Isto se bude desilo u EU kroz dvije godine kad Kinezi pokrenu proizvodnju u Madarskoj, Turskoj a vec su poceli u Spanjolskoj.
Ako vam je dosadno googlajte ili odite na youtube i potrazite marke Xpeng, Zeekr, Chery, Nio, Li auto, BYD. Pogledjte aute, opremu, infotainment, snagu motora i garancije koje daju pa usporedite sa npr. VW, Stellantis, GM modelima.
Cudo je da zapadnjaci uspjevaju prodat jedan jedini auto jer su im auti smece u odnosu na kineske. To je ko da usporedujete Siemens telefon iz devedesetih sa iPhone.
VW sef je dobil otkaz, VW ima problema sa strajkom, Indija ih tuzi za 1,4 do 2,8 milijardi $, Stellantis je u rupi i CEO je dobil nogu u guzicu.
"By 2026, larger vehicles such as electric sedans and SUVs will be as cheap to produce as petrol and diesel models, according to forecasts from BloombergNEF, with small cars reaching the threshold the following year."
Prodat Bitcoin i kupit kineske dionice je moja preporuka. Kad? Nemam pojma, na vrijeme :) VW je ulozil ove godine 5 milijardi u Kinu jer vide kud to sve vodi. Stellantis proizvodi Leapmotor aute u Spanjolskoj i imaju udjele u Kini. Svi kupuju jer vide da ih budu pojeli pa onda na taj nacin sami sebe kanibaliziraju jer nema druge.