Jel ima ko iskustva s ovim http://www.ebay.com/itm/Black-4-In-1-Dual-USB-Car-Charger-Adapter-Voltage-DC-5V-3-1A-Tester-For-iPhone-/361330152565?hash=item5420f49475
Cini se jako zgodna stvar s obzirom da daje napon, struju punjenja i temperaturu...
Jel ima ko iskustva s ovim http://www.ebay.com/itm/Black-4-In-1-Dual-USB-Car-Charger-Adapter-Voltage-DC-5V-3-1A-Tester-For-iPhone-/361330152565?hash=item5420f49475
Cini se jako zgodna stvar s obzirom da daje napon, struju punjenja i temperaturu...
Mjeri temperaturu baterije ili okoline ? Ovih 95% ucinkovitosti mi se cini malo prenategnuto, uglavnom lijepo zgleda :)
Daj molim te kupi i napravi neka mjerenja na tome pa objavi rezultate.
Zanima me kakva je razlika između cementnog i keramičkog otpornika te da li su oba dva protupožarna. Radi se o 1W 0.22uF mali otpornik u napajanju od tv-a.
I još jedno pitanje, kakvi su ELKO-ovi kondenzatori da li su isti ko i samwha WB bolji, lošiji ?
vidis, nisam ni isa za tim da pise 95% conversion efficiency... to je naravno prenapuhano bas kao vjerojatno i ostali podaci, ali me cisto zanima zbog ovog mjerenja struje kroz usb port... temperatura koju mjeri je garant ona u njemu samom, sto bi drugo moga mirit...
pa vjerojatno cu ga i narucit, nije neka cifra pa me nije brige...
btw, triba bi izmirit i testirat jos par stvarcica sto sam narucia... uglavnom ovi "efikasni" dc-dc konverteri sa i bez usb prikljucka, step-up i step-down...
Trebalo bi ih malo na osciloskop spojit pa malo pratiti odaziv, ispeglanost napona i tako, dam se kladit da bi se tu dalo svega vidjet hehe.
Prije svega mene zanima koliki mu je overshoot, kakva je regulacija izlaznog napona.
Ucinkovitost mislim da vecu od 85% neces vidjeti. I to bu puno s obzirom na cijenu
To eventualno mogu napravit, ali tek za nekih 20tak dana kad budem u labu... nije bas da doma drzim osciloskop, iako bi bilo lipo jedan onaj handheld Fluke dvokanalni...
Ja sam u procesu nabave DSO Siglent SDS1072CML, za 3000kn odlican osciloskop. Mali, prijenosan, savrsen za lab i teren
Di ga nabavljas?
Osobno bi najradje nesto tipa Fluke123/124, poput malo veceg multimetra... http://en-us.fluke.com/products/portable-oscilloscopes/portable-oscilloscopes-120-series.html samo je to van mojih mogucnosti...
Evo ti linka, može se hakirat pa da ima 100 ili 200 MHz bandwith. Jedino je problem kaj keš primaju samo...
Pa primaju valjda virman od firme? ko danas radi s kesom? a ako si mislia tipa kartice pa na rate, to mi ionako nije bitno...
Pa primaju valjda virman od firme? ko danas radi s kesom? a ako si mislia tipa kartice pa na rate, to mi ionako nije bitno...
6. Način plaćanja
Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:
• avansno plaćanje.
U tom slučaju naručene proizvode plaćate uplatom na kunski žiro račun u Zagrebačkoj banci d.d. ; IBAN: HR6123600001101945559
• Odgoda plaćanja
Za većinu naših stalnih kupaca vrijede uvjeti plaćanja 30 dana po isporuci robe. Nove kupce, koji bi željeli takve uvjete plaćanja, molimo, da nam pred izdavanje narudžbe pošalju svoje osnovne podatke, na što ćemo vas obavijestiti o uvjetima plaćanja.
Oznaka je 3R12 ili 3LR12.
Kapacitet ovisi o određenom modelu, proizvode se u dosta velikom rasponu.
Jel ove baterije imaju nekakvu posebnu oznaku(tipa kao što je AA)?
Ne znam baš. To su one s kojima smo se zabavljali ko klinci, na koje staviš jezik pa te zapecka? Gdje si sad samo došao do tih baterija...
https://en.wikipedia.org/wiki/Lantern_battery - tu u tablici imaš hrpu mogućih oznaka.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_battery_sizes
Jel to najjača baterija u smislu koliko struje može isporučiti(ne jakost nego koliko može dugo radit)?
Znači, govoriš o kapacitetu, dakle Ah, odnosno mAh, ili pak Wh.
Piše da alkalne daju oko 6100 mAh (što je lijepa brojka), a cink-ugljik 1200 mAh (što je jadna brojka). Ako uspoređuješ s kapacitetom baterija drugog napona, onda moraš konvertirati u Wh, dakoe množiš brojku u Ah s naponom (4,5V), pa za alkalnu dobiš 27,5 Wh, a cink-ugljik 5,4 Wh. Tipične litij-ionske 18650 (koje su punjive, za razliku od ovih tvojih jednokratnih) s recimo 2500 mAh pri 3,7V daju 9,25 Wh. Znači, jedna takva ima skoro duplo viši kapacitet od cink-ugljik, a za kapacitet alkalne ti trebaju tri 18650 Li-ionske.
Postoje i Li-polimerske baterije s 3,7V, 7,4V, pa i više volti, dosta većih kapaciteta.
Što će ti to uopće? Pristup ti je potpuno krivi. Veliš koji ti napon (odnosno raspon napona) treba pa se onda ide dalje. Uglavnom, iako nisi napisao te stvari, kladio bih se da bi se tvoj slučaj mogao riješiti s Li-ionskom ili Li-polymerskom baterijom ili baterijama i to je daleko bolje rješenje od ikakvih jednokratnih baterija, a pogotovo takvog zastarjelog formata.
Jel ove baterije imaju nekakvu posebnu oznaku(tipa kao što je AA)?
Ne znam baš. To su one s kojima smo se zabavljali ko klinci, na koje staviš jezik pa te zapecka? Gdje si sad samo došao do tih baterija...
https://en.wikipedia.org/wiki/Lantern_battery - tu u tablici imaš hrpu mogućih oznaka.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_battery_sizes
Jel to najjača baterija u smislu koliko struje može isporučiti(ne jakost nego koliko može dugo radit)?
Znači, govoriš o kapacitetu, dakle Ah, odnosno mAh, ili pak Wh.
Piše da alkalne daju oko 6100 mAh (što je lijepa brojka), a cink-ugljik 1200 mAh (što je jadna brojka). Ako uspoređuješ s kapacitetom baterija drugog napona, onda moraš konvertirati u Wh, dakoe množiš brojku u Ah s naponom (4,5V), pa za alkalnu dobiš 27,5 Wh, a cink-ugljik 5,4 Wh. Tipične litij-ionske 18650 (koje su punjive, za razliku od ovih tvojih jednokratnih) s recimo 2500 mAh pri 3,7V daju 9,25 Wh. Znači, jedna takva ima skoro duplo viši kapacitet od cink-ugljik, a za kapacitet alkalne ti trebaju tri 18650 Li-ionske.
Postoje i Li-polimerske baterije s 3,7V, 7,4V, pa i više volti, dosta većih kapaciteta.
Što će ti to uopće? Pristup ti je potpuno krivi. Veliš koji ti napon (odnosno raspon napona) treba pa se onda ide dalje. Uglavnom, iako nisi napisao te stvari, kladio bih se da bi se tvoj slučaj mogao riješiti s Li-ionskom ili Li-polymerskom baterijom ili baterijama i to je daleko bolje rješenje od ikakvih jednokratnih baterija, a pogotovo takvog zastarjelog formata.
Uh, previše podataka... Nisam ni znao da je to stari format baterije. Baterija bi išla pod sic i bila bi odvojena i onda bi na to spajao recimo mob ako treba napunit(malo vjerojanto, to sam sad dodao u plan kad si spomenuo Li-Ion baterije) ali glavna zadaća bi bila "custom-made" svijetlo(stražnje + stop svijetlo). Znači da ono ima tri crvene(dobre) diode(paralelan sklop) i da kad pritisnem kočnicu da se diode upale. Ako je ugašeno svijetlo onda da se nekim čudom upali ali kad pustim da se ugasi... Znaš kako funkcionira stop svijetlo. Ima tu negdje nacrt pa ću ga pokušat prepravit... Čisto pitam da vidim koja je oznaka jer mislim bateriju strpat u neki case pa da znaš za koju bateriju tražim. Hvala ti i X-Manu
Zaboravi na tu bateriju i idi na litijsku punjivu. Možeš na 18650 - mislim da ti se za to baš i neće tak brzo isprazniti, a kad ju isprazniš, lagano ju napuniš. Ili čak iskoristiš ovakav punjač pa sve skupa ugraditi u isto kućište, pa cijeli "uređaj" puniš preko microUSB konektora.
Zaboravi na tu bateriju i idi na litijsku punjivu. Možeš na 18650 - mislim da ti se za to baš i neće tak brzo isprazniti, a kad ju isprazniš, lagano ju napuniš. Ili čak iskoristiš ovakav punjač pa sve skupa ugraditi u isto kućište, pa cijeli "uređaj" puniš preko microUSB konektora.
Hmmm, ne razumijem te brojke... Kako bi inače punio bez tog konektora?
Punjačem koji se ušteka u 230V struju, poput ovog.
A ta baterija je ovo zapravo? http://www.ebay.com/itm/4x-3-7V-18650-GTL-Li-ion-5300mAh-Red-Rechargeable-Battery-for-LED-Torch-/121498553553?hash=item1c49e0ccd1
Mislio sam da će izgledati kao ona u mobitelu, takav punjač za baterije imam(ne takav isti al punjač za baterije). Budem vidio još kad(ako) sklopim nacrt za to...
Da, s tim da ti nikako ne bih preporučio da takve baterije naručuješ preko eBaya jer postoji prevelika šansa da ćeš kupiti niskokapacitetno smeće. Ako kupuješ iz inozemstva, kupi recimo preko DX.coma i provjeri prije kupnje komentare posjetitelja. Ako nećeš koristiti onaj unutarnji punjač, onda kupi zaštićene (protected) baterije, jer se one ne smiju previše isprazniti, jer se time unište.
Isti vrag (ako je nominalni napon 3,7V i napon punjenja 4,2V). Možeš koristiti i bateriju od mobitela, samo što su one u pravilu manjeg kapaciteta od 18650.
Da, s tim da ti nikako ne bih preporučio da takve baterije naručuješ preko eBaya jer postoji prevelika šansa da ćeš kupiti niskokapacitetno smeće. Ako kupuješ iz inozemstva, kupi recimo preko DX.coma i provjeri prije kupnje komentare posjetitelja. Ako nećeš koristiti onaj unutarnji punjač, onda kupi zaštićene (protected) baterije, jer se one ne smiju previše isprazniti, jer se time unište.
Isti vrag (ako je nominalni napon 3,7V i napon punjenja 4,2V). Možeš koristiti i bateriju od mobitela, samo što su one u pravilu manjeg kapaciteta od 18650.
Ma bude vidio, još ću ja trebat ovu temu... Sad gledam skicu i tražim način da ju prepravim.. Da pitam još šta znači kad se linije(na shemi) križaju i ima točka na tome križanju?
@EDIT
Evo napravio sam nabrzaka shemu da se to "custom-made" svijetlo upali kada pritisnem prednju(#1) ili zadnju(#2) kočnicu(stop svijetlo; uz to nisam siguran dal će ta shema radit) ali ne znam napravit kako da kad je sklopka upaljena(zatvorena zapravo) da mi svijetlo radi ali kad pritisnem kočnicu(jednu ili obje) da se to svijetlo pojača. Ovdje sam prebacio bateriju ispod sica dok će sklop biti ispod, na šipki od sica, zato je takav sklop spraljen. Na desnoj strani je sklop koji bi trebao palit LEDice kad prisinem kočnicu(ali samo jednu). Ide kocka baterija i želio bi smanjiti na 3 LEDice al onda ne znam ponovno otpor izračunati. Lijeva je nova s desna je stara shema
Ne ne, tu je kocka baterija, za sada ne mješam te Li-Ion baterije. Njim ću kasnije ubacit kad nekako izračunam koliki napon treba jer svakako 6 dioda otpada...
@EDIT
Jel bi ovaj switcher(sklopka ili šta god) mogao poslužit da prekidam strujni krug? Nalažio bi se pred baterijom
Na njemu piše 1021(ispod ON natpisa), u sredini 15A a ispod OFF natpisa 250V
Na njemu piše 1021(ispod ON natpisa), u sredini 15A a ispod OFF natpisa 250V
Mogao bi.
Evo napravio sam skicu/shemu da kad se sklopka zatvorena da LEDice rade a tek kad pritisnem kočnicu/e da se svijetlo pojača... Mislim barem da bi to ovako trebalo ispasti(lijevi papir), pa ako netko ima slobodnih 5-10 minuta da mi provjeri shemu da vidi dal radi sve kako treba.
Da li itko planira u sljedecih mjesec dana ista narucivati sa TME-a?
Ja sam nedavno, trebao si pitati, nudio sam se već par puta ovdje. Ali uskoro ću još jednom, tako da slobodno pitaj.
Jedan projektić kojeg sam napravio ovaj tjedan. Radi se o malom izvoru napajanja sa step-down konverterom, višeokretnim potom i voltmetrom. Sve skupa manje od pet dolara. Moglo se i jeftinije prići ali htio sam kvalitetniji voltmetar. Ulazni napon u konverter dolazi iz 12V/1A zidnog adaptera(napajanja od starog router-a ). Konverter realno može dati oko 1A na 5V, iznad toga (5W) se isključi. Za nešto što vuće više struje imam glavno napajanje(linearno). Realno, kopija LM2596 na pločici radi na 50kHz tako da se ne može govoriti o nekakvoj kvaliteti izlazno napona. Za napajanje arduina i senzora na breadboardu čist ok.
Jedan projektić kojeg sam napravio ovaj tjedan. Radi se o malom izvoru napajanja sa step-down konverterom, višeokretnim potom i voltmetrom. Sve skupa manje od pet dolara. Moglo se i jeftinije prići ali htio sam kvalitetniji voltmetar. Ulazni napon u konverter dolazi iz 12V/1A zidnog adaptera(napajanja od starog router-a ). Konverter realno može dati oko 1A na 5V, iznad toga (5W) se isključi. Za nešto što veće više struje imam glavno napajanje(linearno). Realno, kopija LM2596 na pločici radi na 50kHz tako da se ne može govoriti o nekakvoj kvaliteti izlazno napona. Za napajanje arduina i senzora na breadboardu čist ok.
Gdje si tu kutiju napravio/naručio?