Zanemarite te spike. Već 5 godina (od 2006. godine) čekam da se pojavi neka igra koja koristi više od 2 jezgre. Imamo par igara koje donose ubrzanje sa više jezgara:
- Battlefield Bad Company 2
- ArmA II + Ekspanzije (Tko to igra na forumu osim mene, Minoze, Convicta?)
- COD BO (Neoptimizacija, igra i kod mene šteka - Original nije do pirata, neovisno o detaljima šteka).
- GTA IV (Isto djelomično neoptimizacija)
Dalje nevidim nijednu igru. S obzirom da se danas 95% igara porta sa konzola i da su engine stari 3-4 generacije (Izuzev par njih) nevidim zašto nebi tako bilo još 3-4 godine do dolaska nove generacije konzola. Od 2006. godine se govori da će igre početi koristiti 4 jezgre i da će satrati dualce al ja još nevidim gdje ih sataru. Danas 90% igara radi na visokim detaljima uz prosječnu GTX 460/ATi 5830 karticu a sve kao posljedica užem prilagođavanju konzola. Jedan UT3 engine je forsiran u stotinama igara, doslovno nepamtim nijednu igru iz 2011. godine koja bi zaštekala na brzom dual core procesoru (Isključujem Athlone II X2 i Pentiume Dual Core, isključivo Phenom II X2 i Core 2 Duo E8xx serija) uz odgovarajuću grafičku karticu koja je sposobna da pogoni igru. Zbog jedne igre nikako nevrjedi promjeniti cjelo računalu.
Savjet autoru: Idi na Intel. Modernija arhitektura.
Niti jedan višejezgreni procesor ne donosi ubrzanje u odnosu na dvije jezgre osim ako je grafa bottleneck. Samo će se uporaba jezgri odvijati paralelno pa će umjesto 100% usagea na dvije jezgre biti 50% usagea na 4 jezgre, dakle teže se ka rasterećivanju.
Problem je samo što je u kombinaciji sa svim highend karticama dvojezgreni proc neosporivi bottleneck stoga quad core procevi donose vidljivo ubrzanje u izvođenju igre. A takvih igara danas vać imaš jako puno. DiRT 2, DiRT 3, Mafia 2, Far Cry 2, F1 2010, Crysis 2, Bulletstorm, COD MW, spomenuti BC2, ArmA, GTA IV... i to su samo neke od njih.
Jasno ti je i da višejegreni procesori pridonose stabilnijem framerateu tako da neće vidjeti framedropova kao na dualcu.