Zar je 1. april već stigao? Usput, Doom mi sa svoiim krvavim lokvama i razbacanim udovima dobro paše na kosilicu, pogotovo ako se istu koristi bez koncentracije.
Doom ćete uskoro moći zaigrati i na - kosilici
- poruka: 7
- |
- čitano: 6.279
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Zar je 1. april već stigao? Usput, Doom mi sa svoiim krvavim lokvama i razbacanim udovima dobro paše na kosilicu, pogotovo ako se istu koristi bez koncentracije.
rekli su da ce biti dostupno u travnju, pa moguce da ce objaviti da je dostupno 01.04 :)
za inmerzivni dozivljaj i potpuni uzitak, potrebno ga je instalirati na - motorku.
-da, motorka, u nedostatku duplače (koja se pojavljuje naknadno) oružje koje ako i nije posebno nježno, barem ne troši municiju, time čuva šume-prirodu, co2, .. tj ne razbacuje ograničene resurse, kao i to da se tad bez distance može uživati u hifi audiofilskom dijelu krkljanja žrtve, što se s dalekometnim oružjem gubi, postaje nestvarno-umjetno.. za razliku od gušta u kojem se radi rukama-ručno iz prvog lica .. :)))
-btw, prvi doom je na wolf-enđinu (koji ne traži ništa spešl od vga u doba kad se to zvalo vga, ne gpu.. kao npr tetris-minecraft..), zato radi.. dok je doom2 već na 'pravom' gamingu, uz kasnije modove (quakeengine) može i na 3d kao voodoo.. ostalo je povijest.
.. odnosno, u doba 386tice kad se pojavljuje, dolaze i 486 + pentium.. tj, hw, cpu koji ima i FP integriran, tad rewritaju isti kod, s integer-cjelobrojnog na fp-decimalni i time koriste prednost-brzinu fpu pentača tj dva dijela cpu rade paralelno-više nego jedan sam.. zato to ovakvi uređaji ne podržavaju, tj ovisi o hw-u kao cpu + gpu recimo koja rezolucija, koliko video memorije je tad potrebno kao i buffer i sl. pa i sam compiler i kako će se koja variabla deklarirati kao integer-fpu primjer.. (banalno, npr glasnoća ili fov nisu cjelobrojni nego decimalni.. rade brže na pentaču..).
-u to doba, vga-gpu su u začetku, isključivo za konkretne taskove, kao gaming ili video editiranje.. skupo, slabo, dok cgi koristi sgijeve oxigen i sl. enginee koji su poveći ormari (sama gpu).. .. već par godina kasnije to radi normalna gpu kao voodoo2-3.. minigl itd.. odnosno tad nastaju dvije danas dominantne-jedine (osim intel) kompanije, nvidia-ati.. i to je to. Danas mobač ima više cpu-gpu-ostale snage-resursa nego prije par desetljeća radne stanice-superračunala... danas to ima 'mikrovalna'.. ili kosilica, tj dovoljno je da proizvođač to iz nekog razloga želi, jeftino do bola a tad skupo-nedostižno ili SF..
zabadajući nos u sve i svašta po međumrežju, pronašao sam kako se doom (propast, usud) može igrati na apsolutno bilo čemu što sadrži bilo kakav zaslon (makar i naknadno dodan, načinjen posebno za to), jer su samo četiri godine nakon "lansisanja" objavili izvorni kôd. nevjerojatno je koliko je besposlenih popova s elektroničkim i programerskim vještinama prionulo na samopostavljenu zadaću, ukazujući u osnovi na bitno: ne postoji neprobojan elektronički sustav. nasreću, snovi o privatnosti su besplatni (ne samo za prvih 100 sanjara).
Dok to ne naprave i za motorku džabe im trud