Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

poruka: 11
|
čitano: 2.592
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

Pozdrav ekipa. Eo druga epizoda je tu,pa sad ako nekog zanima može pogledati kako napreduje moj game engine.

[Youtube]
Stvari koje možete vidjeti su (Dakle ono što se dogodilo od prošlog puta):
-Level datoteke i loading sistem
-Viewer
-Game Editor
-Sky Cube/Box sistem
-Mala demo igra

 

p.s.

Nadam se da mi nitko neće zamjeriti jer nisam toliko vjeran član,no evo djelim svama svoj marljivi rad ;)

Poruka je uređivana zadnji put ned 19.4.2009 22:18 (Fpx-studio).
 
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

Bravo!

 

Samo naprijed!

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

O hvala..Aj da netko nesto i komentira.. Smijeh

16 godina
neaktivan
offline
Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

Svaka čast na trudu.

A kada bi trebala biti gootova finalma verzija te tvoje igre.

AMD 6000+ 3,1 GHz ATI Club 3D3850 512 ddr3 WD 640 GB , Maxtor 80 GB Chieftec 400 W 4 GB DDR2 1000GHz Muskin red line monitor LG FLATRON ez T710BH 17" (crt)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

Koje igre? Ne radim na nikakoj igri trenutno..Radim game engine, kad on dođe do određenog stupnja razvoja s njim ću napraviti igru i onda ga nadograđivati za nove projekte budući da nije orijentiran na jedan tip igre,nego je zamišljen tako da olakša rad s grafikom,zvukom i fizikom... Isto tako programiram ga smisleno zbog lakše nadogradnje u budućnosti.

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.4.2009 23:57 (Fpx-studio).
16 godina
neaktivan
offline
Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

A ja mislio ti praviš igruIzlanuo se, a sada je to samo engine, sretno nadam se da če sve iči po planuCool.

Ja sam Ivan Puuuuuuu iz Iloka, dečko sa sela :)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

PIse da sve radis u cistom C-u i da cak niti ne koristis GLUT (???).

 

Interesira me kako si u tako kratko vrijeme uspio implementirati animacije (ako sam dobro shvatio, 3 mjeseca?)? Je li to joint animation tech, ili vertex interpolated?

Physics engine radis sam ili koristis library? U svakom slucaju, ima negdje source repository tog engine da bacim pogled, ili nije LGPL-an?

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.4.2009 14:04 (Deus ex machina).
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

Biase c,al postade c++..nisam u pocetku planiro radit game engine..nego sam se sam malo igro s OpenGL-om i c-om..glut,kad vec nesto ucim naucit cu to kako treba

Pa gle, ja bi napravio puno vise samo da imam vremena, kojeg stvarno nemam u zadnje vrijeme..cekam svrsetak skole da se uhvatim pravog posla.

Trentuno je keyframe,a u planu je i bone animacija..no sve u svoje vrijeme. Physics engine,sada nema nikakvog..sve sto si vidio sam sam napisao,no vjerovatno cu za pocetak koristit gotov buduci da je to projekt sam za sebe i kada se budem upustao u takvo sto morat cu se ufurat u taj svijet..Nabavit si literature i slobodnog vremena,a za sad se fokusiram na izradu sto bolje logike,sto prakticnijeg i brzeg enginea. Ne.

16 godina
neaktivan
offline
Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

bravo stvarno odlicna stvar

Potpis nije nužan kada si tužan...:P
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Development of FPX-Game engine - Epizoda druga

Hm. Po onom sto sam ja vidio vec u epizodi 1, ti si implementirao tech za:

- keyframe animaciju

- particle efekte

- 3D collision detection i pravilan collision response

- moving collision

- user input handling

 

Dodaj na to serijalizaciju i to je po meni gotov game engine. A to nije samo majusno nabadanje po OpenGL-u i C-u, nego bogme projekt i pol... stvarno me interesira vidjet, jel mozes to importat u neki source control, google code ili sourceforge?

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Development of FPX-Game engine - Epizoda druga
Deus ex machina kaže...

Hm. Po onom sto sam ja vidio vec u epizodi 1, ti si implementirao tech za:

- keyframe animaciju

- particle efekte

- 3D collision detection i pravilan collision response

- moving collision

- user input handling

 

Dodaj na to serijalizaciju i to je po meni gotov game engine. A to nije samo majusno nabadanje po OpenGL-u i C-u, nego bogme projekt i pol... stvarno me interesira vidjet, jel mozes to importat u neki source control, google code ili sourceforge?

 Particle efekti..ne, par textura koje stvarju iluziju..to sam cak i rekao u videu (znam da se necuje najbolje)
Collision odradjen u par redova koda i to u pripremi demoa, dakle ne u samom engineu..kad bude u engineu biti će mnogo precizniji,brzi...(i to sam rekao)
Projekt nije open source...bar za sada.

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.5.2009 2:15 (Fpx-studio).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice