Stvarno da je odlican vozac i lud pokazao je to tokom cijele sezone. Alonsa i nevolim nesto bas ali eto tako blizu a tako daleko, prokocko priliku olako za treci put xD
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Stvarno da je odlican vozac i lud pokazao je to tokom cijele sezone. Alonsa i nevolim nesto bas ali eto tako blizu a tako daleko, prokocko priliku olako za treci put xD
Hulkenberg ode iz Williamsa link , izgleda da ipak uzimaju sponzoriranog vozača (iako nije potvrđeno tko će voziti)
Na neki način razumljivo i logično od Williamsa, imati će više sredstava, moći će biti konkurentniji bla bla
ali svejedno nisam nikad bio oduševljen ni takvim potezima ni vozačima
Eto zašto ne mogu smislit onog Alonsa, ne zna se čovjek ponašati ni kad pobjeđuje, a pogotovo kad gubi-tada mu je uvijek netko drugi kriv. Ono gestikuliranje prema Petrovu je jedna od najjadnijih reakcija koje sam vidio. Čovjek apsolutno ništa krivo nije učinio.
Glavati "ese" mi je totalno ogadio najdražu ekipu u motorsportu.
Nije to bila prica sa Petrovom nego sa Kubicom...
PS : Kubicaa i Alonso su u jako dobrim odnosima, tako da onaj razgovor nije bila nikakva svada nego se Alonso sam na sebe ljutio, a to je pokazao rukama......normalno da je bio i ljut na Petrova, ali ona prica izmedu Ferraria i Renaulta je bila prica izmedu Alonsa i Kubice, a ne Petrova.
Novi motor, novi mjenjač.. nove boje!!!
Go Lotus GO!!!
baš bi htel da budu bar na razini Saubera :)
Novi motor, novi mjenjač.. nove boje!!!
Go Lotus GO!!!
baš bi htel da budu bar na razini Saubera :)
Pa...sve sad to ovisi...dosta su ozbiljno krenuli u cijeli projekt, i imaju neke iskusne ljude u svim dijelovima momčadi...tako da se lako može dogoditi da budu i dosta ispred Saubera. Naravno sve ovisi koliko će imati ljudi, novaca i vremena prilagoditi 2011 šasiju na Renaultov motor, i RBRovu popratnu tehniku. Čisto sumnjam da će kiskati, ali isto tako vjerojatno će tek godinu iza, 2012, zasjati punom sjajem, jer onda će imati cijelu sezonu sa tim motorom i dijelovima iza sebe, jako puno podataka i informacija, pa će biti i puno lakše napraviti šasiju prema njima. Iako uopće ne sumnjam da će slijedeće godine biti jako dobri za svoje pojmove. Mislim da bi oni mogli napredovati onako kako je Toyota htjela, barem otprilike.
Transkript razgovora Alonso - box (Andrea Stella - Alonsov trkaći injženjer):
Lap 9
Alonso is 1.7 seconds behind Jenson Button and 1.4s ahead of Webber, who is 0.8s ahead of Massa.
Andrea Stella: “You gained three tenths on Webber. Felipe is closing in too.”
Lap 12
Webber pits.
AS: “Webber has stopped and Vettel is also losing ground on Hamilton.”
Fernando Alonso: “If you see that Felipe can overtake him in a lap call him in.”
AS: “We are thinking about it, concentrate on Button.”
Lap 14
Massa pits.
FA: “How did it work with Felipe?”
AS: “He came out behind Webber”
Lap 15
Ferrari tell Alonso to pit on lap 16.
AS: “OK, come in [to the pits] now.”
FA: “OK”
AS: “You will come out close to Webber. You are in front”.
Lap 17
Alonso is 1.1s ahead of Webber and 1.5s behind Vitaly Petrov.
FA: “What’s the situation?”
AS: “We have to overtake the Renault in front, he won’t stop any more. After that it’s Rosberg.”
Lap 22
Alonso is 0.5s behind Petrov. None of the cars that were in front of him before he pitted have come in yet.
AS: “I know you are giving everything but it’s critical to overtake Petrov.”
Citam malo o novim pravilima za 2011. Uvest ce da se zadnje krilo moze podešavat, ali samo onda kad si 1 sek iza nekog i samo na pojedinim djelovima staze. Cisto sumnjam da ce to imat neki velik utjecaj i da cemo gledat puno vise pretjecanja.
Citam malo o novim pravilima za 2011. Uvest ce da se zadnje krilo moze podešavat, ali samo onda kad si 1 sek iza nekog i samo na pojedinim djelovima staze. Cisto sumnjam da ce to imat neki velik utjecaj i da cemo gledat puno vise pretjecanja.
Ne znam jel su se sjetili probat ugradit fly-by-wire sustav. Pa izbacit volan i vozit samo uz pomoc kompjutera i gumbica. Stvarno pretjeruju s tim glupostima. Treba vratit rucni mjenjac i zanimljive staze, koje ne prastaju greske, pa ce bit i pretjecanja.
A šta je sa kersom, nitko ga više ne spominje, a bilo je rečeno da se vraća od slijedeće sezone kao opcija, tho hoće hoće, tko neće nemora. Dal to ostaje, ili se otkazuje?
Fotke s prvog dana testiranja na Pirelliju...
...i rezultati prvih testiranja:
(There will be another three and a half hours of testing this afternoon.)
Pos Driver Team Time Laps
1. Sebastian Vettel Red Bull 1m40.861s 34
2. Felipe Massa Ferrari 1m40.913s 29
3. Robert Kubica Renault 1m41.032s 25
4. Kamui Kobayashi Sauber 1m41.466s 33
5. Gary Paffett McLaren 1m41.588s 49
6. Nico Rosberg Mercedes 1m41.978s 40
7. Jaime Alguersuari Toro Rosso 1m42.642s 33
8. Rubens Barrichello Williams 1m42.655s 44
9. Adrian Sutil Force India 1m42.859s 20
10. Timo Glock Virgin 1m45.057s 41
11. Heikki Kovalainen Lotus 1m46.201s 42
12. Pastor Maldonado Hispania 1m46.534s 46
Fotke s prvog dana testiranja na Pirelliju...
o ne... talijani... nisu mi baš ugodni oku...
A gdje testiraju? Bas me zanima kakva su vremena u odnosu na bridgestone.
http://gol.hr/clanak/rubrika/automoto/vettel-zaradio-brdo-love-cak-i-cistacicama.html
U bokte, 12,000€ bonusa čistačicama, svaka im cast.
Ja sam ove sezone navijao za Vettel-a...momak je pokazao koliki je talent. Drago mi je zbog njega. Samo nek nije prvak onaj hamilton :D
I siguran sam da će imat još dosta uspjeha u karijeri :)
A gdje testiraju? Bas me zanima kakva su vremena u odnosu na bridgestone.
Testiraju u Abu Dhabiju... A vremena prvih testova bila su oko sekundu i pol sporija u odnosu na jučerašnja s Bridgestoneom. LINK
A gdje testiraju? Bas me zanima kakva su vremena u odnosu na bridgestone.
Testiraju u Abu Dhabiju... A vremena prvih testova bila su oko sekundu i pol sporija u odnosu na jučerašnja s Bridgestoneom. LINK
Given teams have yet to fine-tune their set-ups for the new rubber, and most will have focused on running mid-levels of fuel, the laptimes posted so far indicate that Pirelli's single-lap pace will be comparable to that of the Bridgestones.
Završen prvi dan testiranja... Massa prvi s pola sekunde sporijim vremenom u odnosu na kvalifikacijsko vrijeme Fernanda Alonsa s VN Abu Dhabija od prije koji dan.
Više detalja klikom OVDJE!
Ne znam jel su se sjetili probat ugradit fly-by-wire sustav.
a da nije drive-by-wire?
Ne znam jel su se sjetili probat ugradit fly-by-wire sustav.
a da nije drive-by-wire?
Ajd ajd, suti kad ne znas o cemu pricam.
Šumi rasturava s novim gumama, navodno prednje gume imaju vise gripa i odgovaraju njegovom stilu vožnje, danas je bio 2. odmah iza Alonsa
Šumi rasturava s novim gumama, navodno prednje gume imaju vise gripa i odgovaraju njegovom stilu vožnje, danas je bio 2. odmah iza Alonsa
1. Fernando Alonso Ferrari 1m40.529s 105
2. Sebastian Vettel Red Bull 1m40.825s 66
3. Rubens Barrichello Williams 1m41.294s 101
4. Robert Kubica Renault 1m41.614s 91
5. Gary Paffett McLaren 1m41.622s 46
6. Oliver Turvey McLaren 1m41.740s 30
7. Michael Schumacher Mercedes 1m41.757s 74
8. Paul di Resta Force India 1m41.869s 35
9. Kamui Kobayashi Sauber 1m42.110s 43
9. Sebastien Buemi Toro Rosso 1m42.145s 98
10. Tonio Liuzzi Force India 1m42.416s 47
11. Sergio Perez Sauber 1m42.777s 46
12. Jarno Trulli Lotus 1m44.521s 83
13. Pastor Maldonado Hispania 1m44.768s 65
14. Timo Glock Virgin 1m44.783s 83
Schumy je presjekao šikanu pa su mu oduzeli najbrže vrijeme.
Bit će zaniljivo vidjet kako će se svi prilagodit na nove gume kao i KERS ako ga budu koristili...ali prave tehničke zanimljivosti nas čekaju 2013...kad nam se vrate četverocilindrični motori sa prednabijanjem...hehe, to će bit zanimljivo. 1,4 litre, možda 1,6...sa nekom vrstom prednabijanja...odmah se sjetim Hondinih turbaka od 1,5 litara i 1000+ konja, čak i do 1500 u nekim revizijama...koje su to godine bile...
Baš me zanima kako će se od 2013 nositi sa tim, uz naravno ograničen broj motora po sezoni...samo se nadam da će se ukinuti, bar na neko vrijeme tada blokada razvoja motora.
A onda 2014 bi trebale doći i nisko profilne gume...veličine vjerojatno 18", al neznam kojeg profila...itd bit će zanimljivo...
zvuk cetverocilindarskog motora ce biti kao kod... kosilice za travu. Cak su i motori u F1 puno izgubili na zvuku kod prelaska sa v10 na v8. Ne mogu prezalit desetke.
Niti ja, V10 FTW. Ako već stavljaju 4 cilindraše s turbinom onda neka ih ne limitaju na ništa manje od 800KS
Bit će zaniljivo vidjet kako će se svi prilagodit na nove gume kao i KERS ako ga budu koristili...ali prave tehničke zanimljivosti nas čekaju 2013...kad nam se vrate četverocilindrični motori sa prednabijanjem...hehe, to će bit zanimljivo. 1,4 litre, možda 1,6...sa nekom vrstom prednabijanja...odmah se sjetim Hondinih turbaka od 1,5 litara i 1000+ konja, čak i do 1500 u nekim revizijama...koje su to godine bile...
Baš me zanima kako će se od 2013 nositi sa tim, uz naravno ograničen broj motora po sezoni...samo se nadam da će se ukinuti, bar na neko vrijeme tada blokada razvoja motora.
A onda 2014 bi trebale doći i nisko profilne gume...veličine vjerojatno 18", al neznam kojeg profila...itd bit će zanimljivo...
Dobra stara vremena
Niti ja, V10 FTW. Ako već stavljaju 4 cilindraše s turbinom onda neka ih ne limitaju na ništa manje od 800KS
Ne znam kakvi će biti detalji svi, nisam siguran ni da li je sve već i sad određeno, iako ako nije vjerojatno će biti relativno brzo, jer moraju dati vremena proizvođačima da razviju nove motore. I mislim da se jošp ne zna ni da li će biti turbina u pitanju, prednabijanje da, ali nije još mislim određeno da li kompresorsko, ili turbinsko, ili pužno...ko će ga znat...možda i nešto peto smisle.
Ako itko ima više detalja o svemu tome bilo bi lijepo da piše, ili da link...
Ma meni ništa nije faliko zvuku hondica iz davnih dana, još iz McLarena...iako, istina, ne znam koliko su cilindara imali tada, ali na 1500ccm, vjerujem isto da je bilo 4, ili sam potpuno u krivu?
EDIT: našao sam, tada su to bili 1500ccm V6 twin turbo...i onda slijedeće godine kad su zabranili turbo su išli na V10, 3500ccm
Ne znam jeste li primijetili, ali u Abu Dhabiju kad su bile snimke s on-board kamera, kakav je zvuk na ferrariju, a kakav na ostalim (konkrentno kad je Alonso ulazio u pit lane - pustanje gasa i onaj taman zvuk). Mislim da u F1 niti jedan motor nema ni priblizno dobar zvuk kao Ferrari.