The Elder Scrolls: Online

poruka: 1.842
|
čitano: 314.073
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže...

Probaj DayZ, ili si ga igrao, neznam. U jednom postu ranije sam rekao da ce ta igra oznaciti smjer u kome ce buduci mmo ici. Viditi ce mo... U DayZ ti nema nista, imas mapu, ako je nadjes, imas invenotry ak ga nadjes, imas trade chat* ak nadjes woki toki itd... Igra je genijalna btw i samo cekam tko ce kopirati koncept i prebacit ga u mmo, da moze biti 100 000 igraca na mapi i da mapa zapravo bude cijela zemlja, e to ce biti igra... jedva cekam {#}. To je buducnost...

da li ti se svidjam... da li ti se svidjam... JA SAM BUDCUNOST!!! {#}

 

 

...cista genijalnost.

to je dayZ,ako se ne varam tamo kad zagineš sve se resetira.Znači i to da u uvedu u mmorpg igre {#}

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
11 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
sstrmi kaže...
Mquany kaže...

Probaj DayZ, ili si ga igrao, neznam. U jednom postu ranije sam rekao da ce ta igra oznaciti smjer u kome ce buduci mmo ici. Viditi ce mo... U DayZ ti nema nista, imas mapu, ako je nadjes, imas invenotry ak ga nadjes, imas trade chat* ak nadjes woki toki itd... Igra je genijalna btw i samo cekam tko ce kopirati koncept i prebacit ga u mmo, da moze biti 100 000 igraca na mapi i da mapa zapravo bude cijela zemlja, e to ce biti igra... jedva cekam {#}. To je buducnost...

da li ti se svidjam... da li ti se svidjam... JA SAM BUDCUNOST!!! {#}

 

 

...cista genijalnost.

to je dayZ,ako se ne varam tamo kad zagineš sve se resetira.Znači i to da u uvedu u mmorpg igre {#}

Da. I cijeli koncept iz DayZ btw...

 

A sto se zagines tice ima i:

 

 

Smrt je zakon.

Poruka je uređivana zadnji put pet 14.2.2014 0:55 (Mquany).
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany malo si fulo temu. Ne mozes usporedit dayz i tes serijal.
Mmo nikada ne bude mogo uzeti koncept dayz.a u ovakav tip igre jer ljudima ne pase da moraju svaki korak analizirat i cuda radit.
Svaki mmo se okrece casual gamingu i da bude sto vise mikrotranskacija ili kao ovdje MS.
Da wow nema ovakav community odavno bi i oni prestali sa MS. Nema postenog MMO dok blizzard ne stavi kljuc u bravu wow.u u otvori novi MMO tajnog imena TITAN ako se dobro sjecam.

Sve ostalo je prosjek, nazalost.
https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže..

Da. I cijeli koncept iz DayZ btw...

 

A sto se zagines tice ima i:

 

 

Smrt je zakon.

I onda bi takav mmorpg igralo toliko malo ljudi da bi brzo propao

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
11 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
SimeKZ kaže...
Mquany malo si fulo temu. Ne mozes usporedit dayz i tes serijal.
Mmo nikada ne bude mogo uzeti koncept dayz.a u ovakav tip igre jer ljudima ne pase da moraju svaki korak analizirat i cuda radit.
Svaki mmo se okrece casual gamingu i da bude sto vise mikrotranskacija ili kao ovdje MS.
Da wow nema ovakav community odavno bi i oni prestali sa MS. Nema postenog MMO dok blizzard ne stavi kljuc u bravu wow.u u otvori novi MMO tajnog imena TITAN ako se dobro sjecam.

Sve ostalo je prosjek, nazalost.

      Nemislim da sam fulio temu, a reci cu ti i zasto. Vodila se rasprava o lfg, ja smatram da su automatizmi u igrama katastrofa, i ti svi alati koji nam olaksavaju igranje. Ono sto ja volim u DayZ i sto mislim da je buducnost igranja uopce je to da sve moras uraditi sam i onda se sjetim wowa kad je bio takav i wowa kakav je sad, tuga, prije je to bila bolja igra 1 000 000 puta, neusporedivo.

      Zamisli i koncept smrti kao u Dayzu u jednoj punokrvnoj mmo igri sa recimo sa po 50 000 igraca na serveru, recimo da imas 50lvla i da smrt zavrsava sve. Ljudi bi se definitivno htijeli izlevelati na lvl50 i vidjeti end game content, sto znaci da bi morali suradjivati. Probaj samo zamiliti kakvu bi tezinu u takvoj igri imalo da si bandit i da se lvlas samo da bih mogao skidati ljude.. Vidis lika lvl50, 500 sati upucao u igru i ti ga ubijes, to bi imalo neku tezinu i bio bi nevjerovatan osjecaj zadovoljstva.

16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže...

         Zamisli i koncept smrti kao u Dayzu u jednoj punokrvnoj mmo igri sa recimo sa po 50 000 igraca na serveru, recimo da imas 50lvla i da smrt zavrsava sve. Ljudi bi se definitivno htijeli izlevelati na lvl50 i vidjeti end game content, sto znaci da bi morali suradjivati. Probaj samo zamiliti kakvu bi tezinu u takvoj igri imalo da si bandit i da se lvlas samo da bih mogao skidati ljude.. Vidis lika lvl50, 500 sati upucao u igru i ti ga ubijes, to bi imalo neku tezinu i bio bi nevjerovatan osjecaj zadovoljstva.

 

Bilo bi kako je i sada, samo sa većim posljedicama za bazu igrača. Dakle level 50 ljudi kampiraju na cca lvl 25-30 područjima i ubijaju ljude koji su uložili sate u grind te se cerekaju. bar 50% ljudi odustaje nakon 3 pokušaja.

 

50 organiziranih ljudi (ajmo reć 4chan) ubijaju manje više sve koji nisu u grupama većim od njihove i za kratko vrijeme potjeraju dobar dio populacije.

 

Permanentna smrt funkcionira kada nema levelanja, nema dugotrajnog questanja, nema PvEa. U dayzu to tako lijepo radi jer je to manje više obični deathmatch gdje je arena velika i oružja su razmaknuta. Crkneš, respawn i ajmo opet.

 

A da ne spominjemo koliko bi tek to ubilo igru u vidu ikakvog eksperimentiranja s klasama i buildovima. Siguran sam da bi imalo svoje vjerne sljedbenike, ali ne dovoljno da bi opravdalo troškove. Ovo pisano iz MMORPG perspektive.

 

Zamisli situaciju, u instanci, povučete bossa, i healeru pukne veza. Svi likovi permanentno mrtvi i to je to. Definitivno bi ostali samo najuporniji, iz moje perspektive rekao bi i najveći mazohisti.

 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže...
SimeKZ kaže...
Mquany malo si fulo temu. Ne mozes usporedit dayz i tes serijal.
Mmo nikada ne bude mogo uzeti koncept dayz.a u ovakav tip igre jer ljudima ne pase da moraju svaki korak analizirat i cuda radit.
Svaki mmo se okrece casual gamingu i da bude sto vise mikrotranskacija ili kao ovdje MS.
Da wow nema ovakav community odavno bi i oni prestali sa MS. Nema postenog MMO dok blizzard ne stavi kljuc u bravu wow.u u otvori novi MMO tajnog imena TITAN ako se dobro sjecam.

Sve ostalo je prosjek, nazalost.

      Nemislim da sam fulio temu, a reci cu ti i zasto. Vodila se rasprava o lfg, ja smatram da su automatizmi u igrama katastrofa, i ti svi alati koji nam olaksavaju igranje. Ono sto ja volim u DayZ i sto mislim da je buducnost igranja uopce je to da sve moras uraditi sam i onda se sjetim wowa kad je bio takav i wowa kakav je sad, tuga, prije je to bila bolja igra 1 000 000 puta, neusporedivo.

      Zamisli i koncept smrti kao u Dayzu u jednoj punokrvnoj mmo igri sa recimo sa po 50 000 igraca na serveru, recimo da imas 50lvla i da smrt zavrsava sve. Ljudi bi se definitivno htijeli izlevelati na lvl50 i vidjeti end game content, sto znaci da bi morali suradjivati. Probaj samo zamiliti kakvu bi tezinu u takvoj igri imalo da si bandit i da se lvlas samo da bih mogao skidati ljude.. Vidis lika lvl50, 500 sati upucao u igru i ti ga ubijes, to bi imalo neku tezinu i bio bi nevjerovatan osjecaj zadovoljstva.

Ne znam koliki mazohist moraš bit ako te to "napaljuje" :D

 

Nije ti corpse campanja bilo dosta, a?

15 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

Hm ta imperial klasa i uvjeti za istu su mi tak odbojni da je to strasno. Ne mogu vjerovati da uz to sto cu kupiti igru i placati mjesecnu pretplatu da mi nece biti dostupna ta rasa. Bome me i onaj dio gdje je mount toliko skup da ce te dotjerati do ludila dok ga nafarmas a ne otvoris novcanik i kupis ga. Sve mi se cini da su ovi previse pohlepni za parom, toliko da ozbiljno razmisljam da ne dam ni lipe...

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
Moj PC  
6 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
smiglcro kaže...

Hm ta imperial klasa i uvjeti za istu su mi tak odbojni da je to strasno. Ne mogu vjerovati da uz to sto cu kupiti igru i placati mjesecnu pretplatu da mi nece biti dostupna ta rasa. Bome me i onaj dio gdje je mount toliko skup da ce te dotjerati do ludila dok ga nafarmas a ne otvoris novcanik i kupis ga. Sve mi se cini da su ovi previse pohlepni za parom, toliko da ozbiljno razmisljam da ne dam ni lipe...

meni konj u skyrimu nije trebao, a nisam ni osjetio potrebu ni u ovoj igri. volim taj osjecaj lutanja. doduse manje je izrazen u eso nego u skyrimu ponajprije zbog mmo quest mehanike. ionako sam davno odlucio da cu igrati nord-a tako da ti preorder i prepurchase bonusi me uopce ne interesiraju. mount je bio nekih 17.5k ako se ne varam ali to je beta, moguce da ce promijenit cijenu, upravo jer je nemoguce zaradit 17.5k normalnim pute (quest rewards). jedino sta ce bit korisno za prodavat na pocetku su oni gemovi sto daju posebne statove (ruby itd) ili itemi za upgrade u veci tier (tipa dwarven oil). 

 

a opcenito komentar za te bonuse je: f*ck u, gimme money!

It's not who u are, it's who u know.
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Obi Wan kaže...

mount je bio nekih 17.5k ako se ne varam ali to je beta, moguce da ce promijenit cijenu, upravo jer je nemoguce zaradit 17.5k normalnim pute (quest rewards). 

 

ako se ne varam ekipa koja je imala preorder je u beti kupovala mountove po 100 golda.

a sad da ja baš nemoguće skupiti 17.5k, možda do lvla 10 je {#} ja sam bio skupio nekih 7k, ali sam na kraju speechkao sve. nisam skupljao matse za craftanje pa sam kod vendora na brzinu pokupovao hrpu iron itema i razbio ih da probam craftati...

 

u pvp-u je mount potreban za trčanje do fortova.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put pet 14.2.2014 14:55 (nine).
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

ukupno sam zaradio nekih 5-6k, s tim da sam odma spucao 1.4k u bank i inventory slotove a ostalo na repairs i portanje po waypoint-ovima.

 

zaradio bi i vise da nisam craftao, a vjerojatno bit prve pare stavljao u prosirivanje banke i inventory-ja, jer drugacije se ne moze

 

pvp me ne interesira, mozda bih tek kasnije kad dodem na max lvl usao u pvp

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put pet 14.2.2014 15:22 (Obi Wan).
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

ma ja bi skupio i više da sam malo više pazio na lovu, kupovao sam i nekog geara itd.. misao vodlja u stilu beta, bolje što više probati, svejedno bu sve deleteano {#}

vidiš koja dijametralna suprotnost, mene ne zanima pve, samo pvp {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

ma ne smeta meni pvp, ali u ovakvom formatu kao u eso/gw2 je smece jer se samo pretvara u ogroman blob/zerg i to je cila filozofija

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Navodno već imaju spremne arene pa ako se pokažu da će bit potrebne će ih ubaciti

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

ma to je sve po meni glupo. ako igraci oce raid, mi cemo ubacit. ili ako igraci oce arene mi cemo ih ubacit. odma stavi content, sta imas stavljat na zahtjev igraca. ako bude dobar igraci ce ga koristit, ako ne, nikom nista, probaj napravit nesto sta ce ih opet privuc, tj. redizajniraj

 

po svemu sudeci pvp jer skoro pa identican kao u gw2. jedino sto sam primijetio je da nema aoe spellova na razini kao u gw2. u eso su aoe spellovi dosta manji, ne padaju na tlo nego su automatski stvoreni na tlu. to je jedan od razloga zbog cega je njihov world pvp manje pogoden laggom nego gw2 jer ima manje informacija koje server treba preradit a istovremeno i manje efekata koje racunalo treba procesirat.

 

najveci problem je taj sto oni moraju staviti mehanike koje ce razbijati zerg. evo par primjera: povecaj hp vrata koja razbijas, povecaj hp i damage braniteljima na zidinama ili daj debuff napadacima. stavi posebne nagrade ako se neka utvrda duze drzi, odnosno ako se neka utvrda osvoji. ili stavi ako je vise igraca na jednom mjestu da dobiju hp i damage debuff. tako ces efektivno razbiti zerg i onda ces imat male grupice ljudi koje se bore umjesto jednog velikog bloba i taktika ce bit vaznija, a ne mi imamo 50 ljudi, vi 20 i mi vas pregazimo.

It's not who u are, it's who u know.
14 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online
Alphazero - http://alphapack.guildlaunch.com
Poruka je uređivana zadnji put pet 14.2.2014 19:24 (Hipnos).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Hipnos kaže...

ako nista drugo bilo bi pozeljno da ove clipove pravi netko drugi jer ovi lik kao da macku zvace dok prica. morao sam par puta vracat nazad da razumim sta prica.

It's not who u are, it's who u know.
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Obi Wan kaže...
Hipnos kaže...

ako nista drugo bilo bi pozeljno da ove clipove pravi netko drugi jer ovi lik kao da macku zvace dok prica. morao sam par puta vracat nazad da razumim sta prica.

I to je tvoj komentar na sve, nakon što si i sam vidio da o temi tj. igri nemaš blagog pojma?

Ti da razumiš išta triba bi ope u školu, najbolje ti je počet od osnovne, aj muči {#}

Alphazero - http://alphapack.guildlaunch.com
16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

Emperor je jos jedan ogroman bonus rezerviran za probisvjete u ovoj igri. Ne radi se o skilu, ne radi se o "zasluznoj" tituli, defakto te tjera da budes online 24/7 i skupljas bodove... Zaposlen covjek o tome ne treba ni sanjati. Kaj je najbolje, veliki guildovi sa ozbiljnim ljudima ce takve stvari osvajati ili za klince koji se ne skidaju sa neta, ili neki drugi tip osobe koja nema zivot izvan igre... Oni ce odradit vecinu posla, a osoba sa najvise ingame sati (khm... pardon... bodova) automatski dobija titulu sa nekim bonusima.

Ajde da se izglasa emperor, pa to postane netko tko se potrudio organizirat osvajanje svih 6 fortova, guildove koji su tome pridonijeli i slicno.

Moj PC  
2 1 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

iman jedno malo noob pitanje u vezi bete, nedavno san dobija invite i napkon san uvatija vrimena za skinit igru i dobivan Error Code 200:7:1:1060:597, sto bi znacilo da su betu zatvorili, sad njuskajuci po netu san skonta da je beta zatvorena, pa pitanja su sljedeca

kad je namjeravaju ponovo otvorit

i dal ce trebat novi beta code

 

 

Don Quichotte is Not Dead
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Rhodin kaže...

Emperor je jos jedan ogroman bonus rezerviran za probisvjete u ovoj igri. Ne radi se o skilu, ne radi se o "zasluznoj" tituli, defakto te tjera da budes online 24/7 i skupljas bodove... Zaposlen covjek o tome ne treba ni sanjati. Kaj je najbolje, veliki guildovi sa ozbiljnim ljudima ce takve stvari osvajati ili za klince koji se ne skidaju sa neta, ili neki drugi tip osobe koja nema zivot izvan igre... Oni ce odradit vecinu posla, a osoba sa najvise ingame sati (khm... pardon... bodova) automatski dobija titulu sa nekim bonusima.

Ajde da se izglasa emperor, pa to postane netko tko se potrudio organizirat osvajanje svih 6 fortova, guildove koji su tome pridonijeli i slicno.

 

Slažem se sa Vama, dragi moj prijatelju, gospodine Rhodine, da bi ovako nešto bilo krajnje neprimjereno.

Nadajmo se da su developeri igre ugradili dovoljan broj zaštitnih mehanizama da bi ovako nešto sveli na minimum.

Kao što možemo vidjeti iz priloženih tekstova, npr:

 

"Members of your alliance expect to see an active Emperor. So you will have to continue fighting in sieges and big fight in order to support your alliance and to keep your status."

 

U krajnjem slučaju, "lažni" Emperor neće dugo zadržati tu funkciju:

 

"How do you lose Emperorship?

 

It is much easier than to get it. Another alliance must capture the keeps around the Imperial City (this requirement may be changed). Once another alliance achieves this, you will be dethroned and a person from that alliance will receive the honor. You will return from a godlike mode to normal, but your Emperor Skill line will not disappear, the abilities will become just less powerful.

There is one more way to lose Emperorship – you need to change your current campaign. There can’t be more than one Emperor per campaign. It is unknown who will become Emperor after this."

 

Lijep pozdrav!

 

Alphazero - http://alphapack.guildlaunch.com
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
livi batak kaže...

iman jedno malo noob pitanje u vezi bete, nedavno san dobija invite i napkon san uvatija vrimena za skinit igru i dobivan Error Code 200:7:1:1060:597, sto bi znacilo da su betu zatvorili, sad njuskajuci po netu san skonta da je beta zatvorena, pa pitanja su sljedeca

kad je namjeravaju ponovo otvorit

i dal ce trebat novi beta code

 

 

Ako ste ovdje preuzeli besplatan ključ nakon što ste se registrirali na njihovu stranicu:

 

http://www.curse.com/betas/teso-beta-key-giveaway

 

taj ključ bi trebao vrijediti i dalje.

Kada će opet biti otvorena beta, vidjet ćemo.

 

 

Alphazero - http://alphapack.guildlaunch.com
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
livi batak kaže...

iman jedno malo noob pitanje u vezi bete, nedavno san dobija invite i napkon san uvatija vrimena za skinit igru i dobivan Error Code 200:7:1:1060:597, sto bi znacilo da su betu zatvorili, sad njuskajuci po netu san skonta da je beta zatvorena, pa pitanja su sljedeca

kad je namjeravaju ponovo otvorit

i dal ce trebat novi beta code

Ne trebaš novi kod, jednom u Beti, zauvijek u Beti, no pretpostavljam da će iduća Beta biti otvorena za sve iz razloga što su sada već podijelili preko 500 000 ključeva.

Još se ne zna kada će biti iduća, no to će se sigurno spomenuti u ovoj temi, a mislim i da ćeš dobiti mail.

Please state the nature of the tehnical emer... oh, it's you. Have you tried turning it off and on again?
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

 

Limited Edition Aluminum Print. Only 100 made exclusively for the Bethesda Store.

 

Sized 17" x 30" (znači cca 40x75 cm od oka)

0.045" thick metal

Chromaluxe aluminum white gloss finish - a white base metal that will present true color and offers an incredible depth of color

Floating hanger that floats the print off the wall approximately 1/2"

Hard surface, yet lightweight - ideal for hanging

Includes a numbered Certificate of Authenticity

 

reci koliko bi ti to cijenio da znaš da će se rasprodati kao vruće kifle.. mislim da ti ne moram objašnjavati da ima zagriženih fanova koji će to bez razmišljanja kupiti..

klikni druge artikle i vidjet ćeš da su majice, kape i slične gluposti manje više fer cijena.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
11 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
nine kaže...

 

Limited Edition Aluminum Print. Only 100 made exclusively for the Bethesda Store.

 

Sized 17" x 30" (znači cca 40x75 cm od oka)

0.045" thick metal

Chromaluxe aluminum white gloss finish - a white base metal that will present true color and offers an incredible depth of color

Floating hanger that floats the print off the wall approximately 1/2"

Hard surface, yet lightweight - ideal for hanging

Includes a numbered Certificate of Authenticity

 

reci koliko bi ti to cijenio da znaš da će se rasprodati kao vruće kifle.. mislim da ti ne moram objašnjavati da ima zagriženih fanova koji će to bez razmišljanja kupiti..

klikni druge artikle i vidjet ćeš da su majice, kape i slične gluposti manje više fer cijena.

Ma ne mislim SAMO na cijene.....ispadaju prokletinje kao i svaki developer.....

13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

jedva cekam novu betu samo bih volio da poprave stanje servera, jer ako pokusas da logas poslije 18:00 moras da cekas preko pola sata, a poslije 20:00 que je 2h tako da......

AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
Moj PC  
0 2 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
chaselol kaže...

jedva cekam novu betu samo bih volio da poprave stanje servera, jer ako pokusas da logas poslije 18:00 moras da cekas preko pola sata, a poslije 20:00 que je 2h tako da......

to se ne moze popravit kad svi igraju u tu uru...

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
chaselol kaže...

jedva cekam novu betu samo bih volio da poprave stanje servera, jer ako pokusas da logas poslije 18:00 moras da cekas preko pola sata, a poslije 20:00 que je 2h tako da......

ne brini,kad izađe igra neće biti que-a {#}

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Reanimator kaže...

Ma ne mislim SAMO na cijene.....ispadaju prokletinje kao i svaki developer.....

 

kao i svaki proizvođač svega uostalom.. ideja svake firme je opstanak i profit.

"lova buši di burgija neće" - stara narodna {#}

 

OT: jesu li na kraju srušili rekord sa brojem istodobnih igrača online u zadnjoj beta-i, s obzirom da su bili que time-ovi?

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice