Koji bi posao odabrali od ova dva?

poruka: 12
|
čitano: 6.153
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Koji bi posao odabrali od ova dva?

Pozdrav ekipa, na forumu sam od početka srednje škole, a sad sam nedavno i diplomirao te je vrijeme da se zaposlim. Nije IT, ali pitanje je generalno pa me zanima što bi vi odlučili. Na kraju se sve to svodi na mene, ali me zanimaju iskustva i mišljenja ljudi koji rade i imaju iskustva. U firmi A sam radio studentski još prije i svidjelo mi se.

Nešto sitno o meni. Dosta mi je bitna radna atmosfera i druženje na poslu. Nisam tip koji puno priča, ali volim biti u radnom okruženju. Plaća mi trenutno nije toliko bitna jer imam riješeno stambeno pitanje (nasljedstvo), i nemam velike zahtjeve ni troškove (ne pušim, ne treba mi auto, nisam materijalist i sl.). Međutim, naravno da ću s vremenom tražiti više i neću se zadovoljiti s početnom. Srce kaže posao A, glava kaže posao B, pogotovo kad se uzme u obzir da bi posao B počeo raditi u 8., dok bi posao A trebao u 10., s tim da tu "vjerujem na riječ".

 

 

Usporedba poslova Usporedba poslova
 
1 1 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Koji bi posao odabrali od ova dva?

Tesko za odluciti posto su prednosti i mane skoro pa podjeljene! Tu pak ovisi vise o tebi kakav si covjek tj  kako zivis i sto zelis od buduceg zivota!

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Koji bi posao odabrali od ova dva?

B - putuj, nemoj postati uredski štakor odmah na početku

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Koji bi posao odabrali od ova dva?