Program za pravljenje crtanih filmova?!

poruka: 12
|
čitano: 20.795
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Program za pravljenje crtanih filmova?!

Kako ste :)?..Već imam jako dosta iskustva sa radom u AE i Sony Vegas programima tj.što se tiče video obrade, trenutno mi je zatrebalo da radim crtane,bez obzira da  li oni bili 3D ili ne. Znam da mogu raditi u AE crtane ali mi nije baš nešto:(..čitajući po netu vidio sam da za 3D crtane trebao bih koristiti  3D max ili Maya (možda i blender), moj problem je taj što još nisam koristio nijedan. Našao sam mnoštvo tutorijala koje planiram , ako Bog da, preći. Ono što meni treba od vas bugovaca jeste da mi (ako imate) date linkove tutorijala za cartoon editing u jednom od ovih programa i da mi vi kažete koji mi je najbolje da koristim za pravljenje crtanih filmova, s obzirom da sam početnik. Hvala unaprijed.Prijatno vam bilo :)

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Program za pravljenje crtanih filmova?!
FFORI kaže...

 Našao sam mnoštvo tutorijala koje planiram , ako Bog da, preći.

...samo da se nadovežem, mnoštvo basic tutorijala, tj.za početnike, meni trebaju striktno za crtane ništa više :D, po mogućnosti da se ne plaćaju :(

12 godina
offline
Program za pravljenje crtanih filmova?!

Ako hoces za 3d crtane onda idi za blender posto je besplatan i poprilicno dobar za besplatni program ali samo da znas ucenje 3d programa i 3d dizajna moze potrajati par godina ali trebao bih da naucis osnove za nekih 2-3 mjeseca :).

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.1.2012 10:19 (ivanzu).
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Program za pravljenje crtanih filmova?!

hvala na odgovoru..ja sam svjestan toga itekako..jer sam nekoliko godinaucio i after effects i sony vegas..:)..

12 godina
neaktivan
offline
Program za pravljenje crtanih filmova?!