pa sa svakim programskim jezikom mozes napraviti svaki program (teoretski)... valjda...
c++ i java su OOP, C nije... visual je sranje...
i tako...
pa sa svakim programskim jezikom mozes napraviti svaki program (teoretski)... valjda...
c++ i java su OOP, C nije... visual je sranje...
i tako...
Član u razvoju
Počeo s QBasicom, sada isprobavam Virtual Basic
Evo zelio bih poceti malo programirati , ono uciti jednostavnije stvari i nadogradivati znanje kao i svatko . Sada bi me zanimalo sta da pocmem uciti , sto bi mi za daljni rad donijelo najvise prednosti ?
nije virutal vec visual... i nemoj to uciti... sranje...
mozes poceti sa C ili C++...
imas sta iskustva u programiranju
Ne , totalni sam pocetnik i zelio nih nauciti programirati za svoj gust a kasnije ( puno kasnije ) mozda i zaraditi nesto od toga :D
Da li bi mi ista pomoglo znanje qbasica
pa... on ti moze pomoci shvatiti logiku programiranja i takvo razmisljanje...
kreni sa C++... gore imas tutoriale od maxcpp-a...
a di da nadjem za skinuti c++ ,nigdje ne mogu naci link za download a primjetio sa da ima vise verzija (bloodshed ... ) koju da skinem za pocetak i sta ralzliciti nazivi verzija znace
c++ ti je programski jezik... bloodshed dev-c++ je compiler... i visual studio 2008 express je compiler...
ja preporucam dev-c++ jer je laksi za pocetnike i... manji (mb)
a di da nadjem za skinuti c++ ,nigdje ne mogu naci link za download a primjetio sa da ima vise verzija ,da li je dev-c++ dobar ?
da... skini zadnju verziju na bloodshed.com
i da... sta uopce zelis programirati?? web-programe, desktop programe, baze podataka...
recimo za pocetak neke desktop programe a kasnije mozda nesto drugo
ok , hvala puno na savjetima
Ne, BloodShed Dev C++ je IDE. Koja koristi C++ compiler drugacijeg imena...
Pa prvo me pukla ideja da napravim svoj browser based rpg..