Starcraft 2

poruka: 4.260
|
čitano: 720.733
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
Bejtman kaže...

ajme 5 puta covjek klikne da mu jedinice odu na neki drugi polozaj, nemoze kliknut 1 put nego bas mora kliknut par puta -.- neka mi ovo netko objasni.....sumnjam da ce netko dati dobar odgovor

Večina misli ako imaš veči apm da si bolji u igri,a to nije istina.

 

Ak pod "većina" misliš "njubare" onda da.

 

Ko što reče čovjek, APM je posljedica, ne uzrok. Ako znaš šta treba radit u kojem trenutku onda će ti i APM (vjerojatno) biti visok. Uostalom, APM nije stalan, sasvim je normalno tokom meča u nekim trenucima imat APM 20 a u drugim 160 - prosjek ti više govori koliko si imao praznog hoda kroz igru (tzv. noob sindrom ili "ne znam šta bih sad radio pa čekam da se nešto desi") nego koliko zapravo "brzo" igraš.

 

Što se tiče klikanja par puta umjesto jednom ljudi to rade iz dva razloga. Prvi je da bi flaksali na svoj APM kad gledaju replay, što je naravno debilno. Drugi - i puno pametniji razlog - je da se ufuraš u brzo klikanje kako bi brže reagirao kasnije u trenutku kad će ti to trebat, npr. kod micranja mutaliskova, obrane marinaca od banelinga itd. Ja isto znam spamat na početku partije, pogotovo skroz prve, jer sam skužio da zagrijem prste i da se tako lakše prilagodim ritmu igre. Al to nema nikakve faking veze sa APM-om.

 

U svakom slučaju, onaj ko se trudi direktno povećavati svoj APM na bilo koji način, samo da dobije visoke brojke - taj je kreten, treba naučiti igru kako valja i pratiti APM kao pokazatelj napretka. I ne maltretirati druge sa "čoeče gle kolki mi je APM tu jbt pa ja sam totalni pro"...

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.2.2012 10:44 (baba).
15 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Patch 1.4.3

 

1. MULEs now harvest the same amount of minerals on both high yield minerals and normal minerals

2. Snipe damage changed from 45 to 25 +25 Psionic

3. Phoenix now has a range upgrade at the Fleet Beacon

4. APM / CPM changes

 

Malo ću i prokomentirati {#}  :

 

1. Odlično

2. Hm... vidjet ćemo kako će ovo ispasti

3. Konačno neki toss unit da kontrira mute, mada neznam koliko će sam upgrade biti skup

4. Fino, vidjet će se i klasični apm i efektivni apm (ako sam dobro shvatio)

 

Ukratko, malo žešći nerf za terrana, pokušaj da se napravi nešto za tossa protiv muta i povratak starog apm sustava uz zadržavanje novog. Sviđa mi se {#}

 

 

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Moj PC  
1 0 hvala 1
17 godina
online
Starcraft 2

vidim da blizzard za ovu godinu planira izdati 2 naslova a nekako se bojim da tu ne spada heart of the swarm vec diablo 3 i expanzija za wow

 

nego, molio bih preporuku za neki sc2 site s dobrim communitiyem, poput mmo-championa za wow i diablofansa za d3

na par sam naisao ali mi se ne cine azurnima

 

and the heavens shall tremble
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Starcraft 2
RonoN kaže...

vidim da blizzard za ovu godinu planira izdati 2 naslova a nekako se bojim da tu ne spada heart of the swarm vec diablo 3 i expanzija za wow

 

nego, molio bih preporuku za neki sc2 site s dobrim communitiyem, poput mmo-championa za wow i diablofansa za d3

na par sam naisao ali mi se ne cine azurnima

 

teamliquid.net .... stranica je centar sc2 communitya

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 11.2.2012 9:53 (acca).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
mata_87 kaže...

Ukratko, malo žešći nerf za terrana, pokušaj da se napravi nešto za tossa protiv muta i povratak starog apm sustava uz zadržavanje novog. Sviđa mi se {#}

 

 

Snipe nerf ok, MULE nerf damn right ok,  phoenix upgrade vidjećemo (po meni su Phoenixi već sasvim dobro counterali mute, problem je što Toss vulgaris ne vole baš da micra il da mijenja tech path al bome vole da QQ-a {#} ), povratak starog APM sustava za zbljuvat se al ajde dobro.

 

U globalu neloše, nisu ništa žešće uspjeli pokvarit (stila reaper nerf, amulet nerf ili NP nerf). {#}

15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
baba kaže...
mata_87 kaže...

Ukratko, malo žešći nerf za terrana, pokušaj da se napravi nešto za tossa protiv muta i povratak starog apm sustava uz zadržavanje novog. Sviđa mi se {#}

 

 

Snipe nerf ok, MULE nerf damn right ok,  phoenix upgrade vidjećemo (po meni su Phoenixi već sasvim dobro counterali mute, problem je što Toss vulgaris ne vole baš da micra il da mijenja tech path al bome vole da QQ-a {#} ), povratak starog APM sustava za zbljuvat se al ajde dobro.

 

U globalu neloše, nisu ništa žešće uspjeli pokvarit (stila reaper nerf, amulet nerf ili NP nerf). {#}

 

 

Phoenix trenutno ne kontrira mass mute, bez obzira imaš li bronze league micro ili si EG Huk. Mute same po sebi nisu uopće problem u manjim brojevima i lako ih je kontrirati, ali kad ih dođe puno, zerg uvijek može forsirati baserace i lagano pobjediti. Dosadašnja razlika u rangeu je 1, tako da ako primjerice ganjaš mute sa phoenixima, zerg jednostavno okrene smjer muti i dosta mu je 1 shot za napraviti teški dmg. A i sve mi se čini da neće ovaj upgrade puno pomoći po tom pitanju, dok investiraš u feet beacon i upgrade, zerg to vidi i lako prebaci tech i možeš se j**** (da nebudem prost).  Ali vidjet ćemo kako će se to razviti, možda valja biti optimističan. Što se tiče mjenjanja tech patha, znao bi da si toss igrač da si forsiran u blink - ht tech path i nemožeš ga tako brzo promjeniti. I dalje mi nije jasno zašto ti vrijeđaš skill prosječnog tossa, barem sam ja stekao takav dojam, ali ajde ako te veseli....

 

Što se tiče ghosta, mislim da će ovo dići jako puno qq theradova po raznim forumima hehe {#}

 

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.2.2012 1:28 (mata_87).
17 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Ako ste gledali Geniusa kako igra u GSL-u onda bi vidili da phoenix prilično lako rejpa mute, zamisli da još tossevi počnu radit upgrade za air :D

Potpis
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Starcraft 2

Phoneixi nisu baš najbolje rješenje, zamisli napraviš kojih 40 phoneixa iz tri starporta i još nešto spičiš na upgrade i zerg napravi hydra den i totalno se prebaci na hydre koje nijedan gateway unit ne može counterati osim high templara, ali dok digneš dosta gateova, colos tech ili templar tech praktički si mrtav.

Na day9-ovom kanalu ima video kako ići protiv mass muta (jedan od zadnjih dailya) pa to pogledajte.

Software is like sex... it's better when it's free (Linus Torvalds)
Moj PC  
1 0 hvala 2
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
mata_87 kaže...
  I dalje mi nije jasno zašto ti vrijeđaš skill prosječnog tossa, barem sam ja stekao takav dojam, ali ajde ako te veseli....

 

 

Zato što je Toss cheese rasa, bio i ostao, pogotovo u nižim ligama (bronze-plat), samo su u zadnje vrijeme zamjenili 4-Gate, VR rush, cannon rush ili DT rush sa FFE+gateway rushom. Svaka čast dobrim Tossevima, ali sve tamo do Diamonda Toss je cheesefest. Mute su jedina stvar na koju moraju neštp reaktivno učiniti, tj. ne mijenjati zacrtani build path i odmah zbog toga dreka po forumima. A već imaju debelo bolje countere za mute od Terrana, pa svejedno plaču.

 

Ak si u Master ligi i tamo srećeš dobre Tossove, svaka čast. Ali ja sam se toliko nagledao očajnih Toss igrača u platini da mi nitko ne može reći kak je to rasa koja zahtijeva ikakav skill, barem do Diamonda.

 

 

16 godina
offline
Starcraft 2

Ajde bez hejta među rasama :)

Evo malo pozitivnih vibri - 

 

 

Staro ali legendarno: 

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Kolege ima iko isustva, imam zamjesnku grafu jer mi ovam moja crkla i na garanciji je.

 

Pa jel iko zna oce recimo SC2 ici na X1650 na 1920×1080 sve LOW LOW?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
baba kaže...
mata_87 kaže...
  I dalje mi nije jasno zašto ti vrijeđaš skill prosječnog tossa, barem sam ja stekao takav dojam, ali ajde ako te veseli....

 

 

Zato što je Toss cheese rasa, bio i ostao, pogotovo u nižim ligama (bronze-plat), samo su u zadnje vrijeme zamjenili 4-Gate, VR rush, cannon rush ili DT rush sa FFE+gateway rushom. Svaka čast dobrim Tossevima, ali sve tamo do Diamonda Toss je cheesefest. Mute su jedina stvar na koju moraju neštp reaktivno učiniti, tj. ne mijenjati zacrtani build path i odmah zbog toga dreka po forumima. A već imaju debelo bolje countere za mute od Terrana, pa svejedno plaču.

 

Ak si u Master ligi i tamo srećeš dobre Tossove, svaka čast. Ali ja sam se toliko nagledao očajnih Toss igrača u platini da mi nitko ne može reći kak je to rasa koja zahtijeva ikakav skill, barem do Diamonda.

 

 

 

Cannon rush fukcionira samo u pvp, izuzmemo li metalopolis gdje cannon rush može proći i protiv drugih rasa. 4g i 6g +1 nije cheese nego timing push i postoje načini kako se obraniti od njega, posebice sa zergom. Ok, priznajem da je pravilno izvedeni 6g težak za obraniti sa zergom, ali 4g baš i nije. I da, moraš se i sa tossom prilagođavati protivnikovoj igri, mada promjena tech patha traje malo duže nego sa zergom. A nagledao sam se ja itekako očajnih zergova, čak i više nego tossova, npr. gold zerg koji tokom matcha točno 2 (dva) puta injecta larvu i onda zaboravi da ima kraljice pa igra u goldu, likovi koji su sa 6p došli do diamonda (čak i do gm) itd.... I toss ima najlošiji counter za mute od svih rasa, stvarno neznam odakle si izvukao da ima bolje unite po tom pitanju od terrana. Niti nema marinca koji je bolesno dobar protiv muta, niti thora, a ni infestora da zadrži mute dok vojska dođe. Stalkeri koji bi ih trebali kontrirati gube od muta, storm se lako izbjegne, archon je dobar ali prespor, phoenix ne funkcionira osim ako si već unaprijed na sljepo otvorio sa stargate. I nisam u master ligi, niti se smatram dobrim igračem,  ali opet znam što pričam, barem iz perspetktive tossa, dok nažalost neke tvoje izjave baš i ne drže vodu. Svaka ti čast na dobrim postovima, ima ih podosta, ali ovo što si sad izjavio je čista glupost.

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.2.2012 11:27 (mata_87).
16 godina
offline
Re: Starcraft 2
Mew kaže...

Kolege ima iko isustva, imam zamjesnku grafu jer mi ovam moja crkla i na garanciji je.

 

Pa jel iko zna oce recimo SC2 ici na X1650 na 1920×1080 sve LOW LOW?

bude, čak na normal bi trebala bez problema na 1920x1080 ako ti je zamjesnka ova 460

16 godina
offline
Re: Starcraft 2
mata_87 kaže...
baba kaže...
mata_87 kaže...
  I dalje mi nije jasno zašto ti vrijeđaš skill prosječnog tossa, barem sam ja stekao takav dojam, ali ajde ako te veseli....

 

 

Zato što je Toss cheese rasa, bio i ostao, pogotovo u nižim ligama (bronze-plat), samo su u zadnje vrijeme zamjenili 4-Gate, VR rush, cannon rush ili DT rush sa FFE+gateway rushom. Svaka čast dobrim Tossevima, ali sve tamo do Diamonda Toss je cheesefest. Mute su jedina stvar na koju moraju neštp reaktivno učiniti, tj. ne mijenjati zacrtani build path i odmah zbog toga dreka po forumima. A već imaju debelo bolje countere za mute od Terrana, pa svejedno plaču.

 

Ak si u Master ligi i tamo srećeš dobre Tossove, svaka čast. Ali ja sam se toliko nagledao očajnih Toss igrača u platini da mi nitko ne može reći kak je to rasa koja zahtijeva ikakav skill, barem do Diamonda.

 

 

 

Cannon rush fukcionira samo u pvp, izuzmemo li metalopolis gdje cannon rush može proći i protiv drugih rasa. 4g i 6g +1 nije cheese nego timing push i postoje načini kako se obraniti od njega, posebice sa zergom. Ok, priznajem da je pravilno izvedeni 6g težak za obraniti sa zergom, ali 4g baš i nije. I da, moraš se i sa tossom prilagođavati protivnikovoj igri, mada promjena tech patha traje malo duže nego sa zergom. A nagledao sam se ja itekako očajnih zergova, čak i više nego tossova, npr. gold zerg koji tokom matcha točno 2 (dva) puta injecta larvu i onda zaboravi da ima kraljice pa igra u goldu, likovi koji su sa 6p došli do diamonda (čak i do gm) itd.... I toss ima najlošiji counter za mute od svih rasa, stvarno neznam odakle si izvukao da ima bolje unite po tom pitanju od terrana. Niti nema marinca koji je bolesno dobar protiv muta, niti thora, a ni infestora da zadrži mute dok vojska dođe. Stalkeri koji bi ih trebali kontrirati gube od muta, storm se lako izbjegne, archon je dobar ali prespor, phoenix ne funkcionira osim ako si već unaprijed na sljepo otvorio sa stargate. I nisam u master ligi, niti se smatram dobrim igračem,  ali opet znam što pričam, barem iz perspetktive tossa, dok nažalost neke tvoje izjave baš i ne drže vodu. Svaka ti čast na dobrim postovima, ima ih podosta, ali ovo što si sad izjavio je čista glupost.

DUH, Arconi i templari??? 3 arkona valjda smaknu 15 muta

14 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
acca kaže...
Mew kaže...

Kolege ima iko isustva, imam zamjesnku grafu jer mi ovam moja crkla i na garanciji je.

 

Pa jel iko zna oce recimo SC2 ici na X1650 na 1920×1080 sve LOW LOW?

bude, čak na normal bi trebala bez problema na 1920x1080 ako ti je zamjesnka ova 460

Nene sa 460 GTX ide na Ultra na tome.

 

To mi je grafa prava. Ja mislim na zmjensku ATi Radeon X1650 sa 256 MB rama...

Zamjenska grafa Zamjenska grafa
16 godina
offline
Re: Starcraft 2
Mew kaže...
acca kaže...
Mew kaže...

Kolege ima iko isustva, imam zamjesnku grafu jer mi ovam moja crkla i na garanciji je.

 

Pa jel iko zna oce recimo SC2 ici na X1650 na 1920×1080 sve LOW LOW?

bude, čak na normal bi trebala bez problema na 1920x1080 ako ti je zamjesnka ova 460

Nene sa 460 GTX ide na Ultra na tome.

 

To mi je grafa prava. Ja mislim na zmjensku ATi Radeon X1650 sa 256 MB rama...

to mi je grafa bivšeg kompa. Sjećam se igrao sam 1280x1024 na high tako da bi trebalo

14 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
acca kaže...
Mew kaže...
acca kaže...
Mew kaže...

Kolege ima iko isustva, imam zamjesnku grafu jer mi ovam moja crkla i na garanciji je.

 

Pa jel iko zna oce recimo SC2 ici na X1650 na 1920×1080 sve LOW LOW?

bude, čak na normal bi trebala bez problema na 1920x1080 ako ti je zamjesnka ova 460

Nene sa 460 GTX ide na Ultra na tome.

 

To mi je grafa prava. Ja mislim na zmjensku ATi Radeon X1650 sa 256 MB rama...

to mi je grafa bivšeg kompa. Sjećam se igrao sam 1280x1024 na high tako da bi trebalo

Hvala idem skinit SC2 opet, formatirao sam PC jer mi crkla stara grafa u pokusajima spasa :) E super ako ide na Low ja zadovoljan

16 godina
offline
Starcraft 2

Meni je išao na 8500gt nemaš frke.

Software is like sex... it's better when it's free (Linus Torvalds)
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
acca kaže...
mata_87 kaže...
baba kaže...
mata_87 kaže...
  I dalje mi nije jasno zašto ti vrijeđaš skill prosječnog tossa, barem sam ja stekao takav dojam, ali ajde ako te veseli....

 

 

Zato što je Toss cheese rasa, bio i ostao, pogotovo u nižim ligama (bronze-plat), samo su u zadnje vrijeme zamjenili 4-Gate, VR rush, cannon rush ili DT rush sa FFE+gateway rushom. Svaka čast dobrim Tossevima, ali sve tamo do Diamonda Toss je cheesefest. Mute su jedina stvar na koju moraju neštp reaktivno učiniti, tj. ne mijenjati zacrtani build path i odmah zbog toga dreka po forumima. A već imaju debelo bolje countere za mute od Terrana, pa svejedno plaču.

 

Ak si u Master ligi i tamo srećeš dobre Tossove, svaka čast. Ali ja sam se toliko nagledao očajnih Toss igrača u platini da mi nitko ne može reći kak je to rasa koja zahtijeva ikakav skill, barem do Diamonda.

 

 

 

Cannon rush fukcionira samo u pvp, izuzmemo li metalopolis gdje cannon rush može proći i protiv drugih rasa. 4g i 6g +1 nije cheese nego timing push i postoje načini kako se obraniti od njega, posebice sa zergom. Ok, priznajem da je pravilno izvedeni 6g težak za obraniti sa zergom, ali 4g baš i nije. I da, moraš se i sa tossom prilagođavati protivnikovoj igri, mada promjena tech patha traje malo duže nego sa zergom. A nagledao sam se ja itekako očajnih zergova, čak i više nego tossova, npr. gold zerg koji tokom matcha točno 2 (dva) puta injecta larvu i onda zaboravi da ima kraljice pa igra u goldu, likovi koji su sa 6p došli do diamonda (čak i do gm) itd.... I toss ima najlošiji counter za mute od svih rasa, stvarno neznam odakle si izvukao da ima bolje unite po tom pitanju od terrana. Niti nema marinca koji je bolesno dobar protiv muta, niti thora, a ni infestora da zadrži mute dok vojska dođe. Stalkeri koji bi ih trebali kontrirati gube od muta, storm se lako izbjegne, archon je dobar ali prespor, phoenix ne funkcionira osim ako si već unaprijed na sljepo otvorio sa stargate. I nisam u master ligi, niti se smatram dobrim igračem,  ali opet znam što pričam, barem iz perspetktive tossa, dok nažalost neke tvoje izjave baš i ne drže vodu. Svaka ti čast na dobrim postovima, ima ih podosta, ali ovo što si sad izjavio je čista glupost.

DUH, Arconi i templari??? 3 arkona valjda smaknu 15 muta

 

Da, ali su jako spori, recimo imaš 3 baze, svaka 3 archona, koji koštaju više od 15 muta. Nitko ni ne kaže da su archoni loši protiv muta, zapravo su odlični u izravnoj borbi. Problem je u tome da zerg može uzeti hrpu baza dok dođeš do tolikog broja archona. Sad ovo prelazi u theorycraft, što baš i ne volim, ali ajde.   Često nisu problem same mute, problem je ono što ide iza njih, mass expandanje uz forsirani baserace. Nekažem da su mute nepobjedive, ali ako protivnik igra dobro s njima, vrlo, vrlo teško možeš doći do pobjede.

 

@xxxxx: hvala za day9, nepratim ga baš u zadnje vrijeme pa ću pogledati

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.2.2012 13:44 (mata_87).
17 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Stvar je u tome što i ti moraš dobro igrat. Samo treba puno igrat jer se igra mijenja iz tjedna u tjedan. To mi postane naporno, pa radije dotu igram :D

Potpis
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Koji ce jos prisebni zerg ici napadat archone sa mutama?

 

Sproi su, tromi, vidis ih na kilometar.

 

Kao zerg igrac mogu rec da ja cim ih vidim idem na infestor + roach il u najgorem slucaju ih swarmam sa zerglinzima dok protos pokusavam manual targetat mute.

 

I spacing na mutama totalno pobije archone isto ko sto je sa thorom.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Starcraft 2

pa zato se treba pušati prije nego se dođe do ovog masovnog broja, jer ako zerg ide na mute jedina obrana koju ima većinom su spinecrawleri plus par zerglinga. Timing attack s blink stalker observerom baš prije nego što mute izađu bi u većini slućaja trebao biti GG.

Mislim da su tossovi malo pre razmaženi, to je kao da zerg plače na mass carriere. Također ako se stave u lategameu par cannona iza mineral linea + jedan templar lako se brani od muta

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Starcraft 2
Mew kaže...

Koji ce jos prisebni zerg ici napadat archone sa mutama?

 

Sproi su, tromi, vidis ih na kilometar.

 

Kao zerg igrac mogu rec da ja cim ih vidim idem na infestor + roach il u najgorem slucaju ih swarmam sa zerglinzima dok protos pokusavam manual targetat mute.

 

I spacing na mutama totalno pobije archone isto ko sto je sa thorom.

Ne pobije ih totalno, još uvjek su arhconi i thoreve dobri counteri samo nisu ono da ti tri rafala ubije 30 muta ako ne koristiš magic boxing.

Btw zerglingi su reterdirano loši protiv archona jer ih archon 1-2 splash shota, ovisno o upgrejdima

15 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Dobar dio Tossova je definitivno razmažen, no nije problem u njima već u Blizzardu koji je tu rasu toliko loše dizajnirao da je to milina. U doba BW-a Protoss je vjerojatno bio najljepša rasa za gledati, ovo sad je bože sačuvaj.

 

Mata, vidim da si Toss igrač, ne ulazim u tvoj skill, ali i kao zerg ali i kao random igrač mislim da je Toss u nižim ligama živa sprdačina (pogotovo u ZvP). FFE je čisti macro cheese za kojeg Zerg nema pravog countera, a iz toga Toss može doslovno raditi šta god hoće sa gotovo nikakvim rizikom. Mute su apsolutno jedino što Zerg ima za uopće dotaknuti Tossa koji zna šta radi i to se sad ide rješavat. Uostalom hrpa pro Tossova kažu da blink Stalkers+cannoni sasvim dobro rješavaju problem muta, i da se muta igrača može bez problema counterati dobrim timingom. Kom se onda podilazi s ovim patchom? Istim onima zbog kojih se vraća stari APM, dakle njubarama koje su navikle na FFE+7 Gate timing push cheesanje i koje krenu histerizirati kad god im pikneš u njegovu igru po receptu.

 

Ponavljam, ne govorim to samo kao Zerg igrač - imam 500+ Random partija iza sebe, kao Toss vjerojatno imam najbolji W/L iako sam cijelo vrijeme koristio samo jedan build - prvotno 3-Gate robo, onda FFE7. Ako s rasom koju ne volim i koju nemam pojma igrat igram puno bolje nego s rasama koje sam proučavao i vježbao i igrao iz gušta onda mislim da je sve jasno.

 

Uostalom nadajmo se da će Blizz prije ili kasnije uvesti racial laddere pa će se moći puno objektivnije procijeniti koliki je skill potreban za koju rasu u kojoj ligi.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Nije mi baš jasan taj tvoj dvostruki kriterij. S jedne strane govoriš o nižim ligama i lošijim igračima, a s druge očekuješ da će se svaki lošiji toss igrač uspjeti obraniti od muta i poznavati točne timinge. Iskreno mene ni ne dira osobno to što pričaš o nekom skill levelu, jer smatram da sam bolji igrač od te tvoje ciljane skupine o kojoj stalno nešto kukaš, ali smeta što na neki način vrijeđaš skill drugih igrača, iako i sam vrlo vjerojatno ne igraš nešto dobro. Ovaj patch po mom mišljenju nije nikakav drastični buff za tossa. Dok investiraš u fleet beacon i upgrade, zerg može vrlo lagano odustati od muti i onda ti ostaje hrpa upitno korisnih, ali zato dobro upgradeanih unita. Ali svejdno, mišljenja sam da je moguće pobjediti taj muta-ling stil igre, čak i lošijem igraču, samo što je prilično teško i razumijem zašto se ljudi žale. S druge strane, zergovi od prvog dana ove igre se žale što roach-hydra-corruptor gubi od deathballa, a moguće je pobjediti taj stil igre i za to ne trebaš biti nešto posebno dobar igrač. Ali kad zergovi plaču to je onda u redu, samo ne shvaćam zašto. Što se tiče racial laddera, nismo mi te sreće da takve stvari dođu prije Legacy of the Void. Ali i kad dođe racial ladder (pod uvjetom da ikad dođe, isto kao i lan support i cross region igranje), mislim da ćeš se iznenaditi kad vidiš da u najnižim ligama (bronze - silver) zergovi sa lakoćom tuku tossove. S time bih htio zaključiti ovu diskusiju, da po neznam koji puta ovaj topic ode u beskonačna prepucavanja oko balansa.

 

S toga da prijeđemo na drugu temu: Sa novom sezonom će konačno u map poolu biti i community mape. Nešto starija vijest ali nitko ju nije spomenuo. Odlaze Xelnaga  {#} i Arid Plateau {#}, a dolaze Cloud Kingdom i Korhal Compound. LINK

 

 

 

 

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Starcraft 2
mata_87 kaže...

 

 

S toga da prijeđemo na drugu temu: Sa novom sezonom će konačno u map poolu biti i community mape. Nešto starija vijest ali nitko ju nije spomenuo. Odlaze Xelnaga {#} i Arid Plateau {#}, a dolaze Cloud Kingdom i Korhal Compound. LINK

 

 

 

 

YES YES, ovaj Arid je žešće govno od mape. Koliko puta su me na toj mapi pokušali 7 poolat sa dronama all in. Skoro pa svaku partiju.

 

Koliko vidim Cloud Kingdom će biti isto takvo shranje. Hebote mapa izgleda kao tower defense za terrana. Siegevi na ledge i uništavanje svega što se nalazi na putu.

 

Korhal mi se sviđa, izgleda malo, za brze partije.

 

P.S. mata, do you dream roaches :=) ? Buhahaha.

 

Btw. ja sam prestao igrati mute protiv toss-a. Svaki toss se sprema samo na mute, pa mass roachevi deru sve. Inače mislim da su mass roachevi puno jači od mass muta i puno lakše se kontrolira igra i toss. mata zna {#}. Isto tako meni najveći problem kod toss je postao archon zealot i brzi +3 na napad. E to je muka.

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.2.2012 13:35 (dado2202).
15 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Daj nemoj mi samo govoriti da su tossovi konačno počeli sa +3 chargelot archon napadom. Eh, da sam bio pametan patentirati taj build prije par mjeseci dok ga 90% igrača nije znalo, mada sam ga i ja besramno ukrao {#}. Btw, nisam li ti pokazao kako se jednostavno brani od toga? Ili točnije, sam si skužio kako se obraniti i scoutati build, ali uzimam si zasluge jer sam ti prvi pokazao build  {#}. Vjerovao ili ne, ne sanjam roacheve, nego infestore i broodlorde, tako mi i treba kad pokušavam igrati macro protiv zerga  {#}. A sad kontra pitanje: sanjaš li ti marine - tenk ali bez ghostova?  {#}

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Starcraft 2
dado2202 kaže...
mata_87 kaže...

 

 

S toga da prijeđemo na drugu temu: Sa novom sezonom će konačno u map poolu biti i community mape. Nešto starija vijest ali nitko ju nije spomenuo. Odlaze Xelnaga {#} i Arid Plateau {#}, a dolaze Cloud Kingdom i Korhal Compound. LINK

 

 

 

 

YES YES, ovaj Arid je žešće govno od mape. Koliko puta su me na toj mapi pokušali 7 poolat sa dronama all in. Skoro pa svaku partiju.

 

Koliko vidim Cloud Kingdom će biti isto takvo shranje. Hebote mapa izgleda kao tower defense za terrana. Siegevi na ledge i uništavanje svega što se nalazi na putu.

 

Korhal mi se sviđa, izgleda malo, za brze partije.

 

P.S. mata, do you dream roaches :=) ? Buhahaha.

 

Btw. ja sam prestao igrati mute protiv toss-a. Svaki toss se sprema samo na mute, pa mass roachevi deru sve. Inače mislim da su mass roachevi puno jači od mass muta i puno lakše se kontrolira igra i toss. mata zna {#}. Isto tako meni najveći problem kod toss je postao archon zealot i brzi +3 na napad. E to je muka.

cloud kingodm je sranje? Mapu koristi svaki je**eni turnir i gsl.... mapa je kak vele profiči j**ena i ne daje prednost određenim rasama, balansirana i super izgleda, atmosferična

Već se odigralo par super igra u gslu na njoj, što se tiće korhala vidjet ćemo! Layout izgleda dobro i balansirano

16 godina
offline
Re: Starcraft 2
dado2202 kaže...
mata_87 kaže...

 

 

S toga da prijeđemo na drugu temu: Sa novom sezonom će konačno u map poolu biti i community mape. Nešto starija vijest ali nitko ju nije spomenuo. Odlaze Xelnaga {#} i Arid Plateau {#}, a dolaze Cloud Kingdom i Korhal Compound. LINK

 

 

 

 

YES YES, ovaj Arid je žešće govno od mape. Koliko puta su me na toj mapi pokušali 7 poolat sa dronama all in. Skoro pa svaku partiju.

 

Koliko vidim Cloud Kingdom će biti isto takvo shranje. Hebote mapa izgleda kao tower defense za terrana. Siegevi na ledge i uništavanje svega što se nalazi na putu.

 

Korhal mi se sviđa, izgleda malo, za brze partije.

 

P.S. mata, do you dream roaches :=) ? Buhahaha.

 

Btw. ja sam prestao igrati mute protiv toss-a. Svaki toss se sprema samo na mute, pa mass roachevi deru sve. Inače mislim da su mass roachevi puno jači od mass muta i puno lakše se kontrolira igra i toss. mata zna {#}. Isto tako meni najveći problem kod toss je postao archon zealot i brzi +3 na napad. E to je muka.

cloud kingodm je sranje? Mapu koristi svaki je**eni turnir i gsl.... mapa je kak vele profiči j**ena i ne daje prednost određenim rasama, balansirana i super izgleda, atmosferična

Već se odigralo par super igra u gslu na njoj, što se tiće korhala vidjet ćemo! Layout izgleda dobro i balansirano

Malo me živcira što danas ima toliko zerga na ladderu od eu. Od najnepopularnije rase je postala trenutno najviše igrana. A stvarno mi se gadi zvz :(. Zato sam switchao na random

17 godina
offline
Re: Starcraft 2
mata_87 kaže...

Daj nemoj mi samo govoriti da su tossovi konačno počeli sa +3 chargelot archon napadom. Eh, da sam bio pametan patentirati taj build prije par mjeseci dok ga 90% igrača nije znalo, mada sam ga i ja besramno ukrao {#}. Btw, nisam li ti pokazao kako se jednostavno brani od toga? Ili točnije, sam si skužio kako se obraniti i scoutati build, ali uzimam si zasluge jer sam ti prvi pokazao build {#}. Vjerovao ili ne, ne sanjam roacheve, nego infestore i broodlorde, tako mi i treba kad pokušavam igrati macro protiv zerga {#}. A sad kontra pitanje: sanjaš li ti marine - tenk ali bez ghostova? {#}

Znaš i sam da je zerga najteže dobiti na macro (dok smo mi dva igrali, svaku macro sam ja dobio). Ako već misliš macro protiv zerg-a moraš stalno harrasati. Snipe kraljica i baza i onda povlačenje. Tako dugo dok nemaš 200/200 armiju i onda napasti zerga{#}, naravno probati se potuči što dalje od svoje baze (zerg ne stigne nakupiti vojsku). Ako si imao dobar harras(warp prism ili blink) zerg neće imati dosta larve za drugu 200/200 armiju (nakon što mu toss prvu sigurno razvali {#}).

Marine tenk mi je 50/50. Ako ulovim terrana negdje nesiege-anog onda je to gg za njega. Ako se dobro "zasiege-a" negdje onda većinom gg za mene, ako nemam infestore vani. Iako tu i tamo zna biti loš siege i onda lagano probijem.

acca kaže...

cloud kingodm je sranje? Mapu koristi svaki je**eni turnir i gsl.... mapa je kak vele profiči j**ena i ne daje prednost određenim rasama, balansirana i super izgleda, atmosferična

Već se odigralo par super igra u gslu na njoj, što se tiće korhala vidjet ćemo! Layout izgleda dobro i balansirano

Malo me živcira što danas ima toliko zerga na ladderu od eu. Od najnepopularnije rase je postala trenutno najviše igrana. A stvarno mi se gadi zvz :(. Zato sam switchao na random

Nisam igrao mapu, pa ne znam.

Koja liga ? Samo do daimonda imaš puno zergova (i low-middle diamond), u višim ligama je to malo bolje izjednačeno. Zadnje vrijeme sam dosta igrao zvz tako da sam se malo bolje istrenirao i mogu reći mi se više sviđa taj zvz kao što mi se prije (ako pogledaš postove od ranije u ovom thread-u)

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice