Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli

poruka: 32
|
čitano: 11.053
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli".
16 godina
offline
Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli

Wozniak je pogodio bit. Tesla gubi inovativni edge u auto-industriji, etablirani igrači ih sustižu. Lako je moguće zamisliti scenarij da će ih Njemci i Japanci pojesti za nekoliko godina jer brzo napreduju u implementaciji novih tehnologija. 

 
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Malto kaže...

Wozniak je pogodio bit. Tesla gubi inovativni edge u auto-industriji, etablirani igrači ih sustižu. Lako je moguće zamisliti scenarij da će ih Njemci i Japanci pojesti za nekoliko godina jer brzo napreduju u implementaciji novih tehnologija. 

 Ne sustižu, nego su daleko prešli. Samo zbog hypea, i recimo to i BUGovog lijenog kopipaste sa portala na koje su navikli a koji protežiraju muska i njegove izjave, mi imamo krivi dojam. 
Evo povoda i priloga mojoj tvrdnji. https://www.autonomousvehicletech.com/articles/611-strategy-and-execution-assessed-for-19-companies-developing-automated-driving-systems
dakle tu se iz grafa u stvari vidi da je tesla i Apple na dnu i u strategiji i implementaciji. 
Lideri su Daimler-Bosch, GM, Ford, BMW, Volkswagen... da ne prepisujem dalje iz grafa, sve je vidljivo.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
9 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
overhaul kaže...
Malto kaže...

Wozniak je pogodio bit. Tesla gubi inovativni edge u auto-industriji, etablirani igrači ih sustižu. Lako je moguće zamisliti scenarij da će ih Njemci i Japanci pojesti za nekoliko godina jer brzo napreduju u implementaciji novih tehnologija. 

 Ne sustižu, nego su daleko prešli. Samo zbog hypea, i recimo to i BUGovog lijenog kopipaste sa portala na koje su navikli a koji protežiraju muska i njegove izjave, mi imamo krivi dojam. 
Evo povoda i priloga mojoj tvrdnji. https://www.autonomousvehicletech.com/articles/611-strategy-and-execution-assessed-for-19-companies-developing-automated-driving-systems
dakle tu se iz grafa u stvari vidi da je tesla i Apple na dnu i u strategiji i implementaciji. 
Lideri su Daimler-Bosch, GM, Ford, BMW, Volkswagen... da ne prepisujem dalje iz grafa, sve je vidljivo.

 GM i Google predvode da budemo precizniji, ali da u pravu si. Treba malo veci kalibar na Bugu da pise takvu vrstu vijesti.

16 godina
offline
Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli

Pročitao Dragovu kolumnu. 

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
pravi_covijek kaže...

 GM i Google predvode da budemo precizniji, ali da u pravu si. Treba malo veci kalibar na Bugu da pise takvu vrstu vijesti.

 Da... čak je i često spominjani Uber na dnu. No to je sve u biti i razumljivo - kad se spoje mrcine poput gm-a i googlea, BMW-a i intela, Daimler i Bosch... na vidjelo izlazi iskustvo, resursi, inžinjerija koji možda ne ulažu u PR, ali rade posao. Uglavnom, ja navijam da što prije krene barem željeznički i kamionski prijevoz na međunarodnim relacijama sa autopilotima, jer mislim da to garantira mnogo manje nesreća, barem zbog zamora, sna, ili vožnje protiv propisa.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
6 godina
neaktivan
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Šta nije rimac na prvom mjestu?
 
11 0 hvala 2
16 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Prij3svih kaže...
Šta nije rimac na prvom mjestu?

 i mene to čudi...

12 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Ivan(4) kaže...

Pročitao Dragovu kolumnu. 

 I Wlakniak isto (onu o muljatoru) pa je pokupio napredne ideje.

8 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
overhaul kaže...

 Ne sustižu, nego su daleko prešli. Samo zbog hypea, i recimo to i BUGovog lijenog kopipaste sa portala na koje su navikli a koji protežiraju muska i njegove izjave, mi imamo krivi dojam. 
Evo povoda i priloga mojoj tvrdnji. https://www.autonomousvehicletech.com/articles/611-strategy-and-execution-assessed-for-19-companies-developing-automated-driving-systems
dakle tu se iz grafa u stvari vidi da je tesla i Apple na dnu i u strategiji i implementaciji. 
Lideri su Daimler-Bosch, GM, Ford, BMW, Volkswagen... da ne prepisujem dalje iz grafa, sve je vidljivo.

 Polako sa zaključcima. Linkao si link na link koji je uvod za plaćeni sadržaj što znači da nam uopće  nisi dao nikakav izvor. Od oka, po naslovu studije i naslovima poglavlja iz sadržaja, rekao bih da se bave procjenom strategije. Vjerojatno je to jako dobro napravljeno, ne znamo na temelju čega i što točno su procjenjivali i bodovali. Kako god, nitko ne zna što sutra donosi. Možda će neka mala inovacija ovdje ili ondje prevagnuti prema jednoj tehnologiji na štetu druge koja sada obećava više. Google, npr. svoju tehnologiju bazira na korištenju LIDAR-a gdje će trebati jako puno inovacija ne samo u softveru već i u proizvodnji da bi sustav mogao biti komercijalno iskoristiv. Možda je Nissan sa svojom idejom potpore robotima kroz dežurstvo ljudi u nekoj vrsti call centra najbliže autonomnoj vožnji u idućih 10-20 godina. Nitko ne zna budućnost, posebno ne u području koje se rapidno razvija..

 

Međutim, ako idemo pogledati što danas možeš kupiti i voziti, Tesla je dva puta bolji od ostatka svijeta zajedno.

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.2.2018 13:06 (Feudalac).
6 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Feudalac kaže...
overhaul kaže...

 Ne sustižu, nego su daleko prešli. Samo zbog hypea, i recimo to i BUGovog lijenog kopipaste sa portala na koje su navikli a koji protežiraju muska i njegove izjave, mi imamo krivi dojam. 
Evo povoda i priloga mojoj tvrdnji. https://www.autonomousvehicletech.com/articles/611-strategy-and-execution-assessed-for-19-companies-developing-automated-driving-systems
dakle tu se iz grafa u stvari vidi da je tesla i Apple na dnu i u strategiji i implementaciji. 
Lideri su Daimler-Bosch, GM, Ford, BMW, Volkswagen... da ne prepisujem dalje iz grafa, sve je vidljivo.

 Polako sa zaključcima. Linkao si link na link koji je uvod za plaćeni sadržaj što znači da nam uopće  nisi dao nikakav izvor. Od oka, po naslovu studije i naslovima poglavlja iz sadržaja, rekao bih da se bave procjenom strategije. Vjerojatno je to jako dobro napravljeno, ne znamo na temelju čega i što točno su procjenjivali i bodovali. Kako god, nitko ne zna što sutra donosi. Možda će neka mala inovacija ovdje ili ondje prevagnuti prema jednoj tehnologiji na štetu druge koja sada obećava više. Google, npr. svoju tehnologiju bazira na korištenju LIDAR-a gdje će trebati jako puno inovacija ne samo u softveru već i u proizvodnji da bi sustav mogao biti komercijalno iskoristiv. Možda je Nissan sa svojom idejom potpore robotima kroz dežurstvo ljudi u nekoj vrsti call centra najbliže autonomnoj vožnji u idućih 10-20 godina. Nitko ne zna budućnost, posebno ne u području koje se rapidno razvija..

 

Međutim, ako idemo pogledati što danas možeš kupiti i voziti, Tesla je dva puta bolji od ostatka svijeta zajedno.

 Mozes ti Teslu danas kupiti ali ju neces voziti.

12 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
sexytoiletpaper kaže...

 Mozes ti Teslu danas kupiti ali ju neces voziti.

 ko kaže? daj 175 000€ i vozi. Nije Musk jedini koji shvaća kako su early adopteri prave ovce za šišanje. Njegova najveća sreća je to što se konkurenciji ne žuri.

Iako sam ekološki angažiran, za kupovinu električnog automobila pričekati ću dvije stvari. Da tehnologija i infrastruktura budu takve da mi odavde do Frankfurta i natrag električnim automobilom bude jednako brzo kao sad i da cijena električnog automobila, po klasama, bude niža nego što je današnja cijena ICE automobila. Realno, to bi trebalo biti tako jer je elektromotor puno jednostavniji od ICE motora. Predviđam da ću za 20 godina kupiti Xiaomija ili OnePlusCar jer će pojesti konkurenciju. Ne mislim na Teslu. Tesla ni danas nije konkurentan.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
sexytoiletpaper kaže...
Feudalac kaže...
overhaul kaže...

 

 Mozes ti Teslu danas kupiti ali ju neces voziti.

 Frajer u zgradi ima dvije Tesle(bijela i crna). Ja druge elektricne nisam vidio,hybrid ne racunam.

8 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
BlueMax kaže...

Iako sam ekološki angažiran, za kupovinu električnog automobila pričekati ću dvije stvari. Da tehnologija i infrastruktura budu takve da mi odavde do Frankfurta i natrag električnim automobilom bude jednako brzo kao sad i da cijena električnog automobila, po klasama, bude niža nego što je današnja cijena ICE automobila. Realno, to bi trebalo biti tako jer je elektromotor puno jednostavniji od ICE motora.

:-)

 

elektromotor jest jeftiniji, ali tank nije. Baterije su još uvijek barem 100 usd po kWh, čak i u Teslinoj gigatvornici...

Ja rekoh
16 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Kolacic kaže...
sexytoiletpaper kaže...
Feudalac kaže...
overhaul kaže...

 

 Mozes ti Teslu danas kupiti ali ju neces voziti.

 Frajer u zgradi ima dvije Tesle(bijela i crna). Ja druge elektricne nisam vidio,hybrid ne racunam.

 To je zato jer smo mi najbolji sljedbenici hypea - većina voli da se vidi da su kupili nešto ekstra. Tipa iphoneX. Mislim ono, ljudi žive u zgradi, u stančiću, ali se mora imati tesla za pokazivanje? No pogledaj malo tko prodaje najviše električnih vozila. Evo i woz iz članka po gradu vozi "neugledni" Chevroletov Bolt. Dali bi ti prepoznao pred zgradom u svijetu najprodavaniji (ISPORUČENIH 300 000 komada) električni auto - Nissan leaf? I zašto ne računaš hibrid? To je vrlo dobar kompromis za trenutnu situaciju. Nemoraš za dulje putovanje imati daciu logan sa dodatnim ekipom putnika da te napaja i tegli. 

Feudalac kaže...

 

Međutim, ako idemo pogledati što danas možeš kupiti i voziti, Tesla je dva puta bolji od ostatka svijeta zajedno.

Aha. Pogledaj gornji upis. Ili pogledaj što doista preko dana vozi Wozniak u tekstu.
Ti si mi čudan tip. Obično ne primjetim tko piše, ali uz tvoje ime se uvijek i redovito vežu izrazito fanbojevski obračuni s kritičarima nahajpanih proizvođača. Tako da ovdje pomalo s vremenom... nije (mi) bitno toliko što je napisao, nego tko je autor upisa. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
8 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
overhaul kaže...

Aha. Pogledaj gornji upis. Ili pogledaj što doista preko dana vozi Wozniak u tekstu.
Ti si mi čudan tip. Obično ne primjetim tko piše, ali uz tvoje ime se uvijek i redovito vežu izrazito fanbojevski obračuni s kritičarima nahajpanih proizvođača. Tako da ovdje pomalo s vremenom... nije (mi) bitno toliko što je napisao, nego tko je autor upisa. 

Kakve veze ima Woz sa studijom o stanju razvoja autonomnih sustava?

 

Ako je netko nahajpan, to znači da možemo seruckati bezveze i neargumentirano? Definicija haypa je upravo u nepoznavanju i nekritičnom prihvaćanju BS-a, stoga je argumentirana rasprava jedini lijek. Kontra hajp i mlaćenje prazne slame to sigurno nije. Prema tome, ja sam borac protiv hajpanja. :)

 

Ja rekoh
12 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Feudalac kaže...

:-)

 

elektromotor jest jeftiniji, ali tank nije. Baterije su još uvijek barem 100 usd po kWh, čak i u Teslinoj gigatvornici...

 

 

100$ x 100hWh (P100D) = 10 000$ (Tesla kit prodaje za 12 000$)

 

Tesla P100D s osnovnom opremom košta 135 000$

 

Model 3 50kWh - 6 000$ battery kit - 36 000$

 

što dobiješ za ostatak cijene? Jeftiniji pogonski sklop i ostatak auta ispod nivoa Škode. Pouzdanost daleko ispod škode.

 

Prečesto se te baterije spominju kao nekakav razlog visoke cijene. Oduzmi od cijene auta cijenu baterija pa vidi što dobivaš.

 

Ko voli....

8 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Ok. Model 3 po tome košta 29000 bez baterija. Za automobil koji je razvijen od nule, proizvodi se za sada u seriji ispod pola miliona komada na godinu, tvornica baterija je do sada progutala skoro dvije milijarde teslinog novca, troškovi su za prvih milion komada nekoliko tisuća po komadu plus potreba daljnje gradnje punjača širom svijeta. Sada to usporedi s cijenom egolfa koji ima nekoliko puta manju bateriju, proizvodi se u tvornici zajedno s milionima drugih golfova, punjače im gradi netko drugi, a košta više od Tesle.

Kako god razvlačili ove cijene, ostaje najbitniji faktor a to je da Tesla tvrdi da će imati 20% zarade po komadu,što vjerojatno uključuje neku prosječnu cijenu s dodatnom opremom od možda 40 tisuća pa su zroškovi po komadu 32 tisuće otprilike, možda i više obzirom da je kod svih njih prava zarada na opcijama. Sve u svemu, ne vidim da deru kupce obzirom se klasični automobili s tom veličinom korisnog prostora i ubrzanjem 5s do stotke prodaju po otprilike dvostruko većim cijenama.
Ja rekoh
16 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Feudalac kaže...
overhaul kaže...

Aha. Pogledaj gornji upis. Ili pogledaj što doista preko dana vozi Wozniak u tekstu.
Ti si mi čudan tip. Obično ne primjetim tko piše, ali uz tvoje ime se uvijek i redovito vežu izrazito fanbojevski obračuni s kritičarima nahajpanih proizvođača. Tako da ovdje pomalo s vremenom... nije (mi) bitno toliko što je napisao, nego tko je autor upisa. 

Kakve veze ima Woz sa studijom o stanju razvoja autonomnih sustava?

 

Ako je netko nahajpan, to znači da možemo seruckati bezveze i neargumentirano? Definicija haypa je upravo u nepoznavanju i nekritičnom prihvaćanju BS-a, stoga je argumentirana rasprava jedini lijek. Kontra hajp i mlaćenje prazne slame to sigurno nije. Prema tome, ja sam borac protiv hajpanja. :)

 

 "Wozniak je istakao i činjenicu kako su Muska i Teslu već pretekli Audi i BMW koji u svojim osobnim automobilima već imaju implementirane napredne sustave za autonomnu vožnju."
kraj citata članka. Ovo su komentari na članak. piše gore: Komentari članaka na Bug.hr -> tema: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
p.s.
moram se ipak ispraviti. ne pazim tko piše. Milijun puta sam i tebi kliknuo thumbs up ako sam se složio sa izjavom.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.2.2018 22:11 (overhaul).
6 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Objasnit balkancu da postoji nesto bolje od 2.0 tdi je nemoguca misija, odusto sam odavno
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Feudalac kaže...
Ok. Model 3 po tome košta 29000 bez baterija. Za automobil koji je razvijen od nule, proizvodi se za sada u seriji ispod pola miliona komada na godinu, tvornica baterija je do sada progutala skoro dvije milijarde teslinog novca, troškovi su za prvih milion komada nekoliko tisuća po komadu plus potreba daljnje gradnje punjača širom svijeta. Sada to usporedi s cijenom egolfa koji ima nekoliko puta manju bateriju, proizvodi se u tvornici zajedno s milionima drugih golfova, punjače im gradi netko drugi, a košta više od Tesle.

Kako god razvlačili ove cijene, ostaje najbitniji faktor a to je da Tesla tvrdi da će imati 20% zarade po komadu,što vjerojatno uključuje neku prosječnu cijenu s dodatnom opremom od možda 40 tisuća pa su zroškovi po komadu 32 tisuće otprilike, možda i više obzirom da je kod svih njih prava zarada na opcijama. Sve u svemu, ne vidim da deru kupce obzirom se klasični automobili s tom veličinom korisnog prostora i ubrzanjem 5s do stotke prodaju po otprilike dvostruko većim cijenama.

 Oprosti ali to jednostavno ne drži vodu. Što je razvijeno od nule? Volan, ABS, kočnice, zračni jastuci, svijetla... Ni Karl Benz nije krenuo od nule. Kotač je već bio izumljen.

No i da je razvijeno od nule, što to kupca briga? Kupca bi trebalo zanimati što dobije za koliko novca. Troškovi proizvođača su tu nebitni. Kao da netko danas ponudi smartphone karakteristika Samsunga J1 po cijeni S9 uz objašnjenje kako se proizvodi u Švicarskoj a tamo je skupa radna snaga. Who cares?

Kažeš "tesla tvrdi"? Znaš li što je zajedničko Teslinim tvrdnjama? Da su daleko od istine.

 

A ovo zadnje boldano je teški spin i žalosno je kad to radi netko ko nije na Teslinoj platnoj listi. Znaš li ti da se klasični automobili većeg korisnog prostora od Tesle i trostruko većeg dosega prodaju za osminu Tesline cijene? Ili da se automobil koji za šest sati može stići iz Splita u Zagreb i natrag prodaju za petnaestinu Tesline cijene?

11 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Feudalac kaže...
overhaul kaže...

Aha. Pogledaj gornji upis. Ili pogledaj što doista preko dana vozi Wozniak u tekstu.
Ti si mi čudan tip. Obično ne primjetim tko piše, ali uz tvoje ime se uvijek i redovito vežu izrazito fanbojevski obračuni s kritičarima nahajpanih proizvođača. Tako da ovdje pomalo s vremenom... nije (mi) bitno toliko što je napisao, nego tko je autor upisa. 

Kakve veze ima Woz sa studijom o stanju razvoja autonomnih sustava?

 

Ako je netko nahajpan, to znači da možemo seruckati bezveze i neargumentirano? Definicija haypa je upravo u nepoznavanju i nekritičnom prihvaćanju BS-a, stoga je argumentirana rasprava jedini lijek. Kontra hajp i mlaćenje prazne slame to sigurno nije. Prema tome, ja sam borac protiv hajpanja. :)

 

Osim kad je iPhone X u pitanju. Tamo si jedan od glavnih trolova i hajpera na temi. Koji je ono izraz koji si nekidan koristio, nešto u stilu :"nije ti iPhone Android pa da stavljaju stvari u uređaje sam tako da mogu reći da ih imaju"?

 

Sam sebi skačeš u usta. Bolje šuti jer ću kopipejstati sva sranja koji si tamo nadrobio. Ti si fanboy najgore vrste.

 

 

 

jaska jaska jaskaja
8 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
BlueMax: vezano za cijenu. Opet si se zakeljio za Teslu i ne vidiš ono bitno. eGolf je manji, sporiji, kraćeg dometa a košta kao i model tri. U baznoj opremi model tri je svemirski brod za golfa. Nadalje, performanse su itekako bitne i o njima cijena istog modela drastično varira pa se to MORA gledati. Molim te, nađi automobil bilo kojeg segmenta bilo kojeg proizvođača koji ide 5s do stotke pa mi javi koliko košta.
Ja rekoh
15 godina
offline
Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli

a čujem da ni moskva suzama ne vjeruje. koja koincidencija! 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Feudalac kaže...
BlueMax: vezano za cijenu. Opet si se zakeljio za Teslu i ne vidiš ono bitno. eGolf je manji, sporiji, kraćeg dometa a košta kao i model tri. U baznoj opremi model tri je svemirski brod za golfa. Nadalje, performanse su itekako bitne i o njima cijena istog modela drastično varira pa se to MORA gledati. Molim te, nađi automobil bilo kojeg segmenta bilo kojeg proizvođača koji ide 5s do stotke pa mi javi koliko košta.

Ček ček.

Znači g*vno koje ima volan i ipad zakeljen u sredini s malo patafixa koje ga drži i apsolutno ništa drugo je svemirski brod po opremi?

I opet, jedino na što se vi strujići konstantno pozivate je 0-100. Jer nijednu drugu stvar nijedan trenutno dostupni električni auto ne radi ni približno dobro kao ICE konkurencija.  


Mislim da bi mi pametnije bilo pobrati bananu da mi slučajno ne padne na pamet da bi možda mogao normalno raspravljati s struja trolom.

 

8 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
mystik kaže...

Ček ček.

Znači g*vno koje ima volan i ipad zakeljen u sredini s malo patafixa koje ga drži i apsolutno ništa drugo je svemirski brod po opremi?

I opet, jedino na što se vi strujići konstantno pozivate je 0-100. Jer nijednu drugu stvar nijedan trenutno dostupni električni auto ne radi ni približno dobro kao ICE konkurencija.  

 Ja ga nisam probao, ali oni koji jesu nemaju riječi kojima bi nahvalili handling. Kužiš, nisko težište zbog baterija u podu, dobar raspored masa, vrlo izvravan upravljač. Kažu, pravi gušt za voziti. Ali dobro, neka ti golfa, u dodatnoj opremi ti je tepih pa si uzmi nekakav od ovčije kože da bude u skladu s ostatkom pojave.

Ja rekoh
14 godina
protjeran
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
mystik kaže...

Ček ček.

Znači g*vno koje ima volan i ipad zakeljen u sredini s malo patafixa koje ga drži i apsolutno ništa drugo je svemirski brod po opremi?

I opet, jedino na što se vi strujići konstantno pozivate je 0-100. Jer nijednu drugu stvar nijedan trenutno dostupni električni auto ne radi ni približno dobro kao ICE konkurencija.  

 

 

Na koje to stvari mislis, nije mi jasno? 

 

 

8 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
KRISTIJANJE kaže... 

Osim kad je iPhone X u pitanju. Tamo si jedan od glavnih trolova i hajpera na temi. Koji je ono izraz koji si nekidan koristio, nešto u stilu :"nije ti iPhone Android pa da stavljaju stvari u uređaje sam tako da mogu reći da ih imaju"?

 

Sam sebi skačeš u usta. Bolje šuti jer ću kopipejstati sva sranja koji si tamo nadrobio. Ti si fanboy najgore vrste.

Kao kad sam ih pohvalio zbog trotlanja?

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
overhaul kaže... 

 "Wozniak je istakao i činjenicu kako su Muska i Teslu već pretekli Audi i BMW koji u svojim osobnim automobilima već imaju implementirane napredne sustave za autonomnu vožnju."
kraj citata članka. Ovo su komentari na članak. piše gore: Komentari članaka na Bug.hr -> tema: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
p.s.
moram se ipak ispraviti. ne pazim tko piše. Milijun puta sam i tebi kliknuo thumbs up ako sam se složio sa izjavom.

 Heh, članak jest o njegovoj izjavi, ali tko je on po pitanju autonomnih vozila da bi njegovo mišljenje bilo autoritativno? Posvuduša kao izvjesna Krleuša. Mišljenje mu je relevantno koliko tvoje ili moje, možda i manje jer se mi bar malo informiramo o temi prije pisanja

 

Znam da ne paziš jer nisam baš primjetio da me lajkaš :-)

Ali budeš hehe

Ja rekoh
7 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Feudalac kaže...

 Ja ga nisam probao, ali oni koji jesu nemaju riječi kojima bi nahvalili handling. Kužiš, nisko težište zbog baterija u podu, dobar raspored masa, vrlo izvravan upravljač. Kažu, pravi gušt za voziti. Ali dobro, neka ti golfa, u dodatnoj opremi ti je tepih pa si uzmi nekakav od ovčije kože da bude u skladu s ostatkom pojave.

 Za sad izjava godine.

Svaka čast, umirem 😂

A kaj se te priče tiče, nemoj se ni truditi raspravljati s takvima, ICE je auto, a električni tutači su daimler benz patent motorwagen, samo na baterije....

A VW je sve, samo ne obični ICE, to je das auto.

Feudalac kaže...

 Heh, članak jest o njegovoj izjavi, ali tko je on po pitanju autonomnih vozila da bi njegovo mišljenje bilo autoritativno? Posvuduša kao izvjesna Krleuša. Mišljenje mu je relevantno koliko tvoje ili moje, možda i manje jer se mi bar malo informiramo o temi prije pisanja

 

Znam da ne paziš jer nisam baš primjetio da me lajkaš :-)

Ali budeš hehe

 Koliko god mi je Jobs oduvijek bio antipatičan, opet je on u tom duou bio daleko više vrijedan divljenja (ako netko brije na to) nego Woz.

Woz je serator na kvadrat i prodaje spike "old school" ekipi koji brije da im je on idol jer je tad dok su počinjali njima predstavljao himen(a) i bili su tadašnji hipsteri koji su zapravo bili ovi danas kaj briju da moraju automatski biti protiv svega kaj je mainstream, premda o dotičnome ne znaju ništa niti ih zanima, glavno je da se laprda i pljuje bez argumenata, a kad im nekaj kažeš samo se zavuku u mišju rupu...

P*čkice obične, lako se prave frajerima anonimno prek neta, a uživo tetkice.

Al dobro, otišao sam previše u širinu.

Kaj se Woza tiče, on ili bude prodavao spike koje su popularne u antimainstream krugovima jer mu hrani ego kad ima vojsku fanova kojima "vješto" proda ono kaj žele čuti.

A pojma nema ni o čemu, a glumata nekog gurua.

Kaj se toga tiče, prije bih povjerovao Avi Karabatić nego njemu, ali nek mu bude, svoje fanbojčeke kaj bacaju drkicu kad god se isere na netu bude uvijek imao, nek se ljudi vesele, nemam nikaj protiv.

Svakom svoje.

Samo nek mene ne gnjave sa svojim sranjima.

 

 

 

 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sub 3.2.2018 12:51 (fer-de-lance).
16 godina
offline
Re: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
Feudalac kaže...
overhaul kaže... 

 "Wozniak je istakao i činjenicu kako su Muska i Teslu već pretekli Audi i BMW koji u svojim osobnim automobilima već imaju implementirane napredne sustave za autonomnu vožnju."
kraj citata članka. Ovo su komentari na članak. piše gore: Komentari članaka na Bug.hr -> tema: Wozniak više ne vjeruje ni Musku ni Tesli
p.s.
moram se ipak ispraviti. ne pazim tko piše. Milijun puta sam i tebi kliknuo thumbs up ako sam se složio sa izjavom.

 Heh, članak jest o njegovoj izjavi, ali tko je on po pitanju autonomnih vozila da bi njegovo mišljenje bilo autoritativno? Posvuduša kao izvjesna Krleuša. Mišljenje mu je relevantno koliko tvoje ili moje, možda i manje jer se mi bar malo informiramo o temi prije pisanja

 

Znam da ne paziš jer nisam baš primjetio da me lajkaš :-)

Ali budeš hehe

 ma dobro on je istina sad više neki celebrity nego autoritet, ali opet, zahvaljujući pozamašnom budžetu ako ništa a ono iz dionica applea koje posjeduje, eto ima dvije tesle s i električnog chevroleta. Pa vjerojatno zna više od nas dvoje - meni su u tesli dali samo da sjedim na stražnjem sjedištu dvije tramvajske stanice, dakle praktično iskustvo mi nije usporedivo njegovom. Samo da malo napomenem; Pričamo o autonomnoj vožnji. Ne isključivo električarima i 0-100. Vjerujem da tu rula google, a i evo nekih pomalo površnih novinarskih testova: http://www.businessinsider.com/best-self-driving-systems-in-cars-compared-2017-12/#what-did-we-think-of-drive-pilot-6

https://www.techemergence.com/self-driving-car-timeline-themselves-top-11-automakers/

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice