Phyton

poruka: 6
|
čitano: 3.886
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Phyton

Ja sam potpuni početnik i želim  naučiti nešto o programiranju.   

Prijatelj mi je preporučio program PHYTON.    

Pošto ja neznam o čemu se radi,  da li mi može netko nešto reći o tome???

 

TS ;?) Darth Vader C8<)
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Phyton
Piše se python, i to je programski jezik. Neznam šta se još ima za reć.
hmda
16 godina
neaktivan
offline
Phyton

Radi se o objektno orjentiranom, interpretiranom, skriptnom prog. jeziku.

Poznat je po "čistoj" sintaksi i preglednosti kôda (indentacija obavezna). Relativno brzo se uči.

 

Za početak postoje 2 besplane knjige koje se mogu pokupiti s neta:

"A Byte of Python"

"Dive into Python"

 

Obje knjige postoje u 2 varijante, za Python 2.x i posebno za 3.x.

 

Python za Windowse se može pokupiti ovdje:

http://www.python.org/download/

 

Da bi se interpreter mogao koristiti iz Windows comand line-a potrebno je exportati path gdje su binary-i.

Control Panel -> System -> tab Advanced -> Environment Variables -> System Variables -> Path -> Edit i na kraj dodati ; te putanju gdje je instaliran Python (npr. ;C:\Python26)

Moj PC  
0 0 hvala 2
14 godina
neaktivan
offline
Phyton

Python ti je jedan od novijih i jednostavnijih programerskih jezika, preporučio bih ga početnicima. Nema pretešku sintaksu, ima dobru dokumentaciju na internetu te se može sa njim sve napraviti kao i sa svakim drugim jezikom (naravno ne preko noći...).

 

Uglavnom ako si početnik počni sa Pythonom. Čuo sam da se i u nekim srednjim školama počeo raditi, samo ne "legalno", zbog toga što naše "ministarstvo obrazovanja" ima u programu Pascal.

 

Da ti potkrijepim svoje oduševljenje Pythonom čuo sam da se i na MIT-u na nekim predmetima počinje baš u njemu učiti, te iz prve ruke znam da se programiranje na FOI-u u nekim kolegijima odvija u Pythonu.

 
0 0 hvala 1