Muljaža na servisu

poruka: 38
|
čitano: 20.534
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

samo ti fino lijepo prijavi državnom inspektoratu i prijeti da češ ih prijavit na udrugu potrošač itd...i budi dosadan sa pozivima i svime do bola...tako sam ja dobio novi tv a na starom istekla garancija...al sam bio dosadan...bar jedan poziv na dan...mislim da su me sanjali :D

...train hard, feel good, never give up...
15 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

 

 

Gledaj,lap.je kod mene s nekomp.dijelom (optika) i takve čak reklamiraju da ugrađuju na svojim  stranicama.To nema veze s Asusom.Inače bi koliko znam morali ugraditi isti disk ili onaj koji je najslič.orig.,a ne kakvu kopiju.Evo sa stranice sa djelovima http://www.asusparts.eu vidno je da nije nemoguće doći do identičnog ovom koji je bio tvornički .

Eto sada je na meni ako ću što poduzeti. Ako su rekli da je to to onda šta imam i slati,znači po njima je sve uredno i uzmi ako ćeš jedino ga mogu sam doma servisirati,inače je pod gar.! Stavili su mi nešto ovako   http://www.ebay.com/itm/Dell-DVD-CD-Rewritable-Drive-Model-DS-8A5SH-Dell-8RK1G-T-/260922612279?pt=PCC_Drives_Storage_Internal&hash=item3cc0331a37  ,,,pojma nemam otkud su to izvukli.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2012 12:49 (Ludacris).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Rekli su ti vec...

 

Sve lijepo dokumentiraj (emailovi, primke, racun, jamstvo...) i, zajedno s prijavom (zahtjevom za provodjenjem inspekcijskog nadzora zbog povrede prava potrosaca), pisano uputi na adresu Drzavnog inspektorata. Ne zaboravi dodati i da zelis da ti se ugradi originalni dio ili preda novi laptop ili sto vec zelis (oni ce vec znati sto mozes dobiti ;)) Pritom se pozovi na dio u jamstvu koji spominje originalne dijelove proizvodjaca (sigurno pise negdje na jamstvenom listu ili na primci ovlastenog servisera).

Prije svega ovoga mozes i servisu pisano uputiti isti zahtjev na koji su se duzni ocitovati u roku 15 dana. Ako ne odgovore ili odgovore negativno, onda i njihov odgovor (zajedno sa svojim upitom njima) dodaj u prijavu.

 

U roku tjedan-dva-tri, inspektor kojega zapadne tvoj predmet izlazi na teren i, ako se pokaze da si u pravu, sve ce se vrlo brzo rijesiti (ili servisu idu kazne dok se ne rijesi, pa do kad im se to isplati...).

 

Sretno!

15 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

tako ti je meni bilo sa tv-om...sad malo offtopic al moram...imao sam plazmu i sve fino bilo u redu nisam je puno ni koristio kad jedan dan gledam tv i slika odjednom nestane...garancija naravno istekla ja fino na servis i da vidim šta je plazma panasonic 6 i nešto je platio...zovu mene za par dana otišao panel od tv popravak i ugradnja duplo nego što dode tv ako hoću mogu doć vidjet ja dođem lijepo on mi pokaže ja reko ja za to nisam kriv nema sanse da unutarnji panel pukne a da vanjski panel ne pukne a kažete moja krivica ja razbio...i kažu mi mogu ga odma uzet ili da ga oni mi ga vrate ja naravno nisam htio sve fino prijavio ovlaštenom kontakt centru za hrvatsku i bio dosadan i svašta zvao pa šta je s time jeste se uspjeli dogovorit i na kraju dobio novi tv...znači može se kad se hoće i kad se ima volje...a rekli su mi svi da sam lud da mi nitko neće dati novi tv pa sam ga dobio nakon što sam zaprijetio državnim inspektoratom pa potrošački kod itd...oni su tebi njega uvalili jer tamo neki kinezi proizvode jeftiniji itd...samo ti lijepo to prijavi ovlaštenom zastupniku za hrvatsku i prijavi asusu gdje već imaju svoju podružnicu za to sve...jer ako je pod garancijom mora ti staviti ORIGINALNI DIO...

...train hard, feel good, never give up...
12 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Mogu li dobiti mail od Acerove tvrtke ili web imam ih i ja nesto pitat ?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

pozz svima..ako smijem ja bih dao mali savjet svima koji imaju problema sa svojim laptopima, posebno novima. Ako vam se pokvari novi laptop, prije nego ga pošaljete u ovlašteni servis posjetite udrugu za zaštitu potrošača i tamo se dobro raspitajte o svojim pravima. Jednom kada laptop pošaljete na servis možda ste već prokockali šansu da ostvarite svoja prava i prođete bolje. Ja sam imao velikih problema sa svojim asusom n56 starim mjesec dana i jako neugodnih iskustava sa MR servisom, ali je servis sfušao popravak tako da sam dobio novu priliku za borbu sa njima i na kraju svega ( uz pomoć savjeta iz udruge za zaštitu potrošača uspio sam dobiti novi laptop ). O djelatnicima MR servisa nemam za reći ništa dobroga, ali to ovdje neću sada iznositi.

Bilo bi dobro da svi budete upoznati sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača ( članak 5. st2. ) te odredbama Zakona o obveznim odnosima ( čl. 400, čl  401., članak 410. ).

Ta prava ostvaruju se prema prodavatelju laptopa, ne prema ovlaštenom servisu.

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.1.2013 19:20 (hrc987).
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Muljaža na servisu

Hi! jednu sam situaciju ja imao i sa bivšim HG Spotom,

 

 

Laptop je bio na servisu 3 puta

 

 ukupno 3 mjeseca, i svaki put je vraćen u HG Spot, 43-44 dan, da bi se potpisalo da je došao, zatim otvorilo laptop, i odmah vratilo nazad..... ali nije prekoračen rok od 45 dana, tako da nisam imao pravo na povrat novca.....

 

 

doduše, dal sam za to trebao krivit MSAN ili HG spot neznam, nesjećam se više ni ja, al je HG spot uzeo novce za njega, tako da su oni krivi u mojim očima...

 

 

onaj tko puno radi, kupuje, popravlja, mora imat svakakva iskustva,

najžalosnije je to da je u Hrvatskoj IT spao na prodaju komponenti i laptopa, gdje čovjek mora bit trgovac, a ne informatičar..... odnosno IT doduše kao grana (industrije) i nepostoji....

 

dok se "susjedovi" sinovi uspjevaju zaposlit kao "kvazi" mehaničari, koji nemaju pojma šta rade, a napredna Informatika im je i particiranje diska.

{#}

HD Portal - pogled u svijet visoke rezolucije www.hdportal.eu
8 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu
Objavljujem ovdje jer je ovo najslicnija tema koju sam nasla.
Radi se o Samsungu galaxy s7.
8.3. Mobitel je poslan na servis (preko tele2)radi unistenog displaya.
Tek pocetkom 4. Mjeseca rekli su da je otisao display i da treba novi.
Par dana nakon platila sam 1700 kn za popravak.
Od toga sam zvala vec 3 4 puta i svaki put kazu da ce doci sljedeci tjedan,da popravljaju ili da cekaju dio.
Sada cekaju dio.
Mene zanima imam li ja neko pravo zaliti se s obzirom na to da sam im platila za popravak.
 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice