Za ICTBussiness tv Vipov član uprave Adrian Ježina izjavio je da su već počeli polako sa implementacijom DOCSIS 3.1 u nekim dijelovima Zagreba. Znaći mijenjaju stare TC72000 modeme za nove.
Bnet - iskustva općenito ?
- poruka: 4.148
- |
- čitano: 1.704.972
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Koji su novi u pitanju?
TC4400.
Valjda :)
Pozz! Trenutno sam korisnik H1 telekoma i ostalo mi je pola godine ugovora. Dosad nisam imao s njima nekih vecih problema ali zadnjih nekoliko dana sve cesce i cesce pucanje veze i zamrzavanje slike na tv-u pa ozbiljno razmisljam o promjeni i prelazak na Bnet. Danas mi jedan njihov djelatnik govori da oni omogucuju prelazak kod njih i prije isteka ugovora sa nekim drugim u mom slucaju H1 te pokrivanje svih troskova prema starom operateru i da rade novu instalaciju i postavljanje novih kabela i da u startu omogucuju 50/10Mbit-a pa me zanima dali je vec neko imao slicnu situaciju i dali je ista od tog istina.
te pokrivanje svih troskova prema starom operateru .
Nek ti on to da napismeno :)
A da rade novu instalaciju, naravno da rade kad h1 i bnet rade na razlicitim tehnologijama. Nije da ce ti popravit nesto pa da ces kasnije imat bolje na h1/tcom/iskon/itd ako ti bnet sad ovo novo napravi :)
Imam jedno zanimljivo pitanje u vezi raskida ugovora. Produžio sam ugovor na 2 godine i dobio veću brzinu interneta uz istu cijenu. Super + 2D (Tv i internet) za 209 kn. Redovna cijena 239 kn, dakle popust nekih 30,00 kn mjesečno. Nove pogodnosti sam koristio nekih 7 mjeseci. U uvjetima piše ovo:
Naknada za prijevremeni raskid ugovora obračunava se ovisno o tome što je za korisnika povoljnije: mjesečna naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora ili naknada u visini popusta na robu i usluge koje je korisnik ostvario. Naknada se naplaćuje bez PDV-a. Naknada za priključak i aktivaciju usluge odnosi se na prvu aktivaciju usluge i svaku izmjenu vrste i opsega usluge, tj. sve kombinacije promjena između 1D, 2D i 3D paketa.
Moje pitanje je:
Kolika bi po vama trebala iznositi naknada za raskid ugovora, a sljedom ovoga što piše u pravilima "u visini popusta na robu i usluge koje je korisnik ostvario"?
a) Dakle 7x30 kn= 210 kn minus PDV znači 168,00 kn je iznos pogdnosti koje sam do sada dobio. a=168 kn
b) 168 kn + 1523,00 kn (jednokratna naknada za priključenje i aktivaciju usluge) b= 1691 kn
c) 17 mj ostatka ugovora x 209 kn - PDV = 2.842,40 kn c= 2.842,40 kn
d) nijedna od prethodne tri opcije
Imam jedno zanimljivo pitanje u vezi raskida ugovora. Produžio sam ugovor na 2 godine i dobio veću brzinu interneta uz istu cijenu. Super + 2D (Tv i internet) za 209 kn. Redovna cijena 239 kn, dakle popust nekih 30,00 kn mjesečno. Nove pogodnosti sam koristio nekih 7 mjeseci. U uvjetima piše ovo:
Naknada za prijevremeni raskid ugovora obračunava se ovisno o tome što je za korisnika povoljnije: mjesečna naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora ili naknada u visini popusta na robu i usluge koje je korisnik ostvario. Naknada se naplaćuje bez PDV-a. Naknada za priključak i aktivaciju usluge odnosi se na prvu aktivaciju usluge i svaku izmjenu vrste i opsega usluge, tj. sve kombinacije promjena između 1D, 2D i 3D paketa.
Moje pitanje je:
Kolika bi po vama trebala iznositi naknada za raskid ugovora, a sljedom ovoga što piše u pravilima "u visini popusta na robu i usluge koje je korisnik ostvario"?
a) Dakle 7x30 kn= 210 kn minus PDV znači 168,00 kn je iznos pogdnosti koje sam do sada dobio. a=168 kn
b) 168 kn + 1523,00 kn (jednokratna naknada za priključenje i aktivaciju usluge) b= 1691 kn
c) 17 mj ostatka ugovora x 209 kn - PDV = 2.842,40 kn c= 2.842,40 kn
d) nijedna od prethodne tri opcije
Nazovi službu za korisnike pa pitaj.
Tebi sigurno paše opcija a, ali njima je vjerojatno a+b+c+pitaj boga koji troškovi najzanimljivija.
Nekako ne vjerujem kako se iz ugovorene obaveze budeš izvukao jeftino, ipak je to hrvatistan.
Imam jedno zanimljivo pitanje u vezi raskida ugovora. Produžio sam ugovor na 2 godine i dobio veću brzinu interneta uz istu cijenu. Super + 2D (Tv i internet) za 209 kn. Redovna cijena 239 kn, dakle popust nekih 30,00 kn mjesečno. Nove pogodnosti sam koristio nekih 7 mjeseci. U uvjetima piše ovo:
Naknada za prijevremeni raskid ugovora obračunava se ovisno o tome što je za korisnika povoljnije: mjesečna naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora ili naknada u visini popusta na robu i usluge koje je korisnik ostvario. Naknada se naplaćuje bez PDV-a. Naknada za priključak i aktivaciju usluge odnosi se na prvu aktivaciju usluge i svaku izmjenu vrste i opsega usluge, tj. sve kombinacije promjena između 1D, 2D i 3D paketa.
Moje pitanje je:
Kolika bi po vama trebala iznositi naknada za raskid ugovora, a sljedom ovoga što piše u pravilima "u visini popusta na robu i usluge koje je korisnik ostvario"?
a) Dakle 7x30 kn= 210 kn minus PDV znači 168,00 kn je iznos pogdnosti koje sam do sada dobio. a=168 kn
b) 168 kn + 1523,00 kn (jednokratna naknada za priključenje i aktivaciju usluge) b= 1691 kn
c) 17 mj ostatka ugovora x 209 kn - PDV = 2.842,40 kn c= 2.842,40 kn
d) nijedna od prethodne tri opcije
Pa nemozes uzet samo a) jer ti je b ukljuceno u to, tako da vjerojatno b za tu opciju (plus eventualno neznam ako ima popust na iznajmljivanje routera koji ti bez UO mogu naplatit itd itd).
Tako da je tvoj izbor b+(ako ima jos koji popust radi UO jer si vec ukljucio a u b) ili c. Nemas druge izbore.
Iako stoji mi u glavi da se kod raskida ugovora placalo samo 6 mjeseci, nesto su bile oko tog neke zavrzlame al stvarno nisam pratio a i neda mi se trazit, trebalo bi vidjet sta je bilo s tim.
Ma nikakav poseban razlog. Kćer mi je u krenula u 2 razred i dobila je carnet šifru, a i uveli su povoljnije tarife tako da me zanimalo isplati li mi se više platiti penale i prebaciti se na istu tarifu samo carnet ali uz mjesečnu naknadu od 170,00 kn. Inače ja sam spojen preko kabelske tako da je kvaliteta bneta/vipa dosta dobra i s te strane nemam nekih većih zamjerki.
Dobiješ 50 Mbita za 180kn.
Samo pazi, prije je Carnet blokirao sve torrent siteove, žute stranice (24sata, index, sl.) i čak neke gaming servise poput Steama. Ne znam sa li to i dalje rade, ali vjerojatno da.
Ako nekoga zanima kako je završilo - pokušali su mi naplatiti i prijevremeni raskid i natovariti još desetak dana više korištenja interneta.
Na kraju su istovremeno - moj prigovor ODBILI a račun na koji sam uložio prigovor stornirali.
WTF!?!
Ne kužim kakva je to igra - prigovor odbiju, račun storniraju.
Nakon toga sam 2x emailom zatražio očitovanje da li oni smatraju da im nešto dugujem, tj da li imaju potraživanja prema meni i rekli su da nemaju.
Najrađe bi se i dalje žalio - dok mi se prigovor ne uvaži - ali ne mogu - HAKOM traži da postoji račun na koji se žalim a njega više nema. :D
Evo da i ja opišem iskustvo s B-netom:
Njihov korisnik bio sam dugi niz godina i za to sam redovito dobivao veće račune od novih korisnika.Zadnjih par godina nisam uopće potpisivao ugovor s njima, jer mi se nije isplatilo, ali prošlo ljeto sam tražio njihovu ponudu.Dali su mi nekakav popust na prva tri mjeseca, ali naravno da je opet bilo skuplje nego za nove korisnike.Nije bila velika razlika, pa se nisam htio gnjaviti s drugim operaterom.
Prije par mjeseci Iskon je imao ponudu 3u1 za 200 kn mjesečno, za što sam je u B-netu plaćao 320 kn.Zvao sam ih i pitao mogu li što napraviti po tom pitanju, ali sam dobio lagani odjeb.
Nakon toga zaključio sam da je vrijeme riješiti se gmazova i potpisao sam ugovor s Iskonom, jer sam računao da po novom zakonu to će me ispasti cca 200 kn(mali popust na 3 mjeseca).
Za svaki slučaj tražio sam njihov izračun penala pismenim putem i odgovor sam dobio zadnji dan zakonskog roka od 15 dana.U njemu je stajao samo iznos od 1500 kn za raskid po popustu plus aktivacija(iako sam kao stari korisnik već prije imao aktivaciju), ali ne specifikacija ili članak po kojemu se pozivaju.Nakon toga šaljem novi mail na koji uopće ne odgovaraju, i stoga sam tražio HAKOM(inače radno vrijeme za stranke im je od 09 do 11h) za savjet.Oni su mi otvoreno rekli da ne mogu pomoći jer je hrvatski sustav tako zamišljen i da mogu jedino probati dalje naganjati B-net.Jedina dobra stvar od HAKOM-a je zakon po kojemu su operateri dužni odgovoriti u roku od 15 dana, te ako to ne učine imam pravi žaliti se povjerenstvu operatera, kojeg moraju imati po zakonu.Zovem SZK i tražim kontakt Povjerenstva, na što dobivam odgovor da oni nemaju kontakt, ali mogu poslati žalbu na SZK(što je opet kršenje zakona), pa će oni proslijediti.Nakon dužeg čekanja javili su se i izjavili:
Prije svega, napominjemo kako Vam ovaj odgovor šaljemo na razini Službe za korisnike, budući da ne postoje pretpostavke za obradu upita od strane Povjerenstva.
Navedeno se temelji na činjenici da dosad niste dobili uputu o pravnom lijeku.
Ispričavamo se što Vam se ranije nismo javili s odgovorom na Vaš upit od 15. rujna 2016. godine, do čega je došlo nenamjernim administrativnim propustom.
Ukratko, prekršili su zakon, ali je bilo "slučajno" pa je u redu.
Nije mi se dalo više natezati s njima i prešao sam na Iskon.Nakon toga B-net mi isključuje analogni antenski kabel koji pripada zgradi, a oni su ga prisvojili.I sada čekam da se umilostive i vrate mi nešto što njima ne pripada.I usput čekam rješenje HAKOM-a.
Ukratko, niti jedan operater nije savršen, ali ovo što B-net radi je čisti kriminal.
Ne znam što reći na tako nešto.Em kradu tuđu infrastrukturu i onda s time idu tjerati mak na konac.
Uzasno su mi neprofesionalni.... Znam da sam nekima koji su se preselili u podstanarstvo pokusao uvesti bnet. Pitam jel' moze na tu adresu, kaze moze. Kazem da su podstanari, ok kaze. Das im sve podatke i na kraju kazu, jos samo trebamo od vlasnika stana presliku osobne i suglasnost s ovime. Pa sto to odmah ne kazes, a ne nakon sto uzmes sve podatke. Gazda naravno u Australiji (bez zezancije), pa trazi suglasnost i presliku. Onda kao moze i naknadno. Kako pa sada moze i naknadno, ma dovidjenja. S neozbiljnima ne zelim imati posla. Pozvao druge i uveli bez ikakve suglasnosti. Pa oni su prijavljeni i odgovaraju za svaku stetu, sto bnet ima sa gazdom. Imao sam jos nekih neugodnjaka s njima.
Uzasno su mi neprofesionalni.... Znam da sam nekima koji su se preselili u podstanarstvo pokusao uvesti bnet. Pitam jel' moze na tu adresu, kaze moze. Kazem da su podstanari, ok kaze. Das im sve podatke i na kraju kazu, jos samo trebamo od vlasnika stana presliku osobne i suglasnost s ovime. Pa sto to odmah ne kazes, a ne nakon sto uzmes sve podatke. Gazda naravno u Australiji (bez zezancije), pa trazi suglasnost i presliku. Onda kao moze i naknadno. Kako pa sada moze i naknadno, ma dovidjenja. S neozbiljnima ne zelim imati posla. Pozvao druge i uveli bez ikakve suglasnosti. Pa oni su prijavljeni i odgovaraju za svaku stetu, sto bnet ima sa gazdom. Imao sam jos nekih neugodnjaka s njima.
Mene kao podstanara, samo su pitali da potpisem ugovor i dostavim presliku potpisanog ugovora i osobne. Predstavnika ni vidio ni čuo, spomenuo da sam podstanar, nisu tražili daljnju papirologiju
Da, 99% vremena; u vikend rush hours zna biti manjih oscilacija (tipa max speed 35-40 Mbits/s) ali to je to. U principu više me živciraju navedeni rush hours vikendom na način da ping počne skakati i sve pomalo lagira (na mahove, traju kratko ali malo zivcira)
Mene kao podstanara, samo su pitali da potpisem ugovor i dostavim presliku potpisanog ugovora i osobne. Predstavnika ni vidio ni čuo, spomenuo da sam podstanar, nisu tražili daljnju papirologiju
Mozda, cuo sam, ako se potpisuje kod njih direktno da to ne znaju traziti, ali eto meni bas ova naisla preko telefona, korisnicke podrske.
Amis je 'premija' meni. Nazvao telefonom. Poslali papire da je sve napravljeno na daljinski i ako zelim odustati bla bla. Naravno sve doslo sa zakasnjenjem, ali ok, nisu niti serviseri dosli ranije. Nikakav ugovor ja nisam potpisao niti dao ikakvu osobnu. Samo tesko je naletiti na njih i da jos optiku imaju i to svoju. Objektivno oni nemaju niti jedan moj dokument. Mogao sam na bilo koga uzeti, jer me doslovno nitko nije provjeravao, vec imaju samo obican telefonski razgovor. Cak i potpis na papirima tehnicara nije moj rukupopis, odnosno moj potpis, jer nisam bio kuci. Ok sada sam otisao malo u spam, ali mislim da je vrijedilo napisati
imam optiku kod bneta,50/10..ponekad (cca svaki drugi-treci dan) se internet dosta uspori, ali restartom rutera je sve opet ok i brzina se vrati na tih 45-50mbit.ima kakvog lijeka za to,da se rijese ti padovi brzine?
Ja sam odnedavno korisnik B.neta i za sada sam prezadovoljan. Jedino što bi mogli popraviti to je možda dodati još koji program u osnovni paket, npr. SK2, Sci-Fi, Cinemax ili Cinestar Premiere 1.
Pozdrav,sve najbolje u novoj godini vam zelim.
Dakle,brzina neta mi je 30 Mps te kada stojim kraj rutera,ta brzina se uvijek dostigne.No kada sam spojen preko Wlana u drugoj sobi gdje mi je komp onda tu brzinu samo dostignem kada promijenim kanal na ruteru.Na kanalima 1 i 2 imam najbolje brzine,no kada prebacim na kanal 1,to bude dobro nekih 2 dana.No nakon cca. 2 dana mi na tom kanalu padne brzina i na pola pa opet moram prebacivat na kanal 1 itd. itd.Postoji li neki nacin da to ne moram uvijek rucno prebacivati a da brzina bude konstantna?Probao sam i varijantu sa 5 ghz ali mi tad signal nije dovoljno jak.