Tip igre je MMORPG, imamo svoj blog te forum. U izradi je i web stranica, budem sve stavio s vremenom. Ovo što smo do sada napravili su više osnove, kretanje likova, izgled samog levela, itd... Kada se budemo htijeli reklamirati otvorim novu temu na forumu , a do tada vas ostavljam u isčekivanju. Za sada vam mogu dati samo LINK od bloga. Ostalo je poslovna tajna
Kako napraviti igru
- poruka: 578
- |
- čitano: 267.234
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Svaka cast! Lijepo izgleda!
Tip igre je MMORPG, imamo svoj blog te forum. U izradi je i web stranica, budem sve stavio s vremenom. Ovo što smo do sada napravili su više osnove, kretanje likova, izgled samog levela, itd... Kada se budemo htijeli reklamirati otvorim novu temu na forumu , a do tada vas ostavljam u isčekivanju. Za sada vam mogu dati samo LINK od bloga. Ostalo je poslovna tajna
Radi toga što imamo jednog programera iz SAD-a , a i imamo namjeru postati slavni. Pa će tako budući fanovi cijelog svijeta moći vidjeti kako je tekao sam razvoj njihovog omiljenog MMORPG-a.
Radi toga što imamo jednog programera iz SAD-a , a i imamo namjeru postati slavni. Pa će tako budući fanovi cijelog svijeta moći vidjeti kako je tekao sam razvoj njihovog omiljenog MMORPG-a.
Radi toga što imamo jednog programera iz SAD-a , a i imamo namjeru postati slavni. Pa će tako budući fanovi cijelog svijeta moći vidjeti kako je tekao sam razvoj njihovog omiljenog MMORPG-a.
Za sada igra izgleda ok u smislu grafike, ali ako si rekao da ćete raditi još 2-3 godine onda se nadam da će igra stvarno biti jedan pravi hit u Hrvatskoj i svijetu.
Puno sreće i uspijeha!
ja radim na jednom projektu za pes 2009. i naučio sam dosta stvari oko blendera i mislim da bi bez problema mogao modelirat neke kućice kao iz tvog primjera. isto tako sam modificirao neke teksture za san andreas i hawx. evo i slika mojih radova
jel bi se mogla pomocu blendera i c++ napraviti igra slicna quake 2 ili 3
Tehnikalije:
Quake 3 engine je open source, koristi MD3 model/animation fileove, a Blender ima built-in exporter za isti.
Kratki odgovor:
Da.
Srednji odgovor:
Imati toolset koji je medjusobno kompatibilan i jedan fenomenalan level editor kakav je Radiant je OGROMAN korak naprijed. However, potrebno je oko par tisuca takvih ogromnih koraka da bi se igra napravila.
Odgovor iz iskustva:
Sretno ti bilo dekodirajuci Carmackove hijeroglife od koda.
Klanjam mu se, svaka mu cast, covjek zna sta radi, ali takve spagete nisam vidio od C64 doba i POKEanja po memoriji da cheatam igru.
U vezi igre u izradi:
svaki iole normalan projekt ukljucuje lokalizaciju i externalizira stringove iz koda u vanjske resurse. Hardcodirani stringovi su, u najmanju ruku... amaterizam.
Iako prevodioci kostaju i neke igre ih si ne mogu priustiti, igre koje stvore community bi mogle na povrsinu isplivati ne-profesionalce koji su voljni napisati prijevode besplatno.
Blender ima i export za MAP failova (sirove mape) iz kojih se napravi .BSP mapa.
Bolje da pokuša dekodirati hijeroglife od Carmaka, nego one iz Quake4SDK-a koji su prošli kroz ruke Raven softwera.
jel se ko bavi 3d modeliranjem u blenderu?
Ja sam probao, i radio neko vrijeme, ali surova je istina da su svi skill pointovi umjetnosti kod mene rasporedjeni na muziku.
Ie. daj slonu u ruke kist....
Uglavnom, ako ti treba pomoc oko toga _kako_ nesto napraviti u Blenderu, nesto cu ti i moci pomoci, ali ako ti treba pomoc da ti nesto napravim... nista od toga...
Ja sam probao naći taj FPS Creator, no on je prevelik za downloadanje iz sela (morao bih čekati 5h dok ga ne dobijem) pa me zanima ima li neki malo manji program za izradu igrica.
Fala na savjetu
nekužim!kako napraviti igru?kako napraviti likove koji se pokreću?uglavnom,je li mi možeš nekak objasniti kako napraviti igru?molim te
Ja sam probao naći taj FPS Creator, no on je prevelik za downloadanje iz sela (morao bih čekati 5h dok ga ne dobijem) pa me zanima ima li neki malo manji program za izradu igrica.
Imas na zadnjem BUG-u
nekužim!kako napraviti igru?kako napraviti likove koji se pokreću?uglavnom,je li mi možeš nekak objasniti kako napraviti igru?molim te
Najprije kupi pravopis. Nakon toga, sve će ti biti lakše, jer ćeš moći učiti i neki strani jezik, poput engleskog, a potom kupiti knjige o izradi igara gdje ćeš moći pročitati sve o tome kako se prave igre.
P.S. Za likove koji se pokreću, treba ti posebna knjiga.
EDIT: dado16 se požalio da sam okrutan i da sam te uvrijedio, ali kao što sam i dadi napisao: zagrij stolicu, jer raditi igre nećeš nikada naučiti na nikakvom forumu, već iz jako, jako puno knjiga, koje će ti biti problem pročitati ako si slab s jezicima, i materinjim i engleskim, a u komunikaciji koje ćeš sigurno imati, vrlo je važno da si pismen i da se ono što napišeš može razumjeti.
Ovo sam ja sa frendom napravio sa programom Game Maker, poslije sam napravio verziju s ljepšom grafikom pa mi se ta zbrisala.To smo onako iz zafrkancije napravili.http://www.yoyogames.com/games/show/89553
Imam ja taj Game Basic 3D no nemam ga blage veze koristiti.
Može li mi netko pomoći.
Neznam zasto ga uopce i imas
Ovo sam ja sa frendom napravio sa programom Game Maker, poslije sam napravio verziju s ljepšom grafikom pa mi se ta zbrisala.To smo onako iz zafrkancije napravili.http://www.yoyogames.com/games/show/89553
Evo, fenomenalan primjer!!! Gotova igra, shooter!
Pa sta fali game makeru?? Kad netko hoce radit igru, nema bolje stvari!!! Dajem ruku u vatru, da su krenuli 'hard core - openGL bez glut-a' ne bi dogurali ni do kraja main-a a kamoli do igre sa start menijem, highscoreovima i the endom.
Uciti napraviti igru i uciti programirati = dvije razlicite stvari.
Bravo lasta, two thumbs up, way up!
@car Filip
Prvo, nemoj bojati tekst da bi ti se isticao jer me peku oci kad gledam tu bolesno zelenu boju.
Drugo, siguran sam da je google sav na iglicama, spreman da ti da tutoriale o Game basicu. Evo klikni ovdje.
Ovo sam ja sa frendom napravio sa programom Game Maker, poslije sam napravio verziju s ljepšom grafikom pa mi se ta zbrisala.To smo onako iz zafrkancije napravili.http://www.yoyogames.com/games/show/89553
Evo, fenomenalan primjer!!! Gotova igra, shooter!
Pa sta fali game makeru?? Kad netko hoce radit igru, nema bolje stvari!!! Dajem ruku u vatru, da su krenuli 'hard core - openGL bez glut-a' ne bi dogurali ni do kraja main-a a kamoli do igre sa start menijem, highscoreovima i the endom.
Uciti napraviti igru i uciti programirati = dvije razlicite stvari.
Bravo lasta, two thumbs up, way up!
@car Filip
Prvo, nemoj bojati tekst da bi ti se isticao jer me peku oci kad gledam tu bolesno zelenu boju.
Drugo, siguran sam da je google sav na iglicama, spreman da ti da tutoriale o Game basicu. Evo klikni ovdje.
Ti to ozbiljno, il me zezas?
Tip igre je MMORPG, imamo svoj blog te forum. U izradi je i web stranica, budem sve stavio s vremenom. Ovo što smo do sada napravili su više osnove, kretanje likova, izgled samog levela, itd... Kada se budemo htijeli reklamirati otvorim novu temu na forumu , a do tada vas ostavljam u isčekivanju. Za sada vam mogu dati samo LINK od bloga. Ostalo je poslovna tajna
Zelim vam puno srece oko vaseg MMORPG-a i buducih projekata.Da bog da jednom postanete slavniji od EAGames-a,Blizzarda...
Ti to ozbiljno, il me zezas?
Smrtno sam ozbiljan.
Ja uporno tupim ljudima da ako zele raditi igre, neka se uhvate gotovih toolova i moddaju. SourceSDK je prezakon stvar.
Ali vlada opce mijenje da ako ne znas programirati, ne mozes napraviti igru, koje je potpuno pogresno i dokazano vec tisuce puta sa tisucu ljudi i tisucu nedovrsenih projekata, a u te ljude se i ja ubrajam.
Programiranje je samo jedan dio izrade igre, i ironicno, ne bas tako bitan - dizajn, grafika i zvuk su puno puno puno bitniji, naporniji i zahtijevniji. Ako je kod izbugiran, ljudi ce negodovati do patcha ili ce ih bas boljeti ona stvar. Ako igra ruzno izgleda ili je naporna i dosadna, kod moze biti savrsen ali je igra NAPORNA i DOSADNA i automatski time LOSA igra.
Ti to ozbiljno, il me zezas?
Smrtno sam ozbiljan.
Ja uporno tupim ljudima da ako zele raditi igre, neka se uhvate gotovih toolova i moddaju. SourceSDK je prezakon stvar.
Ali vlada opce mijenje da ako ne znas programirati, ne mozes napraviti igru, koje je potpuno pogresno i dokazano vec tisuce puta sa tisucu ljudi i tisucu nedovrsenih projekata, a u te ljude se i ja ubrajam.
Programiranje je samo jedan dio izrade igre, i ironicno, ne bas tako bitan - dizajn, grafika i zvuk su puno puno puno bitniji, naporniji i zahtijevniji. Ako je kod izbugiran, ljudi ce negodovati do patcha ili ce ih bas boljeti ona stvar. Ako igra ruzno izgleda ili je naporna i dosadna, kod moze biti savrsen ali je igra NAPORNA i DOSADNA i automatski time LOSA igra.
Potpuno se slazem s tim. Osobno sam radio na jednom projektu koji je propao upravo iz razloga sto su dizajn i grafika bila u drugom planu. Sa programiranjem zapravo uopce nije bilo problema (igra je bila pisana u C#/DX9, bez ikakvih dodatnih libova/engina), ali imali smo kronicni nedostatak dizajnera zbog cega je cijela igra izgledala jako lose i prilicno neozbiljno, sto je sa sobom povuklo vrlo slabu zainteresiranost populacije i na kraju propast projekta.
Ja uporno tupim ljudima da ako zele raditi igre, neka se uhvate gotovih toolova i moddaju. SourceSDK je prezakon stvar.
Ali vlada opce mijenje da ako ne znas programirati, ne mozes napraviti igru, koje je potpuno pogresno i dokazano vec tisuce puta sa tisucu ljudi i tisucu nedovrsenih projekata, a u te ljude se i ja ubrajam.
Programiranje je samo jedan dio izrade igre, i ironicno, ne bas tako bitan - dizajn, grafika i zvuk su puno puno puno bitniji, naporniji i zahtijevniji. Ako je kod izbugiran, ljudi ce negodovati do patcha ili ce ih bas boljeti ona stvar. Ako igra ruzno izgleda ili je naporna i dosadna, kod moze biti savrsen ali je igra NAPORNA i DOSADNA i automatski time LOSA igra.
Točno. Pogledajte credits od Plants vs Zombies, imaju nekih 25 ljudi nabrojanih koji su radili na igri, a od njih 25 samo jedan programer! Ostali su dizajneri grafike, menija, zvuka, osmisljavanja igre itd.
Da danas se tako rade igre. Nabrijana grafika i bez imalo duše. I to če prije proći nego neka igra sa super pričom i većim mogućnostima što možeš raditi u njoj, samo zato što ova ima zastarjelu grafiku.
Kod dizajna igara važnost ide ovako:
1. Grafika
2. Zvuk
3. Mogućnosti u igri (kampanja, lan, multiplayer, hot-seat, izbor likova, lagane kontrole, lagano za podeiti sve opcije)
4. interakcija u igri (lagano korisničko sučelje, pametni ai, mogučnost više izbora)
5. Glazba koja dodatno podiže atmosferu
6. Priča vezana za igru ispričana ili direktno u enginu igre, ili sa filmićima
7. Napraviti dobre najave (traileri, review, dobro objasniti u čemu je vaša igra toliko dobra)
8. Sve zapakirano u lijepu kutiju koja če privući ljude
A što se tiče samog razvojnog alata, e to ovisi od samog developera što če izabrati. Ima tu mnogo već gotovih open source engina samo je na vama da prvo odučite koji tip igre hoćete napraviti i prema tome se odučite za engine.
Točno. Pogledajte credits od Plants vs Zombies, imaju nekih 25 ljudi nabrojanih koji su radili na igri, a od njih 25 samo jedan programer! Ostali su dizajneri grafike, menija, zvuka, osmisljavanja igre itd.
To je istina, ali pripazi da si kao primjer uzeo PopCap, koji j
a) firma koja vec mlati milijune $$$, dakle razumije svoj posao,
b) iskljucivo orijentirana za izradu modernog heroina koji nazivaju 'casual igrama'.
@Hummer
Da danas se tako rade igre. Nabrijana grafika i bez imalo duše. I to če prije proći nego neka igra sa super pričom i većim mogućnostima što možeš raditi u njoj, samo zato što ova ima zastarjelu grafiku.
Znas koju igru najradije usporedim sa novopecenim naj-smecem?
Neki ljudi ce me streljat sada: Mirror's Edge. Napisat cu razloge pa vi procjenite sami.
Igra se reklamira kao revolucija u FPS-ovima, zasto, jer avatar koristi parkour za kretanje kroz prostor. A sto se u stvarnosti dogadja s igracem a ne avatarom? Prvo, ne mozete birati kuda cete ici jer imate zacrtanu rutu - istina, neki puta ima vise nacina za preci jednu prepreku ali nedostaje jedan jako bitan dio parkoura, a to je _ucenje_ o tome koje je kretanje brze a koje je sporije. Drugo, covjek bi ocekivao da ce to kretanje biti makar komplicirano za izvesti, kao recimo Tony Hawk, ali ne, oni odluce iskoristiti tri tipke. Ej, TRI TIPKE. Trcanje, kretanje za gore kretanje za dolje. Nema 'treniranja' pokreta tako da zahvaljujuci makar nekoj minornoj motorici i trudu koji cu uloziti, dobijem kao nagradu wallrun ili komplicirani tic-tac sa climb-upom. Ne... vrhunac truda je "wallrunaj prema zidu, okreni mish na drugu stranu i skoci", nesto sto covjek svlada u TUTORIALU igre.
Ma sta ce mi koga vraga takva igra???
Odlicno izgleda, ali komotno se mogla ODIGRATI SAMA i biti tech demo, da je gledam,
umjesto da lazem sebe kako nesto igram.
I da, kao secer na kraju - 50 eura za 5 sati gameplaya koji nije replayabilan a end-scene je za mene bio - "Oh cutscene... ma, cek, ma sta kraj je??"
Ti to ozbiljno, il me zezas?
Smrtno sam ozbiljan.
Ja uporno tupim ljudima da ako zele raditi igre, neka se uhvate gotovih toolova i moddaju. SourceSDK je prezakon stvar.
Ali vlada opce mijenje da ako ne znas programirati, ne mozes napraviti igru, koje je potpuno pogresno i dokazano vec tisuce puta sa tisucu ljudi i tisucu nedovrsenih projekata, a u te ljude se i ja ubrajam.
Programiranje je samo jedan dio izrade igre, i ironicno, ne bas tako bitan - dizajn, grafika i zvuk su puno puno puno bitniji, naporniji i zahtijevniji. Ako je kod izbugiran, ljudi ce negodovati do patcha ili ce ih bas boljeti ona stvar. Ako igra ruzno izgleda ili je naporna i dosadna, kod moze biti savrsen ali je igra NAPORNA i DOSADNA i automatski time LOSA igra.
I bas zato sve igre lice jedna na drugu i vidis jednu vidio si sve jer rade po istom principu kad koriste isti engine.
Inace slazem se s vecinnom posta jer je programiranje zaista samo jdan dio igre i za uspjesnu igru potrebno je imati sjelovit tim kako bi i grafika/glazba/prica bili na nivou.
Ja se ipak zalazem za vlastito programiranje igre bez gotovih stvari jer se tako radja kreativnost i inovacija i samo tako se mogu dobiti igre koje su drugacije od ostalih i mogu osvjeziti scenu s necim novim.