Izrada banera

poruka: 13
|
čitano: 2.421
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
protjeran
Izrada banera

Posto sam vec neki amater u photoshopu i sad sam se malo orjentirao na izradu banera zelio bih i nesto zaraditi od tog svog truda. Dakle sad za pocetak ako nekome treba neki baner neka me kontaktira a ja bi mu to napravio besplatno ili ako biste mi htjeli poslati na paypal dolar dva bio bih vam zahvalan. Ovo radim da prvo vidim kako bi se ponasao potencijalni kupac banera i kolika je moja kvaliteta izrade. Ako vam treba javite mi se preko pp

i love cod4

0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
Izrada banera

sta nikome netreba/nece?

i love cod4

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
Izrada banera

Odi na elance.com, odesk.com ili freelancer.com i tamo zarađuj od izrade bannera :)

Ispricati cu vam istinitu pricu. Dok su mi bile sve petice, nikad nisam dobio nista, a kad sam ispravio biologiju sa 1 na 5 dobio sam 200Kn. To je valjda neki poremecaj u mozgu. - Mentalist
Moj PC  
1 0 hvala 1
14 godina
protjeran
Re: Izrada banera
Fićo_CoD 5 kaže...

Odi na elance.com, odesk.com ili freelancer.com i tamo zarađuj od izrade bannera :)

elance tamo sam se regao ali velika konkurencija i samo zaposljavaju sto imaju neki rejting vec, odesk se nitko nece javit a za freelancer neznam..budem probao

i love cod4
15 godina
neaktivan
Izrada banera

Napravi neki random pa ćemo ti dati kritiku.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
protjeran
Slash 666 kaže...

problem je taj sto nemam puno vremena pa neznam nemam ideju..meni treba sve napisano pa da radim

i love cod4
15 godina
neaktivan
Izrada banera

Šta napisano?

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
Mamaza kaže...
Slash 666 kaže...

problem je taj sto nemam puno vremena pa neznam nemam ideju..meni treba sve napisano pa da radim