World of Warcraft izdvojena tema

poruka: 8.864
|
čitano: 1.628.860
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
World of Warcraft

Pozz zanima me kakva je ta nova ekspanzija. Po gamespotu i nisam vidio pretjerano zadovoljnih ljudi  a ni ocjene mi ne govore previse 5.5 je dobila.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
World of Warcraft

5.5? lol..

 

Svi igraju pande pa ne stignu komentirat kakva je expanzija  {#}

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Pozz. trazim neki PVE server ili guild di ima malo vise balkanca tia bi se pridruzit ako ko prima..inace ja sam alliance na serveru eonar nista posebno server a guild u kojem sam su vecinom stranci....

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft

Naravno da ne izgubili su masu igraca jer je totalni fail. Naravno expanzija je tocno za kineze i japance a zna se kakvu oni ulogu imaju u igri .

17 godina
offline
Re: World of Warcraft
razbijac kaže...

Naravno da ne izgubili su masu igraca jer je totalni fail. Naravno expanzija je tocno za kineze i japance a zna se kakvu oni ulogu imaju u igri .

2.7 Milion copies of MoP sold, WoW passes 10M Subscribers osim par ogorcenih pacova kao ti manje vise svi igraju a ti placi. {#}

 

Prije nego zines i spomenes milione kineza ovo su brojevi od prvog tjedna kod njih MoP jos nije ni izasao. . .

 

 Following the September 25 global rollout of World of Warcraft®: Mists of Pandaria™, the new expansion to the world’s #1 subscription-based massively multiplayer online role-playing game, Blizzard Entertainment, Inc. today announced that millions of players have already joined the fight for Pandaria. During the first week of launch, prior to the release in China on October 2, the expansion had already sold through approximately 2.7 million copies and the game’s global player base passed 10 million subscribers, with growth across all major regions.*

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.10.2012 0:36 (D3ViL).
13 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
D3ViL kaže...
razbijac kaže...

Naravno da ne izgubili su masu igraca jer je totalni fail. Naravno expanzija je tocno za kineze i japance a zna se kakvu oni ulogu imaju u igri .

2.7 Milion copies of MoP sold, WoW passes 10M Subscribers osim par ogorcenih pacova kao ti manje vise svi igraju a ti placi. {#}

 

Prije nego zines i spomenes milione kineza ovo su brojevi od prvog tjedna kod njih MoP jos nije ni izasao. . .

 

PARIS, France -- October 4, 2012 -- Following the September 25 global rollout of World of Warcraft®: Mists of Pandaria™, the new expansion to the world’s #1 subscription-based massively multiplayer online role-playing game, Blizzard Entertainment, Inc. today announced that millions of players have already joined the fight for Pandaria. During the first week of launch, prior to the release in China on October 2, the expansion had already sold through approximately 2.7 million copies and the game’s global player base passed 10 million subscribers, with growth across all major regions.*

 

Kakvih 10 mil toliko nema ni sa trialima i altovima skupa igra svakom exapanzijom gubi i gubi igrace to sta blizzard prodaje price njegov problem.

17 godina
offline
Re: World of Warcraft
razbijac kaže...

 

Kakvih 10 mil toliko nema ni sa trialima i altovima skupa igra svakom exapanzijom gubi i gubi igrace to sta blizzard prodaje price njegov problem.

A ti u svojim postovima pises provjerene, objektivne i potvrdjene informacije o Blizzardu pa nam tako mozes ponudit tacne brojeve "odliva" igraca za razliku od Blizzardove Nazi fake propagande? {#}

Istina, nekoliko zadnjih mjeseci Cate se moglo osjetiti "mrtvilo" (bar na serveru na kojem ja igram) ljudi su masovno odustajali, prelazili na neke druge igre ili pravili pauze. Ali jos prije MOP-a sve je zivnulo i osjetio se povratak s reworkom klasa. Od prvog dana MOPa sve je puno, ljudi igraju, zabavljaju se cak neki zadrti koji su sirili i gluplje price od tebe su pojeli govno i igraju, igrat ces i ti samo je pitanje vremena (mozda vec i igras) {#}

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.10.2012 1:20 (D3ViL).
17 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
Kalidor kaže...

Pozz. trazim neki PVE server ili guild di ima malo vise balkanca tia bi se pridruzit ako ko prima..inace ja sam alliance na serveru eonar nista posebno server a guild u kojem sam su vecinom stranci....

potraži "Mali leteci medvjedi" {#}

balkanski gild do srži... (ogamerski core)

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.10.2012 8:09 (Darky).
13 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

prodali 2.7 mil. a ima 10 mil. preplatnika što rade ovih 7.3 mil. ?

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft


Naravno da ne izgubili su masu igraca jer je totalni fail. Naravno expanzija je tocno za kineze i japance a zna se kakvu oni ulogu imaju u igri .

2.7 Milion crazbijac kaže...

D3ViL kaže...
razbijac kaže...

 

Kakvih 10 mil toliko nema ni sa trialima i altovima skupa igra svakom exapanzijom gubi i gubi igrace to sta blizzard prodaje price njegov problem.

Altovi se ne broje u acc, da se broje bilo bi oko 100 miliona accountova po toj računici.Dakle očito pričaš napamet.

 

Na mom serveru sve je krcato igračima, baš kao recimo prije u TBC, što je i normalno jer ekspanzija je tek izišla i svak ima nešto za raditi, no server je živnio i prije same ekspanzije.

To govori o glavnom razlogu zašto su ljudi prestajali igrati, to je bilo zbog manjka PVE sadržaja, novog raida nije bilo pa gotovo godinu dana i to je najveća zamjerka Caty.

 

MoP me zasada oduševio, ali pri tom mislim na questove,glazbu,atmosferičnost zbog ugodne kombinacije zvuka i glazbe tijekom questanja te samim enginom koji je dobio veći depth of field, nove lightning efekte koji prvenstveno podižu atmosferu - posebice noći, teksture čudovišta koriste DX11, voda izgleda ljepše nego ikad prije...sve je to super ali na kraju želim, te očekujem - PVE content, frekventnije raide da budem precizniji.

A sad odoh levelat svog šamana, treba nafarmat dovoljno ghost iron ore-a i crvenih gemova za mog fury maina :-)

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.10.2012 8:22 (Branimir82).
16 godina
offline
Re: World of Warcraft
razbijac kaže...

 

Kakvih 10 mil toliko nema ni sa trialima i altovima skupa igra svakom exapanzijom gubi i gubi igrace to sta blizzard prodaje price njegov problem.

Zanimljivo kako ja onda sjedim u +3h queueima od kad je izašo MoP ako samo gube igrače...

aton kaže...

prodali 2.7 mil. a ima 10 mil. preplatnika što rade ovih 7.3 mil. ?

To je bez Kine i prvi dan. Ako se dobro sjećam od prije koje ekspanzije, netko iz Blizzarda (tvz. blue post) je reko da zapravo jedan veliki broj igrača upgradea tek nakon prvog mjeseca po izlasku, odnosno negdje oko x.1. patcha. A pitanja je jel se ovo odnosi i na digitalnu kupovinu.

 

S time da je Blizzard omogućio neke nove sadržaje bez potrebe za upgradeom - Panda rasa i Monk klasa (s time da nisam siguran za klasu, doduše). Ima i ljudi koji će tek kupiti igru kada lupe lvl 85 i što već.

Ovdje treba uzeti u obzir da je i Blizzard Battle Chestu koji dan prije Pandarie pridružio 2. ekspanziju (WotLK), što isto tako je neke vratilo u igru, a bez da su kupili posljednje dvije ekspanzije.

 

Inače, najbolje se vidi da stvarno je dosta ljudi došlo natrag u WoW kada se gledaju statusi realmova u peek timeu. Velika većina ih je prešla u višlji razred (low u medium, medium u high, high u full / locked), dok su neki doživjeli drastično povećanje igrača doslovno preko noći (pr. Burning Legion iz low u locked). Osobno main mi je na vjerojatno najnapučenijem realmu (Outland) i pored gore frustrirajućih čekanja da uopće pristupiš serveru (redovito oko 3 -4 sata u peak timeu), kada sam dizao lvl, to je doslovno izgledalo tako da je minimalno 50 igrača kampiralo spawn poitove. Pošto se radi o PvP serveru, ne moram niti reći kolika je to makljaža bila i krvi doslovno do koljena. World Bossovi se na Outloandu doslovno kampiraju sa barem 2 raida na svakoj strani.

 

Od svih MMOa koje sam igrao, ovaj je par svjetlosnih godina ispred ostatka. Jedino što bih kod konkurencije izdvoio je soul system kod Rifta, overflow server kod GW2 i ekonomija na EVE. Grafika kod WoWa je katastrofa naspram ostatka (ipak, igra je 8 godina stara), sve ostalo, jednostavno nitko još nije napravio toliko ispoliran proizvod ko Blizzard (D3 je valjda bio iznimka, ne ponovilo se više...)

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
13 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft

a di ste koji server i koliko vas ima

15 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Ja sam ljubomoran manje više na sve koji igraju, jer nemam vremena igrati a ni čekati u redu da uđem na server. Vjerujem da je ekspanzija ludnica jer je početak svake ekspanzije najzabavniji dio wow-a. PRočitao sam recenziju od ign koja me totalno naložila na igru, ali mi se zbilja neda uložiti 50-60 sati igre da bih bio spreman za arenu i ostale zanimljive stvari.

 

MOram priznati du su mi smješni ovi australopiteki koji u BROJ PRETPLATNIKA ubrajaju ALTOVE. Netko je drmnuo jak trip tokom role-playinga ili čitanje je još na razini slovkanja i prepoznavanja grafema.

I'm very large!
 
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
Bukva kaže...

 

. Grafika kod WoWa je katastrofa naspram ostatka (ipak, igra je 8 godina stara), sve ostalo, 

S ovim se ne slažem,  na trenutke sam očaran WoW grafikom, prvenstveno zbog artističkog dojma.

Svak može uzeti  engine i nalijepiti sirove teksture i nabacati svjetlosnih efekata po milijunima poligona, kao što je na primjer bio slučaj s Conanom, kojeg se malo tko i sijeća ali je bio razvikan kao grafički superioran WoW, zaigrao sam trial i pitao sam se gdje je ta superiornost grafike, jednostavno nemaštovito dočaran svijet u modernom grafičkom engine-u.

Dakle, WoW engine ima godina ali i dalje mi je vizualno vrlo privlačan, upravo zbog nemjerljivog artističkog dojma.

16 godina
offline
World of Warcraft

da li netko ima savjet... gdje/kako najjeftinije nabaviti sve ekspanzije+annual pass? :p

http://g.bf3stats.com/pc/H4pfi0Bs/Bronthophobiaa.png
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: World of Warcraft
blankyboy kaže...

da li netko ima savjet... gdje/kako najjeftinije nabaviti sve ekspanzije+annual pass? :p

Annual Pass ti je istekao prije 6 i vise mjeseci tako da nist od njega a za expanzije imas battlechest, ili ako imas neaktivan acc mozes dobit Cataclysm preko Scroll of Ress-a.

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
12 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
Branimir82 kaže...
Bukva kaže...

 

. Grafika kod WoWa je katastrofa naspram ostatka (ipak, igra je 8 godina stara), sve ostalo, 

S ovim se ne slažem,  na trenutke sam očaran WoW grafikom, prvenstveno zbog artističkog dojma.

Dakle, WoW engine ima godina ali i dalje mi je vizualno vrlo privlačan, upravo zbog nemjerljivog artističkog dojma.

 Slazem se tu sa Branimirom, onaj "cartoony" grafika sto nekima smeta i cemu se ljudi smiju meni ne smeta, jer:

 

Kao prvo vizualan dojam je odlican, hrpa kontrasta, boje su super slozene i to daje super dozivljaj, barem meni. Kad sam u pustinji, osjecam se kao da sam u pustinji, kad sam u nekoj oazi, tako se osjecam, a u onim plaguelandsima sam se jezio uz one hodajuce mrtvace i kad ti samo nesto odjednom iskoci, samo sam cekao da se sto prije maknem od tamo :D

Oprema... kad netko ima dobar equipment to se i vidi, sve je onako pomalo flashy, ima taj neki glow i meni to predobro izgleda jednostavno, nije dosadno. Najgluplje mi je vidjet skoro nikakve promjene u dizajnu armora u igrama bio ti lvl 1 ili lvl 365, pa da se ljudi jos hvale grafikom.

 

Grafika se kroz godine puno popravila, pogotovo kad se sjetimo kako je voda prije izgledala a kako je sad, i mislim nemojmo zaboravit da je ovo totalno otvoren svijet, nema nikakvog loadanja kada hodas iz zone u zonu, i to niti jedna igra do sad nije nadmasila, niti vjerojatno bude i zbog toga se trebalo malo stedit na grafici.

 

Kao primjer se moze recimo uzet i Skyrim, igra vizualno fenomenalno izgleda, isto je puno toga otvoreno, no u TES Online previewima sto se vrte po netu, mozete vidjet da su i tamo stedjeli na grafici.

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.10.2012 23:11 (astraldemon).
14 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Može preporuka nekog dobrog Hrvatskog Alliance guilda?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: World of Warcraft
astraldemon kaže...
 Slazem se tu sa Branimirom, onaj "cartoony" grafika sto nekima smeta i cemu se ljudi smiju meni ne smeta, jer:

Cartoon grafika je i u Diablu, pa izgleda daleko bolje nego u WoWu (naravno, jer nije toliko stara). Pod ovo "katastrofa" nisam mislio "gief Crysis" (ili koja je već igra danas u điru kao state-of-art grafike), već da kako god okreneš, na WoWu se vidi da ga je nagrzirao zub vremena. Sama Pandaria izgleda daleko bolje od ostatka Azerotha jer je napravljena u high-resolution. Novije rase (pogotovo Pande, Worgeni i Goblini) su puno ljepše nego starije.

 

Da ne kažem da i sam Blizzard pokušava grafički osvježiti kompletan WoW, dok sam nedavno gledao intervju s nekim developerom ili kojim vragom u Blizzu (Curseova novinarka), na pitanje da ima čarobni štapić što bi napravio, odgovorio je odmah - kompletna grafička dorada.

 

To da svaka zona ima svoju posebnu čar, što nije samo do grafike, već kompletnog ugođaja oko nje; daleko od toga, tu i nakon osam godina znam doslovno ostati bez teksta, pogotovo kada se zaletim u neku outdoor zonu na koju sam već doslovno zaboravio (recimo prije nego je MoP izašao, kratio sam vrijeme levelajući alta i kada sam došao u Silithus, doslovno sam ostao paf, zadnji puta kada sam se tu šetao je bilo kada smo AQ20/40 farmali).

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
14 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

LFM RBG HORDA,

 

2.2k+ exp pls, ako ste zainteresirani posaljite mi poruku

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Btw. Jel i dalje većina Hrvata na Kor'gallu?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
D3ViL kaže...
razbijac kaže...

 

Kakvih 10 mil toliko nema ni sa trialima i altovima skupa igra svakom exapanzijom gubi i gubi igrace to sta blizzard prodaje price njegov problem.

A ti u svojim postovima pises provjerene, objektivne i potvrdjene informacije o Blizzardu pa nam tako mozes ponudit tacne brojeve "odliva" igraca za razliku od Blizzardove Nazi fake propagande? {#}

Istina, nekoliko zadnjih mjeseci Cate se moglo osjetiti "mrtvilo" (bar na serveru na kojem ja igram) ljudi su masovno odustajali, prelazili na neke druge igre ili pravili pauze. Ali jos prije MOP-a sve je zivnulo i osjetio se povratak s reworkom klasa. Od prvog dana MOPa sve je puno, ljudi igraju, zabavljaju se cak neki zadrti koji su sirili i gluplje price od tebe su pojeli govno i igraju, igrat ces i ti samo je pitanje vremena (mozda vec i igras) {#}

To je normalno da su serveri donekle puni kad izade da ljudi vidu bude mjesec dva ostatak godine bude low ka i inace pogledaj servere koliko je low populacija igra svakom expanzijom gubi igrace a to da ima 10mil nema sanse.Mop je bas ono za kineze i japane bas po njima napravljeno i to mozda privuce neki dio igraca a znamo tko su kinezi i japanci u wowu.

16 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
razbijac kaže...
D3ViL kaže...
razbijac kaže...

 

Kakvih 10 mil toliko nema ni sa trialima i altovima skupa igra svakom exapanzijom gubi i gubi igrace to sta blizzard prodaje price njegov problem.

A ti u svojim postovima pises provjerene, objektivne i potvrdjene informacije o Blizzardu pa nam tako mozes ponudit tacne brojeve "odliva" igraca za razliku od Blizzardove Nazi fake propagande? {#}

Istina, nekoliko zadnjih mjeseci Cate se moglo osjetiti "mrtvilo" (bar na serveru na kojem ja igram) ljudi su masovno odustajali, prelazili na neke druge igre ili pravili pauze. Ali jos prije MOP-a sve je zivnulo i osjetio se povratak s reworkom klasa. Od prvog dana MOPa sve je puno, ljudi igraju, zabavljaju se cak neki zadrti koji su sirili i gluplje price od tebe su pojeli govno i igraju, igrat ces i ti samo je pitanje vremena (mozda vec i igras) {#}

To je normalno da su serveri donekle puni kad izade da ljudi vidu bude mjesec dva ostatak godine bude low ka i inace pogledaj servere koliko je low populacija igra svakom expanzijom gubi igrace a to da ima 10mil nema sanse.Mop je bas ono za kineze i japane bas po njima napravljeno i to mozda privuce neki dio igraca a znamo tko su kinezi i japanci u wowu.

Ovo sta si napisao je isto kao da kazemo da je Wotlk bio napravljen uglavnom za skandinavce. I btw WoW u Japanu nije bas jako popularan. Meni se npr. ovaj "kineski" setting bas svidja, a The Kun-Lai Summit mi je jedna od najljepsih zona koje je Blizz napravio u WoWu.

Sighted but sightless - it is your gift and your curse.
15 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
toTheCore kaže...
razbijac kaže...
D3ViL kaže...

Ovo sta si napisao je isto kao da kazemo da je Wotlk bio napravljen uglavnom za skandinavce. I btw WoW u Japanu nije bas jako popularan. Meni se npr. ovaj "kineski" setting bas svidja, a The Kun-Lai Summit mi je jedna od najljepsih zona koje je Blizz napravio u WoWu.

Gledao sam na twitchu streamove, zone su predivno napravljene. I čini mi se da su teksture puno bolje nego u "starom svijetu".

I'm very large!
13 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft

Zeli li me ko prijavit na scroll of resurection imam tbc acc , vi dobijete mount -.-

Suba
16 godina
offline
Re: World of Warcraft
Save kaže...

Zeli li me ko prijavit na scroll of resurection imam tbc acc , vi dobijete mount -.-

ja te mogu prijavit..samo daj mail...

Remember my friends, God is dead. Marx is also dead. But the market lives. The market must become your new God.
17 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
razbijac kaže...

To je normalno da su serveri donekle puni kad izade da ljudi vidu bude mjesec dva ostatak godine bude low ka i inace pogledaj servere koliko je low populacija igra svakom expanzijom gubi igrace a to da ima 10mil nema sanse.Mop je bas ono za kineze i japane bas po njima napravljeno i to mozda privuce neki dio igraca a znamo tko su kinezi i japanci u wowu.

serveri su prazni i zbog drugih razloga

1. blizz otvara nove servere umjesto da prazne popunjava (tj. da ih gurne na vrh liste)

2. otvaraju se serveri na novim jezicima, zadnja promjena je uvođenje talijanskog, što je drugi veliki val odlaska sa eng servera (prvi i največi val odlaska je bio kad su otvorili ruske servere)

3. ako nedaj bože jednog dana otvore balkanski server, budi siguran da će 90% populacije "balkanaca" preseliti na taj server, i opet će serveri biti LOW

12 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warcraft
Bukva kaže...
astraldemon kaže...
 Slazem se tu sa Branimirom, onaj "cartoony" grafika sto nekima smeta i cemu se ljudi smiju meni ne smeta, jer:

Cartoon grafika je i u Diablu, pa izgleda daleko bolje nego u WoWu (naravno, jer nije toliko stara). Pod ovo "katastrofa" nisam mislio "gief Crysis" (ili koja je već igra danas u điru kao state-of-art grafike), već da kako god okreneš, na WoWu se vidi da ga je nagrzirao zub vremena. Sama Pandaria izgleda daleko bolje od ostatka Azerotha jer je napravljena u high-resolution. Novije rase (pogotovo Pande, Worgeni i Goblini) su puno ljepše nego starije.

 

Da ne kažem da i sam Blizzard pokušava grafički osvježiti kompletan WoW, dok sam nedavno gledao intervju s nekim developerom ili kojim vragom u Blizzu (Curseova novinarka), na pitanje da ima čarobni štapić što bi napravio, odgovorio je odmah - kompletna grafička dorada.

 

To da svaka zona ima svoju posebnu čar, što nije samo do grafike, već kompletnog ugođaja oko nje; daleko od toga, tu i nakon osam godina znam doslovno ostati bez teksta, pogotovo kada se zaletim u neku outdoor zonu na koju sam već doslovno zaboravio (recimo prije nego je MoP izašao, kratio sam vrijeme levelajući alta i kada sam došao u Silithus, doslovno sam ostao paf, zadnji puta kada sam se tu šetao je bilo kada smo AQ20/40 farmali).

Da ali opet razlika u D3 i WoW-u je Multiplayer komponenta, WoW mora podrzavat daleko vise igraca i puno je veci svijet.

Mislim normalno da je grafika outdated danas, bila je zapravo i prilikom izlaska, al meni uopce ne smeta grafika kada je igrivost na vrlo visokom nivou i mognucnosti su ogromne.

 

Ne znam zasto neki ljudi toliko tu grafiku pilaju, mislim ne igraju ni Conana koji je imao super grafiku ako im je toliko do toga (osobno nemam pojma kakva je grafika tamo, nisam igrao ali sam cuo tako)

Vjerujem da bi Blizzard htio nadogradit grafiku, ali znaju i oni da to nije tako jednostavno i da je to hrpa posla i pitanje je koliko bi se to isplatilo, kada ljudi zapravo traze novi sadrzaj u igri.

 

U Titan-u ce moc sredit grafiku pa cemo vidjet na sto to licit :)

14 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Trenutno najjači balkanski guild

 

Ako netko traži guild sa ex yu prostora http://www.psihijatrija-guild.eu/http://www.wowprogress.com/guild/eu/kazzak/Psihijatrija

 

Malo o nama...

Guild "Psihijatrija" (ex Animals) je sastavljen od igrača sa ExYu prostora (Hrvatska, Srbija, Slovenija, BiH...) sa dugogodišnjim "stažom" igranja još od vanille na raznim serverima. Nalazimo se na serveru Kazzak.

 

Osnovani smo u WotLK- u, a u manje-više istom sastavu djelujemo skoro godinu dana.

Cilj nam je dobra zabava u kombinaciji sa ozbiljnim pristupom prema progressu i endgame raidng countentu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: World of Warcraft
Bukva kaže...
astraldemon kaže...
 Slazem se tu sa Branimirom, onaj "cartoony" grafika sto nekima smeta i cemu se ljudi smiju meni ne smeta, jer:

Cartoon grafika je i u Diablu, pa izgleda daleko bolje nego u WoWu (naravno, jer nije toliko stara). Pod ovo "katastrofa" nisam mislio "gief Crysis" (ili koja je već igra danas u điru kao state-of-art grafike), već da kako god okreneš, na WoWu se vidi da ga je nagrzirao zub vremena. Sama Pandaria izgleda daleko bolje od ostatka Azerotha jer je napravljena u high-resolution. Novije rase (pogotovo Pande, Worgeni i Goblini) su puno ljepše nego starije.

 

Da ne kažem da i sam Blizzard pokušava grafički osvježiti kompletan WoW, dok sam nedavno gledao intervju s nekim developerom ili kojim vragom u Blizzu (Curseova novinarka), na pitanje da ima čarobni štapić što bi napravio, odgovorio je odmah - kompletna grafička dorada.

 

To da svaka zona ima svoju posebnu čar, što nije samo do grafike, već kompletnog ugođaja oko nje; daleko od toga, tu i nakon osam godina znam doslovno ostati bez teksta, pogotovo kada se zaletim u neku outdoor zonu na koju sam već doslovno zaboravio (recimo prije nego je MoP izašao, kratio sam vrijeme levelajući alta i kada sam došao u Silithus, doslovno sam ostao paf, zadnji puta kada sam se tu šetao je bilo kada smo AQ20/40 farmali).

Tebi vjerujem, dakle, kakav je MoP?:)

Troll level: sensei
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice