Problem sa 3ds maax-om

poruka: 5
|
čitano: 1.594
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Problem sa 3ds maax-om

 Imam problem sa programom 3ds max za pravit 3d modele napravio sam likove iz filma Alvin and the chipmunks ali kad stavim program u smooth  + higlights view dobijem kockastu teksturu a kad napravim render onda je isto kockasta tekstura ali kad stavim program u Flat view onda je sve normalno molim vas pomozite usput pogledajte slike iz programa a evo i link za skidanje modela nisu još svi gotovi  link:

http://hotfile.com/dl/147304492/74be447/Alvin_model.FBX.html  javite mi  ako link ne radi

Hvala unaprjed.

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Problem sa 3ds maax-om

Kako si pravio modele? Polymodelingom? Nurbsima? fotogrametrijom?
Meni to uopće ne izgleda da je modelirano, nego kao da je grabbano iz neke igre.

Uglavnom, kako je sve puno trisova, trebalo bi ih quadrify, pa pregledati stanje

sa verticesima i preklapanjem poligona i onda na mesh smooth odrediti koje grupe

smoothati. Kad se inače modeliraju likovi, rade se u vitruvian pozi, ili barem

sa poluspuštenim rukama, da se lako riggaju.

Moj PC  
0 0 hvala 1
17 godina
offline
Problem sa 3ds maax-om

Da otvorio sam. Čini se da si koristio neki Dolphin emulator za konvertitanje modela iz neke Wii igre.

S time je problem što izlazni model nije "kompatibilan" topologijski sa programima za modeliranje.

Svaki poligon je odvojen. Zato ne pomaže nikakvo smoothanje. Prvo se modele treba skalirati na

neku normalnu radnu veličinu, konvertirati u editabilni poly, potom sve elemente selektirati zajedno,

pretvoriti selekcije u verticese, i onda ih weldati.
Ako te doista zanima 3D modeliranje i volio bi se time baviti, i usput skupljati inspiraciju

skokni do nas na neki specijaliziran forum poput ovog.

 

Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Problem sa 3ds maax-om

Hvala na savjetima. da modeli su iz wii igre samo sam malo nešto mrdo sa scenom iz igre.

17 godina
offline
Problem sa 3ds maax-om

Moraš pronaći neutralnu pozu, pa onda ti neće biti toliko polomljenih poligona. Dakle negdje gdje stoje.
I mape si spremi sa projektom, ovako ti je u sceneassets, kod korisnika Mario, pa se zagubi kad shareaš;)

Moj PC  
0 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice