Programer pocetnik 2013

poruka: 4
|
čitano: 5.606
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
Programer pocetnik trazi posao

Pozdrav!

Dakle kako naslov kaze trazim posao kao programer pocetnik. Prije slanja molbi na otprilike 50ak IT tvrtki htio bi cuti misljenje iskusnijih. Navesti cu svoje iskustvo i minimalne zahtjeve pa me zanima sto iskusniji misle o istom i imali li kakvih prijedloga.

Zavrsio sam program Programera internet aplikacija u ALGBRA-i. Nakon toga nastavio sam sa samoobrazovanjem uceci po knjizi i web referencama.

Knjiga: Programiranje C#4.0 - Razvoj Windows, Web i RIA aplikacija uz .NET i C# 4.0 (autori: Ian Griffiths, Amtthew Adams, Jesse Liberty)

Detaljna lista bi bila:

// od onoga sto sam dosada utvrdio
OOP - logika oop-a, modeliranje entiteta i veza
.NET - WCF WPF ASP WF, opcenito o CLR i IL
C# - imenski prostori, tipovi, komentari, varijable, izrazi, iskazi, metode, konstruktori, klase, svojstva, interfejsi, iskazi odabiranja i ponavljanja (if, switch, case, foreach, for, while, do), razine zastite, polja, naslijedivanje, polimorfizam, delegati (Action<T> Predicate<T> Func<T,TResult>), lambda izrazi, anonimne metode, pogreske i njihova obrada (iznimke), nizovi, List<T>, IEnumerable<T>, LINQ

// ono na cemu radim
rijecnici, datoteke i tokovi podataka, XML, rad s mrezom (WCF, protokoli, prikljucci), ado.net, sklopovi, niti i asinkroni kod, atributi i refleksija, wpf i silverlight, detaljno koristenje Visual Studia i programiranje koristeci ASP.NET

// poznajem osnove
XHTML, CSS, SQL & MS SQL Server

Web reference:
http://www.asp.net/web-pages/tutorials
http://www.dotnetspider.com/tutorials/
http://thenewboston.org/list.php?cat=15