Kod nas nisu niti sve pruge u okolici Zagreba međusobno spojene, a nove pruge rade za brzine 100-120 km/h...🙈
Kina predstavlja prototip nove generacije brzog vl
- poruka: 9
- |
- čitano: 2.613
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Između Pekinga i Šangaja postoji 45 milijuna potencijalnih putnika, a između Zagreba i Splita 930 tisuća. Zato je isplativo ulagat u brzu željezničku prugu Peking-Šangaj a nije u brzu prugu Zagreb-Split. Stoga je pomalo glupo uspoređivat naše i kineske željeznice.
Gdje su nabavili kuglične ležajeve za taj vlak?
Kod nas nisu niti sve pruge u okolici Zagreba međusobno spojene, a nove pruge rade za brzine 100-120 km/h...🙈
prije par dana se vozio na relaciji Zg-Dugo Selo - 140km\h u peak-u između Sesvetskog Kraljevca i DS-a, al džabe to kad vlak mora stat svako malo pa sad na toj relaciji vozi skoro 10 minuta dulje nego prije 30 godina... (brzi vlak je vozio nekih 19min, lokalni oko 22 minute)
HŽ brži od metka...od metka iz guzice
Šteta što se jako sporo modernizira željeznica , a EU imala takve planove da rastereti ceste i prebaci teret i promet na vlakove .
Kineski vlakovi su Siemens zapravo. Nitko im nije htio prodati vlakove, ni Alstom ni Bombardier ni Siemens, jer je bilo sasvim jasno da zele kupiti par komada pa da ih ispiratiziraju. Ista stvar s tracnicama i infrastrukturom. Tek kad su politicki dogovor napravili s Njemackom je Siemens stigao u Kinu, ali povezano sa ostalim njemackim industrijama. VW je dugo bio vodeca auto marka u Kini, masa njemackih strojeva za proizvodne pogone i jos mnogo toga je dugorocno dogovoreno
Ali svejedno je zanimljivo da sad Kinezi dalje razvijaju Siemensove vlakove, bas me zanima koji je dogovor o tome bio, koliki pocek, i smiju li sada Kinezi te vlakove van Kine prodavati. Vidjet ce se za koju godinu I guess
Tu ni na kojem djelu ne smije biti odstupanja ili trešnje zbog pruge.
Maglev je nešto potpuno drugo, višestruko skuplje.
Kod nas je pruga "valovita" gotovo svuda .