B net - problemi s podrškom za korisnike

poruka: 47
|
čitano: 22.988
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
RE: B net - IZBJEGAVATI
win32 kaže...

Moji su naravno od njih uzeli prvi telefon te je i moj prvi modem bio spojen preko njih. Sve to stima, ali kradu maksimalno....neka se javi tu ekipa iz njihove SZK-e pa neka vam oni sami kazu koliko t-mobile npr. krade love...brutalno.

 

Potpisujem ovo u potpunosti. Moja cijela obitelj SVI (znači svi mobiteli, internet...), sve je bilo na t comu. Sada smo samo ostali sa mob. na t-mobilu jer imamo preplatu, ali net smo čim je istekao ugovor prebacili na Bnet. Ne mogu se požalit, ne kradu nas, cijene su 100 puta jeftinije i imam 3D paket koji ovdje ne platim više od 300kn a u t coma smo plačali preko 1000 kn - toliko o tome.

 

Moja opcija je BNET i to je to! Ovo što se dogodilo liku koji je pokrenio temu nije nužno da se događa svima. Ovo može biti, tj. i je reklamiranje toga kako BNET ne valja, ali ja kao netko tko je to pomno proučavao moram reći da je ovo po meni super opcija.

 

ZAPAMTITE: Iznimke ne čine pravilo!

16 godina
offline
RE: B net - IZBJEGAVATI
1.Lovac kaže...
win32 kaže...

 

Moja opcija je BNET i to je to! Ovo što se dogodilo liku koji je pokrenio temu nije nužno da se događa svima. Ovo može biti, tj. i je reklamiranje toga kako BNET ne valja, ali ja kao netko tko je to pomno proučavao moram reći da je ovo po meni super opcija.

 

ZAPAMTITE: Iznimke ne čine pravilo!

Slažem se sa ovim, iznimke ne čine pravilo. I ja sam na Bnet-u 3D, i do sada sam imao 2 prekida veze (jedan put se bilo nešto zblesilo na njihovoj strani-valjda su nešto resetirali pa je proradilo), a drugi put je bio malo veći kvar u kvartu-ali su riješili relativno brzo). Oba puta sam ih bez problema dobio telefonski, vrlo ljubazni i susretljivi su bili. Čak su i povratno nazvali da provjere da li je sve OK.

15 godina
neaktivan
offline
RE: B net - IZBJEGAVATI
Bioaktiv kaže...

Pozdrav. Živim u Zagrebu i koristim Bnet 3D uslugu nekoliko mjeseci. Svakih par dana, u večernjim satima, internet i telefonska veza puca. Recimo od 22h na dalje. Sjednem za komp, surfam ili se taman zagrijem na nekom (game) serveru i drop.. Stvar se ponovo probudi oko 1-2 u noći- prekasno za bilo kakvu nadoknadu izgubljenog. Kako crkne i telefon, jedini način da nazovem prijavu kvara je sa mobitela, na 062 broj.. i to ne bi bilo uopće strašno da ima neke koristi, ali nema- jer su "svi operatori zauzeti pa nazovite ponovo", pa 10-15 minuta slušam muziku prije nego, po tko zna koji put, shvatim da nema smisla čekati.. To je, bez ikakvog pretjerivanja- svaki put tako. Bnet ima dobre cijene, naravno zato sam i prešao sa t-coma. Srećom, nisam uzeo paket za 1 kunu i vezao se ugovorom, platio sam punu cijenu priključka baš zato da se mogu skinuti ako me razočaraju. I to se definitivno događa. Dosta mi je da mi oni organiziraju vrijeme, da sam prisiljen koristiti uslugu koju plaćam- ne kad god hoću, nego kad radi. Kao da nemam vode svakih par dana pod normalno, ili npr. ne mogu koristiti auto kad mi treba.

Da zaključim: usluga im je, u mom slučaju- katastrofa. I podrška je na istom nivou. Vrlo vjerovatan rasplet biti će taj, da ću se vratiti na T-com, nažalost. Imaju jadno male brzine u odnosu na cijenu prema ostalim provajderima, ali u svih mislim 9 godina odkako sam kod njih na isdnu, pa max dsl-u, nikad nisam imao tehničkih problema. Ova razlika u cijeni od 20-50 kn (tel+net) i manja brzina jednostavno nisu vrijedni ovakvog živciranja kad ti usluga koju plaćaš nije dostupna.

Nadam se da će ovaj post pomoći nekome tko je na vagi, bi li prešao ili ne. Moj savjet je- ako osim cijene želite i kvalitetnu uslugu, B net definitivno nije opcija.

Cheers

Ovo je istina, kod mene nije bilo problema s njima, a ako je bilo, riješi se u roku pola sata- sat. Koliko god oni bili loši i svi se žalili na njih, ipak su po meni najbolji. Barem dobijem što sam platio.

Slavonija u ♥ ;;;---;;; Ako se dogode 2 faila istovremeno, dali se oni međusobno poništavaju?
14 godina
neaktivan
offline
B net - problemi s podrškom za korisnike

Ja koristim t-com vec 1.5 godinu i dogodilo se samo par puta da je pukla veza ali to se odmah rijesilo,jedino sto mi smeta su ipak malo prevelike cijene...

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
B net - problemi s podrškom za korisnike

Ja stvarno ne kuzim kaj ljudi pljuju po bnetu, kada ih se usporedi sam svim drugim operaterima imaju naj fer cijenu u odnosu na uslugu, jedino sto im je malo bed szk no mene toliko nikada nisu smetali kaj nista neznaju nego sto nisu imali besplatan broj grrrrr, inace osobno nikada vecih problema u godinu dana kod bneta nisam imao pet za cijenu , pet potencijal, labuda za szk.Smijeh

 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: B net - problemi s podrškom za korisnike
Evil Philanthropist kaže...

Ja stvarno ne kuzim kaj ljudi pljuju po bnetu, kada ih se usporedi sam svim drugim operaterima imaju naj fer cijenu u odnosu na uslugu, jedino sto im je malo bed szk no mene toliko nikada nisu smetali kaj nista neznaju nego sto nisu imali besplatan broj grrrrr, inace osobno nikada vecih problema u godinu dana kod bneta nisam imao pet za cijenu , pet potencijal, labuda za szk.Smijeh

Žao mi je... Optima je najviše fer Smijehhttp://www.optima.hr/za-po-doma/telefon/fer-tarifa

Slavonija u ♥ ;;;---;;; Ako se dogode 2 faila istovremeno, dali se oni međusobno poništavaju?
15 godina
neaktivan
offline
RE: B net - problemi s podrškom za korisnike
nidjo123 kaže...
Evil Philanthropist kaže...

Ja stvarno ne kuzim kaj ljudi pljuju po bnetu, kada ih se usporedi sam svim drugim operaterima imaju naj fer cijenu u odnosu na uslugu, jedino sto im je malo bed szk no mene toliko nikada nisu smetali kaj nista neznaju nego sto nisu imali besplatan broj grrrrr, inace osobno nikada vecih problema u godinu dana kod bneta nisam imao pet za cijenu , pet potencijal, labuda za szk.Smijeh

Žao mi je... Optima je najviše fer Smijehhttp://www.optima.hr/za-po-doma/telefon/fer-tarifa

To kaze samo reklamaOsmijeh, inace optima kosta vise a ipak nudi manje bnetov 3d paket nema premca 8mbit net flat, telefon flat osim prema mobitelima mozes brbljati kolko hoces te jos televizija sa preko 60-70 programa a sve to samo za 226,84 carevski.

 

Optima nema koliko vidim nesto slicno 3d paketu ispravi me ako nisam pronaso dobro, internet kosat 150 kn kod optime kao ekvivalent b netovoj ponudi. Telefon optima nema neku slicnu tarifu kao xtel flat, no recimo i da je najeftinija OptiMIN koja ni nema pretplate nego koliko potrosis, e sad ako uzmes opti tv cak i sa najslabijim paketom ispadne te 231 kn ali cek tu nema telefona onda ti recimo treba drugi paket, opti surf koji ima sve 3 usluge ali kosta 261kn, a k tome ima sporiji net samo 5 mbit a jos da negovorim o telef tarifi.

Vidis nikako ne ispada jeftinije ne ma do beeeeeeeeee neta kako bekce ovca.

14 godina
neaktivan
offline
RE: B net - problemi s podrškom za korisnike
Evil Philanthropist kaže...

Ja stvarno ne kuzim kaj ljudi pljuju po bnetu, kada ih se usporedi sam svim drugim operaterima imaju naj fer cijenu u odnosu na uslugu, jedino sto im je malo bed szk no mene toliko nikada nisu smetali kaj nista neznaju nego sto nisu imali besplatan broj grrrrr, inace osobno nikada vecih problema u godinu dana kod bneta nisam imao pet za cijenu , pet potencijal, labuda za szk.Smijeh

T-com agenti(đavolji) očito vrebaju i na bug forumu

15 godina
neaktivan
offline
RE: B net - problemi s podrškom za korisnike
Evil Philanthropist kaže...
nidjo123 kaže...

Žao mi je... Optima je najviše fer Smijehhttp://www.optima.hr/za-po-doma/telefon/fer-tarifa

To kaze samo reklamaOsmijeh, inace optima kosta vise a ipak nudi manje bnetov 3d paket nema premca 8mbit net flat, telefon flat osim prema mobitelima mozes brbljati kolko hoces te jos televizija sa preko 60-70 programa a sve to samo za 226,84 carevski.

 

Optima nema koliko vidim nesto slicno 3d paketu ispravi me ako nisam pronaso dobro, internet kosat 150 kn kod optime kao ekvivalent b netovoj ponudi. Telefon optima nema neku slicnu tarifu kao xtel flat, no recimo i da je najeftinija OptiMIN koja ni nema pretplate nego koliko potrosis, e sad ako uzmes opti tv cak i sa najslabijim paketom ispadne te 231 kn ali cek tu nema telefona onda ti recimo treba drugi paket, opti surf koji ima sve 3 usluge ali kosta 261kn, a k tome ima sporiji net samo 5 mbit a jos da negovorim o telef tarifi.

Vidis nikako ne ispada jeftinije ne ma do beeeeeeeeee neta kako bekce ovca.

Ma šalio sam se Namigiva Ja (odnosno roditelji) imaju telefon na Optimu. I kolko vidim, nisu baš jeftini, bude velik račun i nešta to oni čudno zaračunaju... Neodlučan

Slavonija u ♥ ;;;---;;; Ako se dogode 2 faila istovremeno, dali se oni međusobno poništavaju?
17 godina
neaktivan
offline
B net - problemi s podrškom za korisnike
Ma daj kakvi 15 minuta.Sada ovog trenutka sam nazvao baš da vidim dali toliko čekaš i spojili su me za manje od 30 sekundi.A i inače je tako.Ti si prvi koji ima ovakav problem u b-neta.
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
B net - problemi s podrškom za korisnike

Na b-netu sam još u Osijeku bio dok je još testno bilo (xDCM) na 64/64, večinom je sve super radilo, jedno vrijeme sam imao popriličnih problema s pingom u igramam dok je sam net radio normlano, ali sam zvao službu za korisnike kada mi je to dojadilo i sve se riješilo bez problema.

 

Sada u ZG-u isto na b-netu nikakvih problema, suza radosnica mi krene kad vidim ping. Čak i u najkritičnijem razdoblju kada se vratim s posla i kasnije navečer. Nikakva pucanja veze, niša, jednostavno milina.

 

Recimo brati mi je imao problem s Iskonom, veza mu je stalno ali ono stalno pucala. Nazvao službu za korisnike, kaže vidi da puca, ali sama linija je ok, ako mogu provjeriti utičnicu. Malo se bila razdrmala utičnica, riješio to za minut i sve ok.

 

Dakle služba za korisnike je tu da ti pomogne. U ostalom radio sam kao studoš skoro dvije godine na helpdesku od T-coma. I tebi je puno 15 min? (Neimenovani zbog ugovora o tajnosti) program ti pokazuje koliko ti je stranka čekala da mu se agent javi i ne prikazuje više od pola sata. Redovito nam se događalo da se ne vidi vrijeme čekanja a radi milijardu agenata. Jednom mi se čovjek požalio tako da je uzeo štopericu i od trenutka kada je nazvao i kada sam mu se javio je prošlo 1 sat i 23 minute.

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: B net - problemi s podrškom za korisnike
Gajotres kaže...

 

Dakle služba za korisnike je tu da ti pomogne. U ostalom radio sam kao studoš skoro dvije godine na helpdesku od T-coma. I tebi je puno 15 min? (Neimenovani zbog ugovora o tajnosti) program ti pokazuje koliko ti je stranka čekala da mu se agent javi i ne prikazuje više od pola sata. Redovito nam se događalo da se ne vidi vrijeme čekanja a radi milijardu agenata. Jednom mi se čovjek požalio tako da je uzeo štopericu i od trenutka kada je nazvao i kada sam mu se javio je prošlo 1 sat i 23 minute.

Onda moram reć da im taj program ponekad baš i ne radi najbolje.

Dogodilo mi se nekoliko puta da sam čekao po 15-20 min ( fino mi piše na telefonu a i na mobu koliko mi poziv traje sekundu po sekundu, i kad se napokon javi ja ga pitam pa dobro di ste, šta je gužva danas, čekam već nor 18 min, a on meni izbaci pa gospodine kakvih 18 min, pa evo ovdje mi piše da čekate 4 min!!! Imao sam jedno 3-4 takve slične prigode, i uvijek je bila razlika izmedju stvarnog čekanja i onoga šta njemu "piše" barem 3 puta

17 godina
offline
RE: B net - IZBJEGAVATI
miki1981 kaže...
Fragile Dreams kaže...

Moje iskustvo,

Koristio sam B net tijekom studija u Zg-u (najjeftinija tarifa) i stvarno sam imao samo riječi hvale.

No međutua :) prilikom raskida ugovora zbog selidbe u drugi grad (nedostupan B-net), su me razočarali poprilično.

Sve sam dogovorio s njima, no međutim još narednih 6-8 mjeseci mi je stizao račun na adresu u Zg-u (gazdin stan) i to račun o najmu modema...

Naravno da se stvar nije mogla riješiti preko telefona, nego sam se morao zaputiti tamo i iskeširati 300 kn zaostatka!?

 

 

Nažalost to je uobičajena praksa.

Kažu mi ljudi koji se prebacuju sa tcoma na nekog drugog operatera...znači iako ej sve prebačeno i ugovor s tcomom istekao i drugi operater radi i dobijaš uslugu tcom zna uredno i dalje svaki mjesec slat račune za brzinu dok god ne odes OSOBNO kod njih i odjaviš svoj maxadsl, kojeg više ionako nemaš!!

nije sve automatizirano!

prijenos broja je, ALI internet moras sam odjaviti kada ti tehnicar drugog operatera pusti internet vezu u stanu.

ja upravo cekam bnetovce da dodu i tek kada mi puste 3D paket ja odlazim u T-com odjaviti internet uslugu (ili telefonski ili osobno)

15 godina
offline
RE: B net - IZBJEGAVATI
sasa kaže...
miki1981 kaže...
Fragile Dreams kaže...

Moje iskustvo,

Koristio sam B net tijekom studija u Zg-u (najjeftinija tarifa) i stvarno sam imao samo riječi hvale.

No međutua :) prilikom raskida ugovora zbog selidbe u drugi grad (nedostupan B-net), su me razočarali poprilično.

Sve sam dogovorio s njima, no međutim još narednih 6-8 mjeseci mi je stizao račun na adresu u Zg-u (gazdin stan) i to račun o najmu modema...

Naravno da se stvar nije mogla riješiti preko telefona, nego sam se morao zaputiti tamo i iskeširati 300 kn zaostatka!?

 

 

Nažalost to je uobičajena praksa.

Kažu mi ljudi koji se prebacuju sa tcoma na nekog drugog operatera...znači iako ej sve prebačeno i ugovor s tcomom istekao i drugi operater radi i dobijaš uslugu tcom zna uredno i dalje svaki mjesec slat račune za brzinu dok god ne odes OSOBNO kod njih i odjaviš svoj maxadsl, kojeg više ionako nemaš!!

nije sve automatizirano!

prijenos broja je, ALI internet moras sam odjaviti kada ti tehnicar drugog operatera pusti internet vezu u stanu.

ja upravo cekam bnetovce da dodu i tek kada mi puste 3D paket ja odlazim u T-com odjaviti internet uslugu (ili telefonski ili osobno)

T-Com pokušava izvlačiti lovu i na ovaj način (15. post)međutim tu je sve čisto i jasno. Agentu koji ti prodaje novu uslugu potpišeš punomoć i navedeš sve usluge koje imaš od T-Com-a i to je to. Kod T-Com-a nije moguće odjaviti niti jednu uslugu putem telefon (jedino ako su nešto promjenili u zadnje vrijeme).

13 godina
neaktivan
offline
B net - problemi s podrškom za korisnike

Raskinuo sam ugovor s bnetom zbog istih problema kao što su tvoji.
Mjesecima su ignorirali moje prigovore o kvaliteti veze. Samo su mi javljali da su sve provjerili i da je sve ok.
Sad ih tužim HAKOM-u jer mi je njihovo povjerenstvo odbilo žalbu i  žele mi naplatiti preostale mjesece+naknadu za raskid+modem, to je ukupno preko tisuću kuna.

Znam da jako puno korisnika ima isti problem. Nekoliko ih je već zajedno samnom u tužbi protiv Bnet-a.

Ako hoćeš, pridruži se tužbi, imamo šanse dobiti sav novac od Bnet-a natrag.
Ako ne želiš sudjelovati u tužbi, molim te barem nam daj svoje podatke jer imamo i par korisnika koji neće raskidati ugovor, ali žele da im se veza popravi.

Možeš dati i samo interni Bnet broj, Šifru priključka(stoji na računu, HAKOM-u je to dovoljno)

Tvoj broj ili ime i adresu ćemo navesti u žalbi kao korisnika koji također želi raskid ugovora i povrat novaca ili kao korisnika koji zahtjeva popravljanje smetnji u vezi, tvoja odluka.

Molim te obavijesti me na email, amircandic@gmail.com

Nadam se suradnji.
Hvala i pozdrav,
Amir Čandić, Split.

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
B net - problemi s podrškom za korisnike

prije par da na sam uzeo bnet sat total tv iako je signal jacine na oko 70% a kvaliteta signala 90% slika mi nakon par minuta pocinje trzati a pojedine programe odmah trza i to skoro kao da gledas usporenu snimku, nazvao sam korisnicku sluzbu oni kazu da je kode njih sve ok poslali su tehnicara ali i nakon 10 dana od njega ni glasa ni traga, ako je imao ko slicnih problema  dali zna kako to rijesiti i dali se moze to rjesiti u suprotnom cu najvjerovatnije otkazati pretplatu iako sam zadovoljan sa sadrzajem programa unaprijed hvala

zoki0011
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
B net - problemi s podrškom za korisnike

Što prije ljudi shvate onu staru "koliko para-toliko muzike", brzo će ovi "mali operateri" pasti...

HT je možda najskuplji, ali ja kad nešto plačam očekujem i da radi {#}

Recimo prije par dana počeo mi maxtv zezati, to jest, nije prihvačao promjenu kanala nekad, ili bi zakašnjelo reagirao.

Kvar prijavljen tehničkoj službi u 11 sati, u 13 i 30 tehničar došao i zamjenio prijamnik sa novim i sad opet radi bez problema...

Ti kažeš da čekaš 10 dana {#}

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice