Posto sam vec neki amater u photoshopu i sad sam se malo orjentirao na izradu banera zelio bih i nesto zaraditi od tog svog truda. Dakle sad za pocetak ako nekome treba neki baner neka me kontaktira a ja bi mu to napravio besplatno ili ako biste mi htjeli poslati na paypal dolar dva bio bih vam zahvalan. Ovo radim da prvo vidim kako bi se ponasao potencijalni kupac banera i kolika je moja kvaliteta izrade. Ako vam treba javite mi se preko pp
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
sta nikome netreba/nece?
Odi na elance.com, odesk.com ili freelancer.com i tamo zarađuj od izrade bannera :)
Odi na elance.com, odesk.com ili freelancer.com i tamo zarađuj od izrade bannera :)
elance tamo sam se regao ali velika konkurencija i samo zaposljavaju sto imaju neki rejting vec, odesk se nitko nece javit a za freelancer neznam..budem probao
Napravi neki random pa ćemo ti dati kritiku.
problem je taj sto nemam puno vremena pa neznam nemam ideju..meni treba sve napisano pa da radim
Šta napisano?
problem je taj sto nemam puno vremena pa neznam nemam ideju..meni treba sve napisano pa da radim
Napravi nešto random, evo recimo za one podravkine brzo i fino ili čije su već juhe.Napravi u tri standardne dimenzije po želji, uzmi si recimo 72 sata rok i to je to.Nadam se da da ti je sad jasnije.
Sad koliko će ti to u Photoshopu biti jednostavnije nego u Illustratoru, prosudi sam.I da, fokusiraj se na dinamičke bannere, statiku nitko ne voli.Ako imaš bilo kakva pitanja pucaj.
Naveo si da baš nemaš vremena, ja naručim od tebe banner, i što mi to govori?Plus u potpisu i love cod4 ?!
Šta napisano?
krivo sam se izrazi...pa sta da bude na baneru odnosno o cemu za sta je baner
Šta napisano?
Očito smo se krivo shvatili.Gore sam ti rekao, napravi banner za brzo&fino juhe, napravi ga u tri različite standardne dimenzije po svojoj želji, i daj linkove i objavi ih ovdje.Imaš tri dana :D.Moraš sam osmisliti izgled, boje i tipografiju, kao i poruku.Problem?
Šta napisano?