Molim neke preporuke, iskustva i slično.
Trenutno imamo 20 različitih email adresa koje se korisite u firmi.
Više manje svako računalo ima MS Office pa ih i većina koristi MS Outlok
dok neki i Outlok Express.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Molim neke preporuke, iskustva i slično.
Trenutno imamo 20 različitih email adresa koje se korisite u firmi.
Više manje svako računalo ima MS Office pa ih i većina koristi MS Outlok
dok neki i Outlok Express.
sve ovisi kakva ti je firma i čime se bavi al imaš u grubo tri vrste:
1. kod nekog providera uzmi al tu dobiješ samo bazični email i to je to
2. neko cloud rješenje: većinom su bazirana na ms exchange platformi što je defakto standard i tu imaš kontakte, šetanje kalendara i slično problem je što imaš mjesečni paušal kojeg plaćaš i što nemaš neku fleksibilnost
3. on premise tj svoj vlastiti server, u prvi mah se čini kao skupo ali se već za godinu dana može isplatit pa ti tu predlažem da pogledaš Microsoft SBS server koji je jeftino all-in-one rješenje za male tvrtke a s njime recimo odbiješ u cijeni file server, backup podataka, exchange server, sharepoint, domenu, dhcp, dns, centralizirano upravljanje računalima i slično. to je pogotovo zanimljivo ako trenutno nemate ništa, ubijate se sa šeranjem u workgrupi i na taj način ste odjednom više problema