[PITANJE] Golf 7 navigacija/mape

poruka: 19
|
čitano: 26.202
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
[PITANJE] Golf 7 navigacija/mape

Postovanje,

 

Imam pitanje i i molim za pomoc. Naime, skoro sam kupio novi novi automobil (golf 7) i auto ima opciju navigacije ali kad to upalim pise da treba instalirati/ubaciti mape?? Kako se to radi, koji je proces itd.. totalni sam pocetnik kad je to u pitanju :/

 

Hvala unaprijed na pomoci.

13 godina
offline
[PITANJE] Golf 7 navigacija/mape

Odi ovdje: https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/ i odaberi svoj model i skini karte/softver koji trebaš. U suvozačevom pretincu nađi utor za SD karticu i na nju preko laptopa/čitača otpakiraj fajlove iz zipa koji skineš.

11 godina
neaktivan
offline
Re: [PITANJE] Golf 7 navigacija/mape

Jel moze na usb jer ima usb utor? Jel bas mora na SD karticu?

 

Hvala ti puno za pomoc :)

13 godina
offline
Re: [PITANJE] Golf 7 navigacija/mape
Mora biti na sd
11 godina
neaktivan
offline
[PITANJE] Golf 7 navigacija/mape

Da ne otvaram novu temu, postaviti cu pitanje ovdje...

 

Nabacao sam neke mp3 muzike na usb i kada ga ubacim u auto nece da ocita usb, odnosno pise da ne moze da ocita media data.

 

U cemu bi mogao biti problem, jel.ima neki fazon ili...?

 

Hvala.

15 godina
online
Re: [PITANJE] Golf 7 navigacija/mape
mack83 kaže...

Da ne otvaram novu temu, postaviti cu pitanje ovdje...

 

Nabacao sam neke mp3 muzike na usb i kada ga ubacim u auto nece da ocita usb, odnosno pise da ne moze da ocita media data.

 

U cemu bi mogao biti problem, jel.ima neki fazon ili...?

 

Hvala.

Backupaj stvari s USBa, formatiraj u FAT32 i kopiraj nazad na USB

11 godina
neaktivan
offline
[PITANJE] Golf 7 navigacija/mape