Links - problem s reklamacijom - riješen! zaključana tema

poruka: 62
|
čitano: 19.826
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Mozes ti ocekivati sto hoces, ali procedura je jasna , vidi Iggyev post.

Ovlasteni servis, popravak , ako nejde, oni autoriziraju zamjenu, cijelog uredjaja ili komada hardvera.

Sve ostalo je dobra volja trgovca.

Btw ti nisi kupio (na prvi pogled) neispravan uredjaj. Radio je dok nije zavrsio u servisu na dodatnoj ugradnji. To ce trgovcu biti dodatan argument da je on "cist".

Ne kazem da nisi u pravu, samo kazem kako stvari stoje zakonski.
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...
Old Iggy kaže...

"Bijela točka" - ako je piksel u pitanju, to je normalno. Ako je nešto veće, nije. Bez obzira o tvojoj definiciji "novo".

Nitko ovdje ne može ništa "znati" bez prave dijagnostike, što može samo ovlašteni servis (ne i npr. Links). Servisira se i uređaj "izvađen iz kutije", a posebno ovaj koji je već imao i nekakav rad.

Što trgovci rade vani je potpuno nebitno. Zašto nisi dobio novi TV u Austriji?

 

 Novi TV u Austriji sam mogao dobiti ali zašto bi uzeo novi kada sam mogao dobiti isti sa upola manjom cijenom i to sa jednim pokvarenim USB portom, TV kao TV upališ i gledaš sa 3-4m udaljenosti a USB na tv-u u životu nisam koristio jer ionako imam PC spojen tako da ako bilo šta trebam mogu preko računala. Da koristim laptop sa 3-4m udaljenosti ne bi vidio navedeni problem niti bi se brinuo oko njega ali ako dnevno moram raditi na uređaju 3-4 sata onda mi to smeta, pogotovo ako je novo! TV i dan danas radi nikakvih problema osim navedenog USB porta a koga briga za isti..

Brate mili šta mi vrijedi ako mi za mjesec dana rada laptop krepa skroz i onda vodi brigu unutar 36 mjeseci koliko jamstvo traje da ti zamjene za drugi ili da ga "stručno krpaju i griju" na servisu.. Svakako sam siguran da sam laptop kupio negdje u uređenoj državi da bi drugi davnih dana dobio..

Imaš u prvom postu sliku sa lijeve strane sa mojom kamerom i desno zapravo kako je to netko uslikao sa boljom, eto tako ti ta "bijela mrlja/točka izgleda" čisti problem kada se LCD spaja sa plastikom pa se očito ljepilo dobro se spoji koje drži te dvije "ne znam kako da kažem pa budem nazvao komponente".

Kupovina pokvarene robe je jedno, nema veze s ovim.

Na videu ne vidim ništa, ako je ovo s ove slike opet ne vidim je li neka sitnica ili je pak u pitanju oštećen panel koji se opet lako promijeni.

Ako crkne u jamstvu, servis. Ne ide samo tako zamjena. Kako kod nas tako i vani, procedure su iste. Ako ti trgovac izađe u susret super, no to nije tvoje zakonsko pravo.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Old Iggy kaže...
donzega kaže...
Old Iggy kaže...

"Bijela točka" - ako je piksel u pitanju, to je normalno. Ako je nešto veće, nije. Bez obzira o tvojoj definiciji "novo".

Nitko ovdje ne može ništa "znati" bez prave dijagnostike, što može samo ovlašteni servis (ne i npr. Links). Servisira se i uređaj "izvađen iz kutije", a posebno ovaj koji je već imao i nekakav rad.

Što trgovci rade vani je potpuno nebitno. Zašto nisi dobio novi TV u Austriji?

 

 Novi TV u Austriji sam mogao dobiti ali zašto bi uzeo novi kada sam mogao dobiti isti sa upola manjom cijenom i to sa jednim pokvarenim USB portom, TV kao TV upališ i gledaš sa 3-4m udaljenosti a USB na tv-u u životu nisam koristio jer ionako imam PC spojen tako da ako bilo šta trebam mogu preko računala. Da koristim laptop sa 3-4m udaljenosti ne bi vidio navedeni problem niti bi se brinuo oko njega ali ako dnevno moram raditi na uređaju 3-4 sata onda mi to smeta, pogotovo ako je novo! TV i dan danas radi nikakvih problema osim navedenog USB porta a koga briga za isti..

Brate mili šta mi vrijedi ako mi za mjesec dana rada laptop krepa skroz i onda vodi brigu unutar 36 mjeseci koliko jamstvo traje da ti zamjene za drugi ili da ga "stručno krpaju i griju" na servisu.. Svakako sam siguran da sam laptop kupio negdje u uređenoj državi da bi drugi davnih dana dobio..

Imaš u prvom postu sliku sa lijeve strane sa mojom kamerom i desno zapravo kako je to netko uslikao sa boljom, eto tako ti ta "bijela mrlja/točka izgleda" čisti problem kada se LCD spaja sa plastikom pa se očito ljepilo dobro se spoji koje drži te dvije "ne znam kako da kažem pa budem nazvao komponente".

Kupovina pokvarene robe je jedno, nema veze s ovim.

Na videu ne vidim ništa, ako je ovo s ove slike opet ne vidim je li neka sitnica ili je pak u pitanju oštećen panel koji se opet lako promijeni.

Ako crkne u jamstvu, servis. Ne ide samo tako zamjena. Kako kod nas tako i vani, procedure su iste. Ako ti trgovac izađe u susret super, no to nije tvoje zakonsko pravo.

 Otvori navedeni video na jubitou i sve će ti biti jasno.. Pametnom dosta da zaključi kako je kvar hardwerski i da software ne bude riješio navedeni kvar.

17 godina
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Ja još uvijek ne razumijem zašto je problem uzeti laptop pa ako se kvar dogodi lijepo ga vratiš natrag i tada bi sasvim sigurno dobio drugi uređaj.

znam da to uzima vrijeme ali ti imaš garanciju na njega.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
toxic kaže...

Ja još uvijek ne razumijem zašto je problem uzeti laptop pa ako se kvar dogodi lijepo ga vratiš natrag i tada bi sasvim sigurno dobio drugi uređaj.

znam da to uzima vrijeme ali ti imaš garanciju na njega.

 Ne želim radi problema s ekranom i kraj priče, imam pravo odbiti uređaj sa servisa koji ima manu, lijepo mi objasnili u udruzi potrošača.

17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Ne kupujem nist osim naj osnovnijih stvari u ducanima, sve ostalo Amazon. Nikad drame, komplikacija ili izdrkavanja na moj racun.
Taj notebook si mogel dobit na Amazonu za soma kuna vise sa SSD i 1 TB HDD.
13 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
NEW_MAN kaže...
Ne kupujem nist osim naj osnovnijih stvari u ducanima, sve ostalo Amazon. Nikad drame, komplikacija ili izdrkavanja na moj racun.
Taj notebook si mogel dobit na Amazonu za soma kuna vise sa SSD i 1 TB HDD.

 Prvobitno sam mislio kupiti Dell Alienware ali kako mi je propao put u Connecticut sljedeće godine u prvom mjesecu odustao sam i odlučio uzeti kod nas prijenosnik, baš u navednom dućanu u kojem kupujem godinama ali eto ispalo je kako je ispalo inače tu i tamo nešto sa ebaya uzmem ali hebiga amazon nisam prakticirao do sada nikad..

Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 11:32 (donzega).
13 godina
neaktivan
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Neda mi vrag mira i odem na službeni Lenovo site kad ono vidim da mi garancija teče od 9. mjeseca 2017 a ja kupio laptop 13.11.2017? Pa tko tu koga?

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

-ne daj se 'tjerati' u servis i sl. .. jedini s kim imaš ugovorni odnos je trgovac i njega možeš pritiskati dok se stvar ne riješi.

-ako je garancija već aktivirana, znači da je konkretan primjerak već vraćen.. i jednako imaš pravo vratiti, tražiti novac. Bez nagodbe ili popravka. Muljaju s robom, sad imaš i konkretan dokaz, prijavi.

 

ponovo, upozorenje, što je neka stvar skuplja (pc) to je rizičnija u našim trgovinama. Veći problemi kad se problem-kvar pojavi.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...
Old Iggy kaže...

Kupovina pokvarene robe je jedno, nema veze s ovim.

Na videu ne vidim ništa, ako je ovo s ove slike opet ne vidim je li neka sitnica ili je pak u pitanju oštećen panel koji se opet lako promijeni.

Ako crkne u jamstvu, servis. Ne ide samo tako zamjena. Kako kod nas tako i vani, procedure su iste. Ako ti trgovac izađe u susret super, no to nije tvoje zakonsko pravo.

 Otvori navedeni video na jubitou i sve će ti biti jasno.. Pametnom dosta da zaključi kako je kvar hardwerski i da software ne bude riješio navedeni kvar.

Na videu baš ne vidim (ako je to ovaj koji si stavio u prvom postu), na slikama se bolje vidi. nema tu SW greške.

donzega kaže...
toxic kaže...

Ja još uvijek ne razumijem zašto je problem uzeti laptop pa ako se kvar dogodi lijepo ga vratiš natrag i tada bi sasvim sigurno dobio drugi uređaj.

znam da to uzima vrijeme ali ti imaš garanciju na njega.

 Ne želim radi problema s ekranom i kraj priče, imam pravo odbiti uređaj sa servisa koji ima manu, lijepo mi objasnili u udruzi potrošača.

Naravno da imaš pravo odbiti. Samo dobro pregledaj kod dolaska.

Ono što me muči je zašto uopće problemi kad je servisima itekako isplativo to riješiti, ne kemijati.

Što se jamstva tiče, izgleda da se odnosi na tvorničko jamstvo, tad je roba isporučena distributeru, s dvije godine jamstva i standby vremenom (zato ističe u siječnju 2020).

17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...

Neda mi vrag mira i odem na službeni Lenovo site kad ono vidim da mi garancija teče od 9. mjeseca 2017 a ja kupio laptop 13.11.2017? Pa tko tu koga?

 E ovo je već ozbiljna stvar.

Prijavi svim nadležnim institucijama da im više na pamet ovo ne pada..

 

8 godina
protjeran
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...

Neda mi vrag mira i odem na službeni Lenovo site kad ono vidim da mi garancija teče od 9. mjeseca 2017 a ja kupio laptop 13.11.2017? Pa tko tu koga?

 

Vjeruj mi, nije izasao iz tvornice na pakiranje na dan kad si ga kupio.

 

Taj datum je vjerojatno kad je on registriran u centralnom skladistu u EU.

 

Zato i postoji "registriranje" prilikom kupnje.

 

Primjerice, MSI laptop kad kupis, dobijes 2g jamstva, i sa registracijom dobijes bonus od 3 mjeseca dodatnog jamstva.

17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
toxic kaže...
donzega kaže...

Neda mi vrag mira i odem na službeni Lenovo site kad ono vidim da mi garancija teče od 9. mjeseca 2017 a ja kupio laptop 13.11.2017? Pa tko tu koga?

 E ovo je već ozbiljna stvar.

Prijavi svim nadležnim institucijama da im više na pamet ovo ne pada..

 

Nema što prijavljivati jer mu jamstvo od dvije godine traje duže od onog koje bi imao od prodajnog datuma.

Na stranu što to nije referentna informacija.

17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Old Iggy kaže...
toxic kaže...
donzega kaže...

Neda mi vrag mira i odem na službeni Lenovo site kad ono vidim da mi garancija teče od 9. mjeseca 2017 a ja kupio laptop 13.11.2017? Pa tko tu koga?

 E ovo je već ozbiljna stvar.

Prijavi svim nadležnim institucijama da im više na pamet ovo ne pada..

 

Nema što prijavljivati jer mu jamstvo od dvije godine traje duže od onog koje bi imao od prodajnog datuma.

Na stranu što to nije referentna informacija.

 Da, u pravu si, nisam pažljivo čitao.

13 godina
neaktivan
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Ja na navedeni uređaj moram imati 36 mjeseci garancije to tako piše na službenom papiru koji sam dobio od strane dućana tako da mi ovo sa jamstvom sada jako jako sumnjivo.

Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 12:21 (donzega).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...

Ja na navedeni uređaj moram imati 36 mjeseci garancije to tako piše na službenom papiru koji sam dobio od strane dućana tako da mi ovo sa jamstvom sada jako jako sumnjivo.

Ti imaš jamstvo od tri godine (ako tako piše u jamstvenom listu), no ne tvorničko.

Jamstvo RH ionako nema veze s proizvođačem već distributerom / uvoznikom / trgovcem.

16 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Čitatelj kaže...
..

 

Zato i postoji "registriranje" prilikom kupnje.

 

Primjerice, MSI laptop kad kupis, dobijes 2g jamstva, i sa registracijom dobijes bonus od 3 mjeseca dodatnog jamstva.

- registracija nema veze s osnovnom garancijom, samo kao dodatni bonus... za kranjeg kupca garancija počinje teči od dana prodaje i u ovom slučaju je 2god. Što god proizvođač dodatno daje, je samo opcija, reklama, poslovanje i uopće ne treba uspoređivati različite brandove pa čak i iste za drugi kanal-distribuciju. To može biti kriterij prilikom kupnje, npr asusova za kvar u prvoj godini se dobijao novi lap uz popravak starog, toshiba itd.. kao i trgovina gdje se nešto kupuje. Tako se gradi 'the-brand'-image. Nasuprot ovim se to gubi.

 

edit: .. jamstvo, uobičajeno kao minimum je 2g. većina ima dodatno, 3-5g. To direktno ovisi o nabavnoj cijeni, ugovoru dostributera-proizvođača, pa i u slučaju da takvu garanciju daje npr trgovac.. za kupca je sporedno tko daje garanciju. Treba se zato držati trgovca, s njim sve probleme riješavati... pa da ni nema proizvođačke garancije, do 2g je odgovornost trgovca za ispravnost (nedostatke). Kupac bira po kojoj osnovi će reklamirati kvar-nedostatak. No, u ovom slučaju, nije problem trajanje garnacije, treba inzistirati na povratu robe-novca, jer jednostavno se to ne smije dešavati, kad se desi, mora pasti na teret trgovca-distributera-proizvođača kao pozitivna praksa, pristojan odnos prema kupcu. Na civiliziranom zapadu je to normalno... želimo to i ovdje.

-nije stvar zakona, nego odnosa prema kupcu-potrošaću. Trgovac to jednostavno 'mora' ako želi graditi pozitivan image. Za sam kvar, naravno, nije kriv trgovac, jer on je samo trgovac (osim, ako je znao, ako je preprodao poluispravnu robu, koja je već reklamirana bez upozorenja kupcu i jasno istaknute mane, time i sniženja.. itd.)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 12:28 (ihush).
16 godina
odjavljen
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Kome li si ti sto skrivio u proslom zivotu da dobijes pokvarene stvari kao novo (dva laptopa, televizor... ) .

Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Mrgud Veliki kaže...

Kome li si ti sto skrivio u proslom zivotu da dobijes pokvarene stvari kao novo (dva laptopa, televizor... ) .

 

Mozda je samo picnic sindrom, nista vise.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Mrgud Veliki kaže...

Kome li si ti sto skrivio u proslom zivotu da dobijes pokvarene stvari kao novo (dva laptopa, televizor... ) .

 Ako ti kažem da sam kupio 6S isto vani i da sam na uređaju imao dodatno apple jamstvo kao njihov apple care jer je uređaj naručen iz SAD-a kada mi je ekran pukao tu ga nisu htjeli priznati već su rekli da oni nisu ovlašteni za to te da ga moram slati van.. Oni mi tu nisu htjeli jamstvo priznati smijat ćeš se još više ali dobro kaj je tu je, dobio sam povratnu informaciju iz Linksa izašli su mi u susret i odobrili su mi zamjenu za novo prijenosno računalo na čemu sam im i više nego zahvalan. Doduše SSD koji sam naknadno kupio mi ne mogu reklamirati već ga moram preuzeti kao takvog, bilo prošlo naučio i idemo dalje..

 

Kao krajnji korisnik i više sam nego zadovoljan što su izašli u susret prvenstveno iz razloga što uvijek idem kod njih i radi ovoga im moram ostaviti pozitivnu recenziju opet tko zna kako bi bilo da sam "neuk" i da nemam pojma o hardweru i o računalnoj opremi, bilo kako bilo sretan početak vikenda.. 

 

Sada opet muke koji laptop uzeti :D Lenovo bi ali mislim kako nebum više :D

17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...
Mrgud Veliki kaže...

Kome li si ti sto skrivio u proslom zivotu da dobijes pokvarene stvari kao novo (dva laptopa, televizor... ) .

 Ako ti kažem da sam kupio 6S isto vani i da sam na uređaju imao dodatno apple jamstvo kao njihov apple care jer je uređaj naručen iz SAD-a kada mi je ekran pukao tu ga nisu htjeli priznati već su rekli da oni nisu ovlašteni za to te da ga moram slati van.. Oni mi tu nisu htjeli jamstvo priznati smijat ćeš se još više ali dobro kaj je tu je, dobio sam povratnu informaciju iz Linksa izašli su mi u susret i odobrili su mi zamjenu za novo prijenosno računalo na čemu sam im i više nego zahvalan. Doduše SSD koji sam naknadno kupio mi ne mogu reklamirati već ga moram preuzeti kao takvog, bilo prošlo naučio i idemo dalje..

 

Kao krajnji korisnik i više sam nego zadovoljan što su izašli u susret prvenstveno iz razloga što uvijek idem kod njih i radi ovoga im moram ostaviti pozitivnu recenziju opet tko zna kako bi bilo da sam "neuk" i da nemam pojma o hardweru i o računalnoj opremi, bilo kako bilo sretan početak vikenda.. 

 

Sada opet muke koji laptop uzeti :D Lenovo bi ali mislim kako nebum više :D

To da se ne priznaje raznorazno jamstvo je čest slučaj.

Ja bi Lenovo, ali ThinkPad.

14 godina
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Pa Links ima pravilo da mozes trazit povrat sredstava u nekom roku makar sve bilo u redu snjim. Pozovi se na to mozda?

Burek s mesom
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Osobno nastojim kupovati sve prek weba u zadnjih par godina. barem ono što mogu. Ako primjetiš neki kvar, kažeš da ti se artikl ne sviđa, vratiš natrag i doviđenja, vjerojatno zato i ima toliko škart robe po dućanima koja se prodaje kupcima koji dođu u dućan jer onda im rade problem s povratom, dok to ne mogu raditi preko web shopa.

 

Inače, dosta stvari koje sam kupio u zadnjih par godina je imalo neku grešku, a i znam dosta ljudi kojima se dešava ista stvar i to nonstop... Nešto je trulo po tim našim trgovinama već duže vrijeme, pogotovo s elektroničkom opremom.

Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 17:47 (lllnuclearlll).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
lllnuclearlll kaže...

..

Inače, dosta stvari koje sam kupio u zadnjih par godina je imalo neku grešku, a i znam dosta ljudi kojima se dešava ista stvar i to nonstop... Nešto je trulo po tim našim trgovinama već duže vrijeme, pogotovo s elektroničkom opremom.

 -cijena/tržište (kupovna moć većine, mali za velike distributere i pravu ponudu koja može otrpjeti normalne kvarove-škart..). Trgovci su dio tog, uzima se jeftilen.. ponekad na sivo, sumnjivih garancija i sl.

ponovo, što je računalo/komponenta skuplja/exkluzivnija, to je veća šansa da se nešto desi, jer ako ništa drugo šalju ne test u bug, serviseri se igraju dok im je u rukama i sl... obične stvari iz niže klase su pošteđene toga i nema posebnog razloga npr otezati s garancijom, pa čak na trošak-štetu trgovca (nije isto progutati 2kkn ili 12kkn..).

 

edit: kupac to 'mora znati' i provjeriti jel baš sve origigi zapakirano, još bolje, tražiti provjeru prije preuzimanja (paljenje-demo), ako to trgovac ne dozvoljava odluka je kupiti-nextati.. na kupcu kao i rizik ili se tad napravi dogovor.. upravo za ovakav slučaj. Zakon ne može baš puno. Tad je prednost kupnje na daljinu, jednostavan povrat (bez razloga, tj reklamacije)..

 

ali, treba razlikovati, povrat nezadovoljnog kupca, ispravna roba, i reklamaciju (po osnovi ganrancije ili odgovornosti trgovca za nedostatke). Povrat može samo za ispravno, provjerava se ispravnost. Tad je potrebno dokazivati da je upravo takvo bilo stanje oobox.. a to nije lako (dokazati). Predost je samo za povrat, kad je roba ispravna. Kad postoji problem, tad je kupac više na milosti trgovca koji će zbog pozitivnog imagea napraviti sve u koristi kupca (ne zbog nekog nepostojećeg zakona..), dok kod nas, to postane teško, recipročno cijeni-riziku.

 

edit-2:

-u ovom slučaju nije povrat, nego reklamacija.. neispravnost/kvar/problem, pod garancijom. Tad je trgovac 'čist', tj on prebacuje stvar na servis, koji uvažava garanciju u otklanja kvar ili odobrava izdavanje nove-zamjene robe. Ako kvara nema, tad je lažna reklamacija i moguć račun. Servis mora stojati iza tog, ugledom, dokazima, radnim nalogom. Kupac pak ima pravo inzistirati da novo bude ispravno, no to zakon ne definira precizno.. recimo da je ovo u par dana nešto što mora proći pod takvu praksu, tj ako je nešto neispravno-novo, tad kupac ima pravo ne reklamirati-poravljati nego baš dobiti novo. .. no to trgovac, servis, distributer (sveto trojstvo) lako odbiju, izgraju zrende.. jer trgovac ne mora ništa bez takvog naloga servisa, dok servis radi kako radi.. i sve se svodi na to da servis odlučuje što su ''činjenice''.. npr kad kaže da je SW (reinstall OSa).. tj, nije kvar. Da je bio kvar? Što tad? Ako nije? (da je kupljeno na daljinu, običan povrat u 14 dana bi bio moguć) ali kupljeno u prostorijama trgovine ne spada pod tu odgovornost trgovca (i upravo zato, kupac može inzistirati na testiranju prije kupnje, ili-ili.. ili mu trgovac 'obeća' da će vratiti-zamijeniti ukoliko nešto nije OK). Zakon? Teško, jer ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 18:08 (ihush).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Offtopic .. Sto se tice novog modela , netko je pitao gore, mi doma vec godinama furamo samo thinkpadove, i ne pada mi na pamet nista drugo.. bacam ih u torbe na putivanjima, sunce, plaza, pjesak, birtije.. nikad problema, hardver uvijek odlicno izbalansiran..

Btw za opa - hardwer ne postoji , postoji hardver ili eng hardware.
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
mcf kaže...
Offtopic .. Sto se tice novog modela , netko je pitao gore, mi doma vec godinama furamo samo thinkpadove, i ne pada mi na pamet nista drugo.. bacam ih u torbe na putivanjima, sunce, plaza, pjesak, birtije.. nikad problema, hardver uvijek odlicno izbalansiran..

Btw za opa - hardwer ne postoji , postoji hardver ili eng hardware.

 Haha da sluzbeni sam imao i slazem se da su kao kamen mada uvijek pazim na stvari, pogotovo elektroniku jer uvijek gledam da mi traje nesto sto kupim jer ne volim cesto mjenjati stvari, kad sam bio mladi jbg kupovao sam jeftinije sto nije nuzno bilo losije, jos bolje sve sto je bilo kupljeno pod "skart, lose" bilo je cak duze ispravno i radilo nego u danasnje vrijeme. Imam dan danas r51 laptop tko zna za Lenovo znat ce da je kvalitetno napravljen.

 

Eto Links je izasao u susret i dali su da napravim reklamaciju za drugi uredaj, na tome sam im zahvalan iako i je uzasno krivo sto se to nije koglo odma isti dan odobrit, nema previse muckanja, iskusni serviser zna da se na takvom uredaju ne isplati stavit novi ekran kao ni gpu vec dati novi uredaj i takva praksa treba biti. Ja ne vidim nista lose u tome da oni takav uredaj zamjene kupcu za drugi i bez servisiranja prodaju za recimo 3999 kao roba sa greskom ili slicno, sad koliko je pravno da se garancija na uredaj ne da ha moze se realno, netko bi si ga kupio i opet bi ducan bio sa njim na nuli, kupac bi bio zadovoljan a reputacija na visem nivou.

 

16 godina
neaktivan
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Ovo nema veze sa gpu-om, tu je oštećen/defektan panel. Znam jer imam isti problem doma na monitoru ali nekoliko puta slabije se vidi.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
"Eto Links je izasao u susret i dali su da napravim reklamaciju za drugi uredaj, na tome sam im zahvalan iako i je uzasno krivo sto se to nije koglo odma isti dan odobrit"

Eh sad vec cjepidlacis, links ti je izasao u susret, dao drugi uredjaj umjesto da ga posalje na servis na zamjenu panela (na sto je imao sva zakonska prava), pri cemu bi bio 30 dana bez laptopa.

Ali sad tebe smeta sta je sve trajalo dva dana a ne jedan :)))

Enivej, plus za links, i bravo za tebe sto si se izborio.. :)
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
mcf kaže...
"Eto Links je izasao u susret i dali su da napravim reklamaciju za drugi uredaj, na tome sam im zahvalan iako i je uzasno krivo sto se to nije koglo odma isti dan odobrit"

Eh sad vec cjepidlacis, links ti je izasao u susret, dao drugi uredjaj umjesto da ga posalje na servis na zamjenu panela (na sto je imao sva zakonska prava), pri cemu bi bio 30 dana bez laptopa.

Ali sad tebe smeta sta je sve trajalo dva dana a ne jedan :)))

Enivej, plus za links, i bravo za tebe sto si se izborio.. :)

 Ma sve 5 ne cjepidlacim vec samo kazem da su mogli zamjeniti novi display, novi laptop radi, nema problema kao i stari tako da sam zadovoljan. Sto se mene tice tema moze na lock, hvala svima koji su sudjelovali i podjelili svoja iskustva na kraju krajeva i misljenja. Bitno da je problem otklonjen sa obje strane od mene imaju pozitivan feedback i mogu i dalje očekivati od strane mene kupnju kod njih.

17 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Lako moguce da su vidli da se tu na forumu pljuje po njima a Bug je budimo realni jedini pravi IT casopis/portal u RH sa ogromnom publikom.

Linsku pohvale makar su te drkali, ali je prica zavrsila dobro.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice