Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

poruka: 47
|
čitano: 10.909
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek".
11 godina
offline
Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

Weapons of class destruction

 
2 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
trolaslavonska kaže...

Weapons of class destruction

 
Sto se mene tice, te carine bi trebale biti jos i vece.

Ne kuzim ljude koji ne vide veliku sliku.

Recimo:

www.china-briefing.com/news/china-considers-extending-its-ev-subsidies-to-2023/

"($72.3 billion) package of tax breaks over four years for electric vehicles"


Drugi izvori (koji su friski sada u 2024 - gornji clanak je iz 2023) - idu na $150+ milijardi dolara

Zasto je to problem?

Jednostavna matematika 

Kinez napravi EV auto za 100 eura 
Kina mu da 50 eura bezpovratno za svaki auto
Kinez proda auto za 60 eura u EU - i zaradi 10 eura

Kako ce auto kompanije u EU / US konkurirati tome ako nemaju iste poticaje?

Da nema iluzija naravno da je proizvodnja u EU i US skuplja nego u Kini etc, medjutim najveci problem su ti poticaju koji unistavaju industriju.

Nakon sto uniste recimo EU AUTO inudstriju - onda vrate cijene na "normalno".

Isto su bili napravili sa SOLARNIM PANELIMA - tj Kinezi su ubili sve.

Naravno da je super fora ako TI i JA mozemo kupiti jefit EV auto - i ono - boli nas kurac, ali morao isto tako razmisljati strateski kaj se tice ovoga, ne mozemo se predati Kini tako sto cemo sami sebe unistiti iznutra.

Poruka je uređivana zadnji put ned 12.5.2024 18:19 (Nemon).
6 godina
offline
Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

s jedne strane se ljudima puni glava kako je na pomolu ekološka katasrofa globalnih razmjera...planet će eksplodirati...razina vode ode 10 metara...zabranjuju se plastične slamke...izbacuju punjači iz kutija...najveće temperature od kada je mjerenja...djeci se ispire mozak...daju se poticaji za EV...jerbo su oni slamka spasa...s druge strane ajmo shebati EV pristupaćan svakom djepu...zelena demagogija postaje gora nego isus i muhamed zajedno

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
23 3 hvala 1
3 godine
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
"Elon Musk’s growing empire is fueled by $4.9 billion in government subsidies"

I tako....
16 godina
suspendiran
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Nemon kaže...
trolaslavonska kaže...

Weapons of class destruction

 
Sto se mene tice, te carine bi trebale biti jos i vece.

Ne kuzim ljude koji ne vide veliku sliku.

Recimo:

www.china-briefing.com/news/china-considers-extending-its-ev-subsidies-to-2023/

"($72.3 billion) package of tax breaks over four years for electric vehicles"


Drugi izvori (koji su friski sada u 2024 - gornji clanak je iz 2023) - idu na $150+ milijardi dolara

Zasto je to problem?

Jednostavna matematika 

Kinez napravi EV auto za 100 eura 
Kina mu da 50 eura bezpovratno za svaki auto
Kinez proda auto za 60 eura u EU - i zaradi 10 eura

Kako ce auto kompanije u EU / US konkurirati tome ako nemaju iste poticaje?

Da nema iluzija naravno da je proizvodnja u EU i US skuplja nego u Kini etc, medjutim najveci problem su ti poticaju koji unistavaju industriju.

Nakon sto uniste recimo EU AUTO inudstriju - onda vrate cijene na "normalno".

Isto su bili napravili sa SOLARNIM PANELIMA - tj Kinezi su ubili sve.

Naravno da je super fora ako TI i JA mozemo kupiti jefit EV auto - i ono - boli nas kurac, ali morao isto tako razmisljati strateski kaj se tice ovoga, ne mozemo se predati Kini tako sto cemo sami sebe unistiti iznutra.

 i ta slika koju ti "vidiš" je isto mala slika...

16 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Nemon kaže...
trolaslavonska kaže...

Weapons of class destruction

 
Sto se mene tice, te carine bi trebale biti jos i vece.

Ne kuzim ljude koji ne vide veliku sliku.

Recimo:

www.china-briefing.com/news/china-considers-extending-its-ev-subsidies-to-2023/

"($72.3 billion) package of tax breaks over four years for electric vehicles"


Drugi izvori (koji su friski sada u 2024 - gornji clanak je iz 2023) - idu na $150+ milijardi dolara

Zasto je to problem?

Jednostavna matematika 

Kinez napravi EV auto za 100 eura 
Kina mu da 50 eura bezpovratno za svaki auto
Kinez proda auto za 60 eura u EU - i zaradi 10 eura

Kako ce auto kompanije u EU / US konkurirati tome ako nemaju iste poticaje?

Da nema iluzija naravno da je proizvodnja u EU i US skuplja nego u Kini etc, medjutim najveci problem su ti poticaju koji unistavaju industriju.

Nakon sto uniste recimo EU AUTO inudstriju - onda vrate cijene na "normalno".

Isto su bili napravili sa SOLARNIM PANELIMA - tj Kinezi su ubili sve.

Naravno da je super fora ako TI i JA mozemo kupiti jefit EV auto - i ono - boli nas kurac, ali morao isto tako razmisljati strateski kaj se tice ovoga, ne mozemo se predati Kini tako sto cemo sami sebe unistiti iznutra.

 Ne, ne moram

 

AMD Ryzen 7900X3D; Gigabyte Gaming X670 X AX; G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 C30 32 Gb; MSI 4090 24 Gb X Trio; SSD Patriot Viper VP4300 PCIe m.2 GEN4 2 Tb;Lian Li 011 Dynamic EVO; LG C2
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.5.2024 19:18 (Kant).
12 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Nemon kaže...
trolaslavonska kaže...

Weapons of class destruction

 
Sto se mene tice, te carine bi trebale biti jos i vece.

Ne kuzim ljude koji ne vide veliku sliku.

Recimo:

www.china-briefing.com/news/china-considers-extending-its-ev-subsidies-to-2023/

"($72.3 billion) package of tax breaks over four years for electric vehicles"


Drugi izvori (koji su friski sada u 2024 - gornji clanak je iz 2023) - idu na $150+ milijardi dolara

Zasto je to problem?

Jednostavna matematika 

Kinez napravi EV auto za 100 eura 
Kina mu da 50 eura bezpovratno za svaki auto
Kinez proda auto za 60 eura u EU - i zaradi 10 eura

Kako ce auto kompanije u EU / US konkurirati tome ako nemaju iste poticaje?

Da nema iluzija naravno da je proizvodnja u EU i US skuplja nego u Kini etc, medjutim najveci problem su ti poticaju koji unistavaju industriju.

Nakon sto uniste recimo EU AUTO inudstriju - onda vrate cijene na "normalno".

Isto su bili napravili sa SOLARNIM PANELIMA - tj Kinezi su ubili sve.

Naravno da je super fora ako TI i JA mozemo kupiti jefit EV auto - i ono - boli nas kurac, ali morao isto tako razmisljati strateski kaj se tice ovoga, ne mozemo se predati Kini tako sto cemo sami sebe unistiti iznutra.

 

Kakve veze ima ako Kina daje subvencije svojoj industriji? Zasto isto ne cini Evropa ili USA?

Zivimo u globalnom svijetu i kapitalizmu di svi imaju jednake mogucnosti na trzistu a Kinezi, ocito, to najbolje rade...

 

Kineska drzava subvencije ne vadi iz madraca, niti ima potrebu da to stampa, sve to oni zarade i samo cine kvalitetne i pametne investicije.

Dok nasi kur**mlati trose novac u bespotrebno naoruzanje, ratove i destabilizaciju. Ukidamo nuklearke i zamjenjujemo ih elektranama na ugljen i sl. sranja....

 

 

Nisam ja kriv sto je EU odabrala krivu politiku stavivsi se na stranu USA i sto dozvoljava eskalaciju kaosa umijesto da se sve rijesilo jos u proslom desetljecu, kako je i dogovoreno.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 13.5.2024 1:07 (Drago).
13 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Nemon kaže...
trolaslavonska kaže...

Weapons of class destruction

 
Sto se mene tice, te carine bi trebale biti jos i vece.

Ne kuzim ljude koji ne vide veliku sliku.

Recimo:

www.china-briefing.com/news/china-considers-extending-its-ev-subsidies-to-2023/

"($72.3 billion) package of tax breaks over four years for electric vehicles"


Drugi izvori (koji su friski sada u 2024 - gornji clanak je iz 2023) - idu na $150+ milijardi dolara

Zasto je to problem?

Jednostavna matematika 

Kinez napravi EV auto za 100 eura 
Kina mu da 50 eura bezpovratno za svaki auto
Kinez proda auto za 60 eura u EU - i zaradi 10 eura

Kako ce auto kompanije u EU / US konkurirati tome ako nemaju iste poticaje?

Da nema iluzija naravno da je proizvodnja u EU i US skuplja nego u Kini etc, medjutim najveci problem su ti poticaju koji unistavaju industriju.

Nakon sto uniste recimo EU AUTO inudstriju - onda vrate cijene na "normalno".

Isto su bili napravili sa SOLARNIM PANELIMA - tj Kinezi su ubili sve.

Naravno da je super fora ako TI i JA mozemo kupiti jefit EV auto - i ono - boli nas kurac, ali morao isto tako razmisljati strateski kaj se tice ovoga, ne mozemo se predati Kini tako sto cemo sami sebe unistiti iznutra.

 

 

 

 

 

 

Nekoč davno zapada je tražio od Kine da otvori svoje tržište, a oni su to odbijali , pa su našli načina da poprave trgovinu... opijunski ratovi

Tada je zapada prodavao jeftinu robu, jer je bio industrijski spremniji... Danas nije ostalo puno od te industrijske sile...

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 12.5.2024 21:47 (opetzajebancija).
15 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
LudaRajcica kaže...
Nemon kaže...
trolaslavonska kaže...

Weapons of class destruction

 
Sto se mene tice, te carine bi trebale biti jos i vece.

Ne kuzim ljude koji ne vide veliku sliku.

Recimo:

www.china-briefing.com/news/china-considers-extending-its-ev-subsidies-to-2023/

"($72.3 billion) package of tax breaks over four years for electric vehicles"


Drugi izvori (koji su friski sada u 2024 - gornji clanak je iz 2023) - idu na $150+ milijardi dolara

Zasto je to problem?

Jednostavna matematika 

Kinez napravi EV auto za 100 eura 
Kina mu da 50 eura bezpovratno za svaki auto
Kinez proda auto za 60 eura u EU - i zaradi 10 eura

Kako ce auto kompanije u EU / US konkurirati tome ako nemaju iste poticaje?

Da nema iluzija naravno da je proizvodnja u EU i US skuplja nego u Kini etc, medjutim najveci problem su ti poticaju koji unistavaju industriju.

Nakon sto uniste recimo EU AUTO inudstriju - onda vrate cijene na "normalno".

Isto su bili napravili sa SOLARNIM PANELIMA - tj Kinezi su ubili sve.

Naravno da je super fora ako TI i JA mozemo kupiti jefit EV auto - i ono - boli nas kurac, ali morao isto tako razmisljati strateski kaj se tice ovoga, ne mozemo se predati Kini tako sto cemo sami sebe unistiti iznutra.

 LOL, ti si puknut u glavu.

 

Kakve veze ima ako Kina daje subvencije svojoj industriji? Zasto isto ne cini Evropa ili USA?

Zivimo u globalnom svijetu i kapitalizmu di svi imaju jednake mogucnosti na trzistu a Kinezi, ocito, to najbolje rade...

Nije točno da zapad ne financira svoju autoindustriju. Financira je direktno, ali i preko olakšica, povoljnih kredita i na druge načine. Amerika je na to potrošila milijarde u vrijeme zadnje ekonomske krize, a Europa će uskoro jer taj segment zauzima lavovski dio u gospodarstvu, pogotovo u Njemačkoj, Francuskoj i Italiji. Pad samo jedne velike firme kao što je VW izazvao bio velike probleme u Njemačkoj i ubrzo bi se prelio u ostatak EU. Carine u SAD i EU su još jedan način pomaganja lokalnoj auto industriji koja se ne može nositi s kineskom konkurencijom.
Kina ulaže u svoju industriju upravo onaj novac koji je od te industrije i dobila. Najmanje direktnim financijskim inekcijama, a puno više ulaganjem u školstvo i znanost i dugoročnim planiranjem. Nedavno je bila vijest da Kina smatra da će za 15 godina biti vodeća sila u autoindustriji. To je planiranje! Većina EU zemalja nema pojma što će biti za 2 godine, a Amerika funkcionira od izbora do izbora.

Niskoj cijeni kineskih vozila doprinosi i prodaja bez enormnog broja skupih prodajnih salona koji znatno podižu cijenu visokim maržama i skupim servisima.
I na kraju, neminovan prelazak na EV je u Kini gotova priča. Deseci milijuni vozila se proizvode godišnje i oni u tome imaju iskustvo. U Europi i Americi se to još uvijek gura pod tepih jer je lakše živjeti na staroj slavi. Promjene znače ulaganja, a ulaganja znače manje dividende. To nema veze s mišljenjem običnih ljudi koji, kao i uvijek, služe kao izgovor.

EV su tehnološki superioni proizvod u odnosu na ICE. Razvoj velikih baterija (koji je tek počeo) je omogućio korištenje "običnim" ljudima. Na kraju će se na EV prelaziti iz praktičnih razloga, a ne zbog zakona. Jednako kao što se sa konjskih zaprega prešlo na automobile. Usporedivi set problema je bio tada kao što je i danas. I sve je riješeno. Neki će to (pre)kasno shvatiti, ali to je njihov problem.

16 godina
protjeran
offline
Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

U slučaju da kineski zmaj malo rigne vatru, onda npr. Tesla može momentalno zatvoriti kinesku mega-tvornicu, a ostale za koju godinu. EU boraniju neću ni spominjati, jer oni su beznadežni i bez toga. Naravno svi oni mogu slobodno poslovati kao Kinezi , ali to ima ogromnu cijenu u padu standarda, uništavanju okoliša i demokracije.

 

Kinezima odgovaraju obje opcije na duže staze. Zapravo i ne moraju ništa činiti, osim čekati da im se konkurencija samouništi. Ono klasični Sun Tze i kako pobijediti neprijatelja bez borbe.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Moj PC  
7 0 hvala 0
15 godina
offline
Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

Demokratija, slobodan protok kapitala, ljudi, slobodna trgovina....

Meda
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Nemon kaže...
Kinez napravi EV auto za 100 eura 

Kina mu da 50 eura bezpovratno za svaki auto
Kinez proda auto za 60 eura u EU - i zaradi 10 eura

Kako ce auto kompanije u EU / US konkurirati tome ako nemaju iste poticaje?

 Amerikanac od 1940 - 2024 proizvodi nekonkurentna vozila koja se nisu pordavala nigdje osim na matičnom tržištu (Izuzev Fordove EU podružnice) - sve dok Stellanits nije silom unificirao Jeepa na CMP.

 

Amerikanac je također nakon pojave Toyotinih izuzetno štedljivih, jeftinih i izdržljivih motora u 70/80ima nastavio montirati pročelje Partenona na 6m galiju pokretanu 7,8L motorom koji guta 14l goriva samo dok ga isparkiraš sa drivewaya.

Amerikanac je to nastavio činiti u 90ima i doveo GM do bankrota kojeg je onda izvukao sa 85 milijardi dolara zajma.

 

Nadalje pukim guglanjem:

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/us-offers-12-billion-automakers-suppliers-make-advanced-vehicles-2023-08-31/

https://goodjobsfirst.org/report-at-13-8-billion-unnecessary-electric-vehicle-factory-subsidies-are-in-overdrive/

https://www.reuters.com/article/idUSKBN1AK2BI/

 

I sad je problem što Kinez radi nešto što je Amerikanac radio desetljećima?

Ili je problem što Kinez radi konkurentan proizvod, dok je Američki proizvod bio i ostao sprdačina?

 

(BTW, Kinez ima love za zajmove jer je napravio brzu željeznicu koja je za održavanje jeftinija od milijardi km američkih autocesta:

 

Suburban development also required an expansion of the road network, which was followed by the construction of the Interstate Highway System beginning in 1956 that ultimately cost about $500 billion to build more than 47,000 miles (76,000 km). Meanwhile, China’s 13,670 miles (22,000 km) of high-speed rail cost about $360 billion. But there’s more than construction costs that need to be factored in. In 2015, maintenance on a mile of national highways cost $28,020, while maintenance on a mile of local road was estimated to have a range of $1,528 to $23,651 in Washington state. Those high ongoing costs are why a number of counties are starting to unpave roads — they simply can’t afford to maintain them, especially with an estimated national road maintenance backlog of $420 billion.)

 

Meni se čini da ti nisi kapitalist već:

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Rast dobiti EU auto kompanija je ove godine opet rekordan! Znaci prodaju nesto na cemu debelo zaraduju a to znaci da ja kao krajnji kupac placam nesto skupo sto nebi trebalo biti jer kinez ima povoljnije. Bitno je da svi trpaju lovu u dzepove a mene ko krajnjeg kupca ko beje!
Tim porezima i carinama se ne stiti tocno nista osim rekordnih dobiti auto industrije.
Kaj je najgore ovi EU auti su losiji od kineskih a skuplji! Same shit u USA, a kad kinez nabije carine i pocne sankcionirat Apple i slicne onda budu opet digli cijene i sve prebacili na nasa leda jer dobit kompanije je na prvom mjestu a ljudi FU.
14 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
wyks kaže...
Nemon kaže...
Kinez napravi EV auto za 100 eura 

Kina mu da 50 eura bezpovratno za svaki auto
Kinez proda auto za 60 eura u EU - i zaradi 10 eura

Kako ce auto kompanije u EU / US konkurirati tome ako nemaju iste poticaje?

 Amerikanac od 1940 - 2024 proizvodi nekonkurentna vozila koja se nisu pordavala nigdje osim na matičnom tržištu (Izuzev Fordove EU podružnice) - sve dok Stellanits nije silom unificirao Jeepa na CMP.

 

Amerikanac je također nakon pojave Toyotinih izuzetno štedljivih, jeftinih i izdržljivih motora u 70/80ima nastavio montirati pročelje Partenona na 6m galiju pokretanu 7,8L motorom koji guta 14l goriva samo dok ga isparkiraš sa drivewaya.

Amerikanac je to nastavio činiti u 90ima i doveo GM do bankrota kojeg je onda izvukao sa 85 milijardi dolara zajma.

 

Nadalje pukim guglanjem:

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/us-offers-12-billion-automakers-suppliers-make-advanced-vehicles-2023-08-31/

https://goodjobsfirst.org/report-at-13-8-billion-unnecessary-electric-vehicle-factory-subsidies-are-in-overdrive/

https://www.reuters.com/article/idUSKBN1AK2BI/

 

I sad je problem što Kinez radi nešto što je Amerikanac radio desetljećima?

Ili je problem što Kinez radi konkurentan proizvod, dok je Američki proizvod bio i ostao sprdačina?

 

(BTW, Kinez ima love za zajmove jer je napravio brzu željeznicu koja je za održavanje jeftinija od milijardi km američkih autocesta:

 

Suburban development also required an expansion of the road network, which was followed by the construction of the Interstate Highway System beginning in 1956 that ultimately cost about $500 billion to build more than 47,000 miles (76,000 km). Meanwhile, China’s 13,670 miles (22,000 km) of high-speed rail cost about $360 billion. But there’s more than construction costs that need to be factored in. In 2015, maintenance on a mile of national highways cost $28,020, while maintenance on a mile of local road was estimated to have a range of $1,528 to $23,651 in Washington state. Those high ongoing costs are why a number of counties are starting to unpave roads — they simply can’t afford to maintain them, especially with an estimated national road maintenance backlog of $420 billion.)

 

Meni se čini da ti nisi kapitalist već:

 

 + (plus)

Amazon - kako unistiti konkurenciju 101 pa uvesti pretplatu

Uber - kako unistiti konkurenciju 101 pa uvesti pretplatu

Netflix - kako unistiti konkurenciju 101 pa uvesti pretplatu

Twiter, Facebook, Instagram, Apple, Google, Microsoft..

 

Standard user. Gold user. Premium user. Reklame, pretplate, unistavanje konkurencije. To je redovni poslovni model, dumping cijene pa kad ostali pokrepaju - diži.

 

Ajmo izgradit jos 2 trake, napravit jos jedan shopping centar i unistit 1000 malih trgovaca do kojih se moglo pjeske, a sad se pali 10.000.000 automobila istovremeno zbog 2 kile kruva. Jedno vrijeme jeftinije, pa kad ovi jadni propadnu, onda se dogodi "inflacija", znate rastu troskovi plaća CEOova koji moraju dobit 750.000€ bonusa dok je radnik u skladistu na minimalcu. Ali kriv je keramicar koji naplati 10€/m² više, što na jeziku keramičara znači 75.000m² da bi okrenuo (ne i zaradio netto) kao ovaj naš konuzm kreten - u bonusu. Tko god je gledao kako se lijepi keramika zna da će jedan keramičar zamjenit 19 rezača pločica, 9 brusilica, 3200 spužvi, 4 caddija, 96.000 križića i 6 pari koljena dok poljepi 75.000m² pločica. Rekli bi YT biznis gurui "anfizbl". 

 

Kinezi odgovaraju kako "umeju". Jednakim biznis modelom "az južual".

 

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
6 godina
offline
Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

Ovo je sve tako površno gledanje na jako kompleksne makroekonomske procese, i nabijanje o "izmišljenom problemu" globalnog zagrijavanja i našeg utjecaja na to, je ultra debilizam i je na granici gledanja na zemlju kao ravnu ploču. Ukratko ako nešto ne razumiješ to ne znači automatski da je 12 teorija zavjere iza toga, nego je problem u TEBI jer NE razumiješ i definicija debila je da na osnovu 0,1% inofrmacija dođe do zaključka kojeg onda prodaje naprijed. Ali to je jako popularno danas, i da se razumjemo, nije problem da svatko kaže što misli jer svatko ima pravo na to, ali nemaš pravo prodavat lažne i jako često izmišljene kvazi informacije kao činjenice i pritom niti ne pokušat saznat i razumjet šta se krije iza toga.

 

Ukratko kako su napisali jedni, Kinezi ne rade ništa drugo šta desetlječima ne rade sva velika gospodarstva na svijetu, problem, ili njihova veelika prednost, je što je Kina centralizirano društvo koje ne mjenja politiku svako 4 godine kao zapad, i jako su fokusirani na jedan cilj i rade sve na tome da ga naprave. Da, zbog ovoga im jako trpi i gospodarstvo jer zarađuju manje nego im je potrebno, ali i država je velikim minusima zbog sufinanciranja gospodarstva, i to sve u nadi da će doći dani kad za to neče bit potrebe. Ali ako se njihovo sunfinanciranje od strane države produži duže nego je planirano, onda će pas u ozbiljnu recesiju i velike probleme, što oni sigurno ne žele ali isto tako i ostatak svijeta jer oni trenutno vode oko 20% svjetske ekonomije (na drugom mijestu iza SAD), i svaki njihov krivi pokret vodi cijeli svijet u bananu.

 

Uglavnom u EU i SAD gospodarstvu je veći problem što je potrošnja već par godina u padu i dosta država je u recesiji i sa poprilično velikom inflacijom što znači da kupci biraju jeftinije proizvode, koji su eto igrom slučaja Kineski jer su kinezi ugledali priliku i zgrabili je dok EU i SAD birokracija još uvijek razbija glavu kako riješti to. Sad dali je riješenj dizanje carina i poreza na kineske proizvode nisam siguran ali više naginjen na NE, jer će kinezi napravit isto i onda smo opet na istome i onda opet konačni kupac trpi visoke cijene na obe strane. Drugi problem je neusklađena makroekonomska politika u EU i SAD koji jednostavno zbog konstatnih političkih promjena nemogu niti jedan cilj ostvarit do kraja, jer nova vlast ne želi nastavit ono što je druga započela bez obzira kako on bio dobar i tu je naš največi problem. Tu EU mora definirat dugoročne ciljeve i fokusirat se na njih a ne samo konstanto reagirat na poteze drugih. Potencijal je ogroman i nema razloga se bojat Kineskog gospodarstva ako mi na svojoj strani napravimo sve kako treba.

 

Da smo jasni, nisam ni ja nikakav stručnjak za kinesko gospodarstvo ali gledat ovako površno kako jedni gledaju, i zaključivat na osnovu jedne informacije kako je sve velika zavjera, je blago rečeno neozbiljno i infatilno.... ali internet je danas postao wc slobodnog govora, gdje se svako malo netko iskenja ali nikako da netko potegne vodu i očisti sve to sranje!

Moj PC  
3 1 hvala 1
8 godina
offline
Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

Zanimljivo je ovih dana oko EV i solarnih panela.

Nevezano uz raspravu, par crtica:

- talijani su očito najpametniji europljani, zabranili postavljanje panela na poljoprivredne površine (osim ako se sadi pod njima)

- kinezi uveli odredbu da ni jedan BEV ne smije imati manje od 200 km dosega pri 110 km/h, odredba stupa na snagu sljedeće godine uz prijelazno razdoblje od 6 mjeseci 

- kinezi zabranili one male trokolice i slično kaj masovno voze (tipa onaj mini Opel kod nas), tj. ipak bude neki kompromis, pa možda uvedu neku obavezu vozačke neke kategorije i regu

- kineske olakšice (ono kaj je Nemon linkao, koje su btw manje nego u EU) zapravo ciljaju puno pravednije (jer se manje od njih okoriste kupci skupih vozila) 

- VW-u je prvi put Kina postala primarno tržište (jer donosi najveći dio prihoda i dobiti po prodanoj jedinici) i BMW-u prvi puta Kina čini više od 75% prodaje (i SAD iznad 10%)

- Norveška zapravo ulaže skoro tri puta manje novca u korisnika BEV nego što Hrvatska ulaže u korisnika usluge HŽPP-a (zanimljivo...)

- interesantno (i neočekivano), opet je VW pojedinačno dobio najviše od poticaja u Kini (zbog ogromnog broja prodanih BEV i hibrida)

- trebao sam si zapisat ostalo...

 

Uglavnom, zanimljiva vremena nam stižu...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
 
7 0 hvala 1
10 godina
offline
Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

Sasvim razumno. To je strateška industrija koja povezuje više strateških industrija (od čipova do proizvodnje). Svatko će se zaštiti od poplave jeftinih (državno sponzoriranih) krama. Ako mislite da je u Kini jednostavno poslovati, onda se grdo varate. Lakše je Kinezima na zapadu nego zapadnjacima u Kini.

 

Što se tiče automobila, evo Xiaomi-evom SU7 masovno prijavljuju probleme i kvarove. Kinezu krepao auto nakon napravljenih 39 kilometara. Jadan čovjek valjda nije ni došao do doma iz salona Toliko o Kineskim automobilima. Da su tako inovativni ne bi pokrali sve živo i mrtvo od zapadnjaka i ostalih. No za inovativnost trebaš slobodno društvo i zdravu konkurenciju.

Nadglednik dina
Moj PC  
0 10 hvala 0
15 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Entry Point kaže...

Sasvim razumno. To je strateška industrija koja povezuje više strateških industrija (od čipova do proizvodnje). Svatko će se zaštiti od poplave jeftinih (državno sponzoriranih) krama. Ako mislite da je u Kini jednostavno poslovati, onda se grdo varate. Lakše je Kinezima na zapadu nego zapadnjacima u Kini.

 

Što se tiče automobila, evo Xiaomi-evom SU7 masovno prijavljuju probleme i kvarove. Kinezu krepao auto nakon napravljenih 39 kilometara. Jadan čovjek valjda nije ni došao do doma iz salona Toliko o Kineskim automobilima. Da su tako inovativni ne bi pokrali sve živo i mrtvo od zapadnjaka i ostalih. No za inovativnost trebaš slobodno društvo i zdravu konkurenciju.

 

 

p.s. cini mi se na temi da se dosta drami o fer ne fer, postenoj trzisnoj utakmici i sl. halucinacijama. Neznam, da se smijem ili placem? 

16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Entry Point kaže...

Sasvim razumno. To je strateška industrija koja povezuje više strateških industrija (od čipova do proizvodnje). Svatko će se zaštiti od poplave jeftinih (državno sponzoriranih) krama. Ako mislite da je u Kini jednostavno poslovati, onda se grdo varate. Lakše je Kinezima na zapadu nego zapadnjacima u Kini.

 

Što se tiče automobila, evo Xiaomi-evom SU7 masovno prijavljuju probleme i kvarove. Kinezu krepao auto nakon napravljenih 39 kilometara. Jadan čovjek valjda nije ni došao do doma iz salona Toliko o Kineskim automobilima. Da su tako inovativni ne bi pokrali sve živo i mrtvo od zapadnjaka i ostalih. No za inovativnost trebaš slobodno društvo i zdravu konkurenciju.

 Iako se problemi početne proizvodnje sve lakše mitigiraju kako sazrijeva tehnologija, opet je nemoguće iz prve proizvesti gotov i maksimalno koristan i dovršen proizvod.

 

Konkretno kod automobilske industrije, UK to nije postigao nikad, propale su im stotine proizvođača, pa tako Jaguar/Land Rover nisu pjeli monetizirati ni BMW, ni Ford, a sada su tek proizvod za najbogatije koji se automobila rješavaju u nekom kratkom roku, pa on postaje nečiji tuđi teret - preskup za održavanje ikome osim bogatašima.

Jedini domaći budget proizvođač je ostao kao bedž - Vauxhall.

I Mini, kao kult brend je uspio tek kupnjom od strane BMWa.

 

 

Entry Point kaže...

Što se tiče automobila, evo Xiaomi-evom SU7 masovno prijavljuju probleme i kvarove. Kinezu krepao auto nakon napravljenih 39 kilometara. Jadan čovjek valjda nije ni došao do doma iz salona Toliko o Kineskim automobilima. Da su tako inovativni ne bi pokrali sve živo i mrtvo od zapadnjaka i ostalih. No za inovativnost trebaš slobodno društvo i zdravu konkurenciju.

A što je sa Teslom?

 

Nek propadne svaki loš proizvod, no na loše proizvode treba ukazivati.

 

Je li ovo komentar u razini posprdnosti koju si ti uputio Xiamiju ili je najgledaniji tech Reviewer na planeti dao "fair i balanced" review u kojem u biti kao i horda drugih opravdava i umanjuje mind-boggling manjkavosti Cybertrucka?

 

Pa samim time, nije da imam simpatije prema Xioamiju, da mi se ne prejudicira mišljenje, već mislim da na zapadu postoji mašinerija koja će zapadno govno besplatno (ali uz indirektnu zaradu od influensanja) reklamirati i umanjivati mu mane.

 

Cybertruck je promašaj epskih razmjera.

Sam Twitter je pun užasno tragičnih individua koji su na dan kupnje bili u ekstazi da bi medeni mjesec polako prerastao u katastrofu, sa razlikom da je medeni - mjesec, a ovi sa ispravnim Cybertrucka nisu dočekali kraj tjedna bez kvara i opoziva.

 

Lenovo, Xiaomi, Huawei - rekao bi da razlike između njih i zapadnih pandana  - nema. Nisu počeli tako, ali eto ih.

 

Što reći na Stellantis? Izuzev PSA grupe, svi brendovi su bili u problemima prije merđera.

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Entry Point kaže...

Što se tiče automobila, evo Xiaomi-evom SU7 masovno prijavljuju probleme i kvarove. Kinezu krepao auto nakon napravljenih 39 kilometara. Jadan čovjek valjda nije ni došao do doma iz salona Toliko o Kineskim automobilima. Da su tako inovativni ne bi pokrali sve živo i mrtvo od zapadnjaka i ostalih. No za inovativnost trebaš slobodno društvo i zdravu konkurenciju.

 https://www.index.hr/auto/clanak/covjeku-se-cybertruck-pokvario-nakon-50-kilometara/2564849.aspx?index_ref=clanak_procitaj_jos_d

 

Nije ni sunce zašlo...

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
8 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
nikonja kaže...

Ovo je sve tako površno gledanje na jako kompleksne makroekonomske procese, i nabijanje o "izmišljenom problemu" globalnog zagrijavanja i našeg utjecaja na to, je ultra debilizam i je na granici gledanja na zemlju kao ravnu ploču. Ukratko ako nešto ne razumiješ to ne znači automatski da je 12 teorija zavjere iza toga, nego je problem u TEBI jer NE razumiješ i definicija debila je da na osnovu 0,1% inofrmacija dođe do zaključka kojeg onda prodaje naprijed. Ali to je jako popularno danas, i da se razumjemo, nije problem da svatko kaže što misli jer svatko ima pravo na to, ali nemaš pravo prodavat lažne i jako često izmišljene kvazi informacije kao činjenice i pritom niti ne pokušat saznat i razumjet šta se krije iza toga.

 

Ukratko kako su napisali jedni, Kinezi ne rade ništa drugo šta desetlječima ne rade sva velika gospodarstva na svijetu, problem, ili njihova veelika prednost, je što je Kina centralizirano društvo koje ne mjenja politiku svako 4 godine kao zapad, i jako su fokusirani na jedan cilj i rade sve na tome da ga naprave. Da, zbog ovoga im jako trpi i gospodarstvo jer zarađuju manje nego im je potrebno, ali i država je velikim minusima zbog sufinanciranja gospodarstva, i to sve u nadi da će doći dani kad za to neče bit potrebe. Ali ako se njihovo sunfinanciranje od strane države produži duže nego je planirano, onda će pas u ozbiljnu recesiju i velike probleme, što oni sigurno ne žele ali isto tako i ostatak svijeta jer oni trenutno vode oko 20% svjetske ekonomije (na drugom mijestu iza SAD), i svaki njihov krivi pokret vodi cijeli svijet u bananu.

 

Uglavnom u EU i SAD gospodarstvu je veći problem što je potrošnja već par godina u padu i dosta država je u recesiji i sa poprilično velikom inflacijom što znači da kupci biraju jeftinije proizvode, koji su eto igrom slučaja Kineski jer su kinezi ugledali priliku i zgrabili je dok EU i SAD birokracija još uvijek razbija glavu kako riješti to. Sad dali je riješenj dizanje carina i poreza na kineske proizvode nisam siguran ali više naginjen na NE, jer će kinezi napravit isto i onda smo opet na istome i onda opet konačni kupac trpi visoke cijene na obe strane. Drugi problem je neusklađena makroekonomska politika u EU i SAD koji jednostavno zbog konstatnih političkih promjena nemogu niti jedan cilj ostvarit do kraja, jer nova vlast ne želi nastavit ono što je druga započela bez obzira kako on bio dobar i tu je naš največi problem. Tu EU mora definirat dugoročne ciljeve i fokusirat se na njih a ne samo konstanto reagirat na poteze drugih. Potencijal je ogroman i nema razloga se bojat Kineskog gospodarstva ako mi na svojoj strani napravimo sve kako treba.

 

Da smo jasni, nisam ni ja nikakav stručnjak za kinesko gospodarstvo ali gledat ovako površno kako jedni gledaju, i zaključivat na osnovu jedne informacije kako je sve velika zavjera, je blago rečeno neozbiljno i infatilno.... ali internet je danas postao wc slobodnog govora, gdje se svako malo netko iskenja ali nikako da netko potegne vodu i očisti sve to sranje!

 Stvar je prilično jednostavna - Kinezi mogu brže reagirati jer imaju centralnu vlast koja još uvijek, sasvim opravdano, smatra da je iznad pojedinačnih igrača na tržištu. Uzgred, to je najveće tržište na svijetu pod jednom kapom a ispod te kape je donedavno bila zemlja rikši. U ovom trenutku tamo je divlji zapad, nitko nije zavladao tržištem u nastajanju, a njega pokušava stvoriti centralna država. Konkurencija je ubitačna, svi imaju šansu postati Standard Oil iliti najveća korporacija na svijetu. Evropa i kolektivni zapad imaju puno lijepih ideja, puno pričaju, ali nitko nema muda reći baronima poput Muska, obitelji Quant i sličnima da ih ne zanima što oni misle o tome već da žele točno određene rezultate. I onda imamo situaciju da američki predsjednik javno objavljuje da Kina mora nešto učiniti po pitanju globalnog zatopljenja dok ta ista Kina opskrbljuje 80% svijeta solarnim panelima, 90% svijeta baterijama za električne aute i sustave pohrane iz solara, više od 50% vjetrenjača. Ista ta Kina je u jednoj jedinoj, prošloj godini, instalirala više solarnih panela nego amerika u svojoj povijesti, a ove godine će to skoro poduplati, tek toliko da dokažu da mogu. I bez obzira na sve optužbe o korištenju ugljena, njihove emisije po glavi stanovnika su dvostruko manje nego u Americi i trostruko manje nego u Norveškoj, s tim da Kina ekšli proizvodi više od petine svega proizvedenog na svijetu.

 

Cijela prilča o kineskoj krađi je mazanje očiju - to rade apsolutno svi. 80% posla koji radi CIA je industrijska špijunaža, teroristi su tek predstava za javnost. Krađa je i privlačenje talentiranih studenata koji svoje najbolje ideje (radovi do doktorata) ostavljaju kome drugom doli Americi; kad ih potroše u njihovim ranim tridesetima, oni su slobodni vratiti se otkud su došli i poslati sljedeću generaciju jeftinih robova.

 

Primite se posla i to je to.

Ja rekoh
3 godine
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
wyks kaže...

Jedini domaći budget proizvođač je ostao kao bedž - Vauxhall.

 

 

Vauxhall je već duže vrijeme ništa nego Opel sa malo drugačijom naljepnicom (sada u biti Peugeot sa karoserijom Opela i malo drugačijom naljepnicom).

16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Vauxhall je oduvijek Opel samo za druga trzista.
Inace Stellantis je prosle godine bil drugi poslije BMWa po rastu dobiti a do prije deset godina su bili prakticki pred bankrotom.
Svi auti su manje vise same shit samo su razlike u infotainmentu a to je najizrazenije na elektricnim autima jer svi ugraduju 99% iste komponente, pitanje je samo ako te bude posralo ili ne. Dosta je da jedan lik na traci ima doma stres sa zenom i dela tjedan dana prek kurca i evo ti 300 auti kojima nisu nekaj dobro zaserafili.
14 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na

štono bi pregaoci iz Kragujevca rekli:

 

kakva plata, takva vrata !

Ju je je? Je ju je!
16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Gallu kaže...

Vauxhall je već duže vrijeme ništa nego Opel sa malo drugačijom naljepnicom (sada u biti Peugeot sa karoserijom Opela i malo drugačijom naljepnicom).

 

NEW_MAN kaže...
Vauxhall je oduvijek Opel samo za druga trzista.

 GM nije ujedinio te marke do kasnih 60ih i onda kompletno u 70ima.

 

No, poanta mog komentara nije ono što je Vauxhall danas, več činjenica da UK kao proizvođač automobila uvijek bio promašaj - pa čak su i najluksuzniji brendovi često bili pred gašenjem i opstali su samo kao skupi "braging right" u portfelju velikih kompanija - slično kao što Buggati nikad nije bio profitabilan pa je sad dio Rimca - da donosi pare, ne bi ga se rješili.

 

Ostaje i činjenica da je inžinjering Opela taj koji je nadvladao.

 

Sve u svemu, vidi se različitost, jer iako u Kini postoje joint-venturi, postoje i China-exclusive modeli velikih proizvođača, što signalizira jačinu kineskog tržišta.

 

I onda se hrvat iz hrvatske smije kinezu da su im auti kršina a fakti su slijedeći:

1. SVI "zapadno-demokratski" proizvođači se ulizuju Kini i provode apsolutno sve što se od njih traži.

2. Od "zapadno-demokratskih" proizvođača jedino su Njemci uspjeli samostalno - Francuzi su se držali bolje od tragikomičnih UK, no i oni su slamku spasa našli prvo na Istoku - preko Nissana, i onda na Zapadu kao konglomerat OK-uspješnog PSA i redom neuspješnih FIATa, Jeepa i ostalih marki, te Opela koji je prošao 7 vlasnika u isto toliko godina.

 

Doima se pizdunski da se kritizira nešto što je u 10 godina došlo do stadija za koji je "zapadno-demokratskim" proizvođačima trebalo 50 godina, 4000 merđera, 350 "spin-offova", 450 zajedničkih platformi i naravno trijiluni u poticajima i olakšicama.

 

A da se opet ne bi našao netko tko prejudicira moje mišljenje i podjebavanje sa "zapadno-demokratskim" - a svi zaboravljaju Japan?

 

U odnosu na Japan - i redom Toyota, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki - EU proizvođači nemaju tako jaku samostalnu uspješnost - jer je VW ujedinio 3 tržišta + 2 luksuzna brenda.

A i Koreja je napravila uspon o kojem su FIAT, PSA i Britanci 70-ih mogli samo sanjati.

 

I KIA/Hyundai su se nazivali smećem do nedavno ali, uz sve što sam naveo, ima li itko obraza to reći?

Pogotovo tržište koje vozi 20 godina stare Golfove, a ne može si više priuštiti bolje modele KIA?

 

TLDR: Kina radi ono što je Koreja već napravila, a Japan je napravio 70-ih, svi se se smijali maloj Toyoti, ali eto - navedite jedan Europski ili (bože pomozi) USA brend koji je uspješniji od Toyote ili KIA danas? Netko mi želi reći da je FIAT ili Peugeot ozbiljniji brend od Hyundaija? A di su bili 2004.?

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
11 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
wyks kaže...

TLDR: Kina radi ono što je Koreja već napravila, a Japan je napravio 70-ih, svi se se smijali maloj Toyoti, ali eto - navedite jedan Europski ili (bože pomozi) USA brend koji je uspješniji od Toyote ili KIA danas? Netko mi želi reći da je FIAT ili Peugeot ozbiljniji brend od Hyundaija? A di su bili 2004.?

 nit japan, nit koreja nisu došli tu gdje jesu tako lako, prvi modeli koji su stizali do nas izazivali su podsmijeh, a bogme niti iskustva korisnika nisu bila bogzna kako pozitivna zbog raznoraznih dječjih bolesti

 

pred kinom je svakako budućnost, dizajnom i marketingom ne zaostaju, no osobno bi ipak pričekao da se dokažu i kvalitetom, a za to će trebati bar nekoliko generacija

doduše, posao im olakšavaju eu proizvođači, jer i sami spuštaju letvicu sve lošijom kvalitetom vozila koja izbacuju, ali opet, ako ću birat električnu kiu za 30k eura ili nekog kineza za 28k eura, radije ću nadodat tih 2k i biti sigurniji, a kineze razmatrat kao opciju za nekih 10-ak godina 

 

da je riječ o nekakvom gadgetu za 50 ojra, još nekako

16 godina
moderator
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
picajzla0707 kaže...
ako ću birat električnu kiu za 30k eura ili nekog kineza za 28k eura, radije ću nadodat tih 2k i biti sigurniji, a kineze razmatrat kao opciju za nekih 10-ak godina 

 

da je riječ o nekakvom gadgetu za 50 ojra, još nekako

 

 

Usput, za istu klasu razlika nije dve keke nego 50%, a ja sam vozim Hyundai, dakle nije da sam neprijatelj korejskih auta, dapače, dok sam za Haval saznao da uopće postoji tek prije dvije godine kad mi je u zgradu došao Ukrajinac koji to vozi jer to u nas nema kupiti.

 

A osnovna oprema na korejcima je neusporedivo iznad one u evropskim autima, a Kinezi na korejsku opremu nakrcaju još 16 drive assist funkcija i pet infotainmenta u osnovnom paketu.

 

Jedini razlog zbog kojega još ne bih kupio nove kineske aute je servis.

 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.5.2024 13:45 (Drago).
16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
picajzla0707 kaže...
wyks kaže...

TLDR: Kina radi ono što je Koreja već napravila, a Japan je napravio 70-ih, svi se se smijali maloj Toyoti, ali eto - navedite jedan Europski ili (bože pomozi) USA brend koji je uspješniji od Toyote ili KIA danas? Netko mi želi reći da je FIAT ili Peugeot ozbiljniji brend od Hyundaija? A di su bili 2004.?

 nit japan, nit koreja nisu došli tu gdje jesu tako lako, prvi modeli koji su stizali do nas izazivali su podsmijeh, a bogme niti iskustva korisnika nisu bila bogzna kako pozitivna zbog raznoraznih dječjih bolesti

Ne razumijem o čemu pričaš? Koga boli k* kako su tu došli? Što je FIAT danas? Opel?

Znači to što je prvi model bio loš (a nije) je "podsmjeh" a to što je Opel promjeni 14 vlasnika i VW sa makinacijama je što? Bewährte Spitzenqualität direkt aus dem Herzen Deutschlands? (provjerena nadmoćna kvaliteta pravo iz srca Njemačke?)

 

Došli su tu radom koji je isprve izazivao podsmjeh od "Arijaveca" iz EU, a gdje smo sad?

 

I dalje tu se neki podsmjehuju a situacija je ovakva:

Osim VWa i tragikomične konglomeracije Stellantis što imamo? BMW?

GM i Ford u koje su USA vjerojatno uložile više love nego kompletna Japanska industrija od kapitulacije Hirohita naovamo. 

GM i Ford kojima je 45% prodaje na matičnom tržištu, 45% prodaje u Kini, a KIA i Hyundai su im uzeli toliko EU tržišta da gase Fiestu?

GM i Ford kojima je pickup črak 90% prodaje?

Ford koji je dao 3 000 000 000$ Tesli kako bi izbjegao kazne?

 

Pazi, "nisu došli tu gdje jesu tako lako" a uspješniji su biznis model od svih/većine zapadnih proizvođača.

 

To je ako da kažeš da Usain Bolt ipak "nije došao tu di je lako" a ignoriraš da mu je pola konkurencije dopingirano bilo u nekom trenutku.

 

Mislim teško je čuti nepotrebniji komentar od "da, danas su milijunima puta uspješniji od EU pandana - ali IZAZIVALI SU PODSMJEH"!

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.5.2024 13:57 (wyks).
11 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Drago kaže...

Usput, za istu klasu razlika nije dve keke nego 50%, a ja sam vozim Hyundai, dakle nije da sam neprijatelj korejskih auta, dapače, dok sam za Haval saznao da uopće postoji tek prije dvije godine kad mi je u zgradu došao Ukrajinac koji to vozi jer to u nas nema kupiti.

 ne znam baš, dosta često pratim recenzije, doduše engleske poput carwow, what car i slično, pa kad gledam kod njih električni kinezi nisu niti blizu 50% jeftiniji

dapače, ako ne gledaš teslu koja pretpostavljam brije na brend i kreće od 42k funti, pa je opet u odnosu na mg4 (36k funti) razlika tek 20%, a u odnosu na byd atto (37k) i manje

no, hyundai kona electric u britaniji kreće od 35k funti, što je čak i jeftinije od spomenutih kineza...

taj tenk za koji si linkao crash test nisam niti vidio da ima u prodaji kod nas, pa se osvrćem na cijene onih koji jesu dostupni u eu, a sumnjam da je razlika u cijeni na britanskom i eu tržištu značajno drukčija

 

možda si gledao cijene po kojima se prodaju u kini?

po ovome što sam dosad gledao, radije ću konu da je i skuplja 2k eura, nego mg ili byd

 

wyks kaže...

Ne razumijem o čemu pričaš? 

 gle, ne da mi se politizirati o automobilima

stvar je jednostavna, dok je hyundai kona iste cijene, pa nek je i skuplja 2k eura od sličnih kineza, uzet ću radije hyundai nego byd

nisam protiv kineza, ali o njima ću razmišljat kad se dokažu na tržištu

16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
picajzla0707 kaže...
gle, ne da mi se politizirati o automobilima

stvar je jednostavna, dok je hyundai kona iste cijene, pa nek je i skuplja 2k eura od sličnih kineza, uzet ću radije hyundai nego byd

nisam protiv kineza, ali o njima ću razmišljat kad se dokažu na tržištu

 Fair enough, ali da je Japan u Toyotu uložio koliko je USA uložila u svoju auto industriju, na planeti bi postojala samo Toyota - i Vauxall koji bi bio rebrandiana Toyota.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice