nepotreban. Za urbane sredine je E-Bike overkill. Dokaz su upravo Nizozemci i njihova kultura bicikliranja koja je postala dominantna puno prije otkrića potpomognutog pedaliranja. Osim toga obični bicikli su debelo održiviji te se proizvode na ekološkiji način u odnosu na elektrizirane rođake. E-Bike postaje zanimljiva opcija za prigradski commuting ili za dulje izlete (osobito kad je u pitanju neravan teren) gdje omogućuju veći domet bez pretjeranog znojenja.
Smatram da bi bolji pristup bila intenzivna gradnja infrastrukture (preferabilno na štetu automobilske prenamjenom postojećih površina kako bi se dotični način prijevoza istovremeno destimulirao), a visoki troškovi posjedovanja auta bi napravili ostatak.
Ovako se samo nastavlja pogodovati bogatima (npr tko ima više od jednog auta) te proizvođačima uz posljedično smanjenje ukupnog rezultata mjere.
Kako na ovo gledaju forumaši:
34 | Normalan bicikl je dovoljan |
---|---|
1 | Bez motorizacije ne idem nikud |