The Elder Scrolls: Online

poruka: 1.842
|
čitano: 314.684
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Probao betu i ja sam recimo pozitivno odusevljen jer mi je igra dok je igram puno bolja nego sto mi je izgledala gledajuci videice iz igre. Ok vidi se tu da je igra razvijana uporedo i za konzole, ali recimo kontrole i jos neke druge stvari su za pc naprvaljene odlicno, interface radi odlicno, sve je brzo i intuitivno. Ja i par mojih frendova smo dugo igrali wow, probali gw2 u kojem mi se jednio svidio nacin upotrebe skilova, koji je odlicno odradjen, a ono sto me vraca na manji lvl kad dojem u regiju di su low lvl mobs, pa pvp kad hodas u vlikoj guipi i razibijas vrata pola dana {#}, pa to sto NEMA end game pve uopce, ma cisti jad, gw2 je samo marketing i nista dugo... I tako od wowa na ovamo nismo nasli nista sto bi nas na neko duze vrijeme pribilo uz monitore, jos smo u potrazi i nakon ove bete, jos jedan frend je probao kod mene i njemu su dojmovi isto dosta pozitivni, pratiti ce mo daljnji razvoj TES online i kako sada stvari stoje vrlo vjerovatno i kupiti igru. IGRA JE IGRIVA i to je pocetak, a za sve ostalo ce mo morati sacekati da vidimo end game, support, i sve one druge stvari koje jedan mmo cine dobrim i sto nas tjera da provoimo sate i sate uz monitore...

 

 
4 4 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Ja ne kužim kak ljudi uporno računaju pretplatu za prvi mjesec igranja kad svuda jasno i glasno piše "30 days included game time" kad kupiš igru...

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
MBuda kaže...

Ja ne kužim kak ljudi uporno računaju pretplatu za prvi mjesec igranja kad svuda jasno i glasno piše "30 days included game time" kad kupiš igru...

ali moras kupit misec dana da bi aktivira tih besplatnih misec dana

tako da to ispadne neki 7.5€ po misecu za prva dva miseca.

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online
AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online

Preko njih ua EU je cijena u € tako da te tih 20% off dodje 48€ odnosno 64€. Bio je prošli vikend bolji, onda su imali 25% popusta pa je to bilo 45€ odnosno 60€.

Ako hoćeš proći jeftinije odi na G2PLAY - tamo je 42€.

 

Sve to stoji, ali i dalje tvrdim da je igra bleh... Sad kad sam vidio Cyrodil pvp... još gore. Pričali ste kak je WvW u GW2 katastrofalan, odite vidjet Cyrodil.

13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

ne znam za pvp nit me interesuje, svidja mi se sto je ova igra kao polu mmo polu rpg elder scrolls i zbog toga mi bas odgovara. level 8 sam nabio i uzivam, prica je odlicna, sve sto uradis ima efekta, imas razlicite izbore u questovima koga sta da spasis itd :) Uglavnom definitivno ono sto sam ocekivao od ove igre {#}

AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
Moj PC  
2 5 hvala 0
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
chaselol kaže...

ne znam za pvp nit me interesuje, svidja mi se sto je ova igra kao polu mmo polu rpg elder scrolls i zbog toga mi bas odgovara. level 8 sam nabio i uzivam, prica je odlicna, sve sto uradis ima efekta, imas razlicite izbore u questovima koga sta da spasis itd :) Uglavnom definitivno ono sto sam ocekivao od ove igre {#}

ajd barem netko da uživa

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
11 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls:Online

Meni je igra sasvim zadovoljavajuća za sada, jedino što mi je pisalo kad me ubacio u queque da trebam čekati 1 sat i 17 minuta no čekao sam 20ak minuta, čak nisam naišao na neke velike bugove, tu i tamo lagga pomalo, nekad se zna duže zaglaviti u razgovoru s NPCom kod preuzimanje questa, za jedan MMO grafika je super, voice over fenomenalan, na tome im svaka čast, animacije spellova nisu uopće loše. Ukratko Skyrim Online, za sada nije loše, evo nekoliko SSova iz pregleda lika.

Poruka je uređivana zadnji put ned 9.2.2014 23:24 (Reanimator).
Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

dokad su serveri otvoreni

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Nakon što sam ova dva dana odigrao betu, mogu reći da mi se sve više sviđa. Skilovi nisu ono što bi hito, ali nije loše. Bez obzira na sve ne želim juriti s kupnjom, tako sam se zeznuo i kod GW2. Pričekati ću jedno 2-3 mjeseca pa vidit kako će to sve izgledat a onda eventualno kupnja.

Zasad definitivno pozitivna iskustva.

 

Moj PC  
2 2 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

pvp je živi cirkus {#} fino sam se zabavljao dok me nije kicknulo van.. inače dogurao sam do 15-og lvla, sa 14 na 15 sve u cyrodillu pvp-ajući.

uzeo sam samo jedan screenshot na žalost http://i.imgur.com/XPY3w4I.jpg

šteta kaj ne traje malo duže, baš bi isprobao još par klasa da vidim skillove. igrao sam templara i sviđa mi se mogućnost kombiniranja magija i mellee-a. kada sam digao 15. lvl sam počeo i switchati na destruction staff na siegevima.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

Ja sam još malo igrao svog low lvl lika i još uvijek se ne mogu načuditi koliko su animacije borbe loše.

Ali zanemario sam to i gurao sam dalje jer sam htio probati napraviti lika u Spellsword stilu (sword u main hand i spellovi offhand).

Nažalost, mislim da to nije moguće. Spellovi koje mogu ispaljivati nemaju veze s oružjem koje imam equipano (odnosno tipom magije koju bih želio), već ovise isključivo o tome koju sam klasu odabrao na početku igre.

 

Neka me netko ispravi ako sam u krivu. Pozz.

13 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

Koji je uopće maksimalni level?

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online
bezjak78 kaže...

Nakon što sam ova dva dana odigrao betu, mogu reći da mi se sve više sviđa. Skilovi nisu ono što bi hito, ali nije loše. Bez obzira na sve ne želim juriti s kupnjom, tako sam se zeznuo i kod GW2. Pričekati ću jedno 2-3 mjeseca pa vidit kako će to sve izgledat a onda eventualno kupnja.

Zasad definitivno pozitivna iskustva.

 

"Tako" se nisi ni teoretski mogao zeznuti sa GW2 jer igra nije koštala ni približno kao ESO, nije imala pretplatu i ništa bitno nije se razlikovalo u prepurchase ili ne, standard ili digital deluxe i slićno edicijom. Da ne velim da ako želiš igru možeš u bilo kojem trenutku upali, a sav dodatni sadržaj ti je i dalje besplatan.

 

Ovdje su skilovi tak. Ima korisnih i manje korisnih, nije loše što ih možeš dorađivat, kad swapaš oružje promijene ti se skilovi, ali i dalje ih je 5 + ultimate - koji na žalost nisam uspio isprobat jer dragon leap ne radi ništa trenuto - broken je.

 

Craftanje je zabavno, sviđa mi se research, sviđa mi se skill line za crafting, sviđa mi se više manje sve vezano uz craftanje, čak i kad ga usporedim sa GW2 mislim da je ovdje bolje. Usudio bih se reći da je crafting zapravo i jedini skroz dobar dio igre.

 

Na žalost za ostatak nemam neke prevelike riječi hvale, od toga da je to MMO koji često nije MMO, dapaće nekad je nemoguće sa ljudima iz partya, a kamo li random strancima, radit questove jer smo svaki u svojoj fazi koja se razlikuje po odlukama koje donosimo, ali i česte nemogućnosti da mi se netko prikljući u rješavanju.

 

Mogu podnijet da u open svijetu moram jurit ispred drugih ne bi li prvi dohvatio chest ili resurs (makar nakon GW2 mi to djeluje toliko zastarjelo), ali da se isto ponašanje prenosi i na dungeone mi je malo previše - u dungeonu ne bi smjelo vrijedit "ko prvi njegova djevojka" jer se više manje svi bave time kako da upravo oni prvi dohvate chest.

 

Respaw timeri na nekim stvarima bi mogli biti bolji - nisam vidio runu za pokupit od kako sam počistio prvih nekoliko questova na main landu (nakon tutorial islanda) - naprosto ih svi čiste. Imao sam samo za blacksmith indikator resursa, pa je to pomagalo sa željezom. Sa druge strane drva i bilja ima u izobilju, to očito nikome nije interesantno.

 

Questovi su relativno zabavni, nisu pretjerano repetitivni, dosta ih je napravljena dobro ili jako dobro, neki su naprosto content filleri, vidi se da je nedostajalo ideje, ali to mora biti tako - da svijet ne bude prazan. Sviđa mi se što naglasak nikad nije na beskonačnom ubijanju mobova (barem na početku) već da ima neki dublji smisao, tipa uništi portal ili ubij točno određenog moba. Sa druge strane često mi se desilo da nisam morao ubit nikoga jer naprosto punu ljudi ih ubija, možeš protrčat do targeta i aktivirat te riješit quest u par sekundi.

 

Public dungeoni su retardirani maksimalno. Osim što nema nekog pretjeranog razloga za ulaz, osim ako te baš quest odvede ili želiš provjerit da nema onog sharda s kojima se skupljaju skill pointovi (od koji su 2 bila zbugana i nisam ih ni mogao pokupit), većina ima jedan tip enemya koji su često zauzeti borbom sa pregršt drugih igrača, ne možeš naći chest jer ima puno ljudi koji kampaju chest spawn site, a sve su identično koncipirane - kružna putanja sa 1 vratima koja liče na diodu - propuštaju igrače samo u smjeru kraj dungeona -> ulaz/izlaz

 

Borba je čudna - dodge uvijek uzme pola stamine, većina kombat skilova mi koristi staminu, trčanje mi koristi staminu (ako se ne varam, više stamine ne znaći da mogu dulje trčat). To se onda svodi na trčanje, odmor da se napuni stamina, engage enemya, 1 dodge i 2 skilla - ili je enemy mrtav ili ga kajtam dok se malo ne napuni stamina. Malo zamorno. Ima skilova koji mi koriste manu, ali njih ne želim koristit (tj radije bih neke druge) - ipak bio sam prisiljen (što je reko Obi Wan, zašto armor koji kastam svakih 10 sekundi moram kastat u igri koja mi dozvoljava 5 skilova koristit? zakaj jednostavno nije po principu "on" , "off" buttona u quick slotu koji onda rezervira ordeđeni dio mane). Malo su bedasto posložili resource management i mislim da su physical combat playeri u velikom hendikepu. Volio bih to provjerit u endgame, na žalost koliko vidim dodge će uvijek drainat pola stamine, block također puno, u jednom trenu kad nema stamine ili je nisko više se ne može ni interuptat (block + attack) i to naprosto vodi ka lošem.

 

U jednom trenu djelovalo je da su popravili login i load time - no t naravno nije bilo tako, naprosto sam ulovio neku rupu između maintainancea i vremena kad su playeri otkrili da je gotov. Load druge mape/instance uvijek traje vječnost, bez obzira na sve, dok je login vrijeme između 1 minute i 1 sata. Ako vas ulovi error neki prilikom loada ili promijene mape, kao mene u subotu, to može potrajat do 4 sata (bez ikakvog pretjerivanja, pogledajte mi vremena posta/edita, cijelo vrijeme sam pokušavao) - ovo je beta, da, ali mjesec i pol je do prereleasa, GW2 po kojem mnogi ovdje pljuju je imao veliki problema sa prvim javnim beta vikendom, ali riješio je SVE probleme tokom prve noći. Ovi nisu napravili nikakav pomak cijeli vikend. Nadam se da ću imat pristup slijedećem beta vikendom i bit ugodno iznenađen, ali ne smatram to vjerojatnim. Lion's Arch load time se prema ovome čini ko Utopija.

 

Igrači u cyrodilu se vide bolje no u WvW u GW2, no nikad ih nije na hrpi bilo ni približno isti broj. Sa druge strane ne vidim kako nekome WvW može biti katastrofalno loš i da pljuje po njemu, a istovremeno tvrdit kako je makljaža u Cyrodilu dobra, ali ima i takvih. Meni iskreno niš posebno, živi bili pa vidjeli, nisam puno ni bio.

 

Ne vrijedi u trenutnom stanju tih novaca. Možda sa još jednim beta vikendom i dodatnim testiranjem bih mogao mijenjat mišljenje. Volio bih vidjet warevolf i vampyre skill traitove i tako još svašta nešto šti će igra nudit, moglo bi teoretski bit zanimljivo, ali najveća mana igri mi je što je ovo čista konzolaška igra i sve je podređeno tome. Daju nam bezbroj skilova, skillpointa, build opcija, nošenja bilo koje kombinacije oružja, armora i odabira klase, a zbog restrikcija game controllera na konzolama je combat toliko loš i ograničen. Je li doista trebalo u ovu igru uključit i konzole? Nije li sustav "plati jednu od najskupljih igara na tržišti + plaćaj pretplatu + plati skupi collectors edition za nemali bonus + plaćaj gluposti u in game storeu" dovoljan?

 

Samo za kraj, jedna jako JAKO loša stvar u igri koja tvrdi da je MMO - trenutno ne postoji trading post bilo koje vrste (barem u beti). Enough said.

 

EDIT: zaboravio sam se osvrnut na one "riftove" - smiješno. Poberu stvar iz slično koncipiranih igara i onda ga naprave puno lošijim.... Uvijek je na istom mjestu, razlika je samo aktivan ili neaktivan. Slične su taktike kako ih zatvorit, reward nikakav. Sličan osjećaj imao sam i sa "world bossevima" po pitanju rewarda, spawn site nije toliki problem, recimo da tu ima i smisla.

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.2.2014 10:06 (Rhodin).
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

najopsezniji review dosad. taman si opisao stvari koje su me zanimale jer ih ja nisam probao jer jednotavno nisam htio igrati da ih probam :D

 

BIG LIKE!

13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Puno toga je receno, a sta je sustina:
- ova igra je Skyrim online, pretvorena je u MMO i drugog nacina nije bilo da se to uradi a da zadrzi car TES igara

- meni lici na single player MMO, dosta toga mozes sam dok ti ne dodju questovi iz fighters guilda koje ili ces outlevelati i uraditi ili grupa

- sustina je bila da se napravi nastavak TES serijala, da bude MMO ali i da igraci koji su voljeli single player igranje, da ne izgube taj osjecaj i tu su uspjeli

- mozda na nekim dijelovima nije na grafickom nivou skyrima, ali zamislite sta bi bilo kad bi se naslo 200+ likova na jednom mjestu koji nose Deadric armor, castuju magije i ne znam ti sta drugo, koja bi masina trebala za to? Optimizacija je solidna, mada jos bi se to moglo dotjerati

- questova ima, dokle ide ide a kad nesta ides da istrazujes ~ desi se na 8 levelu

- resursi za craftanje su odlicni i komplikovano je uradjen sistem profesija sto je odlicno

- resursi koji se farmaju u svijetu se mogu naci bez problema, ne razumijem ovaj post iznad, runa na sve strane kao i iron ore =) ali ipak moras da shvatis da masa ljudi trenutno igra, pa nije bas lako ali se moze naci zaista

- picking locks, fenomenalno! :)

- sistem craftanja nije faceroll kao npr wow, gdje sve mozes kupiti sa AH, ovdje moras *nauciti* odredjene stilove craftanja od knjiga iz svijeta koje su random spawn

- imas 5+2 class abilitija da koristis sto je sasvim dovoljno, ako uzmemo u obzir da si u Skyrimu koristio 2-3 magije da cistis sve i da, to bi bilo to

- public dungeoni na svom levelu (crow wood je prvi ako se sjecam na lvl 6) je odlicno uradjen i questovi su zanimljivo uradjeni, steta sto je zadnji quest ubagovan i ne moze se uraditi, mada i nije bas public jer bez healera nema sanse uraditi

- pvp izgleda zanimljivo, bice mali milion opcija kad igra izadje, kasteri u heavy armor itd =)

- Skyshards, tri kad ih skupite dobijete jedan skill poen, dosta njih je skriveno svuda, pogotovo u public dungeonu se jedan moze naci skoro na pocetku ^_^ i predstavlja zanimljiv novitet pogotovo za one koji vole da istrazuju

- negativne stvari su mi trenutno loading izmedju regija, ali to ce da se popravi ubrzo (nadam se), ipak je beta ljudi ocekujete previse odmah

- cijena mounta je nenormalna, dobro lvl 10 sam imam 500g nakon dva backpack upgrade-a mada mislim da kasnije se moze doci lakse

- ne svidja mi se imperial rasa sto se *kupuje* dodatno, mada nikad je ne bih ni igrao tako da meh

- ne svidja mi se pretplata

 

P.S. ne kukajte previse beta je, login je isto malo problematican zbog miliona igraca :D

 

AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
Moj PC  
3 2 hvala 0
15 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

Iskreno bio sam jako jako skeptičan prema ovoj igri. Odigravši betu igra me se jako dojmila.

 

DEfinitivno planiram ovo isprobati, ne očekujem nikakav super wow efekt ali to nije ni za očekivati nakon 15 godina grindanja kroz mmo scenu :) Meni je sve sjelo. Priča, animacije pokreta, borba, grafika, questanje, crafting. Ne sjećam se kada mi je zadnji puta igra ovako dobro sjela. Ja bi ju opisao kao TES ali MMO TES. Ono što sam jako dugo htio :) Izbor načina odrađivanja questova mi je odličan, taman da malo razbije onu linearnost. Grind nisam ni osjetio, niti se sjećam da sam do svog lv8 imao quest tipa ubij 25 vukova. Inv menu mi nikada nije sjedao općenitu u TES serijalu ali sam se već navikao tak da mi nije bio neki problem. Statsi na liku su meh. ono 3 komada pa udaraj ali skillovi su mi super. Ovdje stvarno ima toliko toga na izbor + sto skilovi jos dobiju i dodatne opcije pa kada to iskombinirate s svim cudima koje mozete staviti na oruzje i gear izgleda mi kao jedan odlicna mali kreativni kaos. Grafika mi je super, TES stil, barem onaj manji dio koji sam vidio. Instance i pvp nisam ni stigao probati, o end game.u da ne pricam. Uglavnom nadam se da cu najmanje dobiti barem zabavu dizajuci likove na max lv i istrazivanje a od samog end game.a na ocekujem nista posebno vec do sada ne vidjeno. Uglavnom uzima se :)

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
Moj PC  
1 1 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Ako igra bude imala dobar pve i postane b2p ,definitivno bi je kupio :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

odradio sam jucer jedan dungeon za one koji nisu imali priliku pa cu opisat ono sto sam vidio i dati svoj dojam

 

prvo sto mi je upalo u oko je level restrikcija za dungeon. nje uopce nema. bio sam lvl 12 kad sam poceo spammati tank-ish character looking for group. naravno da sam sam se neugodno iznenadio sto su mobovi lvl 15 al ajd, imali smo 2 lika lvl 12 i lvl 15 pa sam racunao da bi bilo izvedivo. 

buduci da sam vec bio upoznat sa sistemom bez holy trinity (guild wars) nisam bio nesto previse optimistican, a moj takozvani tank je vise bio dps sa malo vecim survivalom. jedina razlika je ta sto u igri za razliku od gw2 ima dedicated healer, templar klasa, pa ajmo rec da je malo bolje.

cc-a uopce nema, snare tu i tamo tko uzme skill za to, threat indicatora nema, taunt ima u smislu dva skila, jedan je onaj chain attack a drugi je u sword i shield-u medutim ja sam taj skil morpha-o da nema threat tako da po tom pitanju dosta slabo.

naletili smo na jedan pack od 10 mobova, ali u tom trenutku se cinilo da ih mozemo umjesto 10 bar dvije grupe po 5 rijesit ali to nije slucaj. mobovi su telepatski povezani, povuces jednog, povukao si sve. kad naleti 10 mobova ne zna se ko pije a ko placa. prvo jer ih je previse, drugo nema nacina da se oznace kao u wow-u da bi se stavio prioritet koga prvog treba ubit jer 4 covika bez nekog voice-a ili bez dugog dogovora napada ono sta mu padne na pamet. naravno da smo nakon svakog veceg broja mobova wipe-ali. jos jedan problem je taj sto u dungeon-u nema npc koji bi sluzio za repair/vendor items, jer ako kojim slucajem nisi ocistio inventory lose ti se pise.

bossovi su mobovi sa velikim hp-om i brutalnim napadima. ne mozes ih blokirati, ne mozes ih interruptati, mozes samo utec kad vidis da radi neki single target napad ili dodge kad radi aoe. nema neke taktika, vise je do toga da probas ostali ziv sto duze i da stedis staminu za dodge a napadas sa magicnim napadom.

chestova po dungeonu ima masu, svi trce otkljucavat. medutim nitko ne zna tko sta dobija iz tog chest-a. ja sam imao ukljucen autoloot i aoe loot tako da i ovako i onako nisam moga vidjeti sta kupim dok sam dizao lvl, a pogotovo u dungeon-u gdje nema group loot u smislu greed/need. ne znam uopce na kojem principu to radi, ko prvi njemu sve ili kako igra odluci kome ide sta.

dungeon u kojem sam bio je grotto, vizualno me uopce nije interesiralo kako dungeon izgleda, to mi je najmanje vazno

sve u svemu dosta losije nego sto sam ocekivao, da su bar stavili nekakvu takticku varijantu u dungeon, ovako je samo umlati dok ne ubijes metu, umri, trci nazad di si zadnje umra i ponovi do iznemoglosti.

za setup bih preporucio templara za heal, ranged lika (vjerojatno mage) koji ima dobar aoe, dva melee lika, jedan da je onako malo teze za ubit, kao DK, ali bez 1H+shield jer je damage jadan, pa njemu stavit 2H i da ima bar jedan aoe napad (mozda cleave al to je upitno jer je bitno cuvat staminu za dodge) i ona thief klasa da ima dobar single target dps da bi stvari brze krepavale. i naravno voice jer bez toga je nemoguce proc neokrznut osim ako ne dovedes lvl 25 lika u lvl 15 dungeon

valjda u dungeonima veceg lvl-a ima vise taktiziranja, bar se nadam...

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

OK, dungeon bih još preživio sa djelom problema koji si naveo:

nema repaira - imaš repair kitove

nema vendora - nema ga nigdje ako ćemo iskreno, zato ulažeš u inventory i bank space

 

Ali ostatak je bez nekog opravdanja - postoje kao dedicated tenkovi i hileri, ali fali tenk skilova. Combat je action oriented, ali ulaganje u staminu ne znaći puno u smisli dodgea, trebalo bi puno više blokat - to UŽASNO brzo podraina staminu. Ako želiš koristit staminu i za neke offensive akcije, to je jako teško. Ulagao sam dosta vremena u kuhanje i imao sam sve full nabafano sa hranom i pićem - + stamina, health i magica i sva 3 regena pobojšana i opet nije pomoglo. Pio sam i alchemy potione i svejedno je... Tak. Fali uvijek stamine. Magica je nešto bolja, ali opet ne koristim toliko skilove od magice.

Fali jako aoe taunt i neki aoe threat builder. Moguće su svi imali krivo koncipirani build, ali ispadalo je dosta kaotično.

Osobno ne vidim kako bosa držat mirnim, tj. da tenk stoji i builda armor, a templar hela dok ostala dvojica deru, mislim da je namijenjeno da ga se djelomično tenk, da se DPS-a u pokretu, da ga se malo kajta, malo drži na mjestu sa dodge/block kombinacijama, ali to nije djelovalo moguće.

 

Ovu boljku da su mobovi linkani i da pulanjem jednog pulaš više njih imaju brojni MMORPG-ovi, ali ovdje je to JAKO izraženo. Pogovoto 10 mobova na 4 playera gdje je tenk izgledao nemoćan u držanju aggra, a nisu baš svi bili spremni na borbu protiv 2-3 moba istovremeno. Također fali AoE skilova za to, valjda je lakše na lvl 15 kad možeš svapat weapon, a sa njim i dio skilova "on the fly". Ja sam završio betu na lvl 12 pa ne bih znao.

 

I dalje tvrdim da je loot lošiji od bossa nego iz chestova, a za chestove se svi sjate ćim ih vide.

 

Ja bih to drugaćije, dodao bih više skilova u skill bar, dodao bih bolje tenking alate i eventualno 5. palyera 8možda i nepotrebno u slućaju da su tenking alati malo drugačiji), iako valjda imaju razlog zakaj je samo 4. Definitivno treba doradit sustav raspodjele korištenja resursa.

 

Fali jako trade post kako god okrenuli stvari.

 

Zodiak kaže...

Ako igra bude imala dobar pve i postane b2p ,definitivno bi je kupio :)

 

Mogla bi opstat i kao pay2play sa određenim preinakama. Treba dodat/doradit neke stvari, ali bojim se da u to nitko neće ulazit mjesec i pol do izlaska.

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.2.2014 13:37 (Rhodin).
Moj PC  
0 0 hvala 1
11 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Obi Wan kaže...

odradio sam jucer jedan dungeon za one koji nisu imali priliku pa cu opisat ono sto sam vidio i dati svoj dojam

 

prvo sto mi je upalo u oko je level restrikcija za dungeon. nje uopce nema. bio sam lvl 12 kad sam poceo spammati tank-ish character looking for group. naravno da sam sam se neugodno iznenadio sto su mobovi lvl 15 al ajd, imali smo 2 lika lvl 12 i lvl 15 pa sam racunao da bi bilo izvedivo. 

buduci da sam vec bio upoznat sa sistemom bez holy trinity (guild wars) nisam bio nesto previse optimistican, a moj takozvani tank je vise bio dps sa malo vecim survivalom. jedina razlika je ta sto u igri za razliku od gw2 ima dedicated healer, templar klasa, pa ajmo rec da je malo bolje.

cc-a uopce nema, snare tu i tamo tko uzme skill za to, threat indicatora nema, taunt ima u smislu dva skila, jedan je onaj chain attack a drugi je u sword i shield-u medutim ja sam taj skil morpha-o da nema threat tako da po tom pitanju dosta slabo.

naletili smo na jedan pack od 10 mobova, ali u tom trenutku se cinilo da ih mozemo umjesto 10 bar dvije grupe po 5 rijesit ali to nije slucaj. mobovi su telepatski povezani, povuces jednog, povukao si sve. kad naleti 10 mobova ne zna se ko pije a ko placa. prvo jer ih je previse, drugo nema nacina da se oznace kao u wow-u da bi se stavio prioritet koga prvog treba ubit jer 4 covika bez nekog voice-a ili bez dugog dogovora napada ono sta mu padne na pamet. naravno da smo nakon svakog veceg broja mobova wipe-ali. jos jedan problem je taj sto u dungeon-u nema npc koji bi sluzio za repair/vendor items, jer ako kojim slucajem nisi ocistio inventory lose ti se pise.

bossovi su mobovi sa velikim hp-om i brutalnim napadima. ne mozes ih blokirati, ne mozes ih interruptati, mozes samo utec kad vidis da radi neki single target napad ili dodge kad radi aoe. nema neke taktika, vise je do toga da probas ostali ziv sto duze i da stedis staminu za dodge a napadas sa magicnim napadom.

chestova po dungeonu ima masu, svi trce otkljucavat. medutim nitko ne zna tko sta dobija iz tog chest-a. ja sam imao ukljucen autoloot i aoe loot tako da i ovako i onako nisam moga vidjeti sta kupim dok sam dizao lvl, a pogotovo u dungeon-u gdje nema group loot u smislu greed/need. ne znam uopce na kojem principu to radi, ko prvi njemu sve ili kako igra odluci kome ide sta.

dungeon u kojem sam bio je grotto, vizualno me uopce nije interesiralo kako dungeon izgleda, to mi je najmanje vazno

sve u svemu dosta losije nego sto sam ocekivao, da su bar stavili nekakvu takticku varijantu u dungeon, ovako je samo umlati dok ne ubijes metu, umri, trci nazad di si zadnje umra i ponovi do iznemoglosti.

za setup bih preporucio templara za heal, ranged lika (vjerojatno mage) koji ima dobar aoe, dva melee lika, jedan da je onako malo teze za ubit, kao DK, ali bez 1H+shield jer je damage jadan, pa njemu stavit 2H i da ima bar jedan aoe napad (mozda cleave al to je upitno jer je bitno cuvat staminu za dodge) i ona thief klasa da ima dobar single target dps da bi stvari brze krepavale. i naravno voice jer bez toga je nemoguce proc neokrznut osim ako ne dovedes lvl 25 lika u lvl 15 dungeon

valjda u dungeonima veceg lvl-a ima vise taktiziranja, bar se nadam...

Lvl 12 lika ima a popljuvao igru uzduž i poprijeko (koja nije ni izašla), al dok je mukte igra se   LOLčuga

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.2.2014 14:00 (Reanimator).
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

@Rhodin

ja sam igrao templara, i više mi je nedostajalo mane čitavo vrijeme, dok mi je stamine zafalilo samo kada sam ušprintao u fight {#}

onaj bod u hp/sp/mp po lvlu je manje-više beznačajan. gain bi trebao biti puno veći od 10-20 pointova s obzirom na količinu resursa koju spellovi/skillovi troše.

ali u principu opet se to ne može gledati na low lvlima kada likovi još nisu do kraja izgrađeni.

inače 3-4 puta na templaru ispucaš healove i nema više mane.. to mi je u biti više smetalo u pvp-u doduše.

 

meni je igra OK, i možda ju i kupim tamo negdje 2-3 mjeseca nakon release-a, nakon što se endgame uhoda da vidim na kaj bu ličilo..

u krajnjoj liniji bi ju bez hebemti uzeo samo radi dobro odrađenih questova, i digao par klasa na max lvl.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

fora je  u tome što dodge uvijek draina 50% stamine. tako da je svejedno imao ti 100 200 il 300 stamine. uvijek ces ostat bez pola kad dodgas. sto je sranje kad ti lik koristi staminu za napade...

 

 

13 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

iako je NDA na snazi,može se uploadati do 15 minuta,15ss-ova i 15-og lvl-a?to sam pročitao na yt video on nekog lika,el to fakat tako?

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
sstrmi kaže...

iako je NDA na snazi,može se uploadati do 15 minuta,15ss-ova i 15-og lvl-a?to sam pročitao na yt video on nekog lika,el to fakat tako?

 

Ne bih znao, ali ja sam stavio jedan videic, i sad upravo uploadam jos jedan pvp. Nigdje nisam spomenuo TES, to je ionako samo za ekipu s bug foruma {#}

13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže...

 

Ne bih znao, ali ja sam stavio jedan videic, i sad upravo uploadam jos jedan pvp. Nigdje nisam spomenuo TES, to je ionako samo za ekipu s bug foruma {#}

stavio sam ja ovaj sa imenom,full tagovima,uploadan prije nekih 38h i dalje tu,tako da mislim da je ono čak istina

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

zar nije samo press dobija dopustenje stavljanje video klipova i ss-ova?

It's not who u are, it's who u know.
11 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Makljaza uopce nije losa {#}, kao sto mozete vidjeti na prilozenom videu:

 

 

Iskreno mogu reci da sam fasciniran ponasanjem igre kad je tona igraca na monitoru, ne osjeti se na fps, zvuk se tu i tamo izgubi, ali vrlo brzo se vrati u normalu, lag se osjeti kad je tona igraca na monitoru pri uporabi nekih skillova, ali to je minimalno i nista sto se nemoze rjesiti. Da igra izadje sad bez tvikanja koja ce sad uslijediti do luncha, to bi bio najbolji launch jednog mmo u zadnjih 10 godina, mogu reci jer sam pratio sve. 

Osvrnuti cu se na jedan aspket igre koji mi se isto svidja, vrlo, a rijec je o skillovima, pogotovo kada se radi o pvp, a sada cu vam reci i zasto. Usporediti cu to s wowom kojeg sam stvarno puno igrao i sjecam se pocetaka pvpa na svom druidu. Imao sam neke prednosti i nedostatke u odnosu na druge classe, recimo, nisam imao interupt, nisam imao slow, ali sam zato bio brzi od drugih, imao odlican dmg i bio sam immune na snare, isto tako recimo u pve dijelu jednostavno nisam imao aoe, nemas i gotovo, i kad bi se pravio raid setup za neke raidove, na fightove di treba aoe, ides na alta ili mjenjas spec gotovo. Wow je meni zgadilo kad su sve classe dobile sve, tako je moj druid dobio i slow, i intrupt, i cc i sve... Kao posljedica toga sam imao na kraju iste keybindove na svim svojim mele i na svim svojim casterima, zanci svi su imali cc, interupt, slow... tako da uz manje modifikacije to je doslo da nema nikakve razlike izmedju classa koje igras. Ovdje mi se cini konacno da je netko osmislio sustav skillova gdje se nece deseti da su svi Nightblades ili Dragonkinghts isti, moci ces recimo imati jedan wep za def, jedan za off, ili recimo jedan za pwnanje castera, jedan za mele itd... Tako kad zapravo sretnes nekoga neznas vec unaprijed kakve skillove ima i kakav ce fight biti. Wow je sa svim svojim izmjenama to uporno pokusao da uvede, ali bi opet za 10 svi imali isti spec i za pvp i pve, nekako mi se cini da ce ovaj sustav konacno doprinijeti raznolikosti kad je rijec o tome.

Uglavnom, prije ove bete sam uz podsmijeh gledao na TES online jer mi je igra iz onoga sto sam uspio vidjeti i procitati izgledala dosta lose, nakon odigrane bete ostao sam paf, igra je puno puno puno bolja nego sam ocekivao, nije to sad nesto novo i revolucionarno, ali mislim da cu izlevelat jednog orca i malo po Tamrielu lupat ljude sjekirom u glavu {#}.

 
4 2 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže...

Tako kad zapravo sretnes nekoga neznas vec unaprijed kakve skillove ima i kakav ce fight biti. 

 

vidiš, o ovome sam ja isto razmišljao.. do sada sam se uvijek u raznim pvp mmo-ima oslanjao na predviđanja protivničkog poteza, to bi obično razlikovalo dobre i najbolje igrače, a s obzirom da se tu svakoj klasi skillovi po nekoliko puta granaju, taj faktor je tu dosta otežan.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
11 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
nine kaže...
Mquany kaže...

Tako kad zapravo sretnes nekoga neznas vec unaprijed kakve skillove ima i kakav ce fight biti. 

 

vidiš, o ovome sam ja isto razmišljao.. do sada sam se uvijek u raznim pvp mmo-ima oslanjao na predviđanja protivničkog poteza, to bi obično razlikovalo dobre i najbolje igrače, a s obzirom da se tu svakoj klasi skillovi po nekoliko puta granaju, taj faktor je tu dosta otežan.

Je, izgleda obecavajuce ovdje, ali ce mo sacekati i vidjeti kako ce to izgledati u end game pvpu, bilo bi super da moras u fightu pratit protivnika i ucuiti koje skilove ima i kako ih je evoluirao, da pazis na range, na cc i tako, cini mi se da bi moglo biti dobro {#}.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice