Jadan Nikola...podstanar pa mora kabelom puniti u noćnoj jeftinoj tarifi teslu...prva nije valjala pa uzeo drugu...pa sad pravi iz temelja višestambenu zgradu...to vjerojatno od onih novaca ča je ušparao puneći teslu u noćnoj tarifi...
Provjerili smo koliko je isplativa ugradnja vlasti
- poruka: 23
- |
- čitano: 6.660
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
E kad ga lik kenja da je to strašno. Prvo skupo mu je vozit bmw-a peticu i to 520d, taj auto na otvorenoj cesti može proći s 5l/100km ili čak manje , u gradu naravno više i to mu je bilo skupo ???
I onda je kupio teslu, vrlo jeftin auto, ali ne jednu nego dvije jer prva nije bila dobra. A onda si je išao napraviti zgradu i to vrlo modernu i skupu, s elektranom , punjačem ... , to nije bilo skupo, ali bilo je skupo voziti dvojitreni dizelaš. Koji klaun. Povrat za 2-3 g, pa koga lažeš ! Slučajno si zaboravio uklkulirat cijenu tesle, prve, pa onda druge.
Al stvarno , lik koji ima para za to sve ne može točit dizelaša koji malo troši
Nemam ništa protiv EV, budem ga uzeo kad procjenim da mi se isplati, ali ovakve bajke pričat i to javno
Barem po ovom napisano, nema toliko love kao taj lik, pa vozim bmw petice, već treleg sad, i to 30d pa mi nije skup za točit, niti mi je nešto skuplje za održavat od ostalih vozila, danas su svi auti poidjednako skupi za održavat, eventualno ovi manji gradski su povoljniji.
Ovo je mogla bit priča o bilo čemu, ali ne o isplativosti...
Podstanar sa 520d BMW,om koji onda potroši 70k EUR za Teslu S, pa onda nakon što taj auto izgubi puno na vrijednosti prvih par godina, radi "nepraktičnosti" kupi novi manji model...
Da bi na kraju izgradio SVOJU ZGRADU (po slikama ovo nije zgrada nego njegova kuća)
Dakle što je poanta BUG? Da ako hoćeš imati punjač za EV, a živiš u zgradi, moraš opet kupit/izgraditi vlastiti kuću ili izgradit vlastitu zgradu...
Ali DALEKO najbintije je da ste zaboravili NAPISATI da moraš biti miljunaš za to sve...
Inače, vezano za ove nadležne za požar, koji traže da se punjači izbace van zgrada..- Istina je da to traže u Zagrebu (ali ne i u ostalim dijelovima RH), ali to nije na bazi propisa (koji to ne traže), nego je to njihova interpretacija.
Samo da imate nekakvu ideju o kakvim intelektualnim kapacitetima se tu radi, ti isti ljudi su tražili stubište direktno na teren iz svake učionice u školi, a zadnji biser je bio kad nam je žena rekla da ona nije našla na Schiedel stanicama da Schiedel dimnjak ima vatrootpornost. Samo za informaciju, Schiedel dimnjak ima vatrootpornost od 4 sata (a i to zato jer nema smisla ispitivati na više, inače bi valjda imao vatrootpornost tjedan dana).
..
Ali DALEKO najbintije je da ste zaboravili NAPISATI da moraš biti miljunaš za to sve...
-riješenje je vrlo jednostavno, dapače, poželjno.. za sve, postati mijujunaš, ili kao delboy next year..
-zar ne da bi to svima bilo prihvatljivo, čak nevažno koji auto ..
..
Samo da imate nekakvu ideju o kakvim intelektualnim kapacitetima se tu radi, ti isti ljudi su tražili .
-ponekad je potkapacitiranost, ponekad birokratska moć pečata.. 'a di sam tu ja kume'.. odnosno x-puta viđeno da osoba a ne može dobiti neki papir, osoba b dobije, odoba c može čekati mjesecima, odoba d dobije u minuti.. statistički u takvom primjeru bolje je biti b-d nego a-c osoba.. odnosno tko umjesto što, umjesto pravila koja ne pitaju tko nego se provode. .. a to je u suprotnosit s interesom-moći referenta s pečatom koji za svoj prekomjerni trud želi odgovarajuću nadoknadu u vidu kremšnita, adaptacija, kuverti.. novčano-naturalna razmjena koja je vidljiva na svim nivoima lokalnih vlasti-sudova.. kraće onih koji imaju neki pečat, dok svaki tjedan imamo nove uskočke slučajeve pa već postaju nevažni-sporedni, nešto kao normalno na što smo navikli pa ni ne primjećujemo kao tlak atmosfere iznad nas..
-tako da to ne vidim kao razliku mjesta-lokacije-zemljopisno, rašireno svugdje, odnosno izraženije gdje je manji lokalni šerif jednostavno veća moć, manja riba u manjoj bari.. dok se u većem moru izgube kao nevidljivi, no tu su..
-tako da to ne vidim kao razliku mjesta-lokacije-zemljopisno, rašireno svugdje, odnosno izraženije gdje je manji lokalni šerif jednostavno veća moć, manja riba u manjoj bari.. dok se u većem moru izgube kao nevidljivi, no tu su..
Ne, ovo su baš stavovi na razini pojedinih inspekcija. Zagrebačka je tu najgora, jer imaju neku glupu ideju da ne rade svoj posao ako ne odbijaju predmete, dok iz drugih inspekcija uredno nazovu i rasprave problem prije odbijanja (što u 95% slučajeva rezultira prihvaćanjem objašnjenja i izdavanjem potvrde).
Na zagrebačkoj inspekciji rade probleme i gdje ih nema i što je najgore voditeljica uredno pokriva te bisere svojih pojedinih inspektora, umjesto da ih dovede u red. I onda se žale da su podkapacitirani i da imaju previše posla... A što si mislila, da ti se predmet neće vratiti nakon što ga odbiješ? I tako druge inspekcije nisu podkapacitirane jer rješavaju probleme na vrijeme i s voljom, a zagrebačka je, jer proizvode probleme. To su sve neke unutarnje igre, najmanje to ima veze s traženjem pinke (ne kažem da toga nema, ali barem nas nitko nikad nije ništa direktno tražio).
E kad ga lik kenja da je to strašno. Prvo skupo mu je vozit bmw-a peticu i to 520d, taj auto na otvorenoj cesti može proći s 5l/100km ili čak manje , u gradu naravno više i to mu je bilo skupo ???
I onda je kupio teslu, vrlo jeftin auto, ali ne jednu nego dvije jer prva nije bila dobra. A onda si je išao napraviti zgradu i to vrlo modernu i skupu, s elektranom , punjačem ... , to nije bilo skupo, ali bilo je skupo voziti dvojitreni dizelaš. Koji klaun. Povrat za 2-3 g, pa koga lažeš ! Slučajno si zaboravio uklkulirat cijenu tesle, prve, pa onda druge.
Al stvarno , lik koji ima para za to sve ne može točit dizelaša koji malo troši
Nemam ništa protiv EV, budem ga uzeo kad procjenim da mi se isplati, ali ovakve bajke pričat i to javno
Barem po ovom napisano, nema toliko love kao taj lik, pa vozim bmw petice, već treleg sad, i to 30d pa mi nije skup za točit, niti mi je nešto skuplje za održavat od ostalih vozila, danas su svi auti poidjednako skupi za održavat, eventualno ovi manji gradski su povoljniji.
Zapravo me više u ovoj priči zanima, kako je ovakav specijalac sa ovakvim moždanim vijugama došao do toga da si može priuštiti sve navedeno.
E kad ga lik kenja da je to strašno. Prvo skupo mu je vozit bmw-a peticu i to 520d, taj auto na otvorenoj cesti može proći s 5l/100km ili čak manje , u gradu naravno više i to mu je bilo skupo ???
I onda je kupio teslu, vrlo jeftin auto, ali ne jednu nego dvije jer prva nije bila dobra. A onda si je išao napraviti zgradu i to vrlo modernu i skupu, s elektranom , punjačem ... , to nije bilo skupo, ali bilo je skupo voziti dvojitreni dizelaš. Koji klaun. Povrat za 2-3 g, pa koga lažeš ! Slučajno si zaboravio uklkulirat cijenu tesle, prve, pa onda druge.
Al stvarno , lik koji ima para za to sve ne može točit dizelaša koji malo troši
Nemam ništa protiv EV, budem ga uzeo kad procjenim da mi se isplati, ali ovakve bajke pričat i to javno
Barem po ovom napisano, nema toliko love kao taj lik, pa vozim bmw petice, već treleg sad, i to 30d pa mi nije skup za točit, niti mi je nešto skuplje za održavat od ostalih vozila, danas su svi auti poidjednako skupi za održavat, eventualno ovi manji gradski su povoljniji.
Zapravo me više u ovoj priči zanima, kako je ovakav specijalac sa ovakvim moždanim vijugama došao do toga da si može priuštiti sve navedeno.
punjenjem EV-a s jeftinom noćnom tarifom
Podstanar sa 520d BMW,om koji onda potroši 70k EUR za Teslu S,
Prvo je kupio rabljenu Teslu, stari S model - zar se oni prodaju po 70k?
Dakle što je poanta BUG? Da ako hoćeš imati punjač za EV, a živiš u zgradi, moraš opet kupit/izgraditi vlastiti kuću ili izgradit vlastitu zgradu...
Ovo je tekst s Autoneta, na Bugu je bila samo najava.
E kad ga lik kenja da je to strašno. Prvo skupo mu je vozit bmw-a peticu i to 520d, taj auto na otvorenoj cesti može proći s 5l/100km ili čak manje , u gradu naravno više i to mu je bilo skupo ???
I onda je kupio teslu, vrlo jeftin auto, ali ne jednu nego dvije jer prva nije bila dobra. A onda si je išao napraviti zgradu i to vrlo modernu i skupu, s elektranom , punjačem ... , to nije bilo skupo, ali bilo je skupo voziti dvojitreni dizelaš. Koji klaun. Povrat za 2-3 g, pa koga lažeš ! Slučajno si zaboravio uklkulirat cijenu tesle, prve, pa onda druge.
Al stvarno , lik koji ima para za to sve ne može točit dizelaša koji malo troši
Nemam ništa protiv EV, budem ga uzeo kad procjenim da mi se isplati, ali ovakve bajke pričat i to javno
Barem po ovom napisano, nema toliko love kao taj lik, pa vozim bmw petice, već treleg sad, i to 30d pa mi nije skup za točit, niti mi je nešto skuplje za održavat od ostalih vozila, danas su svi auti poidjednako skupi za održavat, eventualno ovi manji gradski su povoljniji.
Istu priču imam i ja ali je kalkulacija drugačija..Solari 5,5kWp cca 2.500 eura (50%, odnosno 2.200 sam dobio povrat od fonda), Tesla M3 Highland 36.000 eura (9.000 sam dobio povrat od fonda).
- cca 15k do 20k km godišnje.. ušteda na gorivu cca 2.000 eura godišnje + bar 500 eura na redovnim servisima (Tesla ih nema)
- ušteda kuće na struji cca 800 eura godišnje
- povukao 6mm2 kabel do parkinga gdje sam spojio preko plave utičnice mobilni punjač koji je došao sa Teslom.. trošak zanemariv
-ROI elektrane 3g. samo ako gledamo kuću
-dodatno ušteda na autu kroz 5g. cca 12.500 eura u odnosu na prijašnji
Što se tiče prodajne vrijednosti Tesle nakon 5g. Trenutno su oko 20k rabljene, odnosno 50% u odnosu na trenutnu nabavnu vrijednost što je u rangu bilo kojeg drugog auta iste vrijednosti.
Prvo je kupio rabljenu Teslu, stari S model - zar se oni prodaju po 70k?
Ovisno kada ju je kupio i koliko je bila stara i imala km, mogla je biti i 70-80k (2020-2022). Sjeti se samo cijene rabljenih, posebice u EU gdje su polovne koštale više od novih, jer su se nove čekale po godinu, godinu i pol dana...
Ovo je tekst s Autoneta, na Bugu je bila samo najava.
A Autonet je što? Slučajno poddomena bug.hr-a?
Za sad i dalje se vise isplati kupit polovni auto star 3-4 godine i tankanti... daleko jeftinije od svih EV... osim eventualno ako nemas solare doma i radis kao taksist da radis godisnje bas puno km.
Za sad i dalje se vise isplati kupit polovni auto star 3-4 godine i tankanti... daleko jeftinije od svih EV... osim eventualno ako nemas solare doma i radis kao taksist da radis godisnje bas puno km.
dacia sandero stepway na plin....
...znači kaže sa punim spremnikom plina 650km...puni spremnik 32E...eno ih polovnih za 10000E...Istu priču imam i ja ali je kalkulacija drugačija..Solari 5,5kWp cca 2.500 eura (50%, odnosno 2.200 sam dobio povrat od fonda), Tesla M3 Highland 36.000 eura (9.000 sam dobio povrat od fonda).
- cca 15k do 20k km godišnje.. ušteda na gorivu cca 2.000 eura godišnje + bar 500 eura na redovnim servisima (Tesla ih nema)
- ušteda kuće na struji cca 800 eura godišnje
- povukao 6mm2 kabel do parkinga gdje sam spojio preko plave utičnice mobilni punjač koji je došao sa Teslom.. trošak zanemariv
-ROI elektrane 3g. samo ako gledamo kuću
-dodatno ušteda na autu kroz 5g. cca 12.500 eura u odnosu na prijašnji
Što se tiče prodajne vrijednosti Tesle nakon 5g. Trenutno su oko 20k rabljene, odnosno 50% u odnosu na trenutnu nabavnu vrijednost što je u rangu bilo kojeg drugog auta iste vrijednosti.
Istu stvar sam napravio. Samo nisam ugradivao jaci punjac jer mi ne treba. Koristim "mobilni" punjac koji sam dobio uz auto.
Punim se na obicnu schucko uticnicu na 3kWh u koju se usteka i svaki drugi kucni uredaj, a meni je sasvim dovoljno.
Cak sam kupio navedeni Wall Connector za 535EUR, ali ga nisam nikad ugradio jer doslovno nemam potrebe. Dobar podsjenik da bi ga trebao prodati...
Naslov članka: Provjerili smo koliko je isplativa ugradnja vlastitog EV punjača na parkingu nove zgrade
Članak: Ova moja varijanta je rađena više radi užitka i komocije, ne toliko zbog same uštede.
BTW - UŽITKA?!? kakvo uživanje u punjenju automobila???
Problem s papirima - "bila je potrebna hrpa papira i živaca" jer "bi svaka novoizgrađena zgrada trebala imati po projektu proveden bužir od stana do pripadajućeg parkirnog mjesta". A onda kaže "Od "papira" za to ne treba apsolutno ništa".
Onda je nakon auta, auta, zgrade, punjača, kabla (!?!), tropolnog osigurača, da bi dodatno ušparao novce, morao kupiti i solare. Nota bene, kablovi, solari i punjač - "ukupno 11.522€" - bilo bi dovoljno za 32 mjeseca pogonjenja BMWa. U ta 32 mjeseca BMW bi izgubio još možda 2.000€ na vrijednosti, na Teslama je to izgubio u prvih 100 metara vožnje. Model S košta od 20 do 60.000€, Novi model Y je 55-60.
Isplativost? Lik je dao minimum 70.000 (recimo da je model s prodao po istoj cijeni po kojoj je kupio) da bi vozio precijenjeno smeće. O kakvim fakin uštedama se tu može pisati? Da je vozio stari BMW 16 godina ne bi potrošio 70.000€. Koliko dugo mora voziti ovu sad najnoviju teslu da bi mu se isplatilo? 25 godina? Kakvih "vrlo pojednostavljeno izračunato, 2 godine i 8 mjeseci".
Izazov je i tu bio drugi kat i nemogućnost punjenja. Problem nije mogao nikako biti riješen s "papirnate" strane, pa je riješen s "balkanske" strane – 30 metarskim kabelom koji se spušta na parking, te Tesla Mobile Connectorom koji je za svaki slučaj bio spušten na 9 A.
??? Kako bi ti papirnato doveo struju igdje? Šta samo na balkanu imamo kablove za struju? I onda zamislite vi "projekta" - doveden bužir do parkinga. Kao da je morao ugradit podzemni parking lift ispod staklenog bazena, preko kojeg se navlači pravi travnjak - a ne ubacit bužir u zid. Na zgradi od odokativno bar 1.000.000€ - taj bužir vam je trošak cca pijeska u onoj žbuci šta se baci nakon žbukanja.
Na slici je vidljivo da su mu brojila na vanjskom zidu zgrade prema cesti- cca 5 metara od punjača, pa neznam zašto je provlačio 40 metara kabla. I posebne bužire. Ma bože isuse.
Dobio sam 4 moždana udara od ovog članka.
E kad ga lik kenja da je to strašno. Prvo skupo mu je vozit bmw-a peticu i to 520d, taj auto na otvorenoj cesti može proći s 5l/100km ili čak manje , u gradu naravno više i to mu je bilo skupo ???
I onda je kupio teslu, vrlo jeftin auto, ali ne jednu nego dvije jer prva nije bila dobra. A onda si je išao napraviti zgradu i to vrlo modernu i skupu, s elektranom , punjačem ... , to nije bilo skupo, ali bilo je skupo voziti dvojitreni dizelaš. Koji klaun. Povrat za 2-3 g, pa koga lažeš ! Slučajno si zaboravio uklkulirat cijenu tesle, prve, pa onda druge.
Al stvarno , lik koji ima para za to sve ne može točit dizelaša koji malo troši
Nemam ništa protiv EV, budem ga uzeo kad procjenim da mi se isplati, ali ovakve bajke pričat i to javno
Barem po ovom napisano, nema toliko love kao taj lik, pa vozim bmw petice, već treleg sad, i to 30d pa mi nije skup za točit, niti mi je nešto skuplje za održavat od ostalih vozila, danas su svi auti poidjednako skupi za održavat, eventualno ovi manji gradski su povoljniji.
Istu priču imam i ja ali je kalkulacija drugačija..Solari 5,5kWp cca 2.500 eura (50%, odnosno 2.200 sam dobio povrat od fonda), Tesla M3 Highland 36.000 eura (9.000 sam dobio povrat od fonda).
- cca 15k do 20k km godišnje.. ušteda na gorivu cca 2.000 eura godišnje + bar 500 eura na redovnim servisima (Tesla ih nema)
- ušteda kuće na struji cca 800 eura godišnje
- povukao 6mm2 kabel do parkinga gdje sam spojio preko plave utičnice mobilni punjač koji je došao sa Teslom.. trošak zanemariv
-ROI elektrane 3g. samo ako gledamo kuću
-dodatno ušteda na autu kroz 5g. cca 12.500 eura u odnosu na prijašnji
Što se tiče prodajne vrijednosti Tesle nakon 5g. Trenutno su oko 20k rabljene, odnosno 50% u odnosu na trenutnu nabavnu vrijednost što je u rangu bilo kojeg drugog auta iste vrijednosti.
Kako imaš istu priču jer prema svemu napisanom jedina sličnost je EV i solarno, niti si bio u stanu pa jadan sa produžnim punio Teslu, niti si onda u svom jadu kao podstanar sa kantama nosio struju do Teslice, i onda iz največeg jada napravio sam sebi zgradu sa solarnom el... i onda još zamjenio Teslicu...i zamisli čuda napravio sam sebi punilicu koja je eto iz užitka jača nego što ti treba jer iz zabave sjediš i gledaš kako se brzo puni tvoja teslica - Kako je to isto??
Jad i tuga od članka i novinara koji je ovo sve skupa napisao - nekako se nadam da je cijela vijest izmišljena jer ako nije onda ovo zaslužuje nagradu za najgori članak ove godine!
- bar 500 eura na redovnim servisima (Tesla ih nema)
Ovo obožavam.
Sve do jednom kad budes morao platit 3000 eura neku glupost poput brave i cekat 92 puna mjeseca da dodjes na red da se zamjeni, a nigdje drugo nemas dijelova.
- bar 500 eura na redovnim servisima (Tesla ih nema)
Ovo obožavam.
Sve do jednom kad budes morao platit 3000 eura neku glupost poput brave i cekat 92 puna mjeseca da dodjes na red da se zamjeni, a nigdje drugo nemas dijelova.
To ti iz iskustva? Ili pričaš napamet.
Ovlašteni servis i ovlaštena limarija postoji u Zg, bio dva puta do sada, izašli su mi u susret za sitnice koje niti jedna druga firma ne bi napravila. Za vrijeme servisa vidiš na app šta se radi i gdje je auto, dobiješ test vožnju ako tamo čekaš (vozio Performance 3s do 100 :), zamjenski auto ako ga ima i treba servis na par dana ili UBer bonove ako nema zamjenskog auta.
Auto ima garanciju 4 full + 4 elektromotor i baterija. Sa tim da se ovih full može produljiti uz doplatu. Dodatno pri kraju ovih prvih 4 godine odeš na pregled u Teslu i zamjene sve što je upitno pod garancijom za 0 eura.
Imaj na umu da Tesla ima 2 modela, i ne znam iz kojeg razloga ne bi imali zamjenske dijelove kad im je manje više sve standardizirano.
Za sad i dalje se vise isplati kupit polovni auto star 3-4 godine i tankanti... daleko jeftinije od svih EV... osim eventualno ako nemas solare doma i radis kao taksist da radis godisnje bas puno km.
Najviše se isplati bicikl. Daleko jeftinije od auta.
Uvijek postoji nešto jeftinije.
Pitanje je onda zašto svi ne vozimo stare Dacije ili bicikle ili koristimo javni prijevoz?
Rekao bih da nikome nije bitno što je najjeftinije.
Ljudi voze ono što im se najviše sviđa unutar granica priuštivosti. Nekima je to Golf, nekim BMW, nekima Dacia, a nekima EV.