Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava] izdvojena tema

poruka: 1.081
|
čitano: 540.936
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

kaj briješ ti, iphone 13 se na njuški kupi novi zapakiran za 5500

 

 

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
17 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Doocks kaže...
Koja je druga opcija za uređaj trenutno?
Ne daje mi se 12 soma za ajfon 13, ultra mi je prevelika, s22+ je u tom rangu jedino zadovoljavajuće...

 

Trenutno je opcija jedino biti strpljiv. Razmazili smo se da svako elektroničko čudo imamo prvi dan odmah u neograničenim količinama.

Ta vremena su iza nas i tko zna kad će se opet vratiti. Poprilično smo nebitno tržište za skupu elektroniku tako da ćemo takve količine i dobivati.

 

Ne vidim zašto bi Samsung bio kriv zbog toga što su neki trgovci prodali više mobitela nego što ih mogu nabaviti.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
8 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Iphone 13 pro max sam mislio, a i ne bih prelazio sa Androida :)
17 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

ultra ti je prevelik ali te zanima pro max koji je još gori za korištenje ali te ipak ne zanima iphone ali ga ipak spominješ kao jedinu alternativu

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
14 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
MasterOfDisaster kaže...

Ovi u Samsungu kao da prodaju aute, moraš čekat mjesecima da dođe automobitel

Sramota, prave Vas budalama na kvadrat.

Ja sam se odavno opekao na Samsung i nikad više - mislim na mobitele, TV i dalje kupujem, ali mobitele nikad više.

 Baš se mislim jučer kako je ljude lako "dresirati". Koliko je tu američki marketing "jak", uvjere ljude da im ostave novce, čekaju tko zna koliko dugo i još im kupci šalju zahvalnice kada na kraju dobiju kupljeno. Nekada bi kupci poslali u 3pm takve trgovce, ali uz dobar marketing se sve lako obrne. Gledam u iphone temi pita čovjek dobije li se kakav poklon uz iPhone ako ga se uzme u prednarudžbi, yeah right, budeš sretan što si ga uopće dobio i još te uvjere da ti punjač ne treba i da čuvaju okoliš. 

 

Lik je naručio onaj Tesla ugly truck, ima tri godine, ostavio avans, trebao ga dobiti u roku od dvije godine, pa se pomaklo na 2022, pa na 2023... i sad je dobio nekakvu obavijest da će možda biti u 2023 i lik je sretan kao malo dijete. Drugi je kupio Teslu ne znam sad više koji model, ima ohoho godina, ostavio 1000$ avansa, nije u pitanju S.A.D. nego neka od država u kojoj se Tesla trebao odavno pojaviti, ali naravno nije. Sad je dobio obavijest da se nazire kraj čekanju, isto sretan kao malo dijete.

 

Da im je to napravio Kinez bilo bi psovanja i kritika...

 

Samsung je odavno amerikaniziran kao i većina Južne Koreje, tako da nije ovo ništa čudno.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
R36 kaže...
Clockwork kaže...

Sto sve treba da bi se registriralo za promociju?

Npr, ako dobijem mobitel od firme, mislim da necu dobiti racun. Pa me zanima jel se ipak mogu registrirati za promociju?

Traži od kolega iz računovodstva račun.

 

Također za pravnu osobu može samo jedan poklon bez obzira što ste naručili 10 komada S22 - što je suludo ali je tako.

 

Ako ti je direktor iskoristio račun - možeš pjevati bojne.

 

 Gdje ovo piše da se može iskoristiti samo jedan poklon ako je naručeno više uređaja preko pravne osobe?

17 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
mzopg kaže...
MasterOfDisaster kaže...

Ovi u Samsungu kao da prodaju aute, moraš čekat mjesecima da dođe automobitel

Sramota, prave Vas budalama na kvadrat.

Ja sam se odavno opekao na Samsung i nikad više - mislim na mobitele, TV i dalje kupujem, ali mobitele nikad više.

 Baš se mislim jučer kako je ljude lako "dresirati". Koliko je tu američki marketing "jak", uvjere ljude da im ostave novce, čekaju tko zna koliko dugo i još im kupci šalju zahvalnice kada na kraju dobiju kupljeno. Nekada bi kupci poslali u 3pm takve trgovce, ali uz dobar marketing se sve lako obrne. Gledam u iphone temi pita čovjek dobije li se kakav poklon uz iPhone ako ga se uzme u prednarudžbi, yeah right, budeš sretan što si ga uopće dobio i još te uvjere da ti punjač ne treba i da čuvaju okoliš. 

 

Lik je naručio onaj Tesla ugly truck, ima tri godine, ostavio avans, trebao ga dobiti u roku od dvije godine, pa se pomaklo na 2022, pa na 2023... i sad je dobio nekakvu obavijest da će možda biti u 2023 i lik je sretan kao malo dijete. Drugi je kupio Teslu ne znam sad više koji model, ima ohoho godina, ostavio 1000$ avansa, nije u pitanju S.A.D. nego neka od država u kojoj se Tesla trebao odavno pojaviti, ali naravno nije. Sad je dobio obavijest da se nazire kraj čekanju, isto sretan kao malo dijete.

 

Da im je to napravio Kinez bilo bi psovanja i kritika...

 

Samsung je odavno amerikaniziran kao i većina Južne Koreje, tako da nije ovo ništa čudno.

 

Koja je tvoja poanta? 

Netko čeka mobitel, netko čeka Teslu, netko čeka da mu se kuća izgradi, netko čeka karte za Dinamo, netko čeka na elitni restoran, netko čeka tramvaj, netko čeka paket iz Kine.

A netko čeka penziju i da ponese sve pare u grob ili ostavi nekom drugom tko će ih spičkat.

A nekoga ništ to ne zanima, on ode u birtiju i radije se napije i napuši.

Svatko od nas nešto drugo voli.

 

Ja sam prošlo proljeće čekao Bosch perilicu suđa 4 mjeseca dulje nego je trebalo, bila je skupa i bila je na dobroj akciji, ali je jednostavno nije bilo nigdje na lageru. I drago mi je da sam čekao. 

Čekanje ne zahtjeva nikakav fizički napor, ali treba bit psihički jak i ne razmišljati o tome. Ima puno većih sranja u životu.

 

Osim toga, nitko te ne tjera da čekaš, ako ti je hitno otkažeš narudžbu i dobiješ pare nazad.

 

Mene više zanima da li postoji neki zakon kojim bi se moglo kazniti trgovce koji hypeaju preorderima, a onda ne mogu isporučiti mjesecima taj proizvod. Već je bilo priče oko toga i kod PS5 kupovine.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
14 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Bitanga kaže...
mzopg kaže...
MasterOfDisaster kaže...

Ovi u Samsungu kao da prodaju aute, moraš čekat mjesecima da dođe automobitel

Sramota, prave Vas budalama na kvadrat.

Ja sam se odavno opekao na Samsung i nikad više - mislim na mobitele, TV i dalje kupujem, ali mobitele nikad više.

 Baš se mislim jučer kako je ljude lako "dresirati". Koliko je tu američki marketing "jak", uvjere ljude da im ostave novce, čekaju tko zna koliko dugo i još im kupci šalju zahvalnice kada na kraju dobiju kupljeno. Nekada bi kupci poslali u 3pm takve trgovce, ali uz dobar marketing se sve lako obrne. Gledam u iphone temi pita čovjek dobije li se kakav poklon uz iPhone ako ga se uzme u prednarudžbi, yeah right, budeš sretan što si ga uopće dobio i još te uvjere da ti punjač ne treba i da čuvaju okoliš. 

 

Lik je naručio onaj Tesla ugly truck, ima tri godine, ostavio avans, trebao ga dobiti u roku od dvije godine, pa se pomaklo na 2022, pa na 2023... i sad je dobio nekakvu obavijest da će možda biti u 2023 i lik je sretan kao malo dijete. Drugi je kupio Teslu ne znam sad više koji model, ima ohoho godina, ostavio 1000$ avansa, nije u pitanju S.A.D. nego neka od država u kojoj se Tesla trebao odavno pojaviti, ali naravno nije. Sad je dobio obavijest da se nazire kraj čekanju, isto sretan kao malo dijete.

 

Da im je to napravio Kinez bilo bi psovanja i kritika...

 

Samsung je odavno amerikaniziran kao i većina Južne Koreje, tako da nije ovo ništa čudno.

 

Koja je tvoja poanta? 

Netko čeka mobitel, netko čeka Teslu, netko čeka da mu se kuća izgradi, netko čeka karte za Dinamo, netko čeka na elitni restoran, netko čeka tramvaj, netko čeka paket iz Kine.

A netko čeka penziju i da ponese sve pare u grob ili ostavi nekom drugom tko će ih spičkat.

A nekoga ništ to ne zanima, on ode u birtiju i radije se napije i napuši.

Svatko od nas nešto drugo voli.

 

Ja sam prošlo proljeće čekao Bosch perilicu suđa 4 mjeseca dulje nego je trebalo, bila je skupa i bila je na dobroj akciji, ali je jednostavno nije bilo nigdje na lageru. I drago mi je da sam čekao. 

Čekanje ne zahtjeva nikakav fizički napor, ali treba bit psihički jak i ne razmišljati o tome. Ima puno većih sranja u životu.

 

Osim toga, nitko te ne tjera da čekaš, ako ti je hitno otkažeš narudžbu i dobiješ pare nazad.

 

Mene više zanima da li postoji neki zakon kojim bi se moglo kazniti trgovce koji hypeaju preorderima, a onda ne mogu isporučiti mjesecima taj proizvod. Već je bilo priče oko toga i kod PS5 kupovine.

 Poanta je da ljudi nekad čekaju 5 dana i naprave frku, a nekad čekaju mjesecima i šute, sve je stvar kako ti trgovac usadi "poruku" u glavu. Gledam ovdje 15 stranica o naručio sam, čekam, kasni... isto smo imali u PS5 temi i što se više kolega javljalo koji čekaju mjesecima PS5 to je bilo više onih koji bi bili platili i puta tri samo da i oni mogu čekati s njima. Ljudska psihologija koja mi je eto zanimljiva pa sam prokomentirao.

 

Uostalom i sam si zadnjom rečenicom dao dio odgovora na svoje pitanje, jer upravo ovo što sam spomenuo se bazira na hajpanju (marketingu), uzmu pare za avans i onda kupce prave budalama mjesecima i godinama. 

6 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Na njuškalu ih ima more novih neraspakiranih sa računom.
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
mzopg kaže...

 Poanta je da ljudi nekad čekaju 5 dana i naprave frku, a nekad čekaju mjesecima i šute, sve je stvar kako ti trgovac usadi "poruku" u glavu. Gledam ovdje 15 stranica o naručio sam, čekam, kasni... isto smo imali u PS5 temi i što se više kolega javljalo koji čekaju mjesecima PS5 to je bilo više onih koji bi bili platili i puta tri samo da i oni mogu čekati s njima. Ljudska psihologija koja mi je eto zanimljiva pa sam prokomentirao.

 

Uostalom i sam si zadnjom rečenicom dao dio odgovora na svoje pitanje, jer upravo ovo što sam spomenuo se bazira na hajpanju (marketingu), uzmu pare za avans i onda kupce prave budalama mjesecima i godinama. 

 
Istina, no bojim se da će i ovdje ekipa poslije plakati i reći ”da bar nisam cancelirao, da sam bar čekao još malo”. Danas je situacija u svijetu drugačija nego prije 2 godine. Meni je i ranije bilo fascinantno da uopće na prvi dan prodaje dobijemo dovoljno top mobitela za sve, a danas se vidi da to nije bilo tako lako za postići. Konzole su malo drugačija priča jer tamo nemaš alternative i to je jedini model koji si mogao kupiti (dodatno su zakomplicirali sa disk, digital verzijama).

 

Tko želi konkretan proizvod njemu nije problem pričekati jer zna da baš njega želi i zna zašto. Onaj kome je svejedno će kupiti neki drugi. A nije da trgovci namjerno ne žele isporučiti i prodati robu, nego je jednostavno nema dovoljno kolika je potražnja. Možda je i njima dobavljač obećao veće količine koje sad ni oni ne mogu dobiti, tko zna. Ako netko zna gdje ima mob na stanju uvijek može cancelirati order i naručiti drugdje. Ali ako kupuješ na rate i još si našao najpovoljniju cijenu, onda ne vidim razlog zašto ne bi malo pričekao ako ti stari mob još radi.

 

Nema ništa loše u čekanju, tako funkcioniraju redovi. Tko nešto želi, čeka u redu.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
13 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
442 kaže...
R36 kaže...
Clockwork kaže...

Sto sve treba da bi se registriralo za promociju?

Npr, ako dobijem mobitel od firme, mislim da necu dobiti racun. Pa me zanima jel se ipak mogu registrirati za promociju?

Traži od kolega iz računovodstva račun.

 

Također za pravnu osobu može samo jedan poklon bez obzira što ste naručili 10 komada S22 - što je suludo ali je tako.

 

Ako ti je direktor iskoristio račun - možeš pjevati bojne.

 

 Gdje ovo piše da se može iskoristiti samo jedan poklon ako je naručeno više uređaja preko pravne osobe?

 Ako laže A1, lažem onda ja.

 

Evo probat ćemo preko 3 komada A53 naručit 3 kom slušalica pa javim.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
R36 kaže...
442 kaže...
R36 kaže...
Clockwork kaže...

Sto sve treba da bi se registriralo za promociju?

Npr, ako dobijem mobitel od firme, mislim da necu dobiti racun. Pa me zanima jel se ipak mogu registrirati za promociju?

Traži od kolega iz računovodstva račun.

 

Također za pravnu osobu može samo jedan poklon bez obzira što ste naručili 10 komada S22 - što je suludo ali je tako.

 

Ako ti je direktor iskoristio račun - možeš pjevati bojne.

 

 Gdje ovo piše da se može iskoristiti samo jedan poklon ako je naručeno više uređaja preko pravne osobe?

 Ako laže A1, lažem onda ja.

 

Evo probat ćemo preko 3 komada A53 naručit 3 kom slušalica pa javim.

 Ma sve ok. Malo mi to čudno zvučalo. Zvao sam korisničku podršku na samsung.hr i čovjek mi kaže da jedan aparat jedne slušalice ovisno o prijavi preko Samsung members. Sad tko je u pravu ne znam.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Uzeo na kraju A53 preko firme, zvao korisnicku i kazu da nema veze sto je preko firme. Registrirao sam se normalno na Samsung Members aplikaciji i cekam odgovor jel sve ok s prijavom. Tako da bi taj dio ipak trebao biti u redu i nije 1 poklon po firmi.

A ovaj S22 sam uzeo privatno i to jos cekam :/

8 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Klasični odgovor, krajem tjedna ( po četvrti put ) 

Čini se da su zeleni modeli od zlata haha 

 
0 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
PutusAurum kaže...

Ovo je vazno.

 

Danas stigao S22 Ultra (bijeli) iz linksa. Sve super, mob brutalan. Tijekom update-a (na cca 70 % update-a i na 80 % baterije prije instalacije) se srusio i ne da se upaliti niti pokazuje znakove punjenja (osim bezicno, ali nikako da se napuni, vjerojatno samo kontakt). Znaci nikakav reset, kombinacija tipki, apsolutno nista ne pali, cijeli google i youtube pun rjesenja koja ne rade, jednostavno nema reakcije.

 

Ajde zamisli. Cekas ga gotovo dva mjeseca, radi ti 5 sati i onda gledas sto sve moras napraviti da ga reklamiras i dobijes novi bez da ti ga grubijani u neprofesionalnom servisu izderu i uniste. Bas razocaranje, i to masivno. :(

 Update: 

 

U subotu kad je došao (S22 Ultra 256 GB white) i isti dan krepao odmah napisan mail Linksu (odgovorili dva dana kasnije standardno donesite u poslovnicu i pisite reklamaciju). Dan prije toga već u Smart Service unutar Samsung Experience Store-a Arena ostavljen na dijagnostici, gdje su rekli da ako je takav kvar prijavljen unutar 7 dana korištenja mobitela (ovo nije bilo ni 7 sati ...) uglavnom šalju novi. Danas ih zovem i kažu da je to već odrađeno i da je Samsungu vec poslan zahtjev za novi uređaj. And we wait, again! 

 

Zakljucak je da je taj mobitel dobio nadimak Godot i to je to. 🤣 Barem je u međuvremenu stigla i potvrda za promociju (sa subote na utorak, svaka cast) pa ispada da će sluske i punjač možda i prije (već drugog) mobitela ... Apsurdistan. 

 

Ali tih par sati što mi je mob bio u rukama, brutala! Zato bas vrijedi to čudo čekati. Očito defektan primjerak, ali fantastičan je. Nakon Note 9 ipak veliki upgrade ... Fotografije isto sjajne i na full size. 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
442 kaže...
R36 kaže...
442 kaže...
R36 kaže...
Clockwork kaže...

Sto sve treba da bi se registriralo za promociju?

Npr, ako dobijem mobitel od firme, mislim da necu dobiti racun. Pa me zanima jel se ipak mogu registrirati za promociju?

Traži od kolega iz računovodstva račun.

 

Također za pravnu osobu može samo jedan poklon bez obzira što ste naručili 10 komada S22 - što je suludo ali je tako.

 

Ako ti je direktor iskoristio račun - možeš pjevati bojne.

 

 Gdje ovo piše da se može iskoristiti samo jedan poklon ako je naručeno više uređaja preko pravne osobe?

 Ako laže A1, lažem onda ja.

 

Evo probat ćemo preko 3 komada A53 naručit 3 kom slušalica pa javim.

 Ma sve ok. Malo mi to čudno zvučalo. Zvao sam korisničku podršku na samsung.hr i čovjek mi kaže da jedan aparat jedne slušalice ovisno o prijavi preko Samsung members. Sad tko je u pravu ne znam.

 I ja čuo od kolege...pa sam rekao da proba.

3 godine
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
442 kaže...
R36 kaže...
Clockwork kaže...

Sto sve treba da bi se registriralo za promociju?

Npr, ako dobijem mobitel od firme, mislim da necu dobiti racun. Pa me zanima jel se ipak mogu registrirati za promociju?

Traži od kolega iz računovodstva račun.

 

Također za pravnu osobu može samo jedan poklon bez obzira što ste naručili 10 komada S22 - što je suludo ali je tako.

 

Ako ti je direktor iskoristio račun - možeš pjevati bojne.

 

 Gdje ovo piše da se može iskoristiti samo jedan poklon ako je naručeno više uređaja preko pravne osobe?

 

Ne znam za više uređaja, ali ja sam uzela na firmu R1 (1 uređaj) i bezveze prijavila kao fizička osoba u subotu i u utorak stigla potvrda na mail. Dosta im to sad brzo ide. Nigdje u pravilniku ne vidim ovo što se navodi za pravne osobe? 

 

Uglavnom, prije će doći slušalice i punjač nego (drugi, zamjenski) s22 ultra :)

12 godina
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Koja je fora to za promociju? Jeli to ova za koju je trebalo naručiti mob do 24.02.2022? Ja sam naručio S22 ultra preko A1 25.3, jeli ima neka nova promocija?

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

S22+ crni s EKUPI krenuo ;)

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Stigao upravo S22 256GB crni s ekupi. Naručen 14.02.

 

Njima se moram obratit za onaj bežični punjač?

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Trawis kaže...

Stigao upravo S22 256GB crni s ekupi. Naručen 14.02.

 

Njima se moram obratit za onaj bežični punjač?

 

Kupci Uređaja koji čekaju isporuku Uređaja dulje od 30 kalendarskih dana počevši od kupnje

Uređaja ili predbilježbe za kupnju Uređaja kod jednog od Samsung prodajnih partnera navedenih

u ovim Pravilima, mogu ostvariti pravo i na dodatni poklon, i to bežični Duo Charger preporučene

maloprodajne cijene od 479,00 kn. Za ostvarenje prava na navedeni dodatni poklon potrebno je

da, nakon preuzimanja odnosno isporuke kupljenog Uređaja koji je predmet ove promocije,

prilikom prijave za sudjelovanje u predmetnoj promociji putem Samsung Members aplikacije na

tom Uređaju, a koja prijava mora biti izvršena u skladu s prethodnim stavkom ove točke, krajnji

korisnik Uređaja, osim ostalih podataka potrebnih za prijavu za sudjelovanje u promociji, prijavi

priloži i dokaz o dostavi odnosno primitku kupljenog Uređaja (otpremnica ili dostavnica) iz kojega

mora jasno biti vidljiv datum dostave odnosno primitka kupljenog Uređaja. U slučaju uspješne

prijave i uspješnog prilaganja dodatnog dokaza o dostavi odnosno primitku kupljenog Uređaja iz

kojega je jasno vidljivo da je od kupnje odnosno predbilježbe za kupnju konkretnog Uređaja do

dostave odnosno primitka konkretnog Uređaja, prošlo više od 30 dana, kupcu Uređaja će dodatno

biti dostavljen poklon bežični Duo Charger i to najkasnije do 31.05.2022. godine na adresu koju je

kupac unio pri prijavi unutar Samsung Members aplikacije na kupljenom Uređaju.

14 godina
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Stigao i moj primjerak S22 Ultre prije par dana. S obzirom kako dolazim sa S21 Ultra i Pixel 6 PRO, naravno da nisam ocekivao cuda. 

 

No ono sto me posebno razocaralo je baterija. Doslovno je curila nenormalno, a kao primjer cu navesti ovo: napunim mob do kraja (22.30 navecer), a on do jutra pocucla 25%. Dakle, doslovno se probudim na 75%.

Probao factory reset preko moba, opet isto.

Kako mi se nije dalo drkati s reklamacijama, odobrenjima novog moba i debilima iz Telemacha, odlucio sam pokusati jos koji nacin..pa makar znacilo preflashanje istog softwarea.

 

Spojio mob na komp i odradio full wipe preko recoverya- bez spajanja na komp, mob ne prepoznaje recovery sa kombom tipki.  Mob se preporodio, sada je za isto razdoblje preko noci do jutra on na 97%, sto je po meni normalan rad. Covjek bi rekao da nema razlike izmedju factory reseta preko menija i recoverya, ali ocito ima.

 

Sa svime ostalim sam manje vise zadovoljan.

Poruka je uređivana zadnji put ned 10.4.2022 17:59 (Purger155).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Pa koji model?

 
0 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Ekipa, vi koji ste dobili slusalice/punjac - koliko vam je trajalo od potvrde sudjelovanja do dostave? 

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Nije odgovor na tvoje pitanje, ali cisto da se zna - jucer sam napravio zahtjev preko aplikacije, danas dobio odgovor da je odobreno. A dostavu cekam :)

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

P.S.

Vidim da je cijena punjaca na Njuskalu dosta mala. Ne isplati se prodavati ga.

 

Moze li on puniti Huawei GT2 sat?

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Ja još čekam slušalice. Prijavio sam 25.02.

A i tad je pisalo da je rok do 30.04.:

"Vaša registracija je odobrena i isporuka poklona bit će izvršena u periodu do 30.04.2022."

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Ja sam napravio prijavu 14.02. Sluške su stigle 4.4
Poruka je uređivana zadnji put ned 10.4.2022 19:08 (lars82).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Da li netko kupuje S22 seriju preko A1 za firmu? Ja već tjednima dobivam cjenik uređaja ali svaki put bez S22 serije. Moj prodajni predstavnik mi stalno govori, bit će idući  tjedan u ponudi, i tako svaki tjedan...

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Kod nas je samo S22 Ultra došao u ponudu.

Anyway, ja odustao od svog S22. Očito zelenog nikako nemaju. Skuzio sam da precesto posjecujem ovu temu kako bi vidio jel kome krenula isporuka. Treba se jednostavno opet staviti u poziciju kupca, dajes pare i zelis dobiti proizvod za to. Ako mi prodajes maglu (tj proizvod kojeg nemas), onda šibaj dalje.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice