Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 855.208
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Tvrtke ne postoje niti se igre rade za dobrotvorne djelatnosti, nego za novac. AAA produkcija košta strašno puno, igre su sve teže za izradu i skuplje i normalno je da traže načine za povećati profit.

Pa super, onda je i sve što CIG radi OK, jer, eto, normalno je da je ljudima u cilju zaradit novac...

Onda je i piratiziranje OK, jer, eto, nepotrošeni novac je isto kao zarađeni novac...

 

A u stvarnosti postoji razlika između prodavanja konkretnog proizvoda za novac do mužnje love recikliranim naslovima (mužnja love neisporučenim naslovom je već neka nova kategorija).

Al' sve pet, dok je dovoljno ljudi dovoljno glupo da daju lovu na nedovršene ili neisporučene proizvode, dotle će svima tako biti.

Gledam te!
10 godina
protjeran
offline
Star Citizen

Tek sada vidio, uvode neke tenkove? Star Citizen je vise igra rijeci, bit ce ovo, bit ce ono nego sto je to prava igra. Vec vidim kako ce osmislit nacin zauzimanja teritorija:

 

1. Brodovi vs brodova

2. Brodovi vs outposta

3. Brodovi protiv planet air defense

4. Transport brodovi iskrcavaju igrace i tenkove

5. Igraci i tenkove protiv igraca i tenkova

6. Igraci i tenkove protiv neke tvrdave

 

Ovo ce trajat danima borba, a do 2025 ce jos izmislit stvari.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Veliki Brat kaže...
Tonči kaže...

Tvrtke ne postoje niti se igre rade za dobrotvorne djelatnosti, nego za novac. AAA produkcija košta strašno puno, igre su sve teže za izradu i skuplje i normalno je da traže načine za povećati profit.

Pa super, onda je i sve što CIG radi OK, jer, eto, normalno je da je ljudima u cilju zaradit novac...

Onda je i piratiziranje OK, jer, eto, nepotrošeni novac je isto kao zarađeni novac...

 

A u stvarnosti postoji razlika između prodavanja konkretnog proizvoda za novac do mužnje love recikliranim naslovima (mužnja love neisporučenim naslovom je već neka nova kategorija).

Al' sve pet, dok je dovoljno ljudi dovoljno glupo da daju lovu na nedovršene ili neisporučene proizvode, dotle će svima tako biti.

Nije mi baš jasno u čemu je problem s time što CIG radi financijski? Naplaćuju tenkove 750 dolara? Pa što? Ako bude išlo, ide. 

EA naplaćuje loot boxove. Jedini problem je ako ih prodaju maloljetnicima, jer je to kocka, što često nije dozvoljeno djeci. Ne znam sad o kakvim reciklažama govoriš, ali iznimno su rijetke igre koje nisu reciklaža nečeg što je već jednom i nekad izašlo.

 

Ja uopće nemam problem s CIG-ovim poslovanjem niti o tome imam komentara, osim: svatko kupuje što hoće. Ne kupuje mojim novcem. 

 

Kako si ti povezao piratluk (kriminal) i slobodu ljudi da prodaju i kupuju što žele, samo je tebi jasno. :)

Kresimir4 kaže...

Tek sada vidio, uvode neke tenkove? Star Citizen je vise igra rijeci, bit ce ovo, bit ce ono nego sto je to prava igra. Vec vidim kako ce osmislit nacin zauzimanja teritorija:

 ...

Ovo ce trajat danima borba, a do 2025 ce jos izmislit stvari.

 Vidjet ćemo. I mislim da si dosta hrabar optimist s tom 2025., ali da nije nemoguće da izađe tako rano.

Nope.
13 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Garro kaže...

Najtransparentnija kompanija u povijesti razvoja igara otvorila je 3.0 PTU za sve backere: https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/4/thread/ptu-build-status

 

Postoji ozbiljna opasnost da mi pregori osigurač za smijeh kada nađem vremena i pokrenem to smeće... 

 Ček Ček nije mi sad jasnu....jesu pustili live ili su samo pustili svima na PTU????

15 godina
online
Re: Star Citizen
ZujoVg kaže...
Garro kaže...

Najtransparentnija kompanija u povijesti razvoja igara otvorila je 3.0 PTU za sve backere: https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/4/thread/ptu-build-status

 

Postoji ozbiljna opasnost da mi pregori osigurač za smijeh kada nađem vremena i pokrenem to smeće... 

 Ček Ček nije mi sad jasnu....jesu pustili live ili su samo pustili svima na PTU????

 Na PTU.

13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

pazi sad razočaranja....mislio sam da je već davno još u 11 mjesecu izašlo na PTU i da će do božića biti live svima......znači suma sumarum pitanje za dadu.....što je CIG izbacio u 2017 godini????

 

u 2016 je izbacio 2.6 i mogao si bar vidjeti neki napredak itd ali pitanje svih pitanja što je izbačeno u 2017 godini u igri za koju su sami tvrdili da su najsporiji dio posla odradili i da su ustvari završili alate sa kojim će onda izbacivati content kao na traci i da ćemo puno češće vidjati updateve.....i onda dodje 2017 godina i prodje 12 mjeseci i skužiš da jedu govna lagano

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Za nekih sat i pol počinje live stream za squadron 42 LINK ako nekog zanima...

Trebalo je to bit jučer ali kažu da su imali tehničkih problema, šta je stvarno neobično, to im se još nije dogodilo...

Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Star Citizen

da tehnickih problema^^ kao onaj put gdje je morao restartat komp da igra proradi i gdje mu joystick nije radio :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

Pozdrav ekipa.Evo naletio sam na problem.Napravio sam update na PTU 3.0 i kada udjem u igru,izbaci mi sljedeci error. CIG SERVICES(CODE 10002)

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Star Citizen Alpha 3.0 goes Live tomorrow. The latest build is currently in open PTU for all backers to play, but we’ll be make it an official Live release tomorrow to get more eyes and ships into the 'Verse to help stress test and identify the bugs to smash in the new year.

Now that the team had completed the heavy lifting to get the tech, content and systems for 3.0, they can focus on optimizations, feature consolidations, and polish for our first quarterly release

 

e baš me zanima jel seru ili će ipak izaći u ovoj godini

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Zivi bili pa vidjeli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Star Citizen

šta sad to znači? sutra svi imamo 3.0 ili?

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

 

SQ42 malo gameplaya. U dugo vremena prvi komad uvjerljivog gameplaya u okruženju koje ne izgleda kao apsolutna katastrofa, nego zapravo izgleda dobro.

Nope.
Moj PC  
4 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

 

SQ42 malo gameplaya. U dugo vremena prvi komad uvjerljivog gameplaya u okruženju koje ne izgleda kao apsolutna katastrofa, nego zapravo izgleda dobro.

 Ovo lajkam! Volio bi da sam ovo vidio prije cca 2-3 godine, a sad da gledamo "lauch trailer", ali dobro... Ovo ima dašak Wing Commandera i to mi se sviđa.
Volio bi samo da su se primarno fokusirali na SQ42, a onda na proširenje svemira i "end-game" contenta.
Ne sviđa mi se samo dialog sustav; ne volim (i ne kužim svrhu) dialog opcija koje ne prikazuju ono što će lik u konačnici reći.

I opet da napomenem ono što je neupitno; kapa dolje ekipi koja radi assete za ovu igru. Pored svih problema i gluposti, da nemaju takve fenomenalno izrađene assete, ne bi skupili ni 2% love koju imaju. Ovo što rade IZGLEDA mrak, samo da još i ostatak developmenta prati kvalitetu koju imaju asseti.

http://www.dd3d-studio.com/
14 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Novi Star Wors je izasa - CR ima puno novih ideja ... nadan se da mu je brat realisticniji . SQ 42 uz puno srice mozda 2019 ,mislim da su se ljudi satrali da bi bio igriv i da se moze prezentirat . Sritno im bilo u 2018 -oj .

...puno posla jos.  

 

 

Battlelog CptLov33
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Berko kaže...

 Ovo lajkam! Volio bi da sam ovo vidio prije cca 2-3 godine, a sad da gledamo "lauch trailer", ali dobro... Ovo ima dašak Wing Commandera i to mi se sviđa.
Volio bi samo da su se primarno fokusirali na SQ42, a onda na proširenje svemira i "end-game" contenta.
Ne sviđa mi se samo dialog sustav; ne volim (i ne kužim svrhu) dialog opcija koje ne prikazuju ono što će lik u konačnici reći.

I opet da napomenem ono što je neupitno; kapa dolje ekipi koja radi assete za ovu igru. Pored svih problema i gluposti, da nemaju takve fenomenalno izrađene assete, ne bi skupili ni 2% love koju imaju. Ovo što rade IZGLEDA mrak, samo da još i ostatak developmenta prati kvalitetu koju imaju asseti.

 Oduvijek govorim da su im artisti odlični. Međutim, to nije dovoljno za igru, samo za prodaju. A dizajnerske odluke su i dalje problem, kao i tehnologija ili jednostavno menadžment...

Ovo je nešto što pokazuješ unutar 2. godine razvoja, a ne 6.

 

Nope.
Poruka je uređivana zadnji put sub 23.12.2017 21:28 (Tonči).
12 godina
offline
Star Citizen

Djabe meni 3.0 PTU kada nemam 16gb rama 

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Star Citizen

Skinuo 3.0, odigrao 10 minuta, očekivao sam smeće, ali ovo je još gore od očekivanja. Ide glatko na trenutke, onda ničim izazvano se počne trzati, FPS padne u niske jednoznamenkaste vrijednosti i onda sve krene normalno. I to bi trebala biti twitch igra?!

 

Pilotiranje brodom je kriminalno, sretno sa ciljanjem bilo čega što puca natrag.

 

Pokušao izaći iz igre, crash. 

 

Ovo samo idiot može pustiti kao live verziju...

 
0 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Star Citizen

Imas "igru", a moras gledati na twitchu kako "igraju" sa hebenim konfama na 20fpsa^^ Uz sve gtx 1080ti i vege nema sanse da je itko "zaigra" normalno, ali fps je zapravo dobra stvar jer je to prvo sto bi trebali popravit, ali kad poprave onda ces vidit koliko jos problema sc ima, onda ce slijediti jos gore razocaranje.

 

Sto se tice Squadron42 opet lazu i muljaju, kazu da necemo otkriti nista, kad ono izbace sat vremena takozvanog gameplaya, jeli izgleda dobro? da, ali iz aviona se vidi hrpa stvari koje ne valjaju, a opet kada razmislis sto su pokazali? Glavna reklama su glumci, a sve ovo snimano na local hostu kako lete, trce okolo, ubijaju se, i ovaj koji igra lika ne zna uopce pucat, cilja ravno u njega i promasi ga, opet opali i opet ga promasi pogodi neki kontenjer ili sto je vec. Ali sto ces, sada cekamo 4.0, valjda ce izadi do kraja 2018.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Nitko ništ ne piše pa da ja nešto napišem

 

prvi utisci nakon 3.0 igrao cca 2 sata

 

1. prepuno bugova

 

2. totalno su sve izmjenili i način i osječaj i sve uz letenje tak da sam kompletan nob....nekažem da je gore ili bolje ali nemam osjećaj za brzinu i zabio sam se već 10 puta jer nisam mogao usporiti

 

3.svidja mi se rješenje star mape i kompletan mobiglas 

 

ali ja imam 1080 ti i igra mi tečno radi i u jednom trenutku samo fps drop bude ogroman tak da nemreš ništ i par puta uz taj drop me izbacilo iz igre

 

ali nekako imam osjećaj da je 2.6.3 izgledao ljepše ili me sjećanje dobro ne služi

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Star Citizen

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/1/thread/star-citizen-alpha-3-0-performance-tidbits

Čitaj:  Dragi backeri, nismo mi krivi što su FPSovi u banani, vi ste krivi jer radite stvari koje nitko normalan u svemirskoj pucačini ne bi očekivao da radite, poput putovanja od točke A do točke B, prijevoza tereta, pucanja u druge brodove ili ne dao Bog uništenja broda nakrcanog kutijama. Zato, ostanite u svojim sobama i divite se fidelityu stropa.

 

Maestralan pisani uradak CRa, tip je l00d, potpuno očekujem da će se moroni koji podržavaju ovo smeće od igre organizirati i aktivno sprečavati ljude da izađu iz svojih soba kako FPSovi ne bi pali na 0...

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

Ugl.Probao uci u 3.0...Niti uci nece.U task manageru ram puca na 95% takodjer niti HDD nije prosao bez znojenja.Znaci 16GB minimum i SSD bi bio preporucljiv.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Star Citizen
Nije meni zao sto ljudi placaju za SC ili NoManSky,nego mi je zao sto ja nisam dosao na tu ideju.
Moj PC  
3 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Garro kaže...

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/1/thread/star-citizen-alpha-3-0-performance-tidbits

Čitaj:  Dragi backeri, nismo mi krivi što su FPSovi u banani, vi ste krivi jer radite stvari koje nitko normalan u svemirskoj pucačini ne bi očekivao da radite, poput putovanja od točke A do točke B, prijevoza tereta, pucanja u druge brodove ili ne dao Bog uništenja broda nakrcanog kutijama. Zato, ostanite u svojim sobama i divite se fidelityu stropa.

 

Maestralan pisani uradak CRa, tip je l00d, potpuno očekujem da će se moroni koji podržavaju ovo smeće od igre organizirati i aktivno sprečavati ljude da izađu iz svojih soba kako FPSovi ne bi pali na 0...

 

U ovom odlomku je sve objašnjeno:

 

We have solutions for all these things, including moving physics to a batch updating model from an asynchronous one which will allow us to scale the physics much better (currently we are limited to only four threads for physics regardless of the cores on a client or server), level of detail updates for objects on the client from the server (don't update or update less frequently when far away, unbind an object from the network if far away from the client's view), Object Container streaming (whole areas of the game are only streamed in when needed on the client, allowing for dramatically less objects on clients) and they are in various stages of progress but they are not something we can complete in a week or two.

 

Dakle netcode još nije gotov, odnosno 3.0 je i dalje na starom Cryengine netcodeu, sistemu koji svim klijentima na serveru šalje sve uptdateove. Što više asseta za update, više stresa za klijente, a 3.0 je povčeao broj asseta za cijeli red veličine. 3.0 je sa izlaskom kasnio toliko dugo primarno zbog potrebe drastične redukcije i kompresije resursa da bi uopće bio igriva verzija. Niski FPS i dropovi su također jedna od posljedica toga.

 

Već sam puno puta pisao da je netcode glavni blocker igre u njenoj cijelosti i to se nije promijenilo (u međuvremenu su ubrzali rad na AI komponenti i to se kreće zamjetno brzo, pa mislim da više nije među bitnim blockerima). Razlog za to je što se radi o jedinoj zbilja temeljno revolucionarnoj tehnologiji koju CIG razvija, kakva ima potencijal promijeniti način izrade i značajno unaprijediti mogućnosti MMO igara, a užasno im fali kvalificiranog kadra, uglavnom zato što iznimno mali broj ljudi u industriji uopće zna ili se želi uhvatiti u koštac s tako golemim problemom (prije 6 mjeseci su imali samo 7 ljudi koji se bave mrežom, iako već dulje vrijeme imaju oko 15 otvorenih natječaja). Izravno need-to-know streamanje komponenti bez preloadinga na tolikoj skali je tehnički problem koji je užasno težak i po svojoj prirodi dugotrajan (svaku varijablu svake komponente u igri treba standardizirati u jednostavan, učinkovit i drastično reduciran kod, te napisati set programa koji će ih ispravno i brzo posložiti na mjesto, uz dinamičko dijeljenje podataka između svake zamislive kombinacije klijenta, servera i threadova). No ta tehnologija ima toliko potencijal da je CIG svjesno riskirao tužbu od strane Cryteka, samo da se dočepaju AWSa na Lumberyardu (a Amazonu praktički cure sline zbog potencijala takve tehnologije ekskluzivno na njihovoj platformi i mreži servera). Pojavile su se i glasine da je Amazon ciljano zbog SCa uopće kupio prava na Cryengine (pregovori oko AWSa između dvije kompanije su počeli još i prije nego je SC počeo koristiti Google kao privremenog providera).

Sreća u nesreći je sam način izrade SCa, gdje su sve komponente u igri standardizirane i modularne, što omogućuje njihovo korištenje u proceduralnim sustavima i novom netcodeu. Takav način izrade je dugotrajniji i kompliciraniji, što je čest prigovor izvana, ali nužan da bi igra kakva je najavljena uopće nastala - otvoreni MMO na toj skali je s postojećom tehnologijom jednostavno nemoguć, što vjerno dokazuje i sama Alpha 3.0. Dakako, morali su izbaciti van novu verziju jer su nagomilali druge assete i tehnologije (proceduralne planete pogotovo), moraju početi s osnovnim balansom prvih profesija (cargo i sl.), pa je trenutna 3.0 jedini donekle funkcionalni kompromis.

 

Najiskrenije sumnjam da ćemo vidjeti verziju Star Citizena s novim netcodeom u prvoj polovici ove godine. No najava SQ42 je tu s razlogom - sad kad je AI razvoj u punom zamahu, nema više značajnih blockera za tu igru (ne treba joj netcode). 

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.12.2017 14:39 (Pizvo).
10 godina
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...
Garro kaže...

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/1/thread/star-citizen-alpha-3-0-performance-tidbits

Čitaj:  Dragi backeri, nismo mi krivi što su FPSovi u banani, vi ste krivi jer radite stvari koje nitko normalan u svemirskoj pucačini ne bi očekivao da radite, poput putovanja od točke A do točke B, prijevoza tereta, pucanja u druge brodove ili ne dao Bog uništenja broda nakrcanog kutijama. Zato, ostanite u svojim sobama i divite se fidelityu stropa.

 

Maestralan pisani uradak CRa, tip je l00d, potpuno očekujem da će se moroni koji podržavaju ovo smeće od igre organizirati i aktivno sprečavati ljude da izađu iz svojih soba kako FPSovi ne bi pali na 0...

 

U ovom odlomku je sve objašnjeno:

 

We have solutions for all these things, including moving physics to a batch updating model from an asynchronous one which will allow us to scale the physics much better (currently we are limited to only four threads for physics regardless of the cores on a client or server), level of detail updates for objects on the client from the server (don't update or update less frequently when far away, unbind an object from the network if far away from the client's view), Object Container streaming (whole areas of the game are only streamed in when needed on the client, allowing for dramatically less objects on clients) and they are in various stages of progress but they are not something we can complete in a week or two.

 

Dakle netcode još nije gotov, odnosno 3.0 je i dalje na starom Cryengine netcodeu, sistemu koji svim klijentima na serveru šalje sve uptdateove. Što više asseta za update, više stresa za klijente, a 3.0 je povčeao broj asseta za cijeli red veličine. 3.0 je sa izlaskom kasnio toliko dugo primarno zbog potrebe drastične redukcije i kompresije resursa da bi uopće bio igriva verzija. Niski FPS i dropovi su također jedna od posljedica toga.

 

Već sam puno puta pisao da je netcode glavni blocker igre u njenoj cijelosti i to se nije promijenilo (u međuvremenu su ubrzali rad na AI komponenti i to se kreće zamjetno brzo, pa mislim da više nije među bitnim blockerima). Razlog za to je što se radi o jedinoj zbilja temeljno revolucionarnoj tehnologiji koju CIG razvija, kakva ima potencijal promijeniti način izrade i značajno unaprijediti mogućnosti MMO igara, a užasno im fali kvalificiranog kadra, uglavnom zato što iznimno mali broj ljudi u industriji uopće zna ili se želi uhvatiti u koštac s tako golemim problemom (prije 6 mjeseci su imali samo 7 ljudi koji se bave mrežom, iako već dulje vrijeme imaju oko 15 otvorenih natječaja). Izravno need-to-know streamanje komponenti bez preloadinga na tolikoj skali je tehnički problem koji je užasno težak i po svojoj prirodi dugotrajan (svaku varijablu svake komponente u igri treba standardizirati u jednostavan, učinkovit i drastično reduciran kod, te napisati set programa koji će ih ispravno i brzo posložiti na mjesto, uz dinamičko dijeljenje podataka između svake zamislive kombinacije klijenta, servera i threadova). No ta tehnologija ima toliko potencijal da je CIG svjesno riskirao tužbu od strane Cryteka, samo da se dočepaju AWSa na Lumberyardu (a Amazonu praktički cure sline zbog potencijala takve tehnologije ekskluzivno na njihovoj platformi i mreži servera). Pojavile su se i glasine da je Amazon ciljano zbog SCa uopće kupio prava na Cryengine (pregovori oko AWSa između dvije kompanije su počeli još i prije nego je SC počeo koristiti Google kao privremenog providera).

Sreća u nesreći je sam način izrade SCa, gdje su sve komponente u igri standardizirane i modularne, što omogućuje njihovo korištenje u proceduralnim sustavima i novom netcodeu. Takav način izrade je dugotrajniji i kompliciraniji, što je čest prigovor izvana, ali nužan da bi igra kakva je najavljena uopće nastala - otvoreni MMO na toj skali je s postojećom tehnologijom jednostavno nemoguć, što vjerno dokazuje i sama Alpha 3.0. Dakako, morali su izbaciti van novu verziju jer su nagomilali druge assete i tehnologije (proceduralne planete pogotovo), moraju početi s osnovnim balansom prvih profesija (cargo i sl.), pa je trenutna 3.0 jedini donekle funkcionalni kompromis.

 

Najiskrenije sumnjam da ćemo vidjeti verziju Star Citizena s novim netcodeom u prvoj polovici ove godine. No najava SQ42 je tu s razlogom - sad kad je AI razvoj u punom zamahu, nema više značajnih blockera za tu igru (ne treba joj netcode). 

Netcode je blocker, kažeš? Pogledaj ovo: https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/7iz016/cig_lead_network_programmer_netcode_does_not_make/

 

Netcode je jedina zbilja revolucionarna tehnologija koju SC donosi, a samo 7 ljudi u cijelom studiju se njom bavi? Malo čudno, zar ne? A AI/subsumption nije uopće implementiran, odnosno, nisu pokazali apsolutno ništa konkretno/vidljivo/upotrebljivo. Slobodno me ispravi ako sam u krivu.

 

Mentalna gimnastika potrebna za shvatiti ovo sa Crytekom, Amazonom i CIGom je zbilja next level, tako da neću komentirati, vrijeme će pokazati. :)

 

O CIGu i modularnosti smo dovoljno vidjeli sa Star Marine-om, tako da te molim da prestaneš vrijeđati inteligenciju ljudi koji čitaju ovaj thread. I prije nego što mi sada kreneš objašnjavati da je sad sve pod istim krovom, nemoj. Jednostavno, nemoj.

 

edit: Evo, jedan post koji potpisujem: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/396642-The-Star-Citizen-Thread-v8?p=6243474&viewfull=1#post6243474

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.12.2017 3:17 (Garro).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Garro kaže...

Netcode je blocker, kažeš? Pogledaj ovo: https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/7iz016/cig_lead_network_programmer_netcode_does_not_make/

 

Netcode je jedina zbilja revolucionarna tehnologija koju SC donosi, a samo 7 ljudi u cijelom studiju se njom bavi? Malo čudno, zar ne? A AI/subsumption nije uopće implementiran, odnosno, nisu pokazali apsolutno ništa konkretno/vidljivo/upotrebljivo. Slobodno me ispravi ako sam u krivu.

 

Mentalna gimnastika potrebna za shvatiti ovo sa Crytekom, Amazonom i CIGom je zbilja next level, tako da neću komentirati, vrijeme će pokazati. :)

 

O CIGu i modularnosti smo dovoljno vidjeli sa Star Marine-om, tako da te molim da prestaneš vrijeđati inteligenciju ljudi koji čitaju ovaj thread. I prije nego što mi sada kreneš objašnjavati da je sad sve pod istim krovom, nemoj. Jednostavno, nemoj.

 

edit: Evo, jedan post koji potpisujem: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/396642-The-Star-Citizen-Thread-v8?p=6243474&viewfull=1#post6243474

 

 

Zapravo je, čitaj pozornije. Ne u smislu da je neoptimiziran ili sam po sebi uzrokuje FPS dropove (s 12 ljudi na serveru bi svi imali stabilnih 60 fpsa) već sam način na koji radi, odnosno pretrpava klijenta s updateovima. Greška nije u izvedbi već osnovnoj ideji.

 

Iznimno je teško danas naći slobodne programere s tolikom razinom znanja. Nekoliko od tih 7 ljudi imaju magisterije iz tog polja, a i oni vele da je ovo najzahtjevniji problem na kojemu su ikad radili. Ne možeš tu samo pobrati nekog s faksa ili s ulice i dat mu da radi, a provjereni stručnjaci su iznimno traženi u industriji zbog sve brže rastuće globalne mreže servera. 

 

Uopće ne razumiješ ideju modularnosti SCa. Davno napuštena priča s "game modulima" (kasniš oko 2.5 godine, modularni pristup izradi dijelova igre je napušten s početkom rada na 2.0) nema s tim apsolutno nikakve veze, radi se sistemu i načinu programiranja asseta. Najbolji primjer za to su habitati - svaka prostorija se ponaša kao object container sa attachable pointovima i setom pravila (fizika, atmosfera, moment u slučaju kretanja i sl.). Sve ostalo, od predmeta, preko interaktivnih komponenti i vanjskih objekata, pa do izvora svjetlosti i prolaza u druge containere je izmjenjivo, moguće kombinirati, s tim da prilikom attachmenta na red nastupa niz predprogramirani interakcija (ako dodaš power source na predviđeno mjesto, radit će svjetla, monitori i vrata, ako otovriš vrata u drugi habitat, izjednačit će se tlakovi i sastav atmosfere i sl.). Ovo nije napravljeno po sistemu on-off, već kompleksnije simulirano, sa instalacijskim vodovima, connect pointovima i sl. S takvim načinom izrade se postiže nekoliko stvari - ubrzava se rad content creatorima, omogućuje proceduralna generacija kompleksnih stvari poput brodova, građevina i sl., te standardizira i unificira set pravila i object containera, tako da se mrežno mogu slati samo paketi koji mijenjaju vrlo specifične i kratke varijable, oslobađajući resurse.

 

 

12 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

PIZVO se nije dugo javio, dakle, vjerojatno više ne radi u CIG-u pa mu nije ni zanimljivo doći...

pospi se pepelom  

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...

 

U ovom odlomku je sve objašnjeno:

 

We have solutions for all these things, including moving physics to a batch updating model from an asynchronous one which will allow us to scale the physics much better (currently we are limited to only four threads for physics regardless of the cores on a client or server), level of detail updates for objects on the client from the server (don't update or update less frequently when far away, unbind an object from the network if far away from the client's view), Object Container streaming (whole areas of the game are only streamed in when needed on the client, allowing for dramatically less objects on clients) and they are in various stages of progress but they are not something we can complete in a week or two.

 

Dakle netcode još nije gotov, odnosno 3.0 je i dalje na starom Cryengine netcodeu, sistemu koji svim klijentima na serveru šalje sve uptdateove. Što više asseta za update, više stresa za klijente, a 3.0 je povčeao broj asseta za cijeli red veličine. 3.0 je sa izlaskom kasnio toliko dugo primarno zbog potrebe drastične redukcije i kompresije resursa da bi uopće bio igriva verzija. Niski FPS i dropovi su također jedna od posljedica toga.

 

Već sam puno puta pisao da je netcode glavni blocker igre u njenoj cijelosti i to se nije promijenilo (u međuvremenu su ubrzali rad na AI komponenti i to se kreće zamjetno brzo, pa mislim da više nije među bitnim blockerima). Razlog za to je što se radi o jedinoj zbilja temeljno revolucionarnoj tehnologiji koju CIG razvija

Recimo, "revolucionarno" rješenje ovog tipa ima Battlefield serijal i to na iznimno visokoj razini preciznosti i detalja: lokalizirano streamanje, različiti update rateovi, fov čak je dependant komunikacija... SC ne radi ništa revolucionarno više, barem ništa što funkcionira u objavljenome.

 

Prvo reci hop pa skoči. CIG bi se mogao (opet) uhvatiti u zamku pumpanja kompleksnosti koja će im se obiti o glavu. Nikome neće trebati gotovi SC u 2030., čak i ako bude funkcionirao tehnički, imaju ogroman potencijal zeznuti gameplay i stvoriti beskonačan i prazan svemir dosade.

 

Nope.
Poruka je uređivana zadnji put čet 28.12.2017 22:43 (Tonči).
16 godina
online
Re: Star Citizen
ZujoVg kaže...
Kresimir4 kaže...
...

 

.... prije dvije godine sam kupio nadogradnju mustanga i superhornet LTI tak da sam oko 250 dolara dao robertsu ukupno (iskreno sada nakon dvije godine se osjećam kao debil)

 

ali opet to je moja odluka i ja sam dao te novce za razvoj i smatram da nemam pravo na njih iako mi pravila daju to pravo da tražim.....ali time smatram pridonosim bankrotu ciga i propasti igre sigurno a u tome ne želim sudjelovati

 

kad sam već dao to je za mene potrošeno i zbogom s tim

 

...

 

Bankrotu CiG-a, ako do njega i dođe (mislim da na friškim naivcima mogu još barem 4-5 godina živjet bez ikakvih rezultata) neće doprinjeti povlačenje tvojih 250$ ni ribližno koliko njihov neuspjeh u izdavanju ičeg obečanog unazad 3 godine, a ne pomaže ni stil života, primanja i način trošenja kapitala koji su skupili za izradu igre.

Da su iole fer odavno bi proglasili neushpej, izdali neki poluproizvod kao ispriku za nemogučnost povrata naveliko utrošenog novca dosad i povukli se negdje u osamu... na dugo dugo vremena.

Umjesto toga i dalje prodaju maglu, sve gušću i jaču,godinama lažno olgašavaju svoj rad sa filmićima na razno raznim konvencijama i online objavama, lažno predstavljaju trenutno stanje igre, bez ijednog demo-a koji to podkrepljuje, ono što izdaju igračima nikad ni približno nije djelovalo kao ono što su u tim "premade ingame" scenama prikazivali... ali ljudi i dalje puše.

I zato pišemo... da upozorimo nove naivce da ovdje nema kruha... i to činimo puno sporije nego ih vi dovlačite iz jednostavnog razloga što sami više ne možete ili ne želite ulagat, a nadate se da sa dovoljnim prihodima od novih naivaca možda nakraju bude nešto od svega ovoga... a u stvari će biti samo više razočaranih.

 

Hoćete li im se vi tada ispričat na novcu koji su potrošili na nešto što je odavno osuđeno na propast, a koji su dali na vaš nagovor i hvalospjeve ovo g.vnu? Ja ću se bez problema ispričat svima koji smatraju da sam bespotrebno pljuvao po kojem god segmentu igre ćete mislit da sam pljuvao bespotrebno.

Samo ne znam šo bi to moglo bit... već odavno se zna da neće biti ni slična ičemu što su obečavali... Dapaće razdvojili su to na 2 odvojene igre... Da su u startu napravili ono što sam od prvog dana ovdje pisao - dovršili single player igru koju sa originalno backao, ništa od svega ovdje ne bih pisao... Umjesto toga godinama lažu, pljačkaju i lažno predstavljaju proizvod, naprave MMO iz single player igre, zatim dio izdvje ipak u single player kampanju, ali samo kao prvu epizodu nečega sa N nastavaka... ali ni toga još nema... iz samo njima poznatih rzloga.

 

Ovo je trebao biti projekt gotov u 2 godine... ali desio se CR... i nakon 5 godina ničega vi mu i dalje vjerujete i svaki drek koji izađe iz njegovih usta ili prstiju, njegov PR tim pokušava prikazat kao zlato, iako i dalje smrdi na g.vno, a vi po forumima interpretirate i prikazujete kao platinu... i tako već godinama...

 

Da, pljujemo po tom, sa svakim pravom, i smatram se odgovornim i obaveznim svakoga tko uopće spomene ovaj neverending projekt upozoriti na sve što se dešavalo od početka... savjest mi tako nalaže. Od vas koji smatrate suprotno, koliko je spremno vlastitim novcem pokrit eventualni gubitak svakog koga nagovorite da sudjeluje u ovoj farsi? Nemojte samo reć da su to punoljetni ljudi odgovorni za svoj novac, ako ste vi ti koji im to reklamirate i uvjeravate ih kak je super jer ste dobili već sad sve što ste željeli a bit će smao bolje.

16 godina
offline
Star Citizen

Zašto brinuti o tuđim novcima?

Nije dobro upitati se zašto drugi imaju, puno bolje je upitati se zašto mi (ja) nemamo.

Sreća je put, a ne odredište.
Moj PC  
0 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice