Pozdrav.
Imam problema s vodenim hlađenjem (Corsair H100X). Hlađenje sam kupio u 2. mjesecu u Linksu. Krajem 8. mjeseca počeo se javljat čudan zvuk iz pumpe vodenog hlađenja, pa sam otišao u Links reklamirat ga. Reklamacija uvažena i nakon tjedan i pol stiže "novo" iz ovlaštenog servisa kao zamjena. Međutim, odmah po ugradnji "novog" vodenog hlađenja, zvuk iz pumpe ne da je čudan ko onaj prije, nego je još 3 puta jači. Ako malo nagnem kučište, imam osjećaj da će se nešto razletit u pumpi. Prvo sam mislio da je do tekućine unutra, ali nakon 2 sata rada, odlučio sam i ovo vratiti u Links. Tu počinje drama. Molim ih u servisu na trešnjevki da ovaj put ubrzaju to malo ako je ikako moguće, jer mi komp stvarno treba, na što mi odgovaraju da će se potrudit da ubrzaju to maksimalno. Tjedan dana nakon toga, na Linksovim stranicama za praćenje statusa reklamacije primjećujem da je status promijenjen u "STIGLO IZ VANJSKOG SERVISA", tak neš, a u napomeni piše da je zamijenjeno novim, tj. opet "novim" Nakon tri dana čekanja da me pozovu iz Linksa da si podignem vodeno hlađenje, zovem ja njih jer vidim da su očito zaboravili. Iz odjela reklamacija vele mi da nije to zapravo još kod njih, zapravo da ipak je, al čekaju ovlašteni servis da im pošalje neke papire da mogu uvest u sustav novi serijski broj i da će me nazvat u ponedjeljak (danas) da si dođem po njega. Ne zvou me cijeli dan, zovem opet ja njih i vele mi da je u servisu na trešnjevki i da si ga dođem podić. U servisu su mi sad rekli da je njima to novo vodeno hlađenje stiglo tek danas, a da im je prije tjedan dana zapravo stiglo moje staro jer mi ga nisu htjeli zamijenit, pa su ga tek nakon natezanja ipak zamijenili. Montiram sad to "novo novo" vodeno hlađenje, da bi zvuk bio identičan onom koji je bio i nakon prve reklamacije. Znači vrlo vjerojatno su mi samo ponovo upakirali isto smeće.
Zanima me što mi sad preostaje za napravit jer više stvarno ne znam što da radim.
Molim samo ozbiljne komentare.
Hvala i lp