Zašto su baterije na krovu vozila?
Zašto su odabrali NMC baterije umjesto LFP baterija? LFP su sigurnije, jeftinije i mogu izdržati 5x više ciklusa punjenja.
Zašto su baterije na krovu vozila?
Zašto su odabrali NMC baterije umjesto LFP baterija? LFP su sigurnije, jeftinije i mogu izdržati 5x više ciklusa punjenja.
Zašto su baterije na krovu vozila?
Zašto su odabrali NMC baterije umjesto LFP baterija? LFP su sigurnije, jeftinije i mogu izdržati 5x više ciklusa punjenja.
Jer neki kum ima deal? :) Mozda jer mogu poteci/dati vise i jace struje? Ima netko iz struke da nam objasni? Ne kuzim zasto bi netko kupio tramvaj na baterije. Ako imas prugu onda imas i kable iznad pa imas i struju, ako nemas prugu onda kupis bus na baterije. Imam osjecaj za feeling da ih budu prodali nula komada.
Zašto su baterije na krovu vozila?
Maybe: "Ovakvi vlakovi koristit će se za prijevoz putnika na neelektrificiranoj mreži željezničkih pruga, a u pokretu će ih držati pogonske baterije koje se pune isključivo pomoću stabilnih energetskih priključaka za punjenje, pri čemu je važno istaknuti da smo itekako vodili računa i o pratećoj infrastrukturi koja se također proizvodi upravo u Končaru", ističe Josip Ninić, predsjednik Uprave Končar – Električnih vozila."
Mozda je jednostavniji pristup bateriji na krovu nego na podu? Tkdj da li su kablovi tj napajanje na visecim kablovima a ne na podu?
Mislim da je ovo rjesenje okay sve dok ne spricas prugu retardantom :)
Zašto su baterije na krovu vozila?
Zašto su odabrali NMC baterije umjesto LFP baterija? LFP su sigurnije, jeftinije i mogu izdržati 5x više ciklusa punjenja.
manja im je energetska "gustoca"
zašto je tebi kao putniku u vlaku bitno je li na krovu baterija ili na podu?
zašto je tebi kao putniku u vlaku bitno je li na krovu baterija ili na podu?
Zbog stabilnosti i grijanja, nije mi svejedno hoce se u zavoju prevrnut.
Jesu oni uopce vozili taj vlak igdje, il su ga vukli kamionom ili drugim vlakom.
Te baterije imaju stotine kilograma, mozda i vise tona, ovisno o kapacitetu/dometu. Bas mi nije napeto da iznad glave visi par sto kila, osim toga je teziste na povisenom pa kak veli Renesis ne bi bilo cudo da se prevrne.
Mozda je sloj baterija mali i poslozen po ogromnoj povrsini pa ono ne znam...
zašto je tebi kao putniku u vlaku bitno je li na krovu baterija ili na podu?
Zbog stabilnosti i grijanja, nije mi svejedno hoce se u zavoju prevrnut.
Jesu oni uopce vozili taj vlak igdje, il su ga vukli kamionom ili drugim vlakom.
Te baterije imaju stotine kilograma, mozda i vise tona, ovisno o kapacitetu/dometu. Bas mi nije napeto da iznad glave visi par sto kila, osim toga je teziste na povisenom pa kak veli Renesis ne bi bilo cudo da se prevrne.
Mozda je sloj baterija mali i poslozen po ogromnoj povrsini pa ono ne znam...
gledam malo BEMU vlakove, i drugi su tako napravili u Njemačkoj i u Francuskoj.
Ne brinite za prevrtanje. Baza je tak masno teška da mu par tona baterija na krovu ne znači puno za dinamiku vožnje, ali je zato podnica niža, kakva treba i biti za međugradske vlakove. Naši tramvaji iz tog razloga pogonske motore imaju na krovu.
Drugi razlog je moguća sigurnost. Možda izbacivanje baterijskog sustava boćno u nekoj gadnoj situaciji. Svakako je bolje da gori na vrhu nego pod nogama.
Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?
Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?
Da ne dimi
Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?
Pa ako si gledao prilog mogao si čuti da će se isti koristiti na onim djelovima gdje pruga nije elektrificirana, kao što se i cisterna koristi tamo gdje nema vodovoda i septička tamo gdje nema kanalizacije.
Ne brinite za prevrtanje. Baza je tak masno teška da mu par tona baterija na krovu ne znači puno za dinamiku vožnje, ali je zato podnica niža, kakva treba i biti za međugradske vlakove. Naši tramvaji iz tog razloga pogonske motore imaju na krovu.
Drugi razlog je moguća sigurnost. Možda izbacivanje baterijskog sustava boćno u nekoj gadnoj situaciji. Svakako je bolje da gori na vrhu nego pod nogama.
Da.
Visina prilaza je standardizirana u Uniji, i svi moraju imati ulaz u visini stajališta.
A na krovu ionak imaju milijun stvari još, tak da nije neka razlika.
I kaj se prevrtanja tiče, nema šanse, maksimalni radijusi na prugama su strogo definirani (po brzinama), i prevrtanje je moguće samo prilikom kvara na pruzi (a i to je od kad se stavljaju betonski pragovi skoro pa nemoguće, prije bi se dogodilo zbog potrošenosti kotača, ali njih se redovno provjerava i mijenja kad treba).
Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?
Zato kaj nemaš svugdje električnu mrežu dostupnu.
Pa npr. imaš dionicu pruge od par kilometara na kojoj nema struje i moš se jeb*t.
A dopeljati struju je uvijek tak skupo (nikad se nikome nije isplatilo, osim na jednom dijelu u Japanu), pa su baterije pun pogodak za taj scenarij.
+ još kaj onda imaš idealno od oba svijeta - efikasnost - tj. nisku cijenu čisto elektro pogona, a nemaš troška izgradnje infrastrukture (koji inače električne vlakove čine nekonkurentnima dizelskima, ali baš nikad, čak ni većina linija u Japanu koje su 100% popunjene 0-24 nikad ne bude pozitivno poslovalo...
Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?
Pa ako si gledao prilog mogao si čuti da će se isti koristiti na onim djelovima gdje pruga nije elektrificirana, kao što se i cisterna koristi tamo gdje nema vodovoda i septička tamo gdje nema kanalizacije.
Na poslu sam, ne bi bilo fer od mene da slušam videe na glas :D
Već imamo električne vlakove koji sasvim dobro funkcioniraju. Zašto gurati baterije u njih?
Pa ako si gledao prilog mogao si čuti da će se isti koristiti na onim djelovima gdje pruga nije elektrificirana, kao što se i cisterna koristi tamo gdje nema vodovoda i septička tamo gdje nema kanalizacije.
Na poslu sam, ne bi bilo fer od mene da slušam videe na glas :D
Pa stavi slušalice, znaju oni da si danguba i bez zvuka
Ide do 120km/h?! Majko moja, nemoj tako brzo!!
Ajde super, lijepo da i naš Končar radi nove stvari.. šteta da nemože vozit kod nas da se ne putuje satima po HR
Ajde super, lijepo da i naš Končar radi nove stvari.. šteta da nemože vozit kod nas da se ne putuje satima po HR
Iskreno dokle god ima prelaza bez brklje brzi vlakovi čak i da pruga podržava ne bi bili neka sreća.
Ide do 120km/h?! Majko moja, nemoj tako brzo!!
Srecom da nismo navikli da ide brze jer i s tom brzinom ima domet jedva 100km.
Ovo je o vlakovima, ali oni delaju i tramvaje. Zanima me jesu ikome osim Zagreba prodali i jedan tramvaj?
Zanima me jesu ikome osim Zagreba prodali i jedan tramvaj?
Latviji
Zbog stabilnosti i grijanja, nije mi svejedno hoce se u zavoju prevrnut.
Jesu oni uopce vozili taj vlak igdje, il su ga vukli kamionom ili drugim vlakom.
Jedino sam sigurnan ga nisu pokušali voziti na joystick kao nedavno Verne
Opet forumski vrli stručnjaci, koji nisu napravoli ništa, kritziraju nekog koji je napravio nešto.
Te baterije imaju stotine kilograma, mozda i vise tona, ovisno o kapacitetu/dometu. Bas mi nije napeto da iznad glave visi par sto kila, osim toga je teziste na povisenom pa kak veli Renesis ne bi bilo cudo da se prevrne.
Mozda je sloj baterija mali i poslozen po ogromnoj povrsini pa ono ne znam...
Evo po Njemačkoj voze busevi sa baterijama i teskim plinskim bocama na krvu, niti jedan se nije prevrnuo. Takodjer niskopodni tramvaji imaju teske elektromotore i ostalu opremu na krovu.
Ide do 120km/h?! Majko moja, nemoj tako brzo!!
Srecom da nismo navikli da ide brze jer i s tom brzinom ima domet jedva 100km.
Noviji DB S-Bahn projektirani su za maksimalne brzine 140km, u stvarnosti prosječna brzina kojom voze je oko 100km/h i voze po suvremenim prugama.
Kako volimo pljuvati po svome, sve u stilu nisam upoznat sa materijom ali ću se kritički osvrnuti na temu.
Kakvo je da je ali je naše.