COD 2 MP problem

poruka: 6
|
čitano: 1.978
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
COD 2 MP problem

Dakle, problem je sljedeći. U školi je profesor na 100mbit vezi podignuo dedicated server. Svi kompovi iz škole, uključujući i profesorov, se bez problema spajaju na taj server. Također, ponekad dok igramo u školi, priključe nam se igrači izvana. Server je krekiran, i COD na svim kompovima u školi je pirat. Svi kompovi imaju isti key.

Prije sam pokušavao uć u server, ali mi nije dao, jer mi je kex code bio bad. Zbog toga sam otišao na profesorov komp, i uzeo njegov key.

I opet, isti error. Key code in use. Neznam stvarno više šta da radim. Pa eto, ako netko zna rješenje, unaprijed hvala.

hmda
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
RE: COD 2 MP problem
Slash 666 kaže...

Dakle, problem je sljedeći. U školi je profesor na 100mbit vezi podignuo dedicated server. Svi kompovi iz škole, uključujući i profesorov, se bez problema spajaju na taj server. Također, ponekad dok igramo u školi, priključe nam se igrači izvana. Server je krekiran, i COD na svim kompovima u školi je pirat. Svi kompovi imaju isti key.

Prije sam pokušavao uć u server, ali mi nije dao, jer mi je kex code bio bad. Zbog toga sam otišao na profesorov komp, i uzeo njegov key.

I opet, isti error. Key code in use. Neznam stvarno više šta da radim. Pa eto, ako netko zna rješenje, unaprijed hvala.

Ima jedan mali patch na netu probaj na torrentima "Play on any server" ili sl. Sa njim ćeš moći ulaziti na dosta servera.

Samo ima jedan problemčić, antiviurs ga može vrlo vjerojatno detektirati kao maliciozni program jer je sličan kreku.

Koristio sam ga dok nisam nabavio original.

Ako možeš nabavi original, kad već igraš igraj kako Bog zapovijeda.

Radio, ne radio, svira radio!
15 godina
neaktivan

Evo, našao sam to, stavio, i ništa.

Hvala ti na trudu.