Grafički izgleda veoma impresivno, pogotovo jer je indie igra, ne AAA, a bome izgleda kao veoma zabavna igra s malo povećanom težinom ali veoma dobrim osjećajem postignuća kada se ubije boss. Pratim razvoj sigurno. Neka i malo duže potraje development, samo da dobijemo igru na razini ovog trailera.
igra dobiva jako dobre ocjene od publike, 92% na Steamu. Iznenađujuće, s obzirom na hype očekivao sam flop.
Jel igra netko?
igra zauzima 128.7 GB prostora na disku . Download je 118 GB
Skida se deluxe verzija
Black Myth: Wukong - PC Tech Review - The High-End Graphics Experience
Pa ima problema sa stutterom kad kao i 90% igara treba pricekati da se popatchira par mjeseci. Uostalom UE5 igre su generalno jako zahtjevne i imaju problema jer su to next gen igre i prema tome trebaš i next gen hardware da prodišu za igranje. Znači na Blackwell grafickama ce se igrati kako spada i voziti u cca 100fps i vise se nitko ne bude bunio, a ne na ADI Lovelace koja je stara vec 2 godine i na zatonu. Ista stvar je bila i sa CP2077 došla je u vrijeme Ampere pa se igrala kako spada na Adi Lovelace i s razlogom je ta igra pojam modernog gaminga i graficke izvedbe tako bude i ova.
Jednostavno ljudi vole graficku prezentaciju i sve te tehnologije na dijelu, zato je Nvidia tu gdje je na market share-u i zato su najpopularnije SP igre upravo te gdje dobivas bleeding edge graficko iskustvo i imerziju uz puni Ray Tracing.
Znači igra je par sati tek dostupna... činjenice su činjenice
Black Myth: Wukong postao četvrta igra na Steamu s najviše aktivnih igrača
Kao i svaka PC igra, jedno 6 mjeseci po izlasku možda i bude radilo kako treba.
Čak ni driver za igru jos nisu izbacili, Nvidia je rekla da ce danas tokom dana. A ovo ostalo oko izvođenja je klasika za danasnje igre, treba pricekati par mjeseci, plus kako kažem to je igra za Blackwell sa kojim ce se igrati igra u punom sjaju i te stvari tehničke prirode ce na kraju pasti u vodu.
Inače, ako je tko kupio nedavno Nvidia graficku i dobio Wukong igru u bundle-u neka se javi ako želi prodati
Igra je tek u test fazi kao i svaka danas koja se pravo testira tek izađe. Ovako grafički impresivnu te ubuduće ovakve igre sa UE5 engine bi bio grijeh ne igrati u punom sjaju. Ti si trebao ostati na dx9 igrama ako tako razmišljaš, ide se naprijed ka fotorealizmu. Amd izgleda nema tu ambicija.
Nvidia kasni sa driverom za igru koju je sponzorisala? Pa dobro, i to se dešava.
Znalo se dogodit bez obzira tko je igru sponzao da radi bolje na konkurenciji.
To je drugo, ako engine bolje leži određenj arhitekturi, šta je tu je.
Ovo je situacija gde si sponzor naslova, naslov se tokom razvoja testira prvenstveno na tvom HWu (generalno, kada NV sponzoriše naslov, studio dobija pristup NV resursima za testiranje, dakle ono se praktično sprovodi zajednički) i dođeš u situaciju da igra izađe, a ti nemaš od prvog dana driver sa optimizacijama za nju. To mi deluje kao blagi organizacioni fail.
1.600.000 igrača u igri utorkom dopodne. LOL srušila rekord Elden Ringa za gotovo duplo, debelo najigraniji SP naslov ikad na steamu...
Igra je tek u test fazi kao i svaka danas koja se pravo testira tek izađe. Ovako grafički impresivnu te ubuduće ovakve igre sa UE5 engine bi bio grijeh ne igrati u punom sjaju. Ti si trebao ostati na dx9 igrama ako tako razmišljaš, ide se naprijed ka fotorealizmu. Amd izgleda nema tu ambicija.
Ja sam tri godine igrao rej trejsing, sve kaj je izašlo a ti si još nevin, probi junf pa se javi 😂
Da a zajednicko im je da je i Wukong također souls like igra koje uživaju veliku popularnost zadnje vrijeme, uz to da je ovdje dodatno grafička prezentacija rasplamsala stvar i to je ono šta privlači ljude.
Sa druge strane imas Dragon Age: Veilguard za kojega navode gtx 970 i r9 290x kao grafe na kojima je igrivo pa igra apsolutno nikoga ne zanima zbog svojih tekstura, modela, level dizajna i grafike koja je ostala na razini prethodnika iz 2014.g.
Igra je tek u test fazi kao i svaka danas koja se pravo testira tek izađe. Ovako grafički impresivnu te ubuduće ovakve igre sa UE5 engine bi bio grijeh ne igrati u punom sjaju. Ti si trebao ostati na dx9 igrama ako tako razmišljaš, ide se naprijed ka fotorealizmu. Amd izgleda nema tu ambicija.
Ja sam tri godine igrao rej trejsing, sve kaj je izašlo a ti si još nevin, probi junf pa se javi 😂
Več ti je sve objašnjeno ovo je viši level od svega šta si ti igrao, zapravo nisi obzirom tvog gpu-a koji je low end glede svega šta može pokazati RT.
Igra je tek u test fazi kao i svaka danas koja se pravo testira tek izađe. Ovako grafički impresivnu te ubuduće ovakve igre sa UE5 engine bi bio grijeh ne igrati u punom sjaju. Ti si trebao ostati na dx9 igrama ako tako razmišljaš, ide se naprijed ka fotorealizmu. Amd izgleda nema tu ambicija.
Ja sam tri godine igrao rej trejsing, sve kaj je izašlo a ti si još nevin, probi junf pa se javi 😂
Več ti je sve objašnjeno ovo je viši level od svega šta si ti igrao, zapravo nisi obzirom tvog gpu-a koji je low end glede svega šta može pokazati RT.
Nije, Hellblade 2 izgleda bolje, rekao bih puno bolje ali nije fer usporedba sobzirom da je to interaktivni film. I to bez RTa, osim lumena.
Nakon 2h igranja nisam primjetio nikakav stuttering , FPS avg 55 uz ove settingse :
na 4k rezi PC.
Boss fights su odradene po mojoj mjeri , napokon da i ja derem cudovista kao Monkey King .
Isplatio se cekati 4 godine na ovaj masterpiece
Edit:
Cim sam promijeno s dlss na FSR uz frame generation , te ukljucio full ray traceing , level medium igra izgleda jos detaljnija te se fps popeo od 72 - 86
Grafa namjestena od prvog dana na power settings 60% , temp do 55 stupnjeva celzija.
HU ima dobar video sa analizom performansi i vodičem za optimizaciju:
Što se tiče ray tracinga, na NV hardveru je pad performansi kada se na Cinematic uključi RT minimalan za Low i Medium RT (2% i 6%), te značajniji tek ako se RT postavi na max, 28%. Na AMDu je pokolj, već RT low prepolovljuje framerate. Pretpostavka je da RT koristi određenu tehniku koja je jako optimizirana za NV GPUe, no to je što je, ko ima "zeleni" GPU, može i da razmišlja o RT, ko ima AMD, više sreće u nekom narednom izvlačenju.
Treba napomenuti da je pad performansi usled uključivanja RT veći i kod Nvidije ako se koriste niže ostale postavke. Cinematic mod (bez RT) radi dosta toga zahtevnog po pitanju osvetljenja, tako da prelazak na RT znači i da GPU više ne mora raditi deo onoga što je do tada morao.
Ako danas izbace driver za ovo onda ponovo baci test.
Da a zajednicko im je da je i Wukong također souls like igra koje uživaju veliku popularnost zadnje vrijeme, uz to da je ovdje dodatno grafička prezentacija rasplamsala stvar i to je ono šta privlači ljude.
Sa druge strane imas Dragon Age: Veilguard za kojega navode gtx 970 i r9 290x kao grafe na kojima je igrivo pa igra apsolutno nikoga ne zanima zbog svojih tekstura, modela, level dizajna i grafike koja je ostala na razini prethodnika iz 2014.g.
Wukong nije souls like
Več ti je sve objašnjeno ovo je viši level od svega šta si ti igrao, zapravo nisi obzirom tvog gpu-a koji je low end glede svega šta može pokazati RT.
Nije, Hellblade 2 izgleda bolje, rekao bih puno bolje ali nije fer usporedba sobzirom da je to interaktivni film. I to bez RTa, osim lumena.
Ja rekoh viši level a ti izvrni obrni. Viši level jer je UE5 sa path trace gdje amd ne može ni prismrdit. To več sad stiže u malom broju igri i polagano će to svi AAA naslovi imat. Tko ne može to pratit gasit će RT kupovat AMD, tko može priuštit taj prati napredak.