Rasvjeta za snimanje

poruka: 7
|
čitano: 5.353
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Rasvjeta za snimanje

Pozdrav, 

 

zanima me koju rasvjetu bi preporučili za snimanje?

- da se može kupiti u Zagrebu

- da je neki best buy omjer

 

Trebalo bi mi za snimanje u zatvorenom prostoru (lokalizirane scene, površina snimanja nekih 2m x 3m)...te sam ajmo reći amater što se tiče snimanja. No svejedno bi htio imati rasvjetu, jer koliko sam uspio skužiti ..to je No.1 kada se želi postići iole kvaliteta snimke.

 

Unaprijed hvala na sugestijama.

 
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Rasvjeta za snimanje
bozoou kaže...

Pozdrav, 

 

zanima me koju rasvjetu bi preporučili za snimanje?

- da se može kupiti u Zagrebu

- da je neki best buy omjer

 

Trebalo bi mi za snimanje u zatvorenom prostoru (lokalizirane scene, površina snimanja nekih 2m x 3m)...te sam ajmo reći amater što se tiče snimanja. No svejedno bi htio imati rasvjetu, jer koliko sam uspio skužiti ..to je No.1 kada se želi postići iole kvaliteta snimke.

 

Unaprijed hvala na sugestijama.

 Nemoj misliti da provociram ali No1 je znanje i prvo ulozi u to ako si amater.....

9 godina
offline
Re: Rasvjeta za snimanje

Pa upravo tutorijali i savjeti oko snimanja...svi kažu da je primarna stvar odraditi neku rasvjetu.

 

Naravno da treba ulagati u znanje ... ali ovo je primarna stvar koja je upravo došla iz ulaganja u znanje, heh... 

7 godina
offline
Re: Rasvjeta za snimanje

Pogledaj si kaj ima Euroval u ponudi, inače su imali toga hrpu.

A preporuka, to ti teško bude netko dao dobar savjet, osim ako se baš bavi profi time.

U osnovi, čim veći CRI i čim više lumena/luxa (ovisi kak definiraju svjetlosne izvore u fotografiji, nisam upućen kaj im je referenca).

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put uto 30.3.2021 20:48 (fer-de-lance).
12 godina
offline
Rasvjeta za snimanje