Frend ima problema sa laptopom sve je pocelo tako da mu je bio usporen i u zadnje vrijeme su se jedva podigli windowsi pa sam mu ja stavio nove windowse i par dana je sve bilo ok. Sad su opet poceli isti problemi dok mu se laptop pali treba pricekati 5-10 min da bi mogao uopce na nesto kliknuti dali to moze biti zbog jednog errora na hdd. Testirao sam hdd sa hdd tune i bila je jedna crvena kockica pa sam ju repairao i nestala je ali se sad opet pojavila. Molio bih za pomoc jer je frendu hitno treba mu laptop.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Poskeniraj PC sa nekim alatima protiv gamadi.
Cim je program kod skeniranja dosao do tog bad sektora ondamah se laptop ugasio dali je moguce kako taj bad sektor izolirati da ne smeta pri radu
Da ne otvaram novu temu, napisati ću tu......
Radi se o tome kako mi je prijateljica kupila u Linksu laptop HP (mislim da se radi o ovom modelu HP 15-r264nm M3J42EA) koji je koštao nešto više od 4000,00kn. Evo na brzinu specke:
ProcesorIntelProcesor tipCore i5Procesor model5200U 2,20 GHz
Radna memorija (RAM)4 GB
Tvrdi disk (HDD)1000 GB
GrafikanVidiaGrafika modelGeForce 820M
Operacijski sustavFreeDOS
Ekran15.6''Maksimalna rezolucija1366x768
Optička jedinicaDVD RW
ZvučniciStereo
MikrofonDa
KameraDaRazlučivost [Mega Pixel]0.00
HDMIDa
FireWireNe
USB 2.02
USB 3.01
eSATANe
Express CardNe
Čitač karticaDa
Mreža10/100
Bežična mreža802.11 b/g/n
BluetoothDa
ProizvođačHP
Hardverski prilično dobar. E sada problemi. Laptop je kupljen u Zadru u trećem mjesecu 2014. Prvi kvar na Hard disku se pojavio nakon sedam mjeseci i popravak je bio u REEM electronic-u ovlaštenom servisu za HP prijenosna računala u Zadru. Nakon skoro mjesec dana od kvara predigla je laptop koji je radio nešto više od dva mjeseca a potom se dogodio kvar opet na Hard disku. Tada su ga poslali na servis u Zagreb. E sada ....
Prijateljica traži drugi/novi laptop u toj cijeni ili produženu garu od 12+24mj. Trenutno je garancija istekla i produžena je za period samo što je bio na popravku. Links traži da ona predigne laptop ,a ona ne želi. Trenutno koristi zamjenski. Tri-četiri puta se je mejlala (tražila zamjenu i sl.) sa podrškom Linksa ali oni ne izlaze u susret kupcu/korisniku.
Mislim da će se dogoditi isti kvar za dogledno vrijeme jer je jednostavno naletjela na takav prijenosnik.
Volio bih čuti vaša mišljenja i prijedloge kako i što napraviti!!!
HVALA
Pa diskovi crkavaju, nije da je cijeli laptop odmah sranje.
Na stranu s tim - neka na postojeći jednostavno produži jamstvo.
Inače laptop sa i5 5200U nije mogla kupiti 2014. godine s obzirom da je taj procesor tek izašao u 2015. godini.
Što se zakona i njezinih zahtjeva tiče - nije u pravu. Mogu komotno odbiti njezin zahtjev i povrh toga naplatiti joj ležarinu koja je jasno navedena u njihovom cijeniku. Ono što može inzistirati da joj daju novi disk i ubuduće pripaziti da dok prijenosnik radi malo nježnije s istim barata, jer sam 99% siguran da dok radi ne postupa s njim nježno i tu u biti leži razlog krepavanja diska.
Pa diskovi crkavaju, nije da je cijeli laptop odmah sranje.
Na stranu s tim - neka na postojeći jednostavno produži jamstvo.
Inače laptop sa i5 5200U nije mogla kupiti 2014. godine s obzirom da je taj procesor tek izašao u 2015. godini.
Što se zakona i njezinih zahtjeva tiče - nije u pravu. Mogu komotno odbiti njezin zahtjev i povrh toga naplatiti joj ležarinu koja je jasno navedena u njihovom cijeniku. Ono što može inzistirati da joj daju novi disk i ubuduće pripaziti da dok prijenosnik radi malo nježnije s istim barata, jer sam 99% siguran da dok radi ne postupa s njim nježno i tu u biti leži razlog krepavanja diska.
Možda proc nije taj koji sam naveo, ali što se tiče harda sigurno nije bilo do korisnika. Jer znam slučaj kod rođe koji je isto tri harda promjenio na HP PROBOOK.... i nikako nije mogo na zelenu granu. Uvijek mu crkne... i vjerujem da je negdje u transportu pao ili tako nešto i da je jednostavno problem u matičnoj i da tu nema pomoći.
A što se tiče prava, informirali smo zaštitu potrošača i dali su nam savjet da tražimo novi ili produljenje garancije. U slučaju negativnog odgovora da se obratimo tržišnoj inspekciji. E sada neznamo koliko daleko ići jer je odgovor negativan.
A što se tiče ležarine... dao bi ja njima ležarinu kad drže laptop na servisu dva mjeseca i još ti ne produže garanciju...
Jamstvo vam i jesu produzili za vrijeme trajanja servisa i sasvim je u redu da vasa kolegica ima svoje zahtjeve ja vam samo govorim da s zakonske strane oni su svoje obaveze ispunili kako se ne bi kasnije neugodno iznenadili i potrosili hrpu zivaca. Moj savijet, kao i svima koji uzimaju prijenosnike je da uvijek uzmu dodatno jamstvo na dvije ili tri godine. Svaki kvar uvijek za sobom povlaci cijenu barem koliko iznosi taj produzetak i na kraju dana se isplati.
Sto se tice, nije do nje, ona pazi. Ja nikome ne vjerujem oko toga. Da svi paze ne bi im uzimao novce za ciscenje, zamjenu potrganih nosaca, panela i ostalog :-)
Jucer je bas kolega udario ruksakom u stok vrata, naravno da nikad nije nista udario s laptopom, ali s ruksakom (u kojem se taj isti laptop nalazi) jesr, zato sad i mora platiti novi ekran.
