Za sada Ferrari gleda u leđa Bikovima bez obzira na bodove. Čini se da RB ima drastično brži bolid na ravnome koji bolje čuva gume.
Kutak za ljubitelje Formule 1
- poruka: 28.990
- |
- čitano: 3.278.230
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bude li C.Sainz završio i jedan vikend bez ograde??
Eto, završio je na pobjedničkom postolju.
Zato je F1 sport gdje se ne možeš kladiti na bilo što.
Ovo gore stoji ali mi nije jasno zašto Perez u svom WARP pogonu nije mogao prestići Sainza?
Nije mogao jer je imao problem s motorom.
Bilo kako bilo.. gledamo Formulu 1 sada kao jako zanimljiv sport.
S obzirom da predviđam apsolutnu dominaciju Red Bulla ne očekujem išta zanimljivo. Sve će biti isto kao u doba Mercedesa. Ako se varam... super.
Ma Barcelona će biti laganica za Maxa...u zavojima će biti dovoljno brz da uspije pratiti Leclerca, a u 2 DRS zone ga šiba. Osim ako Ferrari ne napravi neke ogromne nadogradnje, ali treba imati na umu da u RBu isto neće spavati nego će pripremati bolid. Monaco bi mogao biti napet, ali za Barcelonu se ne brinem previše.
Po meni, ako Ferrari želi išta napraviti u budućnosti morao bi ukrasti Newey-ja. Teško mi je gledati neuspjehe dviju legendarnih ekipa, ali moram se s time pomirit.
a u 2 DRS zone ga šiba.
Nisu to više tako dugi pravci kao u Americi npr. Barcelona ima puno brzih zavoja u kojima Ferrari ima prednost i upravo suprotno, Barcelona će više odgovarati Ferrariju nego RBu. A da ne govorimo o činjenici da Ferrari u Barcelonu donosi svoj prvi paket nadogradnji ove godine.
Perez je imao problema sa senzorom na jednom od cilindara, onda je forsirao i pregrijavao gume. Govorilo se o gubitku 20kW.
Nije bilo zlonamjerno, no mnogi su očekivali da će RB (opet) imati problema sa motorom.
Horner je izjavio da je bilo vrlo blizu odustajanju.
Ferrariju su odobrene neke promjene na motoru (reliability). Sa trećim motorom, kad dođe vrijeme za njega, ugrađuju i novi hibridni sustav.
Al da će Alonso imati manje bodova od Albona... Bože dragi.
Prema onome što mogu naći na RaceFransu Alonso, Tsunoda i Gasly su gotovi. Potrošili su i 3 motora, i 3 turba i 3 MGU-H i 3 MGU-K. Kreću penali. Max ima dosta sreće (s obzirom da je RB među gorima po komponentama). Renault je očekivano u najnezahvalnijoj poziciji, jer ima samo 2 bolida. Mercedes je debelo najpouzdaniji. Jedino Norris i Vettel malo odstupaju. Russell, Hamilton i Ricciardo su još na prvim komponentama.
Max ima dosta sreće a odustao je 2 od 5 utrka? Kakva je to "računica"?
a u 2 DRS zone ga šiba.
Nisu to više tako dugi pravci kao u Americi npr. Barcelona ima puno brzih zavoja u kojima Ferrari ima prednost i upravo suprotno, Barcelona će više odgovarati Ferrariju nego RBu. A da ne govorimo o činjenici da Ferrari u Barcelonu donosi svoj prvi paket nadogradnji ove godine.
Misliš da će u RB spavati i čekati što će Ferrari napraviti? Imaju oni malo bolje inženjere.
Misliš da će u RB spavati i čekati što će Ferrari napraviti? Imaju oni malo bolje inženjere.
Red Bull je potrošio VIŠE novaca u budžetu koji je ograničen od Ferrarija. Red Bull je mislim prešaltao u veću brzinu malo prerano, a Ferrari strpljivo čeka i šaltat će tamo di je okretni moment najveći, a samim time i dobitak.
ps. Ferrari za Španjolsku donosi i novi ERS koji donosi 15 KS više po procjenama.
Te priče da FIA zna tko koliko para troši objesi mačku o rep . Red Bull će razvijati i dalje sve što može i maximalno u okviru pravila i "bendanja" gdje se može. Ne sekiraj se.
Te priče da FIA zna tko koliko para troši objesi mačku o rep . Red Bull će razvijati i dalje sve što može i maximalno u okviru pravila i "bendanja" gdje se može. Ne sekiraj se.
Istina, kao i Mercedes, i Ferrari, i McLaren...i baš svaka druga momčad na gridu, sve što mogu i maksimalno u okviru pravila i bendanja gdje se može.
Nije neki izvor, ali možda gdje ima dima ima i vatre - https://www.express.co.uk/sport/f1-autosport/1608770/lewis-hamilton-george-russell-spanish-grand-prix-mercedes-f1-news
Što se Mercedesa tiče zvuči logično. S obzirom da su u startu ozbiljno fulali s bolidom potrebno je više ulaganja za poboljšanje situacije.
Apsolutno, no to nije "nužno" grozno, ako su u procesu odradili neke stvari koje drugi (još) nisu. Kako i svi kažu, naučiš što ne smiješ.
Stvarno se ne bi čudio da nakon Barcelone većina odustane od nekih većih upgradeova koji već nisu u planu i krenuli u neke fundamentalne promjene za iduću sezonu. A poslije Barcelone se krpaš i radiš fine tune ovog što imaš sad.
Ja i dalje mislim da timovi nisu 100% sigurni što je pravi smjer. Iako je Ferrari recimo rekao da su odavno odbacili "zero sidepod" dizajn, to ne znači da su ga inicijalno dobro odradili (ako su recimo bili iznenađeni kako je Mercedes odradio onaj crash protection sa izbočenim retrovizorima). Mercedes je mogao rano odbaciti i vratiti se na malo konvencionalniji dizajn, no možda ima više potencijala nego što mi znamo. Vidi se da je njihov auto vrlo dobar za utrku. Teško je odbaciti nešto drukčiji dizajn, jer ga još ne razumiju.
2-3 sudara i bilo koji tim neće imati love ni za ništa do kraja sezone. Pa i ekstra komponente (npr. motori) moraju koštati "nešto".
Vražja lova. Ideja s tim novčanim limitom je bila da se zgusne konkurencija. Da li se išta dobilo time? Mislim da nije. I dalje imamo jedan, dva tima koji druge ostave daleko iza sebe. Trenutno, u normalnim okolnostima Mercedes koji je možda treći tim zaostaje preko minute za Ferrarijem i RB-om na kraju trke. Ista stvar je bila i prošle sezone. Ja bi odrišija kesu pa nek sve ide u ekstrem razvoja.
Evo koja fotka iz Miamia...bilo 10/10 vikend za ponovit iduce godine svakako. Bitno bolja utrka za gledat uzivo nego na TV.
Bome dobra, ako ne i najbolja pozicija u gledalištu, svaka čast! I da, ameri napravili show... Jel bio kakav koncert posli utrke?
A koncert - haha bilo je svaceg, Tiesto, Disclosure, Travis Scott itd... ali iskreno smijesno mi je bilo gledat.
Start u 3.30, svi na tribinama, a u 3.25 Tiesto jos svira sa drugog dijela staze pred 2000 ljudi. Umjesto da gledaju start oni tamo...smijesno
A koncert - haha bilo je svaceg, Tiesto, Disclosure, Travis Scott itd... ali iskreno smijesno mi je bilo gledat.
Start u 3.30, svi na tribinama, a u 3.25 Tiesto jos svira sa drugog dijela staze pred 2000 ljudi. Umjesto da gledaju start oni tamo...smijesno
A to je za one koji nisu išli zbog F1...meni je to ok, kad je već target audience djelomično takav, zašto se ne pobrinuti da se imaju kako zabaviti i dok traje utrka.
Dolazi nam tradicionalna Španjolska. Ako me sjećanje služi prijašnjih godina dosta dosadna utrka. Vjerujem da bi zbog kraćih DRS dionica Ferrari mogao biti u egalu sa RB-om.
Vjerujem da bi zbog kraćih DRS dionica Ferrari mogao biti brži od RBa zbog prvih velikih nadogradnji koje donose.
Ispravio sam ti, nema na čemu.
Dolazi nam tradicionalna Španjolska. Ako me sjećanje služi prijašnjih godina dosta dosadna utrka. Vjerujem da bi zbog kraćih DRS dionica Ferrari mogao biti u egalu sa RB-om.
Izračunato je da u 73% slučajeva, tko osvoji pole position u VN Španjolske, taj i osvaja utrku. Tako da će vjerojatno najzanimljivije biti kvalifikacije u subotu.
Ferrari je pokazao da je subota laganija od nedjelje. Nebih se kladio na pole sittera ako je to Leclerc. Osim ako Ferrari nije donio čudovište od nadogradnje.
AMR donio kopiju RBR-a u Spanjolsku, mozda im upali i ovo kopiranje.
Budu kaznili Alonsa zbog toga što je rekao istinu?