The Elder Scrolls: Online

poruka: 1.842
|
čitano: 314.084
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
odjavljen
offline
The Elder Scrolls:Online

Beta je bila dosta dobra. Sviđa mi se sustav borbe, daje osjećaj slobode i nekako je jako ugodan. Skyrim u MMO verziji? - I'm in.

 

Inače, nadam se da kapitalne bitke neće biti onako dosadne kao u GW2; meni su boss fightevi ubili GW2... Sjedi desetke ljudi oko čudovišta, svi nešto trčkaraju, bacaju, padaju, dižu se... i to traje i traje i traje. Totalno mrtvilo.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Moj PC  
1 7 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

jesi pvp-ao tonči?

jeli zna netko dali će biti world pvp-a u smislu npr. questova na enemy mapama?

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

Nisam stigao... ali

. Jao kako bih ja volio da PvP bude "open world" kao u Camelotu :)

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put sub 15.2.2014 10:20 (Tonči).
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Tonči kaže...

Nisam stigao... ali

. Jao kako bih ja volio da PvP bude "open world" kao u Camelotu :)

skoro pa identicno kao gw2. sad treba vidit kako ce raditi na tome da ogranice ogromne zergove. to je kljuc uspjeha

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

Što to znači ukratko? Nisam nikad stigao do GW2 PvP-a...

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

pvp ti je jedan masivni zerg gdje neznas ko pije  a ko plaća

 

svaki put.

 

 

17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Tonči kaže...

Što to znači ukratko? Nisam nikad stigao do GW2 PvP-a...

imas masu od nekih 50-60 igraca (karikiram sad) koji se krecu u skupini i cisto zbog brojnosti sve krse pred sobom. zatim se desavalo da ljudi namjerno napustaju keep koji su osvojili i onda rade sacekusu. cim netko drugi osvoji, nije ni vrata stigao popraviti, ekipa uleti i opet je njihovo. i tako dizu bodove svom serveru, jer igra nije nagradivala drzanje keep-ova nego samo osvajanje. glavna taktika je bila ''aoe them to death'' i to je i glavni razlog zasto je u WvW bilo lagga. to su na neki nacin popravili u eso jer su limitirali koristenje aoe spellova (cini mi se da su animacije manje kompleksne nego u gw2). 

It's not who u are, it's who u know.
11 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
nine kaže...

jesi pvp-ao tonči?

jeli zna netko dali će biti world pvp-a u smislu npr. questova na enemy mapama?

Ja bih volio da bude open pvpa ali ne sad u smislu da te može bilogdje bilokada napadati svatko............................to ne volim, neka stave posebne neutralne zone gdje je opasno i riskantno prolaziti i gjde riskiraš nailazak na neku vrstu bandita u vidu ostalih igrača.

13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Reanimator kaže...
nine kaže...

jesi pvp-ao tonči?

jeli zna netko dali će biti world pvp-a u smislu npr. questova na enemy mapama?

Ja bih volio da bude open pvpa ali ne sad u smislu da te može bilogdje bilokada napadati svatko............................to ne volim, neka stave posebne neutralne zone gdje je opasno i riskantno prolaziti i gjde riskiraš nailazak na neku vrstu bandita u vidu ostalih igrača.

meni je baš taj pristup: moze te napast svako svuda najbolji. mislim,imas pve i pvp servere, ko nezeli takvo iskustvo ode na pve server i ode u pvp zonu kad oce pvpat

 

meni je najdraze u AoC-u tijekom launcha bilo što je bila MASA igrača i mogao si pvpati u svakom trenu igre. od lvla 10 pa do 80 u svakoj zoni si mogao questati i lvlati ali isto tako i pvpati. Fora je kad rješavaš quest i neko te napadne ili jednostavno ti dosadi samo skupljati kokose ili aligatorske repove i samo skocis u pvp i izgubis sate u pvpu... jedini problem je bilo kad bi nekom bilo dosadno pa bi se groupao sa par ljudi i onda dominirao jednom zonom. but then again,ti napravis isto i riješiš problem.

 

štoviše ,neznam jel ikad bilo većih problema da nisam zbog pvpa mogao progresirati dalje...

čak je ifora bilo kad smo imali raid night a protivnicka guilda je u toj zoni ispred instance.i onda ogromna makljaza,nemos ni uc u raid (meni je to bilo ok jer ja ovak i onak PVE nevolim)

15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

@tonči

ja se nisam mogao maknuti od pvp-a u beti {#}

 

@obi-wan

iz ovoga što sam ja vidio, bilo je jako bitno da se dobro koordinira među raidovima.

s obzirom da su 3 factiona, akcija je uvijek na više mjesta. vidio sam u par navrata kako se naš zerg zaletio i uzimao keepove prema naprijed, a enemy je samo od iza skršio jedan keep i odrezao kontakt (mogućnost respawna) prema daljnjim keepovima. naravno da je zergu automatski bilo puno teže dalje bilo što napraviti.

uspjeli smo više puta i obraniti keep, ali ne znam dali smo dobijali bodove za to, jbg nisam pratio.

 

@rocinante

ma u aoc-u su open world pvp zone bile živi show program {#} mislim da sam par dana proveo u onoj laguni sa svojim rangerom na lvlu 20, nije mi se dalo napredovati/lvlati {#}

 

recimo u aion-u sam se masivno zabavljao sa questovima na enemy mapama, iako je bilo za plakati teško, pogotovo zato što je trebalo i riftove uloviti. sjećam se nekog questa di si morao pretrčati kroz čitavu neprijateljsku mapu, a quest je trebalo odraditi di questa hrpa enemyja.. na kraju sam samo skroz solo uspio sa hunterom uz cloakanje i ninjanje {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 2 hvala 0
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

bilo bi fora da imamo tu opciju u ESO.

 

mislim,u  TES serijalima si od vijeka vijekova ako si htio mogao mlatnuti bilo kojeg NPC-a po glavi.

Pošto je ovo MMO i drugi igrači igraju nevidim zasto nebi mogao mlatnuti covjeka koji stoji do mene ako to poželim (i suprotno).

 

kom se to nedopada,a ima PVE server di je to disableano i sve 5,samo renault 4.

 

meni je to uzasno falilo u ESO. :( ovo malo što sam igrao.

 

15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

ma dobro, meni bi bilo dovoljno da mogu negdje zujati oko enemy gradova i slično.. ne moram baš svoj faction mlatiti {#}

iako u cyrodillu će isto biti random encountera, s obzirom da ima i pve contenta na toj mapi.. meni se neda svaki put u raid i mass pvp, ponekada jednostavno volim u lov otići..

zapravo u beti mi je bilo najslađe kada sam solo naletio na nekoga.. tko zuji po mapi kao i ja {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 2 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
nine kaže...

@obi-wan

iz ovoga što sam ja vidio, bilo je jako bitno da se dobro koordinira među raidovima.

s obzirom da su 3 factiona, akcija je uvijek na više mjesta. vidio sam u par navrata kako se naš zerg zaletio i uzimao keepove prema naprijed, a enemy je samo od iza skršio jedan keep i odrezao kontakt (mogućnost respawna) prema daljnjim keepovima. naravno da je zergu automatski bilo puno teže dalje bilo što napraviti.

uspjeli smo više puta i obraniti keep, ali ne znam dali smo dobijali bodove za to, jbg nisam pratio.

 

ma mi smo iste stvari gledali u WvW. jedinu koordinaciju ces ostvarit ako si clan guilde koja se iskljucivo bavi s world pvp-om. jos u gw2 nisi mogao napravit raid (znaci party za vise od 5 ljudi) jer si morao iskrcati 100g (sta je na pocetku bila velika lova) da bi bio commander. onda si imao plavu ikonu na mapi i cim se kliknuo na nju mogao bi se pridruziti zergu (opet greska) i tako si znao di je zerg jer su se svi kupili na to kao muve na govna. tako da su ljudi u pvp guildama donirali po nekih 2 golda (njih 50) i imas commandera, on te fino skupi i deri. u gw2 nije bilo previse waypointo-va, mislim da ih je najvise bilo na glavnoj centralnoj mapi (sad ne znam kako je sad, rhodin ce o tome vise znat) ali mape same po sebi nisu bile velike pa si relativno brzo mogao doc di si zelio. znam da je queue za WvW bio katastrofalan, cekao sam nekad i sat ipo da udem, a mislim da nisam mogao mijenjat mapu jer bi se queue ponistio

 

ako sam dobro shvatio jedna je mapa ali ima vise instanca tih mapa. kako ce to uzgledat ne znam. bojim se da ce bit i manipulacija... tipa mi vama dozvolimo da osvojite sve na toj instanci a mi se samo preselimo na drugu, nesto slicno kao u gw2 kad su ljudi mjenjali servere ko carapa i uvijek isli na pobjednicki server. ljude treba potaknit da razbijaju zerg, da se vise gleda taktika a ne brute force

 

pa da i ne bude ovog plavog indikatora kao u gw2 imas chat u samo ako netko pita di je zerg vjerojatno ce mu odgovorit masu ljudi i tako to ide. trcis po mapi gdje je zerg i adio.

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

što se tiče gw2 igru sam igrao 2 mjeseca i wvw mi se nije svidjao 

 

1 zbog laga

 

2 zbog 300 aoe spellova koji kad padnu nemres pobjec vise samo umres u principu izbili su svu zabavu iz pvpa

 

zasto me prvo zainteresirala ova igra. nisam es fan uopce skyrim,morovind i oblivion nisam igrao

 

zainteresiralo me iz tog razloga sto su se i činili da će iz svih dosadašnjih mmova pokupit dobre stvari i napraviti nekakav odlični hybridni mmo i za sad mi se svidja što su napravili.

 

vidit ćemo kad počne game pa prva dva mjeseca će se sve vidjeti a to je oko 500 kuna 

 

ni prvi ni zadnji put mi nije da sam u 2 mjeseca dao za nekakvu glupost 500 kuna a možda i nebude glupost

 

P.S. već vas se skupilo oko 10 koji ste se javili da ćete uzeti game iako sam osobno za dominion(njihova priča mi se najviše svidja) većina vas je za daggerfall pa ću daggerfalll i igrat

Moj PC  
0 1 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
ZujoVg kaže...

što se tiče gw2 igru sam igrao 2 mjeseca i wvw mi se nije svidjao 

 

1 zbog laga

 

2 zbog 300 aoe spellova koji kad padnu nemres pobjec vise samo umres u principu izbili su svu zabavu iz pvpa

 

zasto me prvo zainteresirala ova igra. nisam es fan uopce skyrim,morovind i oblivion nisam igrao

 

zainteresiralo me iz tog razloga sto su se i činili da će iz svih dosadašnjih mmova pokupit dobre stvari i napraviti nekakav odlični hybridni mmo i za sad mi se svidja što su napravili.

slazem se da lag i miljardu aoe spellova ono sto nije dobro, ali ja vise ukazujem na zerg. ajmo rec da u eso neces imat aoe, vec se govori da je lag podnosljiv ili cak da ga nema ali to su sve sekundarni razlozi.

 

ja mislim da je i bolje da nisi igrao predhodne es igre jer imas totalno drugaciju perspektivu na igru za razliku od ostalih es fanova.

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

A mislite da će tu biti bolje kad češ imat 50 ili 100+ ljudi na ekranu?

 

Jel se zna kad je iduća beta?

Poruka je uređivana zadnji put sub 15.2.2014 16:32 (evang).
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
evang kaže...

A mislite da će tu biti bolje kad češ imat 50 ili 100+ ljudi na ekranu?

 

Jel se zna kad je iduća beta?

vec je bolje bar nije slide show

16 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Obi Wan kaže...

imas masu od nekih 50-60 igraca (karikiram sad) koji se krecu u skupini i cisto zbog brojnosti sve krse pred sobom. zatim se desavalo da ljudi namjerno napustaju keep koji su osvojili i onda rade sacekusu. cim netko drugi osvoji, nije ni vrata stigao popraviti, ekipa uleti i opet je njihovo. i tako dizu bodove svom serveru, jer igra nije nagradivala drzanje keep-ova nego samo osvajanje.

Slično je imao i WoW dok ga Blizzard nije uništio, a zatim je imao Battlegroundse sa sličnim sistemom. Taj problem nagrađivanja se lako riješi, tako da ne vidim razlog zašto nisu?

Reanimator kaže...

Ja bih volio da bude open pvpa ali ne sad u smislu da te može bilogdje bilokada napadati svatko............................to ne volim, neka stave posebne neutralne zone gdje je opasno i riskantno prolaziti i gjde riskiraš nailazak na neku vrstu bandita u vidu ostalih igrača.

Ja baš bih, napisat ću kasnije zašto...

Rocinante2112 kaže...
Reanimator kaže...
nine kaže...

jesi pvp-ao tonči?

jeli zna netko dali će biti world pvp-a u smislu npr. questova na enemy mapama?

Ja bih volio da bude open pvpa ali ne sad u smislu da te može bilogdje bilokada napadati svatko............................to ne volim, neka stave posebne neutralne zone gdje je opasno i riskantno prolaziti i gjde riskiraš nailazak na neku vrstu bandita u vidu ostalih igrača.

meni je baš taj pristup: moze te napast svako svuda najbolji. mislim,imas pve i pvp servere, ko nezeli takvo iskustvo ode na pve server i ode u pvp zonu kad oce pvpat

nine kaže...

@tonči

ja se nisam mogao maknuti od pvp-a u beti {#}

 

@rocinante

ma u aoc-u su open world pvp zone bile živi show program {#} mislim da sam par dana proveo u onoj laguni sa svojim rangerom na lvlu 20, nije mi se dalo napredovati/lvlati {#}

Otvoreni PvP (PvE igrače se zaštiti PvE serverima) je po meni bolji iz mnogo razloga:

- questanje traži podršku frakcije, guildova, frendova i daje smisao MM akronimu iz MMO kratice. Moderni MMO-i su do sada sve više u smjeru single-player igre koja se bespotrebno vrti na globalnim serverima.

- potiče spontano udruživanje "putnika namjernika", dakle, slučajnih grupa kako bi preživjeli

- stvara dublju atmosferu stvarnog igranja s drugim ljudima, stvara pravu opasnost na putu do nekog zadatka (budimo iskreno, mobovi su u 99,99% slučajeva samo blaga smetnja jer im je AI smeće i opasnost je samo u broju, ali i hendikep gameplayu) 

- ljudi su nemjerljivo bolji i poticajniji protivnici za bilo što

- simulacija stvarnog svijeta je bolja kad je ekonomija i sve u igri pokretano isključivo igračima (EVE je primjer)

 

Nažalost, postoji nekoliko razloga zašto su takvi MMO-i završili s Camelotom i zašto je to "ubijeno" u WoW-u:

- asocijalni ljudi to ne vole jer žele igrati sami; MMO i nije za takve, ali lova je lova

- mnogo je teže, što je veliki problem za dobar dio igrača, pogotovo nove generacije gotovana

- frustrirajuće je za djecu, a djeca su ogroman dio populacije igrača)

- nije casual, a casual igrači ne vole pretjerane izazove od 20-21 sat navečer kad im se priigra pred spavanje

 

Iskreno, za PvP MMO poput EVE-a u fantasy svijetu plaćap bih pretplatu. Za uobičajene MMO-ove nisam više siguran.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
11 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls:Online

Naravno, koliko god ikada bio AI "pametan"  i inteligentan, nikad neće dosegnuti razinu čovjeka,  iz jednostavnog razloga jer je PREDVIDLJIV, uvijek će se moći naći nekakav uzorak koji koristi i koji ćeš moći iskoristiti protiv njega, kod pro ljudskog igrača je takvo nešto nepostojeće, tj nepredvidljiv je.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

S tim da je u MMO igrama trivijalan, izrazito debilan jer kompleksniji ne može funkcionirati s današnjiim hardverom (ubilo bi servere).

 

Inače, ima jedna stvar koju bih volio vidjeti u MMO-ima: u ARMA3 igri postoji mod za MP (kao MMO deathmatch) gdje igrači spontano ulaze u saveze, kupe resurse svugdje po ogromnoj mapi i grade utvrde, brane ih i sl. To tako dobro funkcionira...

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
16 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Evo maknuli su NDA:

http://elderscrollsonline.com/en/news/post/2014/02/15/the-beta-nda-has-lifted

 

Nadam se da ce se uskoro moci ponovo probati igru, jer se ne mogu odluciti da li da ju kupim ili ne :) 

Sighted but sightless - it is your gift and your curse.
Moj PC  
2 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
toTheCore kaže...

Evo maknuli su NDA:

http://elderscrollsonline.com/en/news/post/2014/02/15/the-beta-nda-has-lifted

 

Nadam se da ce se uskoro moci ponovo probati igru, jer se ne mogu odluciti da li da ju kupim ili ne :) 

dobro što su maknuli,eno na yt već puno videa i ja sam svoje stavio sad public 

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Tonči kaže...
Obi Wan kaže...

imas masu od nekih 50-60 igraca (karikiram sad) koji se krecu u skupini i cisto zbog brojnosti sve krse pred sobom. zatim se desavalo da ljudi namjerno napustaju keep koji su osvojili i onda rade sacekusu. cim netko drugi osvoji, nije ni vrata stigao popraviti, ekipa uleti i opet je njihovo. i tako dizu bodove svom serveru, jer igra nije nagradivala drzanje keep-ova nego samo osvajanje.

Slično je imao i WoW dok ga Blizzard nije uništio, a zatim je imao Battlegroundse sa sličnim sistemom. Taj problem nagrađivanja se lako riješi, tako da ne vidim razlog zašto nisu?

 

Otvoreni PvP (PvE igrače se zaštiti PvE serverima) je po meni bolji iz mnogo razloga:

- questanje traži podršku frakcije, guildova, frendova i daje smisao MM akronimu iz MMO kratice. Moderni MMO-i su do sada sve više u smjeru single-player igre koja se bespotrebno vrti na globalnim serverima.

- potiče spontano udruživanje "putnika namjernika", dakle, slučajnih grupa kako bi preživjeli

- stvara dublju atmosferu stvarnog igranja s drugim ljudima, stvara pravu opasnost na putu do nekog zadatka (budimo iskreno, mobovi su u 99,99% slučajeva samo blaga smetnja jer im je AI smeće i opasnost je samo u broju, ali i hendikep gameplayu) 

- ljudi su nemjerljivo bolji i poticajniji protivnici za bilo što

- simulacija stvarnog svijeta je bolja kad je ekonomija i sve u igri pokretano isključivo igračima (EVE je primjer)

 

Nažalost, postoji nekoliko razloga zašto su takvi MMO-i završili s Camelotom i zašto je to "ubijeno" u WoW-u:

- asocijalni ljudi to ne vole jer žele igrati sami; MMO i nije za takve, ali lova je lova

- mnogo je teže, što je veliki problem za dobar dio igrača, pogotovo nove generacije gotovana

- frustrirajuće je za djecu, a djeca su ogroman dio populacije igrača)

- nije casual, a casual igrači ne vole pretjerane izazove od 20-21 sat navečer kad im se priigra pred spavanje

 

Iskreno, za PvP MMO poput EVE-a u fantasy svijetu plaćap bih pretplatu. Za uobičajene MMO-ove nisam više siguran.

pa situacija nije popravljena zato sto developeri ne rade nista po tom pitanju. da li je to zato sto je to prevelik posao ili zato sto su timovi zauzeti drugim projektima ja ne znam. ali nemoj se zavaravat, nije samo pvp problem u gw2.

 

world pvp kao sto je u eso ili gw2 nije minus za pve igrace. ti ides tamo ako ti zelis, ne zato sto si se slucajno nasao tamo pa je panika kako izac. to nije world pvp kao u wow-u. to je totalno druga instanca, da se tako izrazim. mozes ti tamo spontano nac ljude, ali uvijek se vracas tamo sa ljudima iz guilde. bio sam u guildi koja nije pvp orijenitirana, nego vise pve. ali nije bilo nemoguce nac 4 covika koja bi se zelili malo zaje8avat u WvW. tu smo cisto isli po secondary lokacijama, ponajvise supply camps ili u jumping puzzles. to je meni bilo skroz ok, ali napadanje supply kampova je bila kap u moru u WvW. jos je bio veci gust jer smo bili preko ts-a tako da je bilo jako dobro iskustvo.

cim se pocnes uvlaciti u neke vece stvari, npr napadanje keepova to odma podrazumjeva malo veci angazman. od branjenje supply kampa koji te opskrbljava stvarima za upgrade, pa do upgrade-nja samog keepa da duze izdrzi ili cak napadanje istog. stvar je u tome bila sto mi nismo mogli to duze drzat sa 5-10 ljudi, jer kad te napadne zerg oni naseru masu balista i flame rammova i ti nemas sta drugo nego utec. drugi igraci vide situaciju da smo mi uzeli taj keep, ali njih nije bilo briga jer branjenjem lokacije dobiju manje bodova nego ponovnim zauzimanjem istoga

zerg bi se jedino raspao ako nije dovoljno velik u trenutku kad bi napadali stonemist keep (glavni keep na centralnoj mapu, ujedno i najveci), ali brzo bi se vrati u stari format i skupljao igrace za ponovni napad. da se razumije, nema drugog nacina za napast veci keep bez vise ljudi, ali onda nagradi branitelje sa vise bonusa tako da ga je teze zauzet, pa bi mozda forsirao razbijanje zerga na manje djelove kako bi zauzele relevantne supply kampove i tako onemogucili braniteljima da popravljaju stetu. nemoj davat najvise bodova za drzanje samo jednog keep-a, i druge su lokacije bitne.

 

velika je odgovornost na zenimax-u da prati te stvari i da reagira pravovremena, a ne da ignoriraju te stvari i da svake prijestupne uvedu neku promjenu

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

GW2 je sredio neke stvari po pitanju lagga i fps dropova u WvW. Uveo je ... ja ih zovem krpene lutke... avatare za druge igrace bez ikakvih osobina (osim heavy, mid, light armor). Time su izbacili one incidente sa prvih 3-4 mjeseca GW2 gdje niste ni vidli ko vas napada dok niste bili mrtvi, sad vidite SVE igrace oko sebe uvijek. Svi izgledaju identicno, po velicini vidis rasu, po oruzjima i spelovima mozes zakljucit klasu i sto je sposobna radit (ionako ti nista drugo i nije bitno - gw2 igraci ce znat zasto). Ali i dalje stonemist lord room kad imate situaciju 2 zerga od 150 ljudi koji svi kastaju aoe spellove da lagga. To se posebno primjeti kad se ukljuci i treci, ali sumnjam da bi u eso 450 ljudi u sobi kruznog oblika promjera 50ak metara radilo ista bolje. Sto se tice WP-ova imate 1 siguran na svakoj mapi (eternal i 3 borderlanda) s time da na svakoj mapi mozete osvojit po 3 forta u kojima mozete upgradat zidove, vrata, cannone stavljat po zidovima i slicno, ali i WP, a eternal ima i stonemist castel koji takodjer moze imat WP. Dakle potencijalno 3-4 WP-a po mapi koji ne mozete koristit u fortu koji je pod napadom (dakle nema WP backupa obrani).

 

Ono sto mene muci u eso (iako na prvu djeluje da rade grupne bitke nesto bolje nego u GW2) je cinjenica da ste ostavljeni sa faction areom do max levela, a onda imate ili Cyrodil ili mape ostalih frakcija u kojima nema pvp-a, mozete radit njihove questove (i dungeone) , ali koliko shvacam to je vise radi explorea i skill point shardova nego ista drugo buduci ste ograniceni na drop koji je primjeren za njihov level. nisam siguran, ali koliko shvacam necete imat puno razloga tamo ic nakon sto ih explorate (ukoliko to uopce i zelite). Dakle endgame se bazira na Cyrodilu (koji mi nije bio bolji, vec losija kopija WvW-a iz GW2, ali to je moje osobno misljenje, sigurno ce se nac ljudi kojima je cyrodil bolj ili puno bolji, a i nisam ga probao nakon 2-3 mjeseca kad se uigraju taktike na max lvl), pokojem dungeonu i, po novom, eventualno raidu koji ce mozda razvit u nekom trenu negdje.

 

GW2 je ovo puno bolje napravio jer je WvW mapa "izvan" svijeta, to je podrucje "izmedju planeova" (servera), nedavno otkriveno u "the mists" (dio lorea GW-a) u kojem se razliciti realmi (serveri) bore za prevlast. Na taj nacin nisu dobar dio svijeta nije za PvE igrace (koliko vidim u ESO barem 1/4 igre, s time da je 1/4 podrucje vase frakcije i 2/4 od ostalih, dostupne su vam, ali vec sam objasnio da su, po mom shvacanju, ukoliko niste dio njihove frakcije, za vas beskorisne). Bojim se da ce to biti osrednji end game, ako ne los. Nadam se da netko ima druga saznanja i da me moze razuvjerit, tj. potvrdit da ce podrucja drugih frakcija biti JAKO korisna i prepuna contenta, a da Cyrodil nije samo velika pvp mapa koja nema niceg zanimljivog PvE igracima.

Ipak bojim se da je Cyrodil kako sam opisao, buduci u njega ulazite u campain koji vam je dodijeljen, i ne mozete biti u njemu sa ljudima koji nisu dio iste kampanje.

Poruka je uređivana zadnji put sub 15.2.2014 19:01 (Rhodin).
Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Rhodin kaže...

GW2 je sredio neke stvari po pitanju lagga i fps dropova u WvW. Uveo je ... ja ih zovem krpene lutke... avatare za druge igrace bez ikakvih osobina (osim heavy, mid, light armor). Time su izbacili one incidente sa prvih 3-4 mjeseca GW2 gdje niste ni vidli ko vas napada dok niste bili mrtvi, sad vidite SVE igrace oko sebe uvijek. Svi izgledaju identicno, po velicini vidis rasu, po oruzjima i spelovima mozes zakljucit klasu i sto je sposobna radit (ionako ti nista drugo i nije bitno - gw2 igraci ce znat zasto). Ali i dalje stonemist lord room kad imate situaciju 2 zerga od 150 ljudi koji svi kastaju aoe spellove da lagga. To se posebno primjeti kad se ukljuci i treci, ali sumnjam da bi u eso 450 ljudi u sobi kruznog oblika promjera 50ak metara radilo ista bolje. Sto se tice WP-ova imate 1 siguran na svakoj mapi (eternal i 3 borderlanda) s time da na svakoj mapi mozete osvojit po 3 forta u kojima mozete upgradat zidove, vrata, cannone stavljat po zidovima i slicno, ali i WP, a eternal ima i stonemist castel koji takodjer moze imat WP. Dakle potencijalno 3-4 WP-a po mapi koji ne mozete koristit u fortu koji je pod napadom (dakle nema WP backupa obrani).

 

Ono sto mene muci u eso (iako na prvu djeluje da rade grupne bitke nesto bolje nego u GW2) je cinjenica da ste ostavljeni sa faction areom do max levela, a onda imate ili Cyrodil ili mape ostalih frakcija u kojima nema pvp-a, mozete radit njihove questove (i dungeone) , ali koliko shvacam to je vise radi explorea i skill point shardova nego ista drugo buduci ste ograniceni na drop koji je primjeren za njihov level. nisam siguran, ali koliko shvacam necete imat puno razloga tamo ic nakon sto ih explorate (ukoliko to uopce i zelite). Dakle endgame se bazira na Cyrodilu (koji mi nije bio bolji, vec losija kopija WvW-a iz GW2, ali to je moje osobno misljenje, sigurno ce se nac ljudi kojima je cyrodil bolj ili puno bolji, a i nisam ga probao nakon 2-3 mjeseca kad se uigraju taktike na max lvl), pokojem dungeonu i, po novom, eventualno raidu koji ce mozda razvit u nekom trenu negdje.

 

GW2 je ovo puno bolje napravio jer je WvW mapa "izvan" svijeta, to je podrucje "izmedju planeova" (servera), nedavno otkriveno u "the mists" (dio lorea GW-a) u kojem se razliciti realmi (serveri) bore za prevlast. Na taj nacin nisu dobar dio svijeta nije za PvE igrace (koliko vidim u ESO barem 1/4 igre, s time da je 1/4 podrucje vase frakcije i 2/4 od ostalih, dostupne su vam, ali vec sam objasnio da su, po mom shvacanju, ukoliko niste dio njihove frakcije, za vas beskorisne). Bojim se da ce to biti osrednji end game, ako ne los. Nadam se da netko ima druga saznanja i da me moze razuvjerit, tj. potvrdit da ce podrucja drugih frakcija biti JAKO korisna i prepuna contenta, a da Cyrodil nije samo velika pvp mapa koja nema niceg zanimljivog PvE igracima.

Ipak bojim se da je Cyrodil kako sam opisao, buduci u njega ulazite u campain koji vam je dodijeljen, i ne mozete biti u njemu sa ljudima koji nisu dio iste kampanje.

pa pogledaj par filmova na youtube o igri. fino je rečeno da cyrodil ustvari end game i tamo se za pve igrače nalaze i dungeoni.

 

samo moraju se paziti dok idu dodungeona i kad izadju iz dungeona:D

 

sad da li je dobro ili ne da pve igrači ako ne žele dolaze u kontakt sa pvp svijetom je pitanje

16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

Znaci citavi endgame se nalazi na pvp mapi gdje su igraci sa megaservera podijeljeni po kampanjama, te moram guestat u neciju kampanju zelim li igrat sa ljudima iz drugih kampanja?

Eeeerm.... srsly? Nadam se da cu moc malo bolje proucit situaciju u slijedecem beta testu, ali ne zvuci obecavajuce... Ono sto sam ja vidio Cyrodila je bilo poprilicno prazno, bez pve questova i mobova, sve je bilo podredjeno PvP-u. Cemu dungeone stavljat na istu mapu sa pvp stvarima? PvE dungeon grupe ce stalno naletavat na PvP oriented zergove.

Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

 

 

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
Moj PC  
0 2 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Rhodin kaže...

Znaci citavi endgame se nalazi na pvp mapi gdje su igraci sa megaservera podijeljeni po kampanjama, te moram guestat u neciju kampanju zelim li igrat sa ljudima iz drugih kampanja?

Eeeerm.... srsly? Nadam se da cu moc malo bolje proucit situaciju u slijedecem beta testu, ali ne zvuci obecavajuce... Ono sto sam ja vidio Cyrodila je bilo poprilicno prazno, bez pve questova i mobova, sve je bilo podredjeno PvP-u. Cemu dungeone stavljat na istu mapu sa pvp stvarima? PvE dungeon grupe ce stalno naletavat na PvP oriented zergove.

racunam da ce ispred tih dungeon biti sacekuse, osim ako ulaze ne stave u nekakav keep koji je nemoguce osvojit, tj onaj di tvoja frakcija pocinje ulazit u cyrodil. 

dalje se postavlja pitanje queue. ako se napuni cyrodil ti i tvoja 3 prijatelja morate cekat queue. 

pve questovi u pvp podrucju mi zvuce totalno glupo. ja npr da pocnem igrat ne bih nikad usao u cyrodil dok ne nabijem lvl 50. tako da ti pve questovi propadaju osim ako ne daju neke uber rewards

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Obi Wan kaže...
Rhodin kaže...

Znaci citavi endgame se nalazi na pvp mapi gdje su igraci sa megaservera podijeljeni po kampanjama, te moram guestat u neciju kampanju zelim li igrat sa ljudima iz drugih kampanja?

Eeeerm.... srsly? Nadam se da cu moc malo bolje proucit situaciju u slijedecem beta testu, ali ne zvuci obecavajuce... Ono sto sam ja vidio Cyrodila je bilo poprilicno prazno, bez pve questova i mobova, sve je bilo podredjeno PvP-u. Cemu dungeone stavljat na istu mapu sa pvp stvarima? PvE dungeon grupe ce stalno naletavat na PvP oriented zergove.

racunam da ce ispred tih dungeon biti sacekuse, osim ako ulaze ne stave u nekakav keep koji je nemoguce osvojit, tj onaj di tvoja frakcija pocinje ulazit u cyrodil. 

dalje se postavlja pitanje queue. ako se napuni cyrodil ti i tvoja 3 prijatelja morate cekat queue. 

pve questovi u pvp podrucju mi zvuce totalno glupo. ja npr da pocnem igrat ne bih nikad usao u cyrodil dok ne nabijem lvl 50. tako da ti pve questovi propadaju osim ako ne daju neke uber rewards

Pa cyrodil je i namjenjen za end game content a ako udjes dok si manji level boostan si.

 

Uz sva kopiranja drugih mmo-ova morali su nešto izmislit novo. nemora značiti da će biti loše pogotovo zato što je područje ogromno a neće se sigurno nalaziti u blizini dvoraca i puteva prema njima gdje je većina pvp igrača

 

Sačekuša je do sad u svim naslovima bilo, biti će sigurno i ovdje i moglo bi biti zabavno

 

Vidio si i sam u beti da postoji šuljanje ako vidiš da dolazi zerg prišuljaš se makneš se 30tak metara od njih i čekaš da prođu i nastaviš dalje nije sve tako crno.Na kraju krajeva ako bude nečeg previše(sačekuša) budu sigurno postavili neke opasne mobove oko dungeona da se ekipa nemre tamo zadržavat a oni koji idu u dungeon se mogu prišuljat

Poruka je uređivana zadnji put ned 16.2.2014 0:02 (ZujoVg).
13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Pazi ovo sto je dobro

http://skillcalc.massyx.de/

 

talent calc za TESO!!!

AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
Moj PC  
1 1 hvala 2
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice