Logitech Support

poruka: 11
|
čitano: 4.661
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Logitech Support

Naime, imam problema prilikom registraciju na Logitech Support stranicu.

Svaki puta unesem podatke i izbaci error - duplicate username!

Stvarno neznam sta da vise radim, njihov suport email nemogu nac?!

 

p.s.- za one koji se pitaju, registracija mi je vazna da reklamiram njihov proizvod

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Logitech Support

Očito username već postoji i netko ga koristi.

Ne obaziri se na TD. To su trollovi.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Logitech Support
Username se uopce ne upisuje prilikom registracije.. Samo ime, prezime, mail i password!
Koji god mail upisujem, izbaci gresku - duplicate username!
10 godina
offline
Logitech Support

Meni je to isto malopren bilo i kad sam stavio drugi svoj mail i oznacio da se slazem za primat novosti bla,bla... proslo je.

LoL: SirHectorDeMaris , battlelog - hrka11
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
offline
Logitech Support

Kako postupa Logitech kad netko nema račun ali ima ambalažu i proizvod naravno.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Logitech Support

Da Bog da bankrotirali. Mamu im ebem, 3 tiketa kreiram za tipkovnicu, u zadnja 2 ipo mjeseca, ni na jedan odgovor nisam dobia. Smećari, neću više uzet ništa njihova.

13 godina
offline
Logitech Support

Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.

Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.

Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.

Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.

P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.4.2018 7:54 (hummer0).
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Logitech Support
hummer0 kaže...

Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.

Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.

Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.

Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.

P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.

 Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D

13 godina
offline
Re: Logitech Support
LogicusMPS kaže...
hummer0 kaže...

Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.

Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.

Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.

Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.

P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.

 Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D

 Poslao sam ti na PM odgovore nadam se da će ti pomoći jer su meni odma odgovorili. Ne znam što je bio problem u tvom slučaju?

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.4.2018 23:46 (hummer0).
13 godina
offline
Re: Logitech Support

Dupli post javlja grešku BUG forum.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.4.2018 23:46 (hummer0).
14 godina
offline
Re: Logitech Support
hummer0 kaže...
LogicusMPS kaže...
hummer0 kaže...

Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.

Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.

Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.

Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.

P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.

 Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D

 Poslao sam ti na PM odgovore nadam se da će ti pomoći jer su meni odma odgovorili. Ne znam što je bio problem u tvom slučaju?

 

 https://community.logitech.com/s/question/0D55A00007LSBjRSAX/g413-carbon-key-caps-legs-or-pins

Sad ćemo vidit nakon registracije tipkovnice na sajt šta će bit.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice