Star Wars: The Old Republic MMO

poruka: 2.133
|
čitano: 490.982
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO
Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Sto se same price tice, za razliku od razdoblja star warsa kad su filmovi snimljeni, u doba KOTORa Jedi i Sith su dva skroz dobro definisana bloka. Horde, alliance. Order, chaos. Samo ta cinjenica cini igru boljim od Galaxies. Znaci direktni konflikti, pravi PVP :) Ono sto me vishe brine, je hoce li uspjeti integrisati akciju na planetama i svemiru u jednu cjelinu. Ako ne uspiju, igra ce biti sranje.

 

Nadam se da ce i Mandalorians biti jedna od igrivih rasa :) Jedi i Sith me ne interesuju :)

Danas kada postajem pionir ...
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Jedi i Sith igrivi? OK, ali moraju biti balansirani (što ubija "realizam") jer će 70% dječurlije biti Jedi, a 25% Sith...

Internet forumi, revolucija komunikacije, zajedno s ostalim medijima, opterećeni su hrpom šuma u informaciji koja munjevito gubi na kvaliteti. Dekadentno međusobno oglupljivanje prvi je simptom kronične bolesti cyber-društva punog zombija koji hrle ka izvoru najveće buke.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Star Wars: The Old Republic MMO
naxeem kaže...

Jedi i Sith igrivi? OK, ali moraju biti balansirani (što ubija "realizam") jer će 70% dječurlije biti Jedi, a 25% Sith...

 A i Sith su puno jači. (jediji imaju puno pasivnih i support moći), Sithovi imaju one koje ubijaju štete.
Windows XP is a 32-bit shell for a 16-bit extension to an 8-bit operating system designed for a 4-bit microprocessor by a 2-bit company that can't stand one bit of competition
16 godina
neaktivan
offline
RE: Star Wars: The Old Republic MMO
zeleni kaže...

Sto se same price tice, za razliku od razdoblja star warsa kad su filmovi snimljeni, u doba KOTORa Jedi i Sith su dva skroz dobro definisana bloka. Horde, alliance. Order, chaos. Samo ta cinjenica cini igru boljim od Galaxies. Znaci direktni konflikti, pravi PVP :) Ono sto me vishe brine, je hoce li uspjeti integrisati akciju na planetama i svemiru u jednu cjelinu. Ako ne uspiju, igra ce biti sranje.

 

Nadam se da ce i Mandalorians biti jedna od igrivih rasa :) Jedi i Sith me ne interesuju :)

 
Već vidiš moguće dobre sastojke u provjerenom receptu:

1) Jedi i Sith - casteri koji se mogu dijeliti na healere i smitere
2) Mandalorians i Wookies - tenkovi (Mandalorians dark, Wookies light)
3) plaćenici poput Boba Fetta i Rodians - rogue
4) Twi'lek i Gungan - mogli bi biti kakvi rangeri

Uz taj provjereni MMO recept, kao i uz popularnost SW svijeta, da bi bili konkurentni i dobro zaradili, morali bi, kao što reče kolega, definitivno kombinirati događaje i borbe na planetima s borbama i događajima u svemiru, i to od pojedinačnih do masovnih PvPa. *ebote, zamisli kombinaciju svijeta poput WoW (futurističkog) i svega što to nosi na planetima i dobro razrađenog svemirskog dijela poput EVE! Bolesno...

Dosta velik potencijal, a sad izvedba?


I'm sorry! Sorry! Excuse me for having an opinion! - Simon Cowell
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.10.2008 13:27 (Faerdhur).
16 godina
offline
RE: Star Wars: The Old Republic MMO

Pa izvedbu neka prepuste Blizzardu i evo nove legende Belji se

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.10.2008 13:30 (Darky).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Star Wars: The Old Republic MMO
Darky kaže...

Pa izvedbu neka prepuste Blizzardu i evo nove legende Belji se

 
He he, Blizzard + Bioware + CCP, (samo njihovi najiskusniji ljudi, svaki na svome području) = višegodišnja MMO zabava i bolest za mnoge

1) Blizzard - gameplay na planetima i animiranje
2) Bioware - lore i plot
3) CCP (ili Digital Anvil) - gameplay u svemiru

Boleština...

ps. ali seremo, eto... opet bude tko zna što...
I'm sorry! Sorry! Excuse me for having an opinion! - Simon Cowell
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.10.2008 13:37 (Faerdhur).
16 godina
offline
RE: Star Wars: The Old Republic MMO
Faerdhur kaže...
 
Već vidiš moguće dobre sastojke u provjerenom receptu:

1) Jedi i Sith - casteri koji se mogu dijeliti na healere i smitere
2) Mandalorians i Wookies - tenkovi (Mandalorians dark, Wookies light)
3) plaćenici poput Boba Fetta i Rodians - rogue
4) Twi'lek i Gungan - mogli bi biti kakvi rangeri

Uz taj provjereni MMO recept, kao i uz popularnost SW svijeta, da bi bili konkurentni i dobro zaradili, morali bi, kao što reče kolega, definitivno kombinirati događaje i borbe na planetima s borbama i događajima u svemiru, i to od pojedinačnih do masovnih PvPa. *ebote, zamisli kombinaciju svijeta poput WoW (futurističkog) i svega što to nosi na planetima i dobro razrađenog svemirskog dijela poput EVE! Bolesno...

Dosta velik potencijal, a sad izvedba?


Ne znam da li mi se svidja takva podjela klasa. Ne vidim na koji ce nacin izvesti princip raid bossova. Osim ako ne gledamo stvari kao neke tvrdjave, ala death star kao golove misije. Isto tako mi je problem to sto ce prica biti centralni dio igre, onda ti isti bossovi ne mogu biti centralni dio priche, znaci neki svemocni sith, sa mocnim artifaktima, itd itd.

Vishe vidim neki sandbox, gdje developeri stvaraju pricu i content, a igrac odlucuje da li da roleplaya i uzme ulogu u toj prici, ili jednostavno ide svojim poslom.
Vishe vidim potpuno slobodan stil talenata, i onda kroz odabir talenata i opreme, biras neku ulogu, ha borac, ha snajper, itd itd.

Tesko je aplicirati wow princip na star wars univerzum, barem s moje tacke gledista :) I uz to stvoriti "story driven" mmo igru. Sta god da izaberu, nadam se da ce biti nesto genijalno, jer mi se ne mili dozivljavati jos jedan fiasko kao galaxies. I iskreno se nadam da nece pustiti SOE da izda igru.
Danas kada postajem pionir ...
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

izašli su novi concept artovi za navedenu igru, pa koga zanima neka klikne: http://www.swtor.com/media/concepts

Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

izašli su novi concept artovi za navedenu igru, pa koga zanima neka klikne: http://www.swtor.com/media/concepts

Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Interesantno bi bilo da implementiraju dark i light force poene...Kao zamisao čak zvuči fantastično, ali u praksi to izvesti kako treba, hmmm.........

 

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

jbg al priznajem da jedva cekam, nadam se da ce napravit dobar posao, Kotor je bio predobar, tako da ne sumnjam da ce ovo bit i jos bolje...

sam da ne naprave klon neki...

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Evo još par novih screenshotova iz budućeg MMO hita:

http://www.videogaming247.com/2009/01/24/the-old-republic-gets-new-screens/17402/

 

Izgleda stvarno odlično - i popravili su hiltove na lightsaberima tako da i to sada izgleda odlično...

Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.1.2009 12:26 (J-man).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

e a kad ovo cudo izlazi???

i da, bit ce mi drago sto ce klinci igrat sa jedi-ma jer ja svakako necu!!!NevinašceCool

we need power
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

A ko zna kad će izaći... Ove godine sigurno neće...

Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Ma neka i izadje sljedece samo da naprave dobar posao, bolje da naprave kako spada nego da poluproizvod izbace koji je napravljen na brzinu...

 
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

bio bi daleko sretniji s kotor3 nego s kotor mmo...

Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.61GHz (2 CPUs) 3072MB RAM 250 GB Total SB Audigy 4 [B800] Sapphire hd4670 xFire-->ddoxy When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace
Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
offline
RE: Star Wars: The Old Republic MMO
doxy kaže...

bio bi daleko sretniji s kotor3 nego s kotor mmo...

 

 
Također !
Dobro jutro radni narode, 12 je sati !
16 godina
neaktivan
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Igra sa nevjerojatnim BESKONAČNIM potencijalom! I baš zato će vjerojatno mnoge razočarati... Mislim napraviti Star Wars MMO... Cijeli svemir... Baš mi je žao... Vjerojatno se mnogima neće svidjeti baš zato što svako u svojoj glavi smisli svoj svemir...

 
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

ma mogu iskoristit puni potencijal jedino kroz možda dvadeset godina sa 7 ekspanzija....

preveliku povijest ima svijet star warsa, +mašta

Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.61GHz (2 CPUs) 3072MB RAM 250 GB Total SB Audigy 4 [B800] Sapphire hd4670 xFire-->ddoxy When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Baš tako...

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Objavljena je prva klasa u igri: The Bounty Hunter!

 

http://www.vg247.com/2009/03/21/bioware-profiles-bounty-hunter-for-old-republic-mmo/

 

Plus još nekakav dokumentarac o važnosti priče u igri:

 

http://www.vg247.com/2009/03/22/mini-old-republic-documentary-discusses-story-customization/

Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO
Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO
Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Još nešto novosti vezano uz ovaj obećavajući MMO, trailer o stvaranju jedi i sith svjetova:

 

http://www.vg247.com/2009/05/02/latest-old-republic-movie-discusses-world-creation-watch-this/

Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO
Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

 

Mene trenutno samo okupira pitanje ravnoteže. Da pojasnim.

 

Prema slikama se vidi da i pojedinačni likovi i grupe koje formiraju igrači čine oklopljeni vojnici. Dakle, developeri su se pozabavili klasama kao i u svakoj MMO igri, te vjerojatno napravili razne klase boraca, i kada bismo tu odbacili ideju o Jedi i Sith vitezovima svatko od nas će se opredijeliti za nekakvu vrstu svemirskog borca na ovoj ili onoj strani. Bilo da smo heavy s nekakvim minigunom koji sam vidio tamo, bilo dao smo bounty hunter, itd. I sve štima kao i u svakoj MMO igri, svi ratujemo za galaktiku, puca se na sve strane, samo drugi svjetovi i sve ljepše za fanove SW nego fantasy.

 

MEĐUTIM, što kada u priču uključimo Jedi i Sith vitezove? Ne nalazili li se u većini SW fanova neki Jedi ili Sith jer znamo da su to najmoćniji pojedinačni borci u tom Lucasovom svemiru? Što kada 90% pretplatnika navali raditi Jedi ili Sith likove? Što kada u ova deprimirajuća vremena onaj buntovni dio nas potakne želju da od tih 90% ljubitelja lightsabre njih 80% bude na strani Sitha i barata mračnom stranom Sile?

 

Ne znam jesam li dobro objasnio, ali me jako brine ravnoteža i privlačnost te igre, ali to je vjerojatno jer ne znam sve mehanizme koje su isplanirali, pa ako tko ima više za reći neka nabaci malo ovdje.

 

 

Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years.
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

I mene zanima ta ravnoteza, kako ce to napravit, jer ce inace u igri bit 80% servera na strani Sitha, jer kad tad svi zele probat tu mracnu stranu.

Imam osjecaj da ce to napravit kako spada, samo da nebude ona stara, tresla se brda...Smijeh

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Wars: The Old Republic MMO

Moje mišljenje je da ekipa iz Bioware itekako zna da je segment ravnoteže u MMO igri bitan, ako ne i najbitniji. Po meni jedini način da ubiješ hype za klasama i podklasama (ako ih bude bilo) jedia i sitha je da ove druge klase učiniš jednako moćnima i privlačnima. Budimo iskreni Jedi i Sith jesu moćni ali prije svega kada gledamo SW - svemir riječ je o pojedincima, a ne toliko o karakteristici tog "zanimanja". Tako da jedan vrhunski bounty hunter bi bez problema mogao konkurirati jedi-u, šta se i u star wars-ima itekako vidi. Ako si dobar - onda si dobar - nije bitno koja si klasa. Nadam se da će to tako biti...

Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
Poruka je uređivana zadnji put uto 12.5.2009 15:14 (J-man).
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Star Wars: The Old Republic MMO
J-man kaže...

 Jedi i Sith jesu moćni ali prije svega kada gledamo SW - svemir riječ je o pojedincima

 
E, tu se i plašim problema. Ako otvore Jedi i Sith vitezove kao playable klase, gotovo je s "pojedinim" Jedijima, već je narušena slika SW svijeta. Imat ćeš okolo po mapama tisuće plavih, ljubičastih, zelenih, žutih itd. sablji kako grindaju velike žabe ili što već... Ah, tako bih volio taj SW svijet da bude kao filmski, ali ne vidim način kroz MMO...


Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice