Serijski broj matične ploče

poruka: 8
|
čitano: 9.221
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Serijski broj matične ploče

E ovako, Imam pitanje kolega je imao dosta problema sa novo kupljenim računalom (ne brinite ovo nije pitanje za hardverske probleme) koji mu je stalno bacao BSOD, slao je komp nekoliko puta u Links servis u ZG da bi ga oni vraćali i govorili da je sve ok... Pošto je neki dan poslao ponovo, sa video snimkom problema, oni su promijenili stranu i odjednom se i njima taj kvar dogodio, te su rekli da će zamjeniti matičnu ploču. E sad pošto on ima doma kutije od svih komponenti, kada oni zamjene matičnu, da li se može nekako pomoću ikakvih serijskih brojeva provjeriti da li je to ista matična ili su zaista stavili novu....

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Serijski broj matične ploče

nema koristi, s te strane je jedini kriterij da je kvar otklonjen (nije uvjet novo..).

Ali za u buduće, kod prijave kvara treba dati koliko-toliko opis, čak malo biti 'dosadan', ako kvar nije očigledan, upravo da bi se izbjeglo višestruko šetanje po servisu i vračanje ispravno-neispravne komponente. Kao što je to napravio u posljednjem primjeru.

Jedino treba inzistirati na otklanjanju kvara i ukoliko su mu prije nešto naplatiti kao 'lažna reklamacija' tražiti povrat. (eventualno i produljenje garancije za vrijeme servisa, no to je malo teže ako nije par mjeseci u pitanju).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
RE: Serijski broj matične ploče
goranbm kaže...

E ovako, Imam pitanje kolega je imao dosta problema sa novo kupljenim računalom (ne brinite ovo nije pitanje za hardverske probleme) koji mu je stalno bacao BSOD, slao je komp nekoliko puta u Links servis u ZG da bi ga oni vraćali i govorili da je sve ok... Pošto je neki dan poslao ponovo, sa video snimkom problema, oni su promijenili stranu i odjednom se i njima taj kvar dogodio, te su rekli da će zamjeniti matičnu ploču. E sad pošto on ima doma kutije od svih komponenti, kada oni zamjene matičnu, da li se može nekako pomoću ikakvih serijskih brojeva provjeriti da li je to ista matična ili su zaista stavili novu....

 

 

naravno da može; to je i svrha S/N..{#}

15 godina
neaktivan
offline
RE: Serijski broj matične ploče
buggie kaže...
goranbm kaže...

E ovako, Imam pitanje kolega je imao dosta problema sa novo kupljenim računalom (ne brinite ovo nije pitanje za hardverske probleme) koji mu je stalno bacao BSOD, slao je komp nekoliko puta u Links servis u ZG da bi ga oni vraćali i govorili da je sve ok... Pošto je neki dan poslao ponovo, sa video snimkom problema, oni su promijenili stranu i odjednom se i njima taj kvar dogodio, te su rekli da će zamjeniti matičnu ploču. E sad pošto on ima doma kutije od svih komponenti, kada oni zamjene matičnu, da li se može nekako pomoću ikakvih serijskih brojeva provjeriti da li je to ista matična ili su zaista stavili novu....

 

 

naravno da može; to je i svrha S/N..{#}

 

Gdje se najčešće nalazi na matičnoj ???

14 godina
neaktivan
offline
Serijski broj matične ploče

Imao slično iskustvo sa Linksom oko poslovnog PCa koji je dosta neophodan. Od prvog dana je PC zafrkavao dok se nije prvi put mogao dignut windoz. Tada je išao na servis gdje je bio na odmoru tjedan dana. Prilikom davanja na servis sam opisao simptome i rekao da provjere RAM i HDD jer mi je sve upućivalo da je jedno od tog dvoje.

Prilikom preuzimanja je bilo navedeno da je RAM promijenjen i da sada bude sve 5. Došao u ured spojio i opet isto...

Otiđi nazad u Links i kumi-moli da pogledaju HDD jer je čudno kliktao - komp opet kod njih na odmoru tjedan dana - dijagnoza da je windoz poheban i da treba instalirat nanovo. Disk je OK.

Napravio i to - radilo je par dana i onda opet oće-neće dok me windoz nije upozorio da HDD ide k vragu. Ajde treći put u Links... Opet tjedan dana nema računala i zamijeniše 320GB WD Blue s novim ot kada sve radi kako treba.

 

Uglavnom od tada je direktor donio dekret da se od Linksa ne kupuje ništa jer smo bili bez radnog alata puna tri tjedna...

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Serijski broj matične ploče

Ma neznam zašto su takvi... Kolega je poslao komp, oni kažu testirali su radi, inače kolega se nimalo ne razumije, ja sam otišao do njega i testirao i memoriju i stavio mu orginal windowse i sve, i disk je bio ok, i jednostavno nije radilo, bacao je plave ekrane ko lud... i on tako pošalje tri puta, svaki put isti odgovor, testirali su 72 sata, sve je u redu... Naravno računalo se vrati opet sve isto... I sad snimio on video jedan s kvarom i sa plavim ekranom, i poslao opet... i opet oni rekli da je sve ok, i on se skoro posvađao sa likom preko telefona, da nemože bit sve ok, da je dao puno para z akom, i da se već mjesec dana vuče po servisima i reklamacijama, i da mu kažu što je problem i da se to riješi... i jučer ga zove lik da se preko vikenda i njima pojavio taj kvar i da će mu zamjenit matičnu.... ja sa bio skeptičan, čak mi je došlo u glavu da su to možda samo rekli da ga se riješe, pa sam zato i pitao ovo za serijski broj, ali rekao je da će stavit drugi model matične, tako da je svejedno sad :D

15 godina
protjeran
offline
RE: Serijski broj matične ploče

Kod ASRock-a imaš na kutiji SN, jasno označen i čitljiv, a na ploči se nalazi najčešće na limu od mrežne kartice, žuta nalijepnica...

 

Ako se poklapa sa onom na kutiji (ako imaš staru kutiju), onda su ti popravili ploču,

ako ne, dobio si drugu.

 

Kod ASRocka je 99% u pitanju ZAMJENA ako je kvar zaista i postojao.

 

Ako kvar nije ni postojao, dobiješ ploču natrag.

 

Pokvarene ploče se šalju nazad proizvođaču ako ju servis (esys) ne može popraviti,

te ako se i popravi, esys ju prodaje ponovno kao RMA ploču sa 30 do 3 mjeseca jamstva po ultra dobroj cijeni.

 

Normalno da ti nećeš dobiti RMA ploču, nego novu, ako su ti prihvatili opis kvara tj. ako je ploča bila neispravna.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
14 godina
offline
RE: Serijski broj matične ploče
dajstadas kaže...

Imao slično iskustvo sa Linksom oko poslovnog PCa koji je dosta neophodan. Od prvog dana je PC zafrkavao dok se nije prvi put mogao dignut windoz. Tada je išao na servis gdje je bio na odmoru tjedan dana. Prilikom davanja na servis sam opisao simptome i rekao da provjere RAM i HDD jer mi je sve upućivalo da je jedno od tog dvoje.

Prilikom preuzimanja je bilo navedeno da je RAM promijenjen i da sada bude sve 5. Došao u ured spojio i opet isto...

Otiđi nazad u Links i kumi-moli da pogledaju HDD jer je čudno kliktao - komp opet kod njih na odmoru tjedan dana - dijagnoza da je windoz poheban i da treba instalirat nanovo. Disk je OK.

Napravio i to - radilo je par dana i onda opet oće-neće dok me windoz nije upozorio da HDD ide k vragu. Ajde treći put u Links... Opet tjedan dana nema računala i zamijeniše 320GB WD Blue s novim ot kada sve radi kako treba.

 

Uglavnom od tada je direktor donio dekret da se od Linksa ne kupuje ništa jer smo bili bez radnog alata puna tri tjedna...

 

nije da branim LInks ali tako bi ti bilo kod bilo koga da si kupio( govorim o vodećim trgovinama u hrv).. možda bi čekao manje koji dan ali više -manje dođe ti na isto! kod nekih se čekalo i duže  ali su sad u banani(bankrot)..{#}{#}

 

 

btw za firmu je najbolje rješenje neki manji dućan-servis jer u konačnici  vrime je novac!{#}

 

 

 

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice