Gledam ovu seriju na netflixu, baš je jako dobra, zanimljivo iako ... malo osjećam da mi svo to nasilje postaje naporno i "nekako je sve to na istu foru", završio sam epizodu 4. Nadam se da postoji svrha svom tom nasilju (da priča ima nekakav smisao) i da nije čisto zato jer to ljudi vole gledati.
Netflix mora prepraviti telefonski broj koji se po
- poruka: 19
- |
- čitano: 12.383
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Onda možeš prestati gledati :)
Fidelio je lozinka.
Fidelio je lozinka.
Za Koreju (južnu) to važi od kad se prepolovila.
Spoiler
Onaj stari stoji iza svega.
Baš ti fala. Idem sad gledati zadnju epizodu i laknulo mi je što neću morati naprezati mozak.
serija već viđeno, nešto kao Saw serijal od par bezveznih igranih nazovi horror filmova,ustvari kao jedan Saw od sedam sati , 6/10 samo poradi korejaca i njihove kulture koja je neki drugi svijet u odnosu na zapad, pa je zato zanimljivo i ništa više od toga
serija već viđeno, nešto kao Saw serijal od par bezveznih igranih nazovi horror filmova,ustvari kao jedan Saw od sedam sati , 6/10 samo poradi korejaca i njihove kulture koja je neki drugi svijet u odnosu na zapad, pa je zato zanimljivo i ništa više od toga
Losija kopija japanske serije Alice in borderland.
Baš ti fala. Idem sad gledati zadnju epizodu i laknulo mi je što neću morati naprezati mozak.
Evo sakrio sam da se buduce generacije ne sekiraju.
Evo pogledao i zadnju epizodu.
U kontekstu koreanske kinematografije ovo je debelo ispod prosjeka.
Nazivanje brojeva iz filma nije nimalo neočekivano. Zato u svim američkim filmovima brojevi počinju s nepostojećim predbrojem 555. Oni su odavno shvatili da se ne isplati biti tužen.
serija već viđeno, nešto kao Saw serijal od par bezveznih igranih nazovi horror filmova,ustvari kao jedan Saw od sedam sati , 6/10 samo poradi korejaca i njihove kulture koja je neki drugi svijet u odnosu na zapad, pa je zato zanimljivo i ništa više od toga
ovaj vikend klinci htjeli gledat Saw pa reko idem s njima gledat. Gluma je na razini sapunica, ekipa dok govori se ukoči kao da čita sa table izvan kadra. B produkcija je A++ produkcija naspram tog smeća
glede Koreanske kinematografije i serija - probao sam, fakat jesam i neki filmovi su onako, ok ali gluma im je na razini amaterskog kazališta u Pušči. Manjak glume i priče pokušavaju nadoknaditi šokantnošću prizora
ovaj vikend klinci htjeli gledat Saw pa reko idem s njima gledat. Gluma je na razini sapunica, ekipa dok govori se ukoči kao da čita sa table izvan kadra. B produkcija je A++ produkcija naspram tog smeća
glede Koreanske kinematografije i serija - probao sam, fakat jesam i neki filmovi su onako, ok ali gluma im je na razini amaterskog kazališta u Pušči. Manjak glume i priče pokušavaju nadoknaditi šokantnošću prizora
Točno to, Saw je zapravo teže smeće, ali to je bilo doba kad su Hostel i slična sranja bili na vrhu popularnoati, tak da ništa ne čudi.
A bilo je toga i prije, Hellraiser itd., takvi filmovi se vraćaju u trend svakih par desetljeća, glupost, ali publika se masovno napaljuje na to, sad to prešlo i na serije, pogotovo kad pogledaš da La Casa de papel i Squid game obaraju sve rekorde gledanosti.
A kaj se Koreje tiče, da, njihova kinematografija (pogotovo serije) == Krv nije voda + još gluplje jer su azijati općenito čudni u nekim stvarima, i još gore forsiraju dok glume, čak gore od naših, koliko god to nemoguće zvučalo.
Ali, Park Chan-wook i Bong Joon-ho su na vrhunskoj razini, i rade filmove bolje od 99% filmaša u svijetu (uz par iznimaka gdje su zaglibili), tak da nije sve tak crno.
Ali, Park Chan-wook i Bong Joon-ho su na vrhunskoj razini, i rade filmove bolje od 99% filmaša u svijetu (uz par iznimaka gdje su zaglibili), tak da nije sve tak crno.
Snowpircerer mi je vrh film, top 5 definitivno, ostali meh, valjda upravo zbog njihovih glumaca koji previše forsiraju izričaj
ovaj vikend klinci htjeli gledat Saw pa reko idem s njima gledat. Gluma je na razini sapunica, ekipa dok govori se ukoči kao da čita sa table izvan kadra. B produkcija je A++ produkcija naspram tog smeća
glede Koreanske kinematografije i serija - probao sam, fakat jesam i neki filmovi su onako, ok ali gluma im je na razini amaterskog kazališta u Pušči. Manjak glume i priče pokušavaju nadoknaditi šokantnošću prizora
Nama "zapadnjacima" je dosta teško ocijeniti kvalitetu glume azijata. Ono što nama izgleda "preglumljeno", a to je najgora stvar u glumi ako se ciljano ne ide na preglumljivanje tipa Shakespeare, u biti može biti vrhunska gluma jer azijati su u svakodnevnom govoru i ponašanju nekako prenaglašeni.
Mifune, kao jedan od mojih najdražih glumaca, možda ne bi mogao proći na Broadwayu ili Royal Nationat Theatre a bi u Pušči, ali to ne umanjuje njegovu veličinu. Dobro on je Japanac, ali ako ćemo o Koreancima Choi Min-sik je glumačka veličina.
Manjak glume i priče uspoređujući s.... Hollywoodom? Bolje šokantnost prizora nego nadoknađivanje CGI-jem.
Snowpircerer mi je vrh film, top 5 definitivno, ostali meh, valjda upravo zbog njihovih glumaca koji previše forsiraju izričaj
Baš ovo kaj je kolega iznad napisao, to je zapravo njihov normalni način izražavanja, i IRL također.
Ali je fakat fascinantno kojom lakoćom dobiju sirovost i brutalnost scene bez ikakvih efekata, isključivo korištenjem realnog pristupa snimanju, tj. kao da ne glume, a ispadne "realno sirovo".
Teško je objasnito, ali mi se sviđa taj način snimanja filma.
A ovo kaj je kolega iznad napisao za Mifunea, da, to je posebno u Japanu izraženo, doživljavali su film kao produžetak njihovog klasičnog kazališta, i onda su imali scene bez preglumljavanja i zapravo nevjerovatne glume pomiješane s namjernim pretjerivanjem u kazališnom stilu (npr. u sjećanju mi ostala ona scena iz Rashomona s onom vidovnjakinjom kao konstrast glumi u cijelom filmu).
To se i dan danas koristi (i u Europi je bilo toga, klasična antička "kazališta"), i zapravo je art forma koja vrijedi jako puno ako redatelj nije previše zabrijao da je art, onda to ode u drugu krajnost.
Uglavnom, azijati mogu i od govna napravit pitu, samo kaj je onda i pita napola govno, pa zato samo moraju izbjegavat Netflix i slične jer govno dođe do izražaja.
predlažem broj +385 1 4553-000.