ajde nekako to što elon von munchausen šakom i kapom dijeli brda i doline koje nema no kako je ovoj ikoni suvremenog muljanja, koja tjedno ima više radnih sati nego meyerica, ova kokoš upala "u život"? kad? gdje?
ma jel to šuma pod pazuhom? bljaaaaakič
btw, grimes je bila poznata i prije (a to znam jer štujem te mlađahne, krhke, štreberolike kvazialternativke)
ali ta šuma...unsubscribe odma
Mala opaska.
Princeova promjena imena nije bio performans, nego nacin da skine Warner Bros sa svog vrata i zaobidje ugovor.
Nakon sto mu je ugovor istekao, vratio je staro ime.
Ostatak teksta, prilicno realno sagledana situacija.
nakon podpazušnih smetaju i oko3.14čne dlake...
a zna se, lošem Qrtzu svaka dlaka smeta !
Da budemo on-topic, EM je uzor svakog marketingaša, ono kaj on trži inače pas s maslom ne bi pojeo, osim pripadnika navodno najrazvijenije vrste na Majčici Zemlji....
bajke (pogotovo za djecu) su potrebne.. mašta i tak to. (a dlaka vamotamo.. štašsad i autu za mase tražit dlaku .. u cijeni i masovnosti?)..
eto, moj doprinos hypeu kojeg ne želim supportati :))))
Drago scores once again!!!
Obožavam njegove komentare! :)
I BTW, bogati plaćaju daleko više poreza od siromašnih, jer imaju veću osnovicu i porez je progresivan. Najsiromašniji ga uopće ne plaćaju, a dobijaju socijalnu pomoć od ovih koji ga plaćaju. Toliko o demagogiji.
Izgleda da je Živi zid postavio nove standarde.
A što se brzine svjetla tiče, odlikaši sine, odlikaši.
Musk is going down
I BTW, bogati plaćaju daleko više poreza od siromašnih, jer imaju veću osnovicu i porez je progresivan.
http://money.cnn.com/2013/03/04/news/economy/buffett-secretary-taxes/index.html
Za porezne savjete, javiti se Visku. Nazvati s povjerenjem.
Meni još uvijek nije jasno tko i što stoji iza tog hype-a o električnim autima. Kompanije i političar nebi to podržavali da tu nema nečega. Sve mi se čini da žele naštetit rusima i irancima koji ovise o nafti naravno i venezueli.
Da malo potpalim, evo financijskih izvještaja jedne firme iz sredine 90-ih, sve u tisućama:
Zagrade naravno znače minus :-)
STATEMENT OF OPERATIONS DATA: 1997 1996 1995 1994
Net sales........................................................ $147,758 $15,746 $511 $ --
Cost of sales .................................................................... 118,945 12,287 409 --
Gross profit...................................................................... 28,813 3,459 102 --
Operating expenses: Marketing and sales........................ 38,964 6,090 200 --
Product development...................................................... 12,485 2,313 171 38
General and administrative ............................................. 6,573 1,035 35 14
Total operating expenses......................................... 58,022 9,438 406 52
Loss from operations........................................................ (29,209) (5,979) (304) (52)
Interest income ................................................................ 1,898 202 1 --
Interest expense ............................................................... (279) -- -- --
Net loss ........................................................................... $(27,590) $(5,777) $ (303) $ (52)
Pro forma basic and diluted loss per share(1) .................... $ (1.27) $ (0.31) $ (0.02) $ (0.00)
Poslovanje s gubitkom se nastavilo sljedećih 5-6 godina, što je prihod bio veći, veći je bio i gubitak :-). A nakon toga se dobit dugo vrtila oko nule. Ne treba ni reći da je bilo puno "sumljičavih", vrsnih investitora i analitičara koji su davali male šanse cijelom biznisu... Iskreno ni meni se nije činilo da će sretno završiti.
A eto firma je i dalje tu, prošla i dot.com krizu i 2008. s ovakvim rezultatima. Za nevjerovat.
Ne reklamiram Muska ali samo negativno poslovanje Tesle ne znači nužno da neće uspjeti... Ima puno prostora između redaka za čitanje u priči o njegovom biznisu i u pozitivnom i u negativnom kontekstu. Ja mu ipak zahvaljujem na space control to major Tom i dvije rakete koje se istovremeno spuštaju na X. Ne sjećam se kada sam se zadnji put tako veselio. Gledao sam s klincima i stvarno osjetio iskreni optimizam. U ovom Trampolinda vremenu neznalica i destruktivaca dobrodošao time-out...
Tako je, hajmo se svi voziti na naftu, nema ekološkijeg načina!
I BTW, bogati plaćaju daleko više poreza od siromašnih, jer imaju veću osnovicu i porez je progresivan.
http://money.cnn.com/2013/03/04/news/economy/buffett-secretary-taxes/index.html
Za porezne savjete, javiti se Visku. Nazvati s povjerenjem.
Demagogija jaše dalje.
Kao prvo, ne znam po kojim kriterijima si tajnicu Warrena Buffetta svrstao u siromašne. Kao drugo, Buffet tvrdi (piše u naslovu) da plaća po manjoj stopi, a ne manji iznos poreza. Valjda ti je jasno da Buffet*10% iznosi više nego tajnica*15%. Treće, ponudio si članak u kojem nema niti jednog podatka o stvarnim iznosima i stopama poreza, nego samo njegova tvrdnja da misli da plaća po manjoj stopi, a govorimo o čovjeku koji se zalaže za veće poreze bogatima. Znači njegova, ničim potkrijepljena izjava, je čisto u svrsi agende koju gura i bez ikakve stvarne težine.
A sa iste stranice, par klikova dalje:
If you consider income tax liability alone, the average effective federal tax rate for people with incomes between $40,000 and $50,000, for instance, is just 3.2%, according to Tax Policy Center estimates. (In measuring income, the center uses gross income and adds to it other forms of compensation, such as the money your employer contributes to your retirement savings.)
The lowest income families actually have negative average effective tax rates when income tax liability alone is measured.
For families making $50,000 to $75,000, the effective tax rate is 5.7%. From $75,000 to $100,000, it's 7.2%. And if you make $200,000, it goes up to 9.9%.
I tu se govori o postocima, naravno da je razlika u iznosima daleko veća.
Pre bih rekao da autor ne zna šta piše, već ima nekakav negativni hir prema svemu što je vezano za Elona, pa onda još usput linkuje sajtove koji stalno predviđaju propadanja Tesle, a u suštini se bave špekulacijama cena akcija, pa je svaka negativna vest prenapumpana kako bi cena išla dole na onu koju oni predviđaju.
Ako smo kod Seeking(stockpricedrop)Alpha, evo jednog retkog pozitivnog članka:
https://seekingalpha.com/article/4175617-tesla-tsunami-sales-profits-q3
Drago, vi ocito uopce ne razumijete osnove ekonomije i poslovanja jedne kompanije, kao niti brojni novinari u SAD-u koji objavljuju ovakve bombasticne naslove.
Zasto bi Musk pored desetaka tisuca rezervacija za najbolje opremljenim Modelom 3, gdje je najveca zarada, isao prvo prodavati najjeftiniji model?
Pa to ne moras biti financijski strucnjak da shvatis, niti biti financijski pismen, potrebno je samo gram inteligencije, koja se kod ovog novinara pocinje dovoditi u pitanje.
Imamo kompaniju koja je u ozbiljnim financijskim problemima, svaki dolar im je bitan u ovom trenutku, i sad bi oni pored svih narudzbi za skupe verzije trebali najprije poceti prodavati one najjeftinije na kojima ce najmanje zaraditi, samo da bi Dragi i ostalim svjetskim novinarima nesto dokazali.
To radi svaka automobilska kompanija, uvijek su prioritetni najopremljeniji modeli na kojima se najvise okrece, tek onda sve ostalo.
Prema tome kad se rijese sve ove narudzbe, na red ce doci i verzija od 35 tisuca, proizvoditi tu verziju u ovom trenutku za njih bi znacilo ili podizanje dodatnog kapitala od bar 10 milijardi, ili bankrot.
Kad si tako dobro informiran, kako se u poslovanju zove situacija kad uzimaš predujam za nešto što niti ne planiraš početi proizvoditi već time financiraš proizvodnju drugog proizvoda?
To radi svaka automobilska kompanija, uvijek su prioritetni najopremljeniji modeli na kojima se najvise okrece, tek onda sve ostalo.
Koji se to masovni (500k+ primjeraka) serijski automobil osim Tesle ceka vise od godine dana?
Toga nije bilo niti u Jugoslaviji.
poplava? khm, khm... kak bi ti rekao..? :)
Zar je T3 ikad bio prezentiran kao prestiž?
Vidi se da niste nikada kupovali auto.
Prilikom sklapanja ugovora o kupnji proizvođači navode serijski broj šasije i kada je procijenjeni datum isporuke to je obično datum koji je duži nego im treba za isporuku.
Za serijske aute bila je najduža lista za Nissan od 6 mjeseci.
A kao ozbiljna firma nemože si nitko dopustiti da preuzeti posao odgodi jer ima neki na kome bi više zradio, tu je i pitanje penala i nepoštivanja ugovora tako da neisporuku u roku može imati dodatne finacijske posljedice .
Koja budala je to popila, ne mogu Kinezi izbaciti el. vozilo za mase, a izbacit će ga Tesla, dream on. Tesla troši pola milijuna dolara na sat, predviđam bankrot za 2-3 godine.
Ne pričaj gluposti, upumpavala je država milijarde, da se proporcionalno tome upumpavalo u Rimca, pokorija bi već i Teslu...
Drago, vi ocito uopce ne razumijete osnove ekonomije i poslovanja jedne kompanije, kao niti brojni novinari u SAD-u koji objavljuju ovakve bombasticne naslove.
Zasto bi Musk pored desetaka tisuca rezervacija za najbolje opremljenim Modelom 3, gdje je najveca zarada, isao prvo prodavati najjeftiniji model?
Pa to ne moras biti financijski strucnjak da shvatis, niti biti financijski pismen, potrebno je samo gram inteligencije, koja se kod ovog novinara pocinje dovoditi u pitanje.
Imamo kompaniju koja je u ozbiljnim financijskim problemima, svaki dolar im je bitan u ovom trenutku, i sad bi oni pored svih narudzbi za skupe verzije trebali najprije poceti prodavati one najjeftinije na kojima ce najmanje zaraditi, samo da bi Dragi i ostalim svjetskim novinarima nesto dokazali.
To radi svaka automobilska kompanija, uvijek su prioritetni najopremljeniji modeli na kojima se najvise okrece, tek onda sve ostalo.
Prema tome kad se rijese sve ove narudzbe, na red ce doci i verzija od 35 tisuca, proizvoditi tu verziju u ovom trenutku za njih bi znacilo ili podizanje dodatnog kapitala od bar 10 milijardi, ili bankrot.
Pročitaj naslov.
Zašto? Zato jer je obećao. Pri tom ne mislim na nekakvu čast, nego na povjerenje investitora koji su novac uložili zbog najavljene masovne proizvodnje dostupnog električnog automobila. Zbog takvih obećanja je dobio i državne subvencije. Ne zbog Roadstera koji vozi 0-100 ispod 2 sekunde ili zbog bacača plamena (kojim se direktno narugao onima koji mu daju novac). Sve što Tesla danas ima je interes investitora. Novac nemaju, proizvodnju nemaju, stvarna vrijednost tvrtke je u minusu.
Logika o davanju prednosti skupim automobilima jer je na njimaveća zarada jednostavno ne stoji. Nisu VW i Toyota postali ono što jesu prodajom skupih automobila nego onih jeftinih (Buba, Golf, Corolla, Camry). Ta osnovna matematika koju koristiš u biti daje do znanja da bi mu najbolje bilo da ne proizvodi ništa jer na skupljim i opremljenijim modelima ima manji gubitak (a ne veću zaradu).
Tesla kasni. Strahovito kasni. Pričali su bajke dok su drugi radili. Najveća bajka je upravo ona o kvalitetnom automobilu dostupnom masama. Da danas kupujem E automobil to sigurno ne bi bio Tesla jer drugi već imaju bolje i jeftinije automobile po pitanju kvalitete, pouzdanosti, opremljenosti, servisa.... Jedino su po dosegu konkurentni no sami su toliko izbanalizirali tu kategoriju i uvjerili kupce da je nebitna. Sasvim je svejedno ima li automobil doseg 200 ili 300km. Ako mi ta karakteristika baš toliko znači kupit ću dizela.
Kad kažeš kako svaka automobilska kompanija daje prioritet skupljim modelima gadno griješiš. Pogledaj samo reklame na TV-u i usporedi koliko se reklamiraju osnovni modeli a koliko oni sa full opremom. Koliko se reklamira Golf a koliko Passat.
Kad se riješe sve ove narudžbe? Zadnji put kad sam gledao radilo se o 450 000 narudžbi. Današnjim tempom proizvodnje to će se riješiti za 120 godina, a uz profit po prodanom primjerku kakav imaju priča će biti gotova puno prije.
ne zna čoek što bi rađe provoza...