
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore

Imaju malo vremena prije slobodnih treninga u Australiji i ako u ta 2 tjedna do VN Australije nešo dodatno izmisle onda im jedino ostaju slobodni treninzi petkom da isprobavaju mada sumljam da će netko napravit generalno velik iskorak u 2 tjedna.
Wokingovci nešto kukaju ali ja ih nikako nebih otpisivao jer to je velika momčad i puno toga su sposobni napravit u 2 tjedna.
Imaju malo vremena prije slobodnih treninga u Australiji i ako u ta 2 tjedna do VN Australije nešo dodatno izmisle onda im jedino ostaju slobodni treninzi petkom da isprobavaju mada sumljam da će netko napravit generalno velik iskorak u 2 tjedna.
Wokingovci nešto kukaju ali ja ih nikako nebih otpisivao jer to je velika momčad i puno toga su sposobni napravit u 2 tjedna.
Da, nekako sam siguran da će ono ova dva tjedna raditi od 0/24 bez prestanka, i onda će donijeti neko super oboljšanje, ali to poboljšanje neće odmah raditi kako treba, već će ga usavršiti do za par utrka (f-dack, ili kako se već piše, je odličan primjer toga prošle sezone...)
Svi rade što ih volja i dalje, imaju slobodne ruke dovesti na utrke bilo koje poboljšanje koje je u skladu sa tehničkim pravilnikom naravno.
Svi se zabavljaju oko toga sad, i ima šanse da se par bolida pojavi na startu Australije sa nešto izmjenjenim bolidima. Ali naravno, kao i svake godine vjerujem da će se većina novih stvari pripremati za prvu europsku utrku...
Svaki novi dio na bolidu kao što je F1 je svojevrstan rizik, ali ipak dosta se taj rizik smanjuje kroz practice sessione, to momčadima dosta olakšava situaciju, nego da je npr samo 1 practice pa odmah kvalifikacije. naravno ovisi o kojim se djelovima radi, ali više manje sve se kroz 1 dan posla da stavit ili maknut sa bolida.
A uz sve ove zabrane testiranja P sessioni su praktički i jedini pravi testovi koje momčadi mogu vršiti nad novim dijelovima, osim isključivo aerodinamičkog testa na ravnom dugačkom pravcu (ili pisti u krug sa nepomjenjivim polumjerom) koji je dozvoljen, ali iskreno ne znam jel neograničeni broj puta, dana, sati i kilometara ili ima neka ograničenja po tom pitanju.
EDIT: e da, i čini mi se da ove sezone nema više cjelonoćnih radova u boxu tijekom race weekenda, ako se dobro sjećam informacije mislim da je od 23 do 06 policijski sat.
ovaj vikend je vec trebalo biti ;(
ovaj vikend je vec trebalo biti ;(
Iskreno, nekako mi nije ni žao, kad se sjetim kakva su tamo "procesije", draže mi je što počinje "kod klokana"...
meni je, samo zato jer je ferrari bio tamo dobar xd
meni je, samo zato jer je ferrari bio tamo dobar xd
HAHA meni upravo zato nije MCLAREN ftw xĐ
I da, imam pitanje za ove koji prate testiranja malo intezivnije, jeli koristi neka momčad ovaj kers, i dali se to primjeti na samoj vožnji?
Maca je svoj kers predprošle sezone sjajno koristila, dali ga imaju ove godine?
meni je uzasno drago sta pocinje u australiji, neznam, nekako mi prirodnije tako...
bahrain mi malo dosadna staza, pogotovo ovaj novi dio dodan (oce li biti i ove godine?) a i lose ju pamtim iz igre F1 2010, mrzio sam iz dna dusa taj sredisnji novi dio :)
NAPOKON malo mira mercedesu, uffffff, schumi idemo, ajde, mozes ti to...
mclaren se igra s nama, i planiram da ce biti vrhunski na pocetku sezone (iako mrzim oba vozaca i opcenito mclaren :D)
redbull klasicno dobar
ferrari je dobar da, naravno cim sam se prosle sezone preobratio prema mercedesu odmah su postali konkurentniji -.-
renault vidjet cemo
williams zanima me pastor kako ce voziti
nadam se da ce lotus doci do bodova, simpa su mi kao momcad i kao vozaci, a i boja bolida mi odlicna
ostali vise-manje mi nisu interesantni toliko :D
i da, ovaj zadnji lime timing je ODLICAN
meni je, samo zato jer je ferrari bio tamo dobar xd
HAHA meni upravo zato nije MCLAREN ftw xĐ
I da, imam pitanje za ove koji prate testiranja malo intezivnije, jeli koristi neka momčad ovaj kers, i dali se to primjeti na samoj vožnji?
Maca je svoj kers predprošle sezone sjajno koristila, dali ga imaju ove godine?
Ove godine imaju svi osim 3 "nove" momčadi. I sada ga već više manje svi i koriste, za razliku od prvih testiranja kada baš i nisu.
Na samoj vožnji se ne primjeti baš nikako, jedino kada su 2 bolida jedan do drugog pa jedan uključi a drugi ne, onda se i može donekle vidjet.
E sad, kad kažem svi ga koriste osim novih momčadi onda mislim na svih osim Lotusa, Virgina I HRT-a, međutim nije mi baš jasno kakva je situacija sa RBR-om...
mislim da je svima već poznata ona izjava njihovog šefa kada su govorili gdje je kome od bolida KERS, jednima je u rezervoaru, drugim na zadnjem dijelu, treći su ga još extra smanjili pa bacili odmah iza vozača itd, a RBR kaže da je njima po cijelome bolidu...I tako su naravno počele priče da li RBR uopće koristi KERS, znamo da postoji, ali da li su ga uopće ugradili u bolid, i kamo, i da li se koristi...e oko toga ima fanj teorija. Problema na testiranjima sa KERSOM nisu imali, pa nam to nije pokazatelj, tako da ako uzmemo takve izjave, pa tome dodamo da je Adrian dizajnirao bolid, onda čak inije toliko jako teško zamisliti da ga možda stvaron i ne koriste...
Međutim, evo stvarno ne znam, moćda sam propustio koju informaciju negdje u vezi toga, međutim za sad je to kod mene otvoreno pitanje.
EIDT: što se tiče današnjih testova znamo već da je MSC uvjerljivo najbrži, Alonso je odvozi of.cking 148 krugova, kao napokon i Lotus, velikih 138, a McLaren nastavlja po starom sa 57.
MS je svoje najbrze vrijeme posljepodne odvezao s bolidom koji nije bio baš lagan, jer je odvozio stint od nekoliko krugova... ovo je vrlo obecavajuce za Mercedes GP
59 ----
60 1:24.745
61 1:23.972 -0.773
62 1:21.249 -2.723
63 1:24.992 +3.743
64 1:24.983 -0.009
65 1:31.883 +6.9
66 1:32.584 +0.701
67 ----
Da, u svakom slučaju čini se da je Mercedes najviše napredovao tj najviše profitirao u odnosu na staru specifikaciju. jer dana je mnogo momčadi došlo sa novim dijelovima, neki i sa jako puno novih dijelova, kao npr McLaren, oni su valjda za danas promijenili više od pol bolida, ali Mercedes je najviše profitirao, što je i očekivano jer je njiova dosadašnja specifikacija u stvari bila prva i osnovna, dok su svi ostali već imali neke revizije od prije.
Međutim, svega još može biti, jer kao što rekoh dosta će momčadi imati još promjena do Australie, kao npr Renault, oni spremaju veliki novi paket poboljšanja za Australiju, a nisu jedini, iako vjerujem da će najveći dio momčadi imati najviše novih dijelova kada se F1 ponovno prebaci u Europu.
EDIT: eh da, i nisam vidio da je netko napisao: Williams očito ima podosta sa svojim baterijskim KERSOM te je gotovo sigurno da ga neće imati u Australiji. kao što ga nisu imali ni u današnjim testovima.
I da ne zaboravim...HRT stvarno ima bolid za 2011, barem se čini tako, ali ni danas nisu uspjeli voziti (ali predtsvljanje bolid aje bilo) jer su im neki dijelovi zapeli na carini...
Da, u svakom slučaju čini se da je Mercedes najviše napredovao tj najviše profitirao u odnosu na staru specifikaciju. jer dana je mnogo momčadi došlo sa novim dijelovima, neki i sa jako puno novih dijelova, kao npr McLaren, oni su valjda za danas promijenili više od pol bolida, ali Mercedes je najviše profitirao, što je i očekivano jer je njiova dosadašnja specifikacija u stvari bila prva i osnovna, dok su svi ostali već imali neke revizije od prije.
Međutim, svega još može biti, jer kao što rekoh dosta će momčadi imati još promjena do Australie, kao npr Renault, oni spremaju veliki novi paket poboljšanja za Australiju, a nisu jedini, iako vjerujem da će najveći dio momčadi imati najviše novih dijelova kada se F1 ponovno prebaci u Europu.
nevjerujem da ce netko doc u Australiju s novim djelovima, a da ih prije nije testiro dali funkcioniraju i dali uopce donose poboljsanje. Moguce da dođu tamo s tim novim djelovima i da ih testiraju za vjeme slobodnih treninga, ali ipak to nije to. Ali sjetimo se da Australija nije specificna staza poput barcelone. Možda neka druga momcad iznenadi tamo a da nema najbrzi bolid.
hehe, kolega, ne moraš ti vjerovati, ali npr Renault priprema za Austraiju jedan oveći paket novih dijelova.
I naravno da će ih testirati na free practice sessionima, isto kao što tokom sezone, od kad su testiranja strogo ograničena, SVE momčadi testiraju SVE svoje nove dijelove na free practicima pojedinih utrka, kad jednostavno nesmiju drugdje.
Da je po tvojoj logici onda se kroz sezonu jednostano nitko nebi pojačavao novim dijelovima.
recite sta ocete, ali meni je najljepsi bolid ove godine HRT
sta po dizajnu (svida mi se pokrov motora sa polu-sharkom) sta po livery-ju, predobre boje, fora sahovnica, samo im fale sponzori, ali barem nisu prazni kao sauber prosle godine - pise im po bolidu: this is a cool spot, your logo goes here i slicno...valjda ce tako ostaviti...
vidiš, ja sam bio uvjeren da je kers obavezan ove godine... nisam znao da je opet samo opcija...
danas je malo falilo da Rosberg završi drugi (prvo je mjesto bilo rezervirano za tatu :)), što bi bio šokantan uspjeh - nitko tto nije napravio ove zime (istina, dijelom zato što su rijetko oba vozaća vozila u istom dana, ali ne moraju to svi znati :))
ne znam jeste li vdjeli u prijenosu današnjeg treninga pojavila se kao isprika Mercedes GP tima "bijesnim fanovima Schumia" - jer su ga izvukli iz auta prije kraja testa!
objasnili su da je razlog tome što će sutra padati kiša, pa je ovo bila posljednja prilika da i Rosberg isproba bolid u novom izdanju, na suhoj pisti... vjerujem da je to zgodan način autosporta da malo učini svoj txt prijenos zabavnim...
Mene samo zanima kako ce Mclaren uspjet završit GP vikend u Australiji, kad još nijednom nisu uspjeli simulirati utrku bez nekog kvara, a prosjecno rade samo 50-ak krugova po danu testiranja?
Mene samo zanima kako ce Mclaren uspjet završit GP vikend u Australiji, kad još nijednom nisu uspjeli simulirati utrku bez nekog kvara, a prosjecno rade samo 50-ak krugova po danu testiranja?
pa što onda ako su možda glupi i nesposobni, ali zato imaju najljepši auto i cool modne dodatke!
Mene samo zanima kako ce Mclaren uspjet završit GP vikend u Australiji, kad još nijednom nisu uspjeli simulirati utrku bez nekog kvara, a prosjecno rade samo 50-ak krugova po danu testiranja?
pa što onda ako su možda glupi i nesposobni, ali zato imaju najljepši auto i cool modne dodatke!
Ako se ne varam ovo je ona boja što se razlijeva pri većim brzinama, pa tako vide kako zrak struji u "pravim uvjetima" (ne u zražnim tunelima).
McLaren je to već radio, ako se sjetimo predprošle godine, istu tu stvar su imali na zadnjem krilu kad su testirali ono rebull-ovo dvostruko krilo.
Mene samo zanima kako ce Mclaren uspjet završit GP vikend u Australiji, kad još nijednom nisu uspjeli simulirati utrku bez nekog kvara, a prosjecno rade samo 50-ak krugova po danu testiranja?
pa što onda ako su možda glupi i nesposobni, ali zato imaju najljepši auto i cool modne dodatke!
Ako se ne varam ovo je ona boja što se razlijeva pri većim brzinama, pa tako vide kako zrak struji u "pravim uvjetima" (ne u zražnim tunelima).
McLaren je to već radio, ako se sjetimo predprošle godine, istu tu stvar su imali na zadnjem krilu kad su testirali ono rebull-ovo dvostruko krilo.
ma zezam se malo, evo to se zove ovako:
"special flo-vis aero paint"
EDIT: inače meni je njihov bolid, čisto vizualno, bio najimpresivniji do sada (uz tradicionalno vječno lijepi ferrari...), iako zbog Schumia moram sada navijati za Mercedes
Podosta suzdržan Schumi nakon današnjih odličnih rezultata... Nema ni tračka euforije!
-----------------------
Michael Schumacher believes Mercedes GP can now head to the season-opening Australian Grand Prix in a 'reasonably strong' position after an encouraging first day of testing for its new upgrade package on Friday.
With the Brackley-based outfit having finally fitted its much heralded update package to the W02 for the first time at Barcelona, Schumacher showed a glimpse of its potential as he set the fastest time of winter testing at the track so far during a qualifying simulation run.
Although different programmes for Formula 1's frontrunners meant rivals Red Bull Racing and Ferrari may not have shown their full potential against Schumacher's effort, the fact that the seven-time champion was able to deliver such a solid step forward was encouraging for the team.
Schumacher himself certainly seemed upbeat about the steps that Mercedes GP had delivered so far this week - with the new front wing and turning vanes being added to the revised floor and exhaust solutions that have been on the car since the start of the week.
And despite Schumacher conceding that the true form of the teams at the front of the field would only become clear in Melbourne, there was a hint of genuine enthusiasm about what Mercedes GP has pulled together.
"We have been developing the car step by step," Schumacher said at the end of the day's testing. "The main issue we had here at the test was trying to find the right balance, and optimising the car performance.
"It has worked pretty well, so we are looking forward to going to Australia to be in a reasonably strong position. I am not sure everyone has opened their cards completely yet but that is something to be seen in Australia."
Despite its single-lap pace looking encouraging, the ultimate form of Mercedes GP would have become clearer with a longer race simulation run – something the team did not complete.
And although there is a hope that Mercedes GP may be able to get through one on its final day of running on Saturday, predicted rain could scupper those chances. It was the threatened change in weather that meant the team gave Nico Rosberg a few hours running with the new package in dry conditions on Friday afternoon.
When asked if he had seen enough to already feel confident in the Mercedes GP package, Schumacher said: "All I can say that we have seen today here that our package seems to work reasonably well, but has everyone shown their true potential? That is something that we will find out in Australia."
Mercedes will run alongside Ferrari, Williams, HRT and McLaren on the final day of pre-season testing at Barcelona on Saturday.
@ Miro - što se tiče izgleda bolida...moram se složit sa Ruske-om,jedan od rijetkih trenutaka kad bi se s njim složio hehe. Ali HRT mi je ove godine najlijepši. Još od kad sam ga vidio samo rendanog.
A što se tiče KERSA - situacije je takva da je tada bio opcija, kao i sada, ali tada je nosio neke negativnosti sa sobom, povišeno težište, manja mogućnost raspodjela balastne mase, naravno te 2 stavke donosi i sad, iako ne u tolikoj mjeri kao prije, jer je sada em lakši, em manji, ali najveća razlika, i ona glavna zašto je tada donosio manje od tih 80 ak konja je povečanje težine bolida.
U čemu je fora? U minimalnoj dopuštenoj masi bolida... Kako? Tako što tada ako si htio KERS bolid bi ti prelazio minimalno 20ak kg preko minimalno dopuštene mase bolida, a nekima i više, ove godine je minimalna dopuštena masa bolida povećana baš iz toga razloga jer sada FIA i želi da čim više momčadi koristi KERS zbog tzv "zelene" crte F1.
Dakle ove godine je KERS smanjen, kompaktiniji je, i lakši, sve to u mjeri za oko 30ak i više %. Plus dobili smo povećanje minimalne mase bolida.
Dakle sada momčadi tu masu moraju nadomjestiti ili balastom, za bolje težište i raspodjelu masa, ili sa uređajem koji daje dodatnih 80ak konja. Pa ti sad misli što bi izabrao...a da ne kažem OPET da je sada KERS kompaktiniji, i manji, te ga se može smjestiti drukčije, na druga mjesta, lakše uklopiti u bolid da praktički i on sam donekle djeluje kao balast, naravno malo je to nategnuto objašnjenje, da ne kažem karikirano...ali poanta je točno ta. Težinu moraju dodati, pa ti biraj oćeš samo balast, il ićeš uređaj koji daje dodatne konje, na 6,6 sek po krugu, i ne narušava raspodjelu masa bolida skoro pa nikoliko.
Kasno je pa sam malo zakomplicirao, ali nadam se da se poanta razumije.
Ima li kakvih novosti što se tiče prijenosa?Gdje ćemo moći gledati f1?
Ima li kakvih novosti što se tiče prijenosa?Gdje ćemo moći gledati f1?
Na televiziji.
Na televiziji.
Od tebe pametniji odgovor nisam niti očekivao
Pitanje za sve: nisam pratio ovaj trening, jel ovo vrijeme napravio u nekom dugom ili kratkom stintu? I jel vozio sve krugove blizu tog vremena? Sad sam gledao vremena iz vikenda 2010, ovo je brže od kvalifikacijskog vremena pobjednika i 3 sekunde brže od najbržeg kruga u utrci prošle godine.
Vidi se da se sezona bliži... navijačke strasti polako izbijaju iz postova

MS je svoje najbrze vrijeme posljepodne odvezao s bolidom koji nije bio baš lagan, jer je odvozio stint od nekoliko krugova... ovo je vrlo obecavajuce za Mercedes GP
59 ----
60 1:24.745
61 1:23.972 -0.773
62 1:21.249 -2.723
63 1:24.992 +3.743
64 1:24.983 -0.009
65 1:31.883 +6.9
66 1:32.584 +0.701
67 ----
Moram reagirati na ovo, nisam pratio jučer test u živo, imao sam dosta posla, ali evo danas sam pronašao informaciju da je ovo krivo, te da je to vrijeme postavljeno u kvalifikacijskom stintu, znači malo goriva, i samo 1 krug. Iako su neki mediji prenijeli da je to stvarno ovako kako si napisao, istina je ipak malo drukčija.
Međutim bez obtira na to ovo vrijeme je jednako impresivno te uvjerljivo najbrže u Baceloni tijekom bilo kojeg dana ovogodišnjih testova.
Pitanje za sve: nisam pratio ovaj trening, jel ovo vrijeme napravio u nekom dugom ili kratkom stintu? I jel vozio sve krugove blizu tog vremena? Sad sam gledao vremena iz vikenda 2010, ovo je brže od kvalifikacijskog vremena pobjednika i 3 sekunde brže od najbržeg kruga u utrci prošle godine.
Vidi se da se sezona bliži... navijačke strasti polako izbijaju iz postova
Znači isto odgovor, kvalifikacijski stini, malo goriva, i jedan jedini krug.
EDIT: evo koliko je tko km odvozio ove godine na testovima...i tak oće vjerojatno i ostati, jer danas je poplava i trenutno nitko nije odvozio mjereni krug.
Ferrari: 5,221kms; Red Bull: 4,407; Mercedes: 4,297; Sauber: 4,099; Williams: 3,787; Force India: 3,745; Toro Rosso: 3,737; Renault: 3,700; McLaren: 3,690; Virgin: 3,361; Lotus: 2,403; HRT: 1,949 (old car only)
Among the drivers, Alonso leads the way on 2,803kms, ahead of Schumacher on 2,451, Massa on 2,417, Webber on 2,373, Barrichello on 2,198 and Perez on 2,129.
Lowest among the race drivers are Liuzzi on 326kms (2010 car only), Trulli on 1,028, Heidfeld on 1,140 and Kovalainen on 1,182.