Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

poruka: 29
|
čitano: 5.015
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz".
16 godina
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

Zašto su baterije na krovu vozila?

Zašto su odabrali NMC baterije umjesto LFP baterija? LFP su sigurnije, jeftinije i mogu izdržati 5x više ciklusa punjenja.

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Sasoon kaže...

Zašto su baterije na krovu vozila?

Zašto su odabrali NMC baterije umjesto LFP baterija? LFP su sigurnije, jeftinije i mogu izdržati 5x više ciklusa punjenja.

 Jer neki kum ima deal? :) Mozda jer mogu poteci/dati vise i jace struje? Ima netko iz struke da nam objasni? Ne kuzim zasto bi netko kupio tramvaj na baterije. Ako imas prugu onda imas i kable iznad pa imas i struju, ako nemas prugu onda kupis bus na baterije. Imam osjecaj za feeling da ih budu prodali nula komada.

 

8 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Sasoon kaže...

Zašto su baterije na krovu vozila?

 

Maybe: "Ovakvi vlakovi koristit će se za prijevoz putnika na neelektrificiranoj mreži željezničkih pruga, a u pokretu će ih držati pogonske baterije koje se pune isključivo pomoću stabilnih energetskih priključaka za punjenje, pri čemu je važno istaknuti da smo itekako vodili računa i o pratećoj infrastrukturi koja se također proizvodi upravo u Končaru", ističe Josip Ninić, predsjednik Uprave Končar – Električnih vozila."

Mozda je jednostavniji pristup bateriji na krovu nego na podu? Tkdj da li su kablovi tj napajanje na visecim kablovima a ne na podu?

Mislim da je ovo rjesenje okay sve dok ne spricas prugu retardantom :)

8 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Sasoon kaže...

Zašto su baterije na krovu vozila?

Zašto su odabrali NMC baterije umjesto LFP baterija? LFP su sigurnije, jeftinije i mogu izdržati 5x više ciklusa punjenja.

 manja im je energetska "gustoca"

6 godina
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

zašto je tebi kao putniku u vlaku bitno je li na krovu baterija ili na podu?

 

 
2 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
gpd kaže...

zašto je tebi kao putniku u vlaku bitno je li na krovu baterija ili na podu?

 

 Zbog stabilnosti i grijanja, nije mi svejedno hoce se u zavoju prevrnut.

Jesu oni uopce vozili taj vlak igdje, il su ga vukli kamionom ili drugim vlakom.

 

16 godina
online
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog

Te baterije imaju stotine kilograma, mozda i vise tona, ovisno o kapacitetu/dometu. Bas mi nije napeto da iznad glave visi par sto kila, osim toga je teziste na povisenom pa kak veli Renesis ne bi bilo cudo da se prevrne.

Mozda je sloj baterija mali i poslozen po ogromnoj povrsini pa ono ne znam... 

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.9.2024 13:58 (NEW_MAN).
15 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Da li će voziti na relaciji Zagreb - Zadar? 🤣
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Renesis kaže...
gpd kaže...

zašto je tebi kao putniku u vlaku bitno je li na krovu baterija ili na podu?

 

 Zbog stabilnosti i grijanja, nije mi svejedno hoce se u zavoju prevrnut.

Jesu oni uopce vozili taj vlak igdje, il su ga vukli kamionom ili drugim vlakom.

 

 

NEW_MAN kaže...

Te baterije imaju stotine kilograma, mozda i vise tona, ovisno o kapacitetu/dometu. Bas mi nije napeto da iznad glave visi par sto kila, osim toga je teziste na povisenom pa kak veli Renesis ne bi bilo cudo da se prevrne.

Mozda je sloj baterija mali i poslozen po ogromnoj povrsini pa ono ne znam... 

 

 

 

gledam malo BEMU vlakove, i drugi su tako napravili u Njemačkoj i u Francuskoj.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.9.2024 16:00 (gpd).
14 godina
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

Ne brinite za prevrtanje. Baza je tak masno teška da mu par tona baterija na krovu ne znači puno za dinamiku vožnje, ali je zato podnica niža, kakva treba i biti za međugradske vlakove. Naši tramvaji iz tog razloga pogonske motore imaju na krovu.

Drugi razlog je moguća sigurnost. Možda izbacivanje baterijskog sustava boćno u nekoj gadnoj situaciji. Svakako je bolje da gori na vrhu nego pod nogama.

Moj PC  
14 0 hvala 0
4 godine
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Gallu kaže...

Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?

 Da ne dimi

12 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Gallu kaže...

Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?

 

Pa ako si gledao prilog mogao si čuti da će se isti koristiti na onim djelovima gdje pruga nije elektrificirana, kao što se i cisterna koristi tamo gdje nema vodovoda i septička tamo gdje nema kanalizacije. 

 

8 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
dax-lax kaže...

Ne brinite za prevrtanje. Baza je tak masno teška da mu par tona baterija na krovu ne znači puno za dinamiku vožnje, ali je zato podnica niža, kakva treba i biti za međugradske vlakove. Naši tramvaji iz tog razloga pogonske motore imaju na krovu.

Drugi razlog je moguća sigurnost. Možda izbacivanje baterijskog sustava boćno u nekoj gadnoj situaciji. Svakako je bolje da gori na vrhu nego pod nogama.

Da.

Visina prilaza je standardizirana u Uniji, i svi moraju imati ulaz u visini stajališta.

A na krovu ionak imaju milijun stvari još, tak da nije neka razlika.

I kaj se prevrtanja tiče, nema šanse, maksimalni radijusi na prugama su strogo definirani (po brzinama), i prevrtanje je moguće samo prilikom kvara na pruzi (a i to je od kad se stavljaju betonski pragovi skoro pa nemoguće, prije bi se dogodilo zbog potrošenosti kotača, ali njih se redovno provjerava i mijenja kad treba).

 

Gallu kaže...

Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?

Zato kaj nemaš svugdje električnu mrežu dostupnu.

Pa npr. imaš dionicu pruge od par kilometara na kojoj nema struje i moš se jeb*t.

A dopeljati struju je uvijek tak skupo (nikad se nikome nije isplatilo, osim na jednom dijelu u Japanu), pa su baterije pun pogodak za taj scenarij.

+ još kaj onda imaš idealno od oba svijeta - efikasnost - tj. nisku cijenu čisto elektro pogona, a nemaš troška izgradnje infrastrukture (koji inače električne vlakove čine nekonkurentnima dizelskima, ali baš nikad, čak ni većina linija u Japanu koje su 100% popunjene 0-24 nikad ne bude pozitivno poslovalo...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2024 5:01 (fer-de-lance).
4 godine
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
UncleJimbo kaže...
Gallu kaže...

Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?

 

Pa ako si gledao prilog mogao si čuti da će se isti koristiti na onim djelovima gdje pruga nije elektrificirana, kao što se i cisterna koristi tamo gdje nema vodovoda i septička tamo gdje nema kanalizacije. 

 

 

Na poslu sam, ne bi bilo fer od mene da slušam videe na glas :D

12 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Gallu kaže...
UncleJimbo kaže...
Gallu kaže...

Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?

 

Pa ako si gledao prilog mogao si čuti da će se isti koristiti na onim djelovima gdje pruga nije elektrificirana, kao što se i cisterna koristi tamo gdje nema vodovoda i septička tamo gdje nema kanalizacije. 

 

 

Na poslu sam, ne bi bilo fer od mene da slušam videe na glas :D

 

Pa stavi slušalice, znaju oni da si danguba i bez zvuka 

 

16 godina
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

Ide do 120km/h?! Majko moja, nemoj tako brzo!! 

Hrcpoeta - istina je u nama
 
0 3 hvala 0
14 godina
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

Ajde super, lijepo da i naš Končar radi nove stvari.. šteta da nemože vozit kod nas da se ne putuje satima po HR 

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
bus kaže...

Ajde super, lijepo da i naš Končar radi nove stvari.. šteta da nemože vozit kod nas da se ne putuje satima po HR 

 

Iskreno dokle god ima prelaza bez brklje brzi vlakovi čak i da pruga podržava ne bi bili neka sreća.

16 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Hrcko kaže...

Ide do 120km/h?! Majko moja, nemoj tako brzo!! 

 Srecom da nismo navikli da ide brze jer i s tom brzinom ima domet jedva 100km.

 

16 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Vidi, vidi, uz Rimac Automobile proizvodimo i električni BMV
(baterijski motorni vlak). 😁

Osim znanja, zaslužan je i udio u milijardama eura koje je naš Andrej razriješio:
https://www.bug.hr/ekologija/5000-tona-vodika-i-vlakovi-na-baterije-to-je-hrvatska-najavila-na-samitu-cop27-30073
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.9.2024 18:56 (Ovo je kraj).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

Ovo je o vlakovima, ali oni delaju i tramvaje. Zanima me jesu ikome osim Zagreba prodali i jedan tramvaj?

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
bmw_power kaže...

Zanima me jesu ikome osim Zagreba prodali i jedan tramvaj?

 

Latviji

12 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Renesis kaže...

 

 Zbog stabilnosti i grijanja, nije mi svejedno hoce se u zavoju prevrnut.

Jesu oni uopce vozili taj vlak igdje, il su ga vukli kamionom ili drugim vlakom.

 

 

Jedino sam sigurnan ga nisu pokušali voziti na joystick kao nedavno Verne

12 godina
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

Opet forumski vrli stručnjaci, koji nisu napravoli ništa, kritziraju nekog koji je napravio nešto.

42
 
5 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
NEW_MAN kaže...

Te baterije imaju stotine kilograma, mozda i vise tona, ovisno o kapacitetu/dometu. Bas mi nije napeto da iznad glave visi par sto kila, osim toga je teziste na povisenom pa kak veli Renesis ne bi bilo cudo da se prevrne.

Mozda je sloj baterija mali i poslozen po ogromnoj povrsini pa ono ne znam... 

 Evo po Njemačkoj voze busevi sa baterijama i teskim plinskim bocama na krvu, niti jedan se nije prevrnuo. Takodjer niskopodni tramvaji imaju teske elektromotore i ostalu opremu na krovu.

All software has bugs.Any developer who claims that his or her software is always bug-free is living in a fantasy world.
Poruka je uređivana zadnji put sub 28.9.2024 16:55 (Nix).
16 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
SupremeCommander kaže...
Hrcko kaže...

Ide do 120km/h?! Majko moja, nemoj tako brzo!! 

 Srecom da nismo navikli da ide brze jer i s tom brzinom ima domet jedva 100km.

 

 Noviji DB S-Bahn projektirani su za maksimalne brzine 140km, u stvarnosti prosječna brzina kojom voze je oko 100km/h i voze po suvremenim prugama.

All software has bugs.Any developer who claims that his or her software is always bug-free is living in a fantasy world.
8 godina
offline
Re: Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog
Ljudi brkaju s-bhan tip vlaka sa medugradskim vlakovima

Pa nece vlakovi u gradu voziti 180-200
12 godina
offline
Končar predstavio baterijski vlak iz vlastitog raz

Kako volimo pljuvati po svome, sve u stilu nisam upoznat sa materijom ali ću se kritički osvrnuti na temu.

Kakvo je da je ali je naše.

 
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice