Sony Ericsson XPERIA X10

poruka: 1.007
|
čitano: 364.332
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Sony Ericsson XPERIA X10".
17 godina
neaktivan
RE: Sony Ericsson XPERIA X10

O cemu ti.

:)
14 godina
neaktivan
Sony Ericsson XPERIA X10

jel netko zna kako stvljati skinute softwaree na xperiu mini kuda točno sa kompa to stavit da poslje nadjem na mobu jer gdje go da stavim ne pojavljuje mi se,molim vas upomoć

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

Stavi gdje hoces. Kao na stick sto stavljas. Poslije udjes u taj folder sa nekim file managerom i pokrenes. Kao na kompu.

14 godina
neaktivan
Sony Ericsson XPERIA X10

probala sam stavit u video i o sve ostalo ali mi ne očita, o kakvom file manageru pričaš jel bi mogao malo pojasnit ja sam totalni amater

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

odes na marketi skines astro file manager. pokrenes i nadjes taj folder video i kad udjes u taj folder klknes na to sto si iskopirala, izaberes app manager i to ti je to. Manje vise sve kao i na kompu.

15 godina
neaktivan
Sony Ericsson XPERIA X10

Verizon USA

Pitanje,imam priliku nabaviti dva uredjaja po niskim cijenama iz Verizona USA

jedan je X10 a drugi samsung galaxy (facscinante)

Ali nedavno sam na jednom forumu procitao da oni koriste nekakve cmda ili tako nesto mreze,dali je to istina ili se njihvi uredaji svejedno mogu ovdje koristiiti.U Hrvatskoj

And PS,kako cu ih odkljucati

Hvala

mozzart67

0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Sony Ericsson XPERIA X10

probat ću pa javim hvala puno

0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Sony Ericsson XPERIA X10

Molio bih pomoc,naime,ne mogu napraviti update sa 1.6 na 2.1. Svaki put kad spojim mob.ispise mi da vec imam najnoviji software. Imam i problema sa zvucnikom,skroz je tih i krci. U servisu su mi ga zamjenili ali i dalje ista stvar. Da li je imao itko istih problema jer mi se ne da slati mob u SE ovlasteni servis.

0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan